Şimdi Ara

2018 Yeni Duster 2 (Ana Konu)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.030
Cevap
17
Favori
140.941
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İkinci nesil duster tanıtıldı.Bu sefer olmuş .

    2018 Şubat fiyatları:

    2018 Yeni Duster 2 (Ana Konu)

    Romanya broşür 3 donanım seviyesi ile çıktı.Prestige de hepsi standart
    https://www.cdn.daciagroup.com/content/dam/Dacia/ro/vehicles/duster/duster-hjd/brochures/brosura-noul-duster.pdf

    Çoklu kamera-Multiview -kuşbakışı araç etrafını gösteren kameralar 4x4 moduyla beraber çalışacakmış.Yani 4x4 modunda araçtan inmeden engeller görülebilecek.

    Kör nokta uyarı

    Perde hava yastıkları

    Otomatik silecek,farlar

    Start/stop

    4x4 için iniş kontrol

    4x4 düğmeside vitesin arkasına daha güzel konuma alınmış

    Anahtarsız giriş

    Ön koltuk ısıtma

    Direksiyon DERİNLİK ve yükseklik ayarlı olmuş :)

    Arka bagaj kapağının içi tamamen kaplama yapılmış.

    Dijital klima gibi opsiyonlara kavuşmuş.

    Ayrıca koltuklarından daha rahat ve daha iyi tutuşa kavuşturulduğu yazıyor.Ve şok edecek kadar alınabilir olmaya devam edeceği açıklanmış :) İç mekan akustiği iyileştirilmiş yol ve rüzgar sesi azaltılmış.





    2018 Yeni Duster 2 (Ana Konu)

    2018 Yeni Duster 2 (Ana Konu)

    2018 Yeni Duster 2 (Ana Konu)

    2018 Yeni Duster 2 (Ana Konu)

    2018 Yeni Duster 2 (Ana Konu)

    2018 Yeni Duster 2 (Ana Konu)

    2018 Yeni Duster 2 (Ana Konu)

    2018 Yeni Duster 2 (Ana Konu)

    2018 Yeni Duster 2 (Ana Konu)

    2018 Yeni Duster 2 (Ana Konu)

    2018 Yeni Duster 2 (Ana Konu)

    2018 Yeni Duster 2 (Ana Konu)

    2018 Yeni Duster 2 (Ana Konu)

    2018 Yeni Duster 2 (Ana Konu)

    2018 Yeni Duster 2 (Ana Konu)

    2018 Yeni Duster 2 (Ana Konu)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alfa-x -- 13 Şubat 2018; 18:7:44 >







  • Merhaba dostlar ...
    4x4 Duster gırtlak dolusu olan modeliyle 8 günlük sürüş izlenimlerim şu şekilde ...

    Araç bekledıgımden çok sessiz ve atak, direksiyonu bir harika olmuş özelliklede park ederken pamuk misali tek parmakla dönüyor.. Ön konsol ergonomisi çok çok iyi sanki Dusterde değilde çok daha büyük bir araç kullanıyormuş gibisiniz.. Direksiyon ve gaz tepkimeleri çok iyi.. Özellikle direksiyonun ele oturusu deri hissiyatı çok iyi ..
    Bendeki nav ekran, en dolu paket 4x4 eğimi vs vs vs olan seçenek.. Ön gövde cam diplerinde iki adet tweeter var. sistemde bas tiz ve ses derinlik ayarı varki çok çok iyi ses veriyor.. Bas ve tizler harika çalısıyor.. Bir önceki aracımda 4x70 W hprlr ve bagajda 4x70 W anfi vardı. Bu ondan çok daha iyi ses veriyor..
    Aracın görüş açıları çok çok iyi.. Yenilenen koltuk dizaynı bir harika olmuş her yerinizi sarıyor.. Kaymıyorsunuz sağa sola..Ön sağ koltuk altı çekmecede çok kullanışlı olmuş bu arada ... Ön gövde ve kapı pandizotları sert plastik.. Aracı kullanırken ön gövdeyi değilde direksiyonu tutuyorsunuz.. Direksiyon yumuşak olsun yeter benim için.. Yumuşak ön gövde ve pandizot takıntısı olan bu aracı almasın zaten..
    Merkezi kilit sistemi eller serbest anahtar sistemi çok iyi çalışıyor.. Start stopta keza öyle.. Ben pek alışkın olmadıgımdan araca biner binmez star stopu kapatıyorum.. Trafikte araba stop ediyor hareket edince çalıstıgını bile anlamıyorsunuz.. Ama alışkın değilim o yuzden kapatıyorum.. Ön ve arka kamera çalışması çok iyi ama ekran çözünürlüğü biraz düşük.. Navigasyonu hiç kullanmam cünkü babalar gibi yandex var.. Ön piyano tuşları hem görsel olarak hemde kulanım olarak çok hoş olmuş.. Klima havalandırma tekerlek tuşlarının görünümüde çok güzel ve babalar gibi üflüyor ..
    Arkada yeteri kadar diz mesafesi var ama koltuk uzunlugu biraz kısa gibi geldi. Yani üç kişi tıkış pıkış oturur gibi.. Bagaja gelince 4x4 oldugu için bagaj derinliği yok lastik bagajın içinde .. Ama bagajın enine boyuna uzunlugu iyi.

