Şimdi Ara

2019 passat dsg patlamış

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
514
Cevap
6
Favori
112.598
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum geçen yıl
  • Cevaplayan Üyeler 318
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 13
  • Ortalama Mesaj Aralığı 14 saat 9 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 8
  • Favoriye Eklediklerim 6
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • acquiles (17 mesaj) rbcntechnic (17 mesaj) en1gma (13 mesaj) yabancı34 (8 mesaj) geberit (7 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (205 mesaj) Mobil (189 mesaj) Mini (28 mesaj) Uygulama (92 mesaj)
  • @
132 oy
Öne Çıkar
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Er
    9 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: asdzxcas3507

    Dsg nin en iyi şanzıman olduğunu mu söylüyorsunuz ?

    Alıntıları Göster
    Ben teknik olarak DSG nin en iyi şanzıman olduğunu düşünüyorum çift kavramanın üstüne 3 kavrama gelmediği sürece de en iyi kalacak araca en iyi devri veren nefes almadan vites değiştiriyor araç hızlanmalarını saniyeler içinde başka bir boyuta taşıyor bunlar teknik olarak daha da çoğaltılabilir.. Narinlik konusu öne çıkıyor bunları söyledikten sonra gaz tepkimelerini çok merak ediyor acaba şu an ne yapıyor aa gaza az bastı şimdi vitesi düşürecekmiydim yoksa aniden hızlanıcak mı gibi şeyler düşünüyor ayrıca kafa karışıklığına çok müsait anlayacağınız motorun her hareketi sizin frene basıp gaza basmanızla aşırı derecede ilgileniyor bu iyi birşey gibi gözüksede arıza yaratmasına neden oluyor ve sanıyorum ki ciddi bir tüketici kaybı olmadan vag grubu bunu düzeltmekten yana değil herhalde nasıl olsa alıyorlar gittiği yere kadar hesabı...




  • Yarbay
    2056 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: byekoman

    Ben teknik olarak DSG nin en iyi şanzıman olduğunu düşünüyorum çift kavramanın üstüne 3 kavrama gelmediği sürece de en iyi kalacak araca en iyi devri veren nefes almadan vites değiştiriyor araç hızlanmalarını saniyeler içinde başka bir boyuta taşıyor bunlar teknik olarak daha da çoğaltılabilir.. Narinlik konusu öne çıkıyor bunları söyledikten sonra gaz tepkimelerini çok merak ediyor acaba şu an ne yapıyor aa gaza az bastı şimdi vitesi düşürecekmiydim yoksa aniden hızlanıcak mı gibi şeyler düşünüyor ayrıca kafa karışıklığına çok müsait anlayacağınız motorun her hareketi sizin frene basıp gaza basmanızla aşırı derecede ilgileniyor bu iyi birşey gibi gözüksede arıza yaratmasına neden oluyor ve sanıyorum ki ciddi bir tüketici kaybı olmadan vag grubu bunu düzeltmekten yana değil herhalde nasıl olsa alıyorlar gittiği yere kadar hesabı...

    Alıntıları Göster
    Halk arabaları için bahsetseniz anlayacağım da Ferrari,Lamborghini gibi spor yada Rolls Royce,Bentley,Aston Martin vs.(Bu iki listede çok uzar)gibi markaların mili saniyede vites değiştiren farklı farklı şanzımanları var hadi bunları geçtim Zf ve 9G Tronic gibi şanzımanlarada kesinlikle rakip olacağını düşünmüyorum
    Evet EDC,Powershift,Cvt,Eat tarzı şanzımanlara göre daha konforlu ve hızlı vites geçişleri sağlıyor olabilir ama zaten bu ve buna benzer şanzımana sahip olan araçları kullanan bizim gibi kullanıcılar içinde sorunsuzluk ve maaliyet önemli sizde bilirsiniz ki



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asdzxcas3507 -- 9 Kasım 2019; 11:52:6 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |




  • Yarbay
    9087 Mesaj

    Dsg nin hızına erişen spor araçlar hariç bir sanziman yok. Ona bir itiraz da yoktur zaten.
    Fakat mesele, hem hızlı olsun hem ucuz olsun hem sorunsuz olsun deyince Maleswf. ucu bir arada olmuyor.

    2 tanesini seçebilirsiniz

    Konuya böyle bakarsak mevzu daha kolay çözülecektir.
    Tercihler..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    byekoman kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    407 Mesaj
    Arıza da ne bilmiyo çok şükür. 15 senedir Toyota Honda kullanırız. Koy yağını bin :) golf var arkadas ta 2 yasında arac arıza verip duruyor sinyal yanıyor sürekli 2 tane servis çözemedi sorunu. 1 ay arıza ısıgıyla gezdi sonra hasbel kader sanayide usta çözmüş :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Binbaşı
    1294 Mesaj

    "Hocam kesinlikle kullanımla ilgisi yok. Üretim/arıza oranı dsg de yüksek iken. Zf de çok daha düşük"

    Hocam amacım polemik yaratmak ya da eleştirmek değil sadece öğrenmek için soruyorum. Dsg arıza oranı yüksek diyorsunuz ya, bu oran nedir mesela? Elinizde istatistik bilgi var mı yoksa sadece kişisel gözleminiz mi belirliyor bu oranı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    oquzdag kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    370 Mesaj
    ben şu hızlı vites geçişi muhabbetini anlamıyorum. İstanbul içinde zaten trafik göt göte yok bilmem kaç mili saniyede vites atıyor. Lan sanki herkes f1 pilotu. Atmasın kardeşim ms içinde vites, sağlam olsun yeter ki. Sonra bütün firmalar vw yapmış millet alıyor bide üstüne şanzıman sorunu ohh, üstüne şanzıman satıyor diyip, bu sefer onlarda dandik dündük işler yapıyor.
  • Yüzbaşı
    504 Mesaj

    Sadece kavramayı erken bitirmesi sorun olsa dediğiniz mantıklı olabilir. Mekatronik arızası ya da beyin arızası verirse? DSG var mekatronik bozuluyor DSG var beyin arızalanıyor DSG var ikisi birden patlıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    y.e.c. kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    504 Mesaj

    Yağını koyup gidiyoruz da, honda da işin suyunu çıkardı bence. CVT yağına 800 tl diyor 2 yıl ya da 40 binde değişeceksin diyor servis. Kitapçıktaki zor koşullarda kullanımı uyguluyorlar. Sanki rallilere katılıyor millet cvt ile.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    YuliaN kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    488 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    LaD_PLay_Boy


    Eeeeyy DSG , kimsin sen ya?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    2280 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: adam94

    Yağını koyup gidiyoruz da, honda da işin suyunu çıkardı bence. CVT yağına 800 tl diyor 2 yıl ya da 40 binde değişeceksin diyor servis. Kitapçıktaki zor koşullarda kullanımı uyguluyorlar. Sanki rallilere katılıyor millet cvt ile.
    2019 corolla periyoduk bakim klavuzunda cvt sanziman yagi 80 bin kmde bir degistir yaziyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Binbaşı
    1235 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: sarpuli

    2500 liraya iyi niyet garantisi olmadan değişim mümkün olduğuna eminmisiniz ?
    Eminim serviste degil tabi disarda sanayide dedigim bu fiyat..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    5294 Mesaj

    Bana çok uygun geldi ama...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    y.e.c. kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    4118 Mesaj

    Otomatik şanzımanlar trafiği sevmez hepsi ısınır arıza verebilir. Kullanmayı bilmek gerekiyor. Dsg hem pahalı hemde saçma sapan arıza vermesi servisi de bıktırıyor. Servis e gidiyorsun dünya araç var arızalı. Firmaların çoğu çift kavrama kullanıyor ama en çok arıza veren kuru dsg ler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    xpow3r kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    197 Mesaj
    Manuel vites iyidir iyi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Çavuş
    92 Mesaj
    Öncelikle kullanıcı arkadaşa geçmiş olsun.Arkadaslar bunlar kul yapısı sen alırısın 10 yıl kullanırsın bozulmaz başkası 0 alır o gün bozulur buna yapacak birşey yok.Önemli olan bu durum karşısında yetkililerin gerekeni yapmasıdır.Lütfen yolda önünüzden geçerken ağzınızın suyunu akıtacak araçlar için boş yapmayın
    |
    |
  • Yarbay
    7060 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: CihangirCanavarı

    "Hocam kesinlikle kullanımla ilgisi yok. Üretim/arıza oranı dsg de yüksek iken. Zf de çok daha düşük"

