Şimdi Ara

2019 Renault Kadjar yeni 1.3 litre benzinli motoruyla tanıtıldı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
1
Favori
3.045
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  

    Kompakt SUV segmentindeki güçlü pozisyonunu gelecekte de sürdürme arayışında olan Fransız üretici, bu amaç doğrultusunda makyajladığı 2019 Renault Kadjar’ın resmi tanıtımını gerçekleştirdi. Yeni Kadjar’ın iç ve dış tasarımının yanı sıra kaputun altında da bazı yenilikler mevcut.
     

    2019 Renault Kadjar ile birlikte gelen en önemli güncellemelerden bir tanesinin kaputun altında bulunan yeni turbo beslemeli 1.3 litre 4 silindirli TCe ünite olduğunu söyleyebiliriz. Partikül filtresi sayesinde CO2 emisyonunu düşürdüğü söylenen benzinli motor, 138 hp veya 158 hp güç seçenekleriyle tercih edilebiliyor. Manuel veya EDC otomatik şanzıman seçeneğinin iki versiyonda da mevcut olduğu söyleniyor.

     

    Motorların CO2 salınımı düşürüldü 

    Benzinli motorun yanı sıra Renault modellerinde sıkça kullanılan 1.5 litre dCi dizel ünitede de bazı güncellemeler mevcut. Yeni standartları karşılaması amacıyla CO2 emisyonu düşürülen dizel motorun gücü de bir tık arttırılmış. 2019 Renault Kadjar’da 115 hp güç ve 260 Nm tork üreten dizel motorun ilk etapta yalnızca manuel şanzımanla çalışacağı, daha sonra 7 ileri otomatik şanzıman seçeneğinin de ekleneceği gelen bilgiler arasında.

     
     
     

    2019 Renault Kadjar’ın elden geçirilen ön ve arka yüzünde de ufak değişimler mevcut. Krom detaylara bolca yer verilen daha geniş bir ızgara, tasarımı değiştirilen ön ve arka tampon, köşeli bir forma kavuşan LED sis farları ve LED ışıklandırma grupları güncellenen parçalar arasında yer alıyor. 17 ve 19 inç boyutundaki yeni tasarım jantların yanı sıra üç yeni renk seçeneği de 2019 Renault Kadjar’da kendini gösteriyor.

     
     

    Kabinde konfor odaklı değişimler

    Yeni Kadjar’ın kabin tarafında 7 inç dokunmatik ekran kullanan R-Link 2 bilgi-eğlence sistemi bulunuyor. Klima kontrollerinin oldukça şık ve modern şekilde tasarlandığı, hava çıkışlarının çevresinde, konsolun merkezinde ve kapı içlerinde mat krom malzeme kullanıldığı ilk bakışta göze çarpıyor. Ayrıca kapı içlerinde camlar ve aynalar için yeni kontroller bulunuyor. Uzun yolculuklar için yenilenen konforlu koltuklar, yeni arka hava çıkışları, ve arka yolculara sunulan iki USB soketi de değişimi tamamlayan detaylar oluyor.

     

    Donanım seviyelerinin en tepesinde Black Edition paketinin bulunacağı 2019 Renault Kadjar’ın ekim ayındaki Paris Otomobil Fuarı’nda görücüye çıkması planlanıyor. Yeni Kadjar’ın fiyatı henüz belli değil.

     



    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    2019 Renault Kadjar yeni 1.3 litre benzinli motoruyla tanıtıldı
    2019 Renault Kadjar yeni 1.3 litre benzinli motoruyla tanıtıldı
    2019 Renault Kadjar yeni 1.3 litre benzinli motoruyla tanıtıldı
    2019 Renault Kadjar yeni 1.3 litre benzinli motoruyla tanıtıldı
    2019 Renault Kadjar yeni 1.3 litre benzinli motoruyla tanıtıldı
    2019 Renault Kadjar yeni 1.3 litre benzinli motoruyla tanıtıldı
    2019 Renault Kadjar yeni 1.3 litre benzinli motoruyla tanıtıldı
    2019 Renault Kadjar yeni 1.3 litre benzinli motoruyla tanıtıldı
    2019 Renault Kadjar yeni 1.3 litre benzinli motoruyla tanıtıldı
     







  • o araba için turboda olsa biraz kötü 1.3

    Türkiye şartlarında pahalı yakacağına eminim. Benzin olmuş 7 TL

  • Üreticiler motor hacimlerini emisyon için küçültüyorlar bu yüzden yakıt tüketimine bakarken her zaman beygire bakın. Mesela bu araç 158 beygir normalde 1.8-2.0 Litre atmosferik araçlar bu gücü veriyor. Bu da bu araç şehir içi 9-10 Litre yakar demek.

