Şimdi Ara

2019 BMW 330e plug-in hybrid tanıtıldı (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
0
Favori
2.787
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • bulentcandan B kullanıcısına yanıt
    BUrada gözden kaçırdığınız bir şey daha var.100km de şarjın ne kadarı dolabiliyor o zaman bu değerler aşağıya düşer.Bu araba hybrid.Sadece elektrikli olmadığı için kendisini şarj edebiliyor....
  • plug-in-hybrid
    Yani şebeke elektriği ile beslenebilen hibrit.
    Volvolarda da var aynı teknoloji.
    Olması gereken elektrik teknolojisi bu.
    Şehir içinde sadece elektrik ile günlük ihtiyaçları benzin kullanmadan çözer.
    Gerektiğinde ise benzinli motorun gücü ile menzil sorunu olmadan yol alırsın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: certac

    BUrada gözden kaçırdığınız bir şey daha var.100km de şarjın ne kadarı dolabiliyor o zaman bu değerler aşağıya düşer.Bu araba hybrid.Sadece elektrikli olmadığı için kendisini şarj edebiliyor....
    2lt/100km yakıt ortalaması olan fabrika verisinin standart prosedürle nasıl test edildiğini bilmiyorum. Yani tüketim testi NEDC standardıyla yapıldıysa araç sadece 11km'lik bir simülasyonla test edilmiş demektir ama plug-in hibrit araç nasıl test edilebilir? Hibrit modda test edilse şu anki teknoloji ile 4lt/100km civarı benzin tüketir diye düşünüyorum. EV modda test edilse zaten ilk 11km hiç yakıt kullanmaz!

    Örnek olarak Prius Prime plug-in aracı vereyim; 1.6lt/100km ortalama yakıt tüketimi var test sonucu fakat aracı hiç şarj etmeden 1.000km kullanınca 5lt/100km gibi tüketim veriyor.

    Yani, aslında gözden kaçan bir şey yok fakat NECD gibi standart test prosedürleri plug-in hibritleri tam olarak karşılayamıyor gibi geliyor bana.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.