    Gelelim begenmediğim tarafına..
    Aracın iç aydınlatması bana yetersiz geldi.. Mum ısıgı gibi soluk ısık veriyor.. İyi bir oto elektrikçide led takılarak çok daha güçlü ve aydınlık hale getirilebilir.
    Araç 4x4 oldugu için şanzıman aralıkları çok kısa , devir hemen bitiyor.2-3-4 cabucak devrine geliyor. Ancak 5 ve 6 da rahat ediyorsunuz.. 2.100 devirde araç 100 km hızda oluyor. İstanbulun deli yogun dur kalk trafiğinde yakıt ortalaması şu an 7.8 de.. Elbette İst. trafiği baz alınmaz sürekli olarak.. Bunun açık yolu var, otobanı var..Ama 4x4 araçta 7 litre altına düşemeyeceğimi de biliyorum.. Bilerek aldım yani.. 14 litre yakan opelden sonra bu tarz araçların tüketimi komik geliyor bana ...
    Bu arada TEM de giderken bütün gözler üstümüzdeydi.. Cam kapalı ve içerde ufaktan TSM ile tıngır mıhgır ilerledim.. Bir ara yanıma gelen poloya baktım.. Neredeyse aynı fiyatlarda olan iki araç olmamıza rağmen Dusterle inanın yanında dev gibi kaldık..
    Kısacası aracı çok begendim.. Tek sıkıntısı kısa aralıklı şanzımanı.. Ona da alısıcaz artık ..

    Herkese kazasız belasız sürüşler olsun diyorum...

  • DUSTER İLK SÜRÜŞ:

    KAYNAK:https://tr.motor1.com/reviews/224035/yeni-dacia-duster-ilk-surus/

    İlk bakışta önceki modelin makyajlanmış versiyonu gibi duran araç, aslında eski modelden hiçbir kaporta parçası kullanmamış.

    Yeni Duster için düzenlenen global test sürüşü etkinliği, Yunanistan’da yabancı meslektaşlarımızla bizi bir araya getirdi. Bu organizasyonların bir faydası da araçların diğer pazarlardaki pozisyonu hakkında bilgi vermesi. Dacia, Kasım 2017’nin sonunda global satışlarını yüzde 11,8 artırmayı başarmış.

    Türkiye’de ise aynı dönemde 41 binlik satışla yüzde 5 pazar payına ulaştı, Duster ise son beş yıldır C-SUV sınıfında lider ve yüzde 21’lik pazar payını arttıramaya devam ediyor. Ne demişler; aynası iştir kişinin lafa bakılmaz...
    Öncelikle dış tasarımdan biraz bahsedelim

    Yeni Duster makyajlanmış bir model değil. Tamamen yenilenmiş ve eski versiyondan hiçbir kaporta parçası kullanmamış. Örneğin ön cam 10cm öne gelmiş, bu hem dış görünüşü etkilemiş hem de içerdeki ferahlık hissini arttırmış. Ön yüz karakter bakımından kesinlikle önceki versiyonlara göre daha güçlü. Yeni far tasarımı, panjur, kaput çizgileri, tampon ve hava girişleri hacimli bir görünüm sağlamış. Yan taraftan baktığımızda önceki modele benzese de, ön çamurluk üstündeki koruyucu, kaslı çamurluk çizgileri, arkaya doğru daralan camlar ve yenilenen tavan çıtaları ilk göze çarpanlar arasında. Arka tarafta ise kare formuna kavuşan farlar, yükselen tampon çizgisi, aerodinamiği gelişen bir bagaj kapağı ve alçalan tavan çizgisi var. Evet, tasarım göreceli bir kavram ama Yeni Duster, lansmana katılan tüm gazetecilerden geçer not aldı.