    Hocam amacım polemik yaratmak ya da eleştirmek değil sadece öğrenmek için soruyorum. Dsg arıza oranı yüksek diyorsunuz ya, bu oran nedir mesela? Elinizde istatistik bilgi var mı yoksa sadece kişisel gözleminiz mi belirliyor bu oranı?
    Kişisel gözlem. Ve 3 adet kuru dsg li araç kullanmış olmam. Ve o araçları yakınlarıma satmış olmam. Devamındaki dsg mekatronik arızları yaşamaları.
    Aynı şekilde ıslak dsg li 2.0 dizel kullanan arkadaşlarımda kısa vadede sorun görülmedi.
    Avrupada Q3 ün en az arıza ile servise gitmeside buna işaret ediyor.
    Ayrıca Yerli be yabancı forumlardaki tecrübeler kişisel gözlem sayılmaz. Yıllarsa seat clup tr de bilgi paylaştım. Belli km lerde çoğu dsg arıza verdi. Kimi bir sabah aracını P çıkaramadı. Şanzıman komple değişti. Çoğu 1-2 geçişi titremesinden kavrama değiştirdi, kimileride mekatronik değiştirdi. Kimse aracı olmadığı dsg kullanmadığı halde forumlara üye olup sahte arıza yorumları yapmaz. Zaten üye mesaj sayısı bunu ele verir.
    Aynı kişisel gözlem, cvt ile ilgili düşük km lerde nerediyse hiç titreme, yolda bırakma görmüyor. Ateş olmayan yerden duman çıkmaz. Leon da 3 kere kavrama garantiden değiştirmiş biriyim. Artı garantili olarak Sattığım arkadaşımdan120.000 kmde mekatronik ücretsiz değişti. Şuan 160.000 kö de biniyor
    Siz istatistik sorarken vag grubun sattığı x dsg li aracın y miktarının servislere geldiğini ve xyz işlemlerinin yapıldığını resmi olarak açıklayacağını mı sanıyorsunuz???



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oquzdag -- 9 Kasım 2019; 14:2:25 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Binbaşı
    1235 Mesaj

    Dsg kavrama degisimi disarda zaten bu fiyatlara yapılıo baskan bakma sen servis ucuk fiyatlar cikario.. Manuelde alsam belli kmden sonra baski balata bu fiyatlara yakin degisiolar..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    sarpuli kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    5294 Mesaj

    Ben vakti zamanında sırf dsg yüzünden leon almadım bu saatten sonra da almam. 2500 liraya halledilir hale geldi ise nispeten şartlar iyileşmiş ama bu dsg nin doğuştan sorunlu olduğunu değiştirmez. Kullanım olarak hayranıyım ama bu sorunlar ile beni kullanıcısı yapamaz...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sarpuli -- 9 Kasım 2019; 14:8:24 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    y.e.c. kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    9087 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: xpow3r

    ben şu hızlı vites geçişi muhabbetini anlamıyorum. İstanbul içinde zaten trafik göt göte yok bilmem kaç mili saniyede vites atıyor. Lan sanki herkes f1 pilotu. Atmasın kardeşim ms içinde vites, sağlam olsun yeter ki. Sonra bütün firmalar vw yapmış millet alıyor bide üstüne şanzıman sorunu ohh, üstüne şanzıman satıyor diyip, bu sefer onlarda dandik dündük işler yapıyor.
    Aynı soruyu audi A3 te dsg arızası vermeden arkadaşıma sordum, o da makine mühendisi. Söyle hızlı boylr sarsıntısız anında hızlanıyor vs vs dedi.
    Sonra garanti bitmesine 1 ay kala sanziman değişince pek yorum yapmadı ve aracı sattı.
    Şu an dsg hızlı ama patlayınca kötü oluyor fikrinde...

    Cvt OK yapısı gereği ivmelrnme geç olur, sanki Kayış siyiriyor muş gibi hiisedersiniz sonra bir anda hızlanır. Bu bazı kişileri rahatsız eder. Çoğu kişi de farkına bile varmaz..
    Eat6 kullandım şu an da eat8 kullandım, dsg ile aaaaa ama dsg hızlı diyeceğim bir fark var mı, kesinlikle yok.. Hızını geçtim vites geçişlerini sarsıntısız olması konusunda şu an ben bir geçiş hissetmiyorum. E dsg dede hissetmiyorum.. O zaman neden saatli bomba ile yaşayayım..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acquiles -- 9 Kasım 2019; 14:15:23 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |




  • Binbaşı
    1294 Mesaj

    Teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    oquzdag kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
pubg mobile uc
pubg mobile uc
LOL RP Satın Al - LOL RP Yetkili Satış Sitesi
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,484
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.