Şimdi Ara

2019 TOYOTA COROLLA SEDAN (166. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.856
Cevap
123
Favori
758.307
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
29 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 164165166167168
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • tksharmely kullanıcısına yanıt
    montaj dahıl 2000, gerı gorus kamerası dahıl
  • Cihaz markası nedir hocam 1gb ram li model mi dokunma hassasiyeti nasıl anlık donma varmıdır Bilgi paylaşır mısınız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hıza Duyarlı Kapı Kilitleme Modülü
    08550HK210
    298,99 TL toyota sitesinde Orijinal aksesuarlarda görülüyor bilgilerinize..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vision model e 17” jant taktıran arkadaşlar km için kalibrasyon gereklimidir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Multimedya montajlayan arkadaşlar hibrit sistemin çalışma sistemini gösterip göstermediğini söylerlerse memnun olurum. Mevzuda bu husus atlanıyor hep. Dışardan takılanlarda bu yok sanırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • serdarin S kullanıcısına yanıt
    cıhaz nevcox cın malı bır urun , 1 gb ram lı olan modelı ama yeterlı, menu gecıslerı hızlı, ayrıca dokunmatık hassasıyetı cok ıyı, full hd ve 4k videolar da acılıyor, gayet memnunum...
  • octopus016 O kullanıcısına yanıt
    hayırlı olsun hocam. cihazı netten alıp dışarıda mı taktırdınız?
  • serdarin S kullanıcısına yanıt
    Aliexpreste yarı fiyatına alabilirsiniz bilginize...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ershan83 E kullanıcısına yanıt
    Hocam aynı cıhaz evet ali expreste var fıyat da daha uygun ancak soyle bır durum var bunu montaj yaptırabılecek dogru kısıyı bulmak cok onemlı, bazı yerler nerdeyse butun on konsolu komple sokuyorlarmıs dıye duydum, ben tanıdıgım bıldıgım guvendıgım multımedya konusunda uzman bı yere taktırdım, sadece teybın oldugu yer klıpsler cıkarıldı ve ortada montaj yapıldı cok fazla dagıtılmadı, ayrıca aliexpreste artık aldıgımız urunlerde gumruk olayı var vergı cıkıyor ve gumrukte her zaman takılıp takılmayacagı suphelı , son olarak da cıhazın gelmesını 2 ay beklemek ıstemedım, bunun tamamen turkce menusu de kurulu halde geldı...
  • octopus016 O kullanıcısına yanıt
    İstanbulda mı yaptırdınız? Bulsam bende yaptırırım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • emrcnd E kullanıcısına yanıt
    Bakım zamanının ekranda uyarı ile belirtilmemesini anlayamıyorum, 1999 golf aracımda bile servis bakımı yaklaşınca uyarı vermeye başlardı. Böyle kağıt yazıp koymak nedir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karidesteknesi

    Bakım zamanının ekranda uyarı ile belirtilmemesini anlayamıyorum, 1999 golf aracımda bile servis bakımı yaklaşınca uyarı vermeye başlardı. Böyle kağıt yazıp koymak nedir
    Toyota malesef o yüzden sorunsuz zaten teknolojik hiç bir şey yok herşey basit ve sade

    B sınıfı rapid aracım da bile var.Muayne vakti bile yazıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emrcnd -- 26 Kasım 2019; 18:47:55 >
  • Anlamakta zorlandığım bazı şeyler var
    1. Servis bakım uyarısının olmaması (çok çok çok basit bişey, maliyetide yok)
    2. Kaput için amortisör kullanılmaması (c sedan araçta olmalı)
    3. Bagaj kumanda ile açıldığında tam açılmaması (insanları komik çözümler bulmaya yönlendiriyor, toyotanın amortisörlerle ilgili sorunu var sanırım)
    4. Motor üstü plastik koruma olmaması (önceki modelde var diye biliyorum, yeni modelde geriye gitmek böyle birşey)
    5. Yedek lastik olmaması (yine geriye gidilen bir konu)
    6. Hareket halinde kapıların otomatik kilitlenmemesi (güvenlik vs demeyin isterseniz servisten kapı için modül satıyorlar)
    7. Bakımların 10 bin km aralıklarla yapılması (en az 15 bin km de bir bakım aralığı olmalı ayrıca 1. Maddeyi tekrar ediyorum)

    Bu yazdıklarımı herhangibir avrupalı üretici en fazla bir dönem yapar diye düşünüyorum, müşterilerden yapılan geri dönüşler ile bu sorunlar giderilmrliyken 4-5. Maddelerde geriye gitme var.
    Hoşuma giden kısımlarıı daha önce yazmıştım bunlarda eksiler olsun hemde çok basit eksiklikler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi karidesteknesi -- 26 Kasım 2019; 19:29:57 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Diğer markalardan çok daha fazlası Lexus'ta mevcut ki Lexus Toyota'dan daha sorunsuz bir araç. Donanım az ondan sorunsuz demek Almanların avuntusundan başka birşey değil.
    -------------------------------------------------

    1- İsteyen de var istemeyende, açıkçası ben istemiyorum. Ama kapatma opsiyonlu yapılabilirdi belki demek ki istemeyenler ağır basmış ondan koymuyorlar.