    Gelelim iç kısımlara

    Bu noktada Dacia gerçekten yepyeni bir sayfa açmış. Müşterilerden gelen bildirimler doğrultusunda iç mekân tamamen değiştirilmiş. Ön konsol, çift katlı ve dikey bir form kazanırken, bilgi ekranı sürücüye doğru bakan bir açıyla eskisine göre 7,5 cm yukarı konumlandırılmış. Piyano tipi tuş takımı, dijital klima kumandaları, yeni vites topuzu, kapı kolları, tavan ve neredeyse değişmeyen yer kalmamış. Örneğin, saklama alanları 27 litreyi aşmış ve ön koltukların altına çekmeceler yerleştirilmiş. Koltuk mimarisi, döşeme kumaşından dolgu süngerlere kadar revizyon geçirmiş. Ön kol dayama, bel dolgu ve yükseklik ayarı gayet güzel. Ama benim için en önemlisi, ön koltukların oturma alanının uzatılması. Sürücü koltuğuna oturunca bacakların altında oluşan boşluk hissi artık yok.

    Birisi yeni motor mu dedi?

    Duster malumunuz Renault Grubu’nun kendini kanıtlamış ve uygun fiyatlı motor seçeneklerini kullanıyor. Yeni Duster bu konuda da bir sürpriz yapabilir. Durum, ülkemize gelmesine yakın netleşecek ama test sürüşünde kullandığım 1.2 litrelik benzinli 125 beygir motorun, vergi ve yakıt tasarrufu avantajından dolayı Türkiye’ye geleceğini düşünüyorum. Yeni araçta benzinli olarak ayrıca 1.6, 115 bg’lik versiyon var. Bu motor ayrıca fabrikasyon LPG opsiyonu taşıyor. Duster’da benzinli seçeneklerin tamamı manuel vites olarak araca entegre ediliyor ve 4x2, 4x4 seçenekleri sunuluyor. Dizel tarafında ise 1.5 dCi 90 bg (sadece 4x2) ve 1.5 dCi 110 bg (4x2 ve 4x4) motorlar sunuluyor. Otomatik seçeneğinde ise sadece 1.5 dCi 110 bg motorun 4x2’lik versiyonu EDC ile buluşuyor.
    Sıra geldi yol izlenimlerine

    Test sürüşüne ilk olarak 1.2 benzinli 125 beygir 4x2 düz vites araçla başladım. Biraz önce bahsettiğimiz gibi bu motorun ülkemize gelme ihtimali çok yüksek. Yeni Duster, yeni tasarım falan derken bir yenilikte ses izolasyonu konusunda gerçekleşmiş. Dacia, bu konuda dersine iyi çalışmış. Yalıtım malzemeleri tamamen değiştirilmiş, araçtaki neredeyse tüm boşluklar doldurulmuş ve ses konusunda yüzde 50 civarında bir iyileştirme gerçekleşmiş. Bu oran laboratuvar testleri ile destekleniyor. Otoban sürüşünde 160km civarında hızlarda gayet rahat sohbet edebiliyorduk. Rüzgâr sesi 100km hızdan sonra kendini hissettiriyor, 130’lara doğru ses yükselmeye başlıyor ama yüksek hızlarda önceki versiyona göre kesinlikle daha iyi. Asfalt sesinde ise farklı zeminlerde farklı tepkiler verdi. Örneğin şehir içi yerleşim bölgelerinde 90 km civarı hızlarda gayet sessizken, kasaba yollarında asfalt kalitesi çok bozuldu ve aynı hızlarda giderken ses seviyesi yükseldi. Fakat asfalt dışına çıkıp çakıl ve toprakta zeminde ilerleyince izolasyon konusunda gerçekten mesafe aldıkları ortaya çıktı. 1.2 litrelik motor alt devirlerde cevap vermeyi geciktirmedi, çekiş iyi, kalkışlar üzmüyor. Şehir içi ve otoban karışımı 70 km’lik ilk test sürüşünde yakıt ortalaması 6.1 litre verdi. Açıkçası İstanbul’un yoğun trafik senaryolarında 7 litre civarında ortalama ön görüyorum.

    Bu arada Duster, yeni bir elektrik takviyeli direksiyon sistemi ile geliyor. Yüzde 35 oranında hafifleyen direksiyon, özellikle park sırasında çok rahat ve dönüş çapı yüzde 6 oranında azaltılmış. Yüksek hızlarda güç takviye oranını değişen sistem özellikle arazide de büyük kolaylık sağlıyor.
    Arazi yetenekleri arttırılmış

    Koca bir maden ocağında Yeni Duster’ın arazi yeteneklerini sergilemek için sıkı bir off-road parkuru hazırlanmış. Açılar, yokuşlar, inişler, çıkışlar hepsi aracın limitlerine göre ayarlanmış, haliyle zorlanmadan bu parkuru bitirmek çok keyifliydi. Şunu kabul etmek lazım, off-road sürüşü kesinlikle farklı, yıllarca taksicilik yapