Şimdi Ara

2019 passat dsg patlamış (19. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
515
Cevap
5
Favori
114.955
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
132 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • The Nameless Man T kullanıcısına yanıt
    kesinlikle, benim gibi haftasonu kullanıyorsanız manuel alın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: acquiles

    Bi teorim var.
    Vw acaba problemi olan (üretim testleri sonunda) ve/veya revizyonu sanziman ları Türkiye ve diğer gelişmekte olan (ne versen gider pazarlar) ülkelere gönderiyor olabilir mi?

    Yani avrupada hele. Almanya da arıza oranı bu kadar değildir diye düşünüyorum..
    Patlar da bu kadar standart sürekli patlar mi. Arkadaş, kaç yıl. Oldu yeni değil ki bu dsg..
    Öyle de zaten. Almanya'da kullandığım Passat ile, benim o dönem kullandığım Passat kesinlikle aynı değildi. İkisi de aynı modeldiler ve Almanya'da kullandığımda hissedilir bir kalite farkı vardı. Sadece kalite değil, başka farklar da var. Mesela Avrupa'da neredeyse tüm markaların, garanti kapsamı boyunca periyodik bakımları ücretsiz !

    Türk halkı olarak o kadar enayi ve zavallıyız ki. Adamlar ''nasıl olsa yine alacak'' mantığı ile belki de şanzımanını bilerek kötü tasarladığı arabaları bize göndererek, bir de şanzıman üzerinden ek gelir elde ediyor.

    Yıllar önce Doğuş oto'ya yanaşan bir kargo kamyoneti görmüştüm. Vinç gibi şeyle, kamyonetin içinden birkaç sandık indiriyorlardı. 5 ya da 6 tane saymıştım. Ne bunlar ? diye sordum, şanzıman abi dediler. Olaya bak ya. Adamlar Türkiye'ye göndereceği her araba için 2 şanzıman üretiyor.




  • nissan kaşkayın yeni dct şanzumanını iyi diolla çift kavramaymış ama ıslak
  • İkinci gününde patlak veren ZF de gördü bu gözler 250bin'de arıza vermeyen DSG'ler de... O yüzden tamamen kullanımla alakalı diyip kenara çekiliyorum :/
  • Çok kötü



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi moon41 -- 8 Kasım 2019; 22:17:28 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VGroove

    Öyle de zaten. Almanya'da kullandığım Passat ile, benim o dönem kullandığım Passat kesinlikle aynı değildi. İkisi de aynı modeldiler ve Almanya'da kullandığımda hissedilir bir kalite farkı vardı. Sadece kalite değil, başka farklar da var. Mesela Avrupa'da neredeyse tüm markaların, garanti kapsamı boyunca periyodik bakımları ücretsiz !

    Türk halkı olarak o kadar enayi ve zavallıyız ki. Adamlar ''nasıl olsa yine alacak'' mantığı ile belki de şanzımanını bilerek kötü tasarladığı arabaları bize göndererek, bir de şanzıman üzerinden ek gelir elde ediyor.

    Yıllar önce Doğuş oto'ya yanaşan bir kargo kamyoneti görmüştüm. Vinç gibi şeyle, kamyonetin içinden birkaç sandık indiriyorlardı. 5 ya da 6 tane saymıştım. Ne bunlar ? diye sordum, şanzıman abi dediler. Olaya bak ya. Adamlar Türkiye'ye göndereceği her araba için 2 şanzıman üretiyor.

    Alıntıları Göster
    Hocam bu kalite farkı dediklerinizi ayrıntılı olarak örneklendirirmisiniz? Benim bildiğim üretildiği fabrika aynı ise kalite de aynıdır. Örneğin almanyada Passat da comfort koltuk var. Tr dede var. Siz nelerin eksik olduğunu belirtirseniz anlayalım.
    Avrupada bakımların ücretsiz olduğu konusu ise araç fiyatıyla ilgilidir. Tr de de Ford bmw mercedes ve bir çok markada da peşinen ilk 60.000 km gibi seçeneklerle bakım paketleri satıyorlar. Yada dönem dönem hediye ediyorlar. Buradaki mevzu genel olarak araç fiyatları daha makul olduğundan avrupada bakımları eklemiş olabilirler.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kerim5100

    İkinci gününde patlak veren ZF de gördü bu gözler 250bin'de arıza vermeyen DSG'ler de... O yüzden tamamen kullanımla alakalı diyip kenara çekiliyorum :/
    Hocam kesinlikle kullanımla ilgisi yok. Üretim/arıza oranı dsg de yüksek iken. Zf de çok daha düşük. Ama tabiki zf8 de arıza yapar. Çünkü dsg kadar hızlı ve karmaşık bir tam otomatik. İki üç vites birden düşürebilmesi başlı başına şanzımanı yoran bir konu. Ama zf6 inanın çok zor bozuluyor. 177 hp lik 320d si olan bir arkadaşım yapmadığını bırakmazdı. Araç 200 bin km lerde sattı. İlk günki gibiydi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • VGroove kullanıcısına yanıt
    Hmm.
    Çıkma sanziman ları revize edip yolluyorlar diyorsunuz.
    Mantıksız değil. Güzel hareket

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dsg pişmanlıktır uzak durun tamam çift kavrama muhteşem bir teknoloji ama bu trafiğe bu ülkeye uygun değil

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • DSG kullanım talimatlarına uyuncada patlıyor mu kimse cevap vermedi...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 58zara

    Araba işine uzağım da, bir adamın aracının bozulmasına millet neden bu kadar çok seviniyor şaşırdım doğrusu.
    Bende uzagim hocam, hatta suan sifir arac alacak olsam eminim ki kafam cok karisik olur. Millet adamin aracinin bozulmasindan ziyade dsg olumune savunan fanatik vw cilerin haksiz cikmasina seviniyor. Konu icinde bir kac kisi denk geldi, gercekten fanatigi olmus, adamin biri yeni aracimda boyle sorun olsa dert etmem ikame arac alip, tamir edilmesine raziyim diye biliyor. 1 aylik arac hangi marka olursa olsun kullanici hatasi yoksa savunmak bana tuaf geliyor. Isterse o aractan 1 milyon uretilsin sadece 1 i arizali ciksin, bana denk gelseydi hosuma gitmezdi degisim isterdim, ama bunu kabullenen fanatikler var.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 80 binde dsgmin kavramasini iyi niyet zabazingosundan 850 tl iscilik ile değiştiler.. 2 gun once.. Pek bişiside yoktu bazen 1 den 2 ye gecerken hafif titreme yapiyodu.. Servise soledim degistiler.. Bir cok arac kullandim otomatik.. Dsg kadar konforlusunu görmedim.. Araba vistes mi degisiyo akıyomu anlamiyosun.. Evet malesef narin dsgmiz.. Keske tas gibi olsa.. Ben nemi yapıyorum yada yapacam artik.. Daha servise gitmem.. Disarda 2500e degisiyolar kavramayi.. 80 bin ortalamada dsg kavrama yese en az 4 5 sene beni goturur 4 5 senede de 2500 tlyi o konfora veririm napim.. Pejonun eat serisinden sonra dsg konforuyla mest edior.. Malesef dsgye binen katlanacak yada bu ve grubu artik bunu duzeltecek.. Bu arada katılıyorum dsg canli bombadir arkadas..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    Hocam kesinlikle kullanımla ilgisi yok. Üretim/arıza oranı dsg de yüksek iken. Zf de çok daha düşük. Ama tabiki zf8 de arıza yapar. Çünkü dsg kadar hızlı ve karmaşık bir tam otomatik. İki üç vites birden düşürebilmesi başlı başına şanzımanı yoran bir konu. Ama zf6 inanın çok zor bozuluyor. 177 hp lik 320d si olan bir arkadaşım yapmadığını bırakmazdı. Araç 200 bin km lerde sattı. İlk günki gibiydi

    Alıntıları Göster
    Valla hocam diyorum ya size o kadar çevremizde VW var bir tanesinin bile şanzıman arızası olduğunu görmedik. Sadece bir tane 1.0 Golf'te şanzıman arıza verdi o da beyin yandığı için vites atmıyordu




  • Benim 2.0 HDI 508 218000 KM de. Tam otomatik tork konvertörlü taş gibi hala. Yağını değiştiririm 80000 KM de bir. Sadece rampa aşağı ısınmışsa şanzıman yağı küçük bir tak sesi boşluk 1 den 2 ye geçerken. Birde 5 den 4 e düşerken seyirde az bir sallama o kadar. 2012 den beri taş taş...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Pandemic -- 9 Kasım 2019; 14:25:26 >
  • yeter vurmayin artik oldurdunuz yaziktir
    saka maka birakin alsinlar istedikleri araci sanzimani bosverin arkadaslar ne soyleseniz bos alan razi satan razi...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Max_Kolesne

    Dq500, dq250, dq200, kuru kavrama, ıslak kavrama ustalarını konuya alalım lütfen, bize açıklasınlar hemen yeni DSGlerin nasıl sağlam olduğunu kesin kullanıcı aracı D’ye alıp kullanmak gibi cahil cahil şeyler yapmıştır, yoksa DSG bozulur mu hiç
    Sıkışık trafikte manuel kullanmamış hocammm. Ondan olmuşşş. Dsg kursuna gitmeden kullanmış aracı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • y.e.c. kullanıcısına yanıt
    Eat6 ile dsg arasında sizin dediğiniz kadar fark var gibi gelmedi. Hatta arabayı dinlemeyen sıradan bir kullanıcı bu farkı hissedemez bence...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • vag alanın ağlamaya hakkı yok bu ülkede, hatta iyi olmuş diyorum.
  • Bayiden çıkıp 3 km sonra motor yiyen mercedes de gördük. Çok fazla kasmayın bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Pahalı Araç alıyorsan hele hele otomatik alıyorsan Yıldızdan Şaşmayacaksın.
  • 
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.