Şimdi Ara

2019 Mercedes C Serisi yarı otonom yeteneği kazandı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
729
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  •  

    Alman üreticinin en çok satan modeli C Serisi 2019 model yılı için makyaj operasyonundan geçti. Ancak dış tasarımda yapılan ufak değişimlerden de önemlisi 2019 C Serisi yeni standart özellikler ve daha fazla teknoloji ile donatıldı. Gelen en önemli özellikler arasında E Serisi'nden alınan yarı otonom sürücü asistanı paketi yer alıyor.
     

    Dış tasarıma neredeyse dokunulmamış 

    Mercedes, C Serisinin dış tasarımını değiştirmek yerine hemen göze çarpmayan ufak oynamalar yapmayı tercih etmiş. Aracın ön tarafında dikkat çeken değişimler arasında yeni far tasarımı ve elmas dokulu ön ızgara bulunurken, tamponda yer alan kromaj süslemeler de görünüme hoş bir hava katmış. Alman şirket aynı zamanda LED farları ve stop lambalarını standart hale getirirken, giriş seviyesindeki modele iki renkli 17 inçlik jantları eklemeyi tercih etmiş.

     
     
     
     

    Görsel güncellemelerin minimal tarafta kaldığı 2019 C Serisinde asıl yenilikler teknoloji tarafında gerçekleştirilmiş. Mercedes, en çok satan modelinin zaten görsel değişiklikler gerektirmediğini düşünüp tüm dikkatini yeni standart özellikler ve teknoloji seçenekleri eklemeye vermiş.

     

    Yeni standart ve opsiyon özellikler getirilmiş 

    Yeni güncellemeye göre 2019 C Serisi’nde artık Keyless-go, sunroof, ahşap süslemeler, 7 inç bilgi-eğlence ekranı ve otomatik fren sistemi standart hale getirilmiş. Giriş seviyesindeki motorun da ürettiği güç 14 beygir yukarı taşınarak 255 beygire yükseltilirken, üretilen tork da 370Nm olarak güncellenmiş.

     
     
     

    Daha lüks versiyona sahip olmak isteyenler için ise bunların yerine 10.25 inç bilgi-eğlence sistemi, 12.3 inç dijital gösterge paneli, panaromik sunroof, ısıtmalı ve soğutmalı ön koltuklar, ısıtmalı direksiyon, baş üstü gösterge ekranı, NFC kablosuz şarj, ve Burmester ses sistemi gibi özellikler opsiyon listesine eklenmiş. C Serisine gelen en önemli opsiyonlar arasında ise E Serisi’nden transfer edilen yarı otonom sürücü asistanı paketi olduğunu söylemek mümkün.

     
     

    E Serisi'nden gelen yarı otonom yetenekler 

    Eklenen bu önemli paketle birlikte 2019 C Serisi doğru koşullar altında önündeki aracı güvenli bir mesafeden takip edebiliyor, bulunduğu şeritte yol alıyor, hızını limitlere göre ayarlayabiliyor, ve gerektiğinde sinyal vererek şerit değiştirebiliyor.

    2019 C Serisi’nin fiyatı konusunda şuanda bir açıklama bulunmuyor. Ancak 2018 Cenevre Otomobil Fuarı kapılarını açtığında tüm detaylar su yüzüne çıkacak.

     







  • Yarım hekim candan eder, yarım hoca dinden eder

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yav şu ekranı sk gibi ortaya koyuyorlarya. Bu nedir arkadaş sadece benmi çirkin görüyorum anlamıyorum.

    Almışlar tableti ufak bir somonla tuturmuşlar sanki

  • Mercedes ve diğerleri :D

  • Eğer görsel makyajlı haliyse müthiş olmuş.Baya yenilikçi.Ben yollarda görmekten sıkıldım,bunlar ısıtıp ısıtıp üretmekten sıkılmadı.
    2019 Mercedes C Serisi yarı otonom yeteneği kazandı
    Farları kapatmasalar makyajlı olduğu anlaşılmayacak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi loki17 -- 14 Şubat 2018; 22:22:39 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1ses1

    Yav şu ekranı sk gibi ortaya koyuyorlarya. Bu nedir arkadaş sadece benmi çirkin görüyorum anlamıyorum.

    Almışlar tableti ufak bir somonla tuturmuşlar sanki

    katılıyorum çin malı navigasyon cihazı monte etmişler gibi, allahtan yeni a serisi öyle değil
  • Otomatik fren sistemi, araç takip etme vs Mazda'da 2012 yılından beri Türkiye'de ki paketlerde bile standart.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maximus8282 -- 14 Şubat 2018; 22:43:17 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Wow wow bu hamle ile ülkemizde 500 Bin TL olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • C serisi giris seviyesi motor 156bg(250nm tork) iken nasil 14bg artisla 255bg oluyor???

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarı otonom tanımına ben katılmıyorum. Bu tanım firma tarafındanmı yapılıyor yoksa medyada böyle yansıtılmış?



    Sürüş asistanı, sürücü asistanı gibi tanımlar yapılabilir ama bu konu otonom olduğunda "yarı otonom" diye bir tanımlama olmamalı. Bir araç ya otonomdur yada değildir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • yine alamayacağımız için sorun yok anavatanında 2 yıl normal bir para kazanan insan sahip olabilir ama burada ev parası

  • quote:

    Orijinalden alıntı: maximus8282

    Otomatik fren sistemi, araç takip etme vs Mazda'da 2012 yılından beri Türkiye'de ki paketlerde bile standart.

    Ne diyelim mazda mercedes’ten daha mı iyi diyelim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Giriş seviyesindeki motor 14 bg artışla 255 bg olduysa...


    Demek ki ülkemizde satılan modeli giriş bile değil. Çöp seviyesi modeli.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: maximus8282

    Otomatik fren sistemi, araç takip etme vs Mazda'da 2012 yılından beri Türkiye'de ki paketlerde bile standart.

    2012 volvo aracımda otomatik fren, kör noktalı sistemle geldi.
    Şİmdiki araçlara ancak güvenlik paketi vb paketlerle geliyor, eğer istersen...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1ses1 kullanıcısına yanıt
    Bende gömülü sevmiyorum. Eski tasarım havası hissettiriyor.

  • Öndeki tablet ne öyle? İlk kasiste yerinden uçacak gibi görünüyor.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.