    2-Bunu kimse anlamış değil geçtim C sedanı C-HR en üst donanımda bile mevcut değil. Sebebi nedir kimsenin fikrinin olduğunu da zannetmiyorum.Maliyet tabi ki etken ama üst donanımda yok yok,maliyetin sebep olacağını düşünmüyorum.

    3- Yine sebebinin ne olduğu bilinmeyen bir konu,basit bir yay ile aslında bu sağlanabilir. Bunda da maliyet diyerek işin içinden çıkılmaz.

    4- Kaput izolasyonu ile alakalı firma deney yapımış ve motor kaputunda Corolla'da izolasyon olması sesi sadece %2 oranında kesmiş.Bunun yerine motor ile şoför mahalli arasındaki izolasyon daha önemli olduğu için ağırlık oraya verilmiş.Araca daha üst segment havası katıyor

    Motor plastik koruması ise tamamen estetik kaygılardan öte firmalar tarafından maalesef konmak zorunda kalıyor. Motorun verimliliğini düşüren bir parça,konulmaması iyi birşey. Bazen endüstri müşteri baskısına boyun eğmek zorunda kalıyor maalesef.

    Ayrıca fare gibi kemirici hayvanların sebep olduğu araçların hemen hemen hepsi bu tür motor plastik korumasına sahipti. Hayvanlar daha sıcak bulduğu için sanırım oraya giriyor ve motor tesisatına hasar veriyor. Bu da pek bilinmez ama çokça karşılaştığım sanayide bir sorun.

    5- Bu durum artık endüstri standartı haline geldi maalesef. Burada maliyet,bagaj hacmi arttırma,tasarım gibi birçok etmen var.

    6-Bunu da isteyen olduğu gibi istemeyen de çok kişi var.Ben istemeyenlerdenim anahtarı araç içinde unuttum kapılar otomatik kapadı derdi yok,anahtar pilini değiştirdin araca tanıtmak ile uğraşmıyorsun gibi avantajları da var.

    7- Bakımın daha doğrusu yağ değişim için eskiden beri tavsiye edilen 10 bin km'dir aslında. Teknoloji ne kadar değişirse değişsin eğer aracı uzun süre kullanmak isteniyorsa yağ değişimi eski usül olmalı. Yağ değişim ile filtrelerin değişimi karıştırılmamalı örneğin Toyota hava filtreleri 40 bin km yani 4 bakım gidiyor.
  • tenekekutu kullanıcısına yanıt
    Hava filtresi diğer araçlarda bu kadar uzun ömürlü değil sanırım, yada ben yeni öğrendim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • karidesteknesi K kullanıcısına yanıt
    Toyota hava filtresinin ne özelliği var da 40.000 km (ort 2 yıl) gidiyor anlamış değilim.dizelde bas bas bağırıyorlar performans ve yakıt tasarrufu için hava filtresi temiz olmalı diye...benzinde neden böyle bir hayli ilginç bir mevzu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Buna benzer sürede giden başka araçlar mevcut ama bakım aralıkları fazla olduğu için arada temizlenmiyor filtre. Buda filtrenin ömrünü bitiriyor.Haliye bakımdan bakıma değişmesi gerekiyor aracın özellikle de turbolu motora sahipse.

    Hava filtresinin ömrünü uzatmak için 5 bin kmde bir en fazla söküp temizlemek yani hava tutmak lazım.Gözle tespit edilebilecek bir kirliliktir aslında,ufak bir deneyimi olan herkes kirli olup olmadığını anlar.

    Aslına bakarsanız aracın ustası birçok yönden şöförü olması lazım. Biraz bu bakım aralıklarının artmamasının sebebi de bu. 10 bin km örneğin tavsiye edilendir. Her ne şart olursa olsun bu kmde gel demek değildir. Çok kötü şartlarda kullanırsın 5 bin km de de gelmek zorunda kalırsın,çok iyi şartlarda kullanırsın 15 bin km de gider. Ama ülkemizde çoğunluk geçtim kmyi uyarı ışığı yanmadıktan sonra bakıma bile gelmiyor.O yüzden her firma müşteri kitlesine göre aralıkları düzenleyerek kendi riskini oluşturuyor. Örneğin Renault grubu ticari araçlarda riske girmiyor bakım aralıkları aynı aracın taksi versiyonunda 10 bin km de bir iken hususi kullanımda 20 bin km de bir.

    Örneğin şu anda bir abimiz sırf radyatör suyuna arada bakmadığı için ( eskisi gibi radyatör kapağı açmaya gerek yok genleşme kabına bakılsa yeterli) genleşme kapı çatlıyor aracın radyatör suyu yarıdan fazla azaldığından dolayı araç motor içinde bazı parçalara zarar veriyor ( Toyota motorları harerete dayanıklıdır o yüzden hararet göstergesi çok yükselmez bu durumda). Bu zarar verdiği parçalarda başka parçalara zarar veriyor derken motor yaptırmak zorunda yok yere. Arada eski usül aracın sıvılarına göz ile bakmak lazım. Bazı temel noktalar otomobilin icadından beri aynıdır.
  • karidesteknesi K kullanıcısına yanıt
    Bursa dayım hocam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: octopus016

    Bursa dayım hocam
    sizin aracı gorup ,ekranı incelemem mumkunmu hocam ?
  • 
Sayfa: önceki 164165166167168
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.