Şimdi Ara

2019 MACBOOK PRO KULLANICILARI LÜTFEN YARDIM EDİN 3 KEZ DEĞİŞTİ :(

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
1.387
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar 2019 15 inç i9 macbook pro aldım 5 temmuzda ve ilk gelen cihazın sol hoparlörü patlaktı, sonra teknik servis raporuyla değişti, 2. gelen cihazda ekranda dalgalanmalar oluyordu o da serviste tespit edildi ve değişti, 3. gelen cihazımda ölü piksel ve arka planda ışık sızması problemi vardı yine servis raporuyla değişti, şuan gelen 4. cihazda da arka plan ışık sızdırması (backlight bleeding) mevcut. Açıkçası ne yapacağımı bilemez durumdayım çünkü 2 aydır parasını verdiğim cihazı kullanamadım. Size örnek resim atıyorum sağ üst köşeden 3-4 cm ortaya geldiğinizdeki yer ışık sızmasının olduğu yer ve sağ köşe genel olarak daha parlak duruyor

    sizce bu cihazı tekrar servise yollayıp rapor tutturmalı mıyım? 2 aydır uğraşıyorum geldiğim son nokta bu

    bir de 2019 13 ya da 15 kullanan arkadaşlarımdan ricam karanlık bir odadahttps://www.lightbleedtest.com/ şu sitede arka planı tam ekran siyah yapıyor parlaklık maksimumdayken bir örnek görselini paylaşabilirseniz mukayese açısından çok mutlu olurum. not: ips glow denilen bir olay var ekran köşelerinin mora çalması gibi o başka birşey benim ışık sızdırması dediğim şey siyah bir ekranda belli noktaların daha beyazımsı görünmesi

    lütfen siz de örnek ekler misiniz

    2019 MACBOOK PRO KULLANICILARI LÜTFEN YARDIM EDİN 3 KEZ DEĞİŞTİ :(



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tosbağa 06 -- 6 Eylül 2019; 22:23:53 >







  • 2019 MACBOOK PRO KULLANICILARI LÜTFEN YARDIM EDİN 3 KEZ DEĞİŞTİ :(

    2018 15" model, görebildiğim kadarıyla belirli bir noktada yoğun olarak yok bende. Normal görünmüyor sizdeki. Açıkçası 4 kere değişimle uğraşmış olsam direk paramı geri isterim. Tüketici olarak haklarınızdan birisi de bu. Değişim istemediğinizi, iade istediğinizi belirtin. Tertemiz yarı fiyatına bi XPS15 alıp keyfinize bakın :P



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Chronotide -- 6 Eylül 2019; 23:34:59 >




  • I- AYIPLI MAL VE HİZMETLER:
    1- Satın aldığım ürün kısa bir süre içerisinde arızalandı fakat onarım yaptırmak istemiyorum.
    Değişim veya para iadesi hakkım var mıdır?
    Evet, satın alınan malın ayıplı çıkması durumunda malın tüketiciye teslim tarihinden itibaren iki yıl
    içinde tüketicilerin, bedel iadesi, malın ayıpsız misliyle değişimi, ayıp oranında bedel indirimi veya
    ücretsiz onarımı isteme hakları vardır. Tüketici dilediği hakkı kullanmakta serbesttir. Satıcı
    tüketicinin talebini yerine getirmek zorundadır

    4- Satıcı ayıplı mal ile ilgili seçimlik haklarımı kullandırmamaktadır. Bu durumda ne
    yapabilirim?
    Satıcının ayıplı mala ilişkin seçimlik haklarınızı kullandırmaması durumunda satın alınan ürünün
    değerine göre tüketici hakem heyetlerine veya tüketici mahkemelerine başvurarak haklarınızı
    kullanmanız mümkündür
  • Merhaba

    Mv912tu/a modeli bu? Apple den direk mi yoksa firmadan mi mv912tu/a alma durumum olabilir diğer firmalardan o yüzden soruyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Chronotide



    2018 15" model, görebildiğim kadarıyla belirli bir noktada yoğun olarak yok bende. Normal görünmüyor sizdeki. Açıkçası 4 kere değişimle uğraşmış olsam direk paramı geri isterim. Tüketici olarak haklarınızdan birisi de bu. Değişim istemediğinizi, iade istediğinizi belirtin. Tertemiz yarı fiyatına bi XPS15 alıp keyfinize bakın :P
    hocam görebildiğim kadarıyla altlarda minik yarım cmlik hatlar şeklinde görünüyor sizde de, bir de eğer ekranı biraz daha arkaya yatırıp çekerseniz tam söyleyebilirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mbaydar76

    Merhaba

    Mv912tu/a modeli bu? Apple den direk mi yoksa firmadan mi mv912tu/a alma durumum olabilir diğer firmalardan o yüzden soruyorum
    bu apple hocam ama farketmiyor, diğer firmalar da distribütörden çekiyorlar diye biliyorum
  • Sorma sebebim Apple 14 gun içinde sorgusuz iade alıyor ama diğer firmalar servis raporu istiyorsa uğraşmak gerekir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mbaydar76

    Sorma sebebim Apple 14 gun içinde sorgusuz iade alıyor ama diğer firmalar servis raporu istiyorsa uğraşmak gerekir
    ben iade değil değişim istediğim için rapor istiyorlar benden de
  • Apple mağazalarında 30 dakika da iade 15 dakika da sıfırını almak imkanı varken siz bayağı uğraşmışsınız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aslında çok güzel bir MacBook benim de 2016 modelinde ışık sızma
    Sorunu vardı 2017 modeli ile değişti şuan hiç bi sorun yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ne kadarda bilinçli bir kullanıcı örneği
    4 kez yediği kazık yetmemiş 5. sini yesem mi diye soruyor

    20 bin tl ye çok güzel hizmet hala da akıllanmamışsın
  • Bendede MB Pro 13’ 2018 cihaz var..
    Bunların ekranında sorun olmaz dediler ama 2018 modeldede ekranda soyulma (staingate) problemi var başladı yani. Servise götürdüm bırakın bakalım dediler.. Yedekleme al vs uzun iş.
    İPhone X gümüş cihazımın kasası çizik içinde.. kullananlar bilir.
    Yani; PC 1800 usd + tel 1100 usd = 3000 usd
    Sonuç paranla rezillik..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Son durum nedir tek i9 işlemcili mbp kullanan sizsiniz gibi hiç bir yerde Türkçe yorum yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Son durum nedir tek i9 işlemcili mbp kullanan sizsiniz gibi hiç bir yerde Türkçe yorum yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam 13 inch modeli var elimde bir problem yok gibi gözüküyor, size tavsiyem eğer takıntı durumuna geldiyse durum iade edin..

    2019 MACBOOK PRO KULLANICILARI LÜTFEN YARDIM EDİN 3 KEZ DEĞİŞTİ :(2019 MACBOOK PRO KULLANICILARI LÜTFEN YARDIM EDİN 3 KEZ DEĞİŞTİ :(




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.