  • 6 ileri edc tam bir eziyet, kararsızlıklar var ve güncelleme ile daha kötü hale geldi. Genelde güncelleme demek iyileştirme demek, Renault daha kötü hale getirdi. Mümkünse tam otomatik...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Engine downsizing... Çok güzel bir şey bu, araştırın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi V4LKyR -- 13 Eylül 2018; 5:30:51 >
  • hayatta almayacağım bir arabadır kadjar.. suv'de fransız'a güvenmem suv sağlam markaların işidir.
  • yokuşta kapturunca gider bu da bir şey olmaz.
  • Benzinli araçlar da artık partikül filtresi var sanırım.Yarın bir gün dizelciler gibi sorun olmasın bu da.
  • Renault jant tasarımında son zamanlarda iyi işler çıkarıyor her modelinde.
  • 1.3 iyi olmuş ama mtv avantajını yitirmiş
  • arka tampon kısmı çok hoşuma gitmedi. önü güzel yapmışlar

  • 1.3 bizim ülke içim dezavantaj olmuş. üstüne 4x4 versiyon ne oldu belli değil. Birde adaptif hız sabitleme de yok. Û sefer teknik açıdan olmamış.

  • 1.3 Motorun nesi var yahu? Ateca 1.0 TSİ kullanıyor, 3008'de 1.2 Litre var, Kodiaq 1.4 kullanıyor keza. Ha, ülkemizde ne yazık ki dezavantaj vergi diliminden dolayı. Bir de benzinlide partikül filtresi de gelmiş ise geçmiş olsun. Yakında benzinlilerde de filtre iptali nasıl olur diye konular açılacak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeremy Klakson

    hayatta almayacağım bir arabadır kadjar.. suv'de fransız'a güvenmem suv sağlam markaların işidir.
    peugeot 3008 kullandım gayet güzel araba. reno çöptür orası ayrı ama peugeout kullanmadan önyargılı olma
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TITAN

    peugeot 3008 kullandım gayet güzel araba. reno çöptür orası ayrı ama peugeout kullanmadan önyargılı olma

    Alıntıları Göster
    yok o da vardı. 307 idi ama 2004-2008 arası. valla her yerinden ayrı çekiyorduk peugeot'da almayacağım markalar listesinde başlarda oynar.. alana da hayırlı olsun demek düşer ne diyeyim




  • Cereyan desteği olmayan araçlara artık pek bakmasak... Hayır, kompakt da olsa SUV denen aracın yokuşta veya yükte pek düşmemesi lazım.
    .
    Bunu sadece benzinle karşılamak bütün tüketim değerlerini alt üst eder. Allahtan memlekette mazot ile benzin kafa kafaya. Ah, biri de çıkıp bu doğrudan enjeksiyonlu makinelere ucuz(!) LPG takma işini uzun ömürlü olarak halledebilmiş olsaydı...

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeremy Klakson

    hayatta almayacağım bir arabadır kadjar.. suv'de fransız'a güvenmem suv sağlam markaların işidir.
    Qashqai ile aynı altyapıyı kullanıyor. Bir nevi ikizi denilebilir. Ama tüm yabancı inceleme sitelerinde daha yüksek puan alıyor kadjar. Hatta aşağıya kadjar-qashqai ve kuga nın incelendiği İngiltereye ait bir link koyuyorum. Kadjar birinci seçiliyor.
    https://www.youtube.com/watch?v=p6SrHusXMEg&t=2s



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi melangee -- 14 Eylül 2018; 9:39:40 >
  • 1332 cc olması ciddi dezavantaj.
  • Fransızlar gayet iyi ve sağlam araçlar üretirler, zaten Renault kendini kanıtlamış bir marka. Kadjar da emsallerinden üstün bir araç, o sınıfta o bütçeye göre daha iyisi yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçen bindim buna dokunduğum her yeri çıtırtıdıyordu gofret gibi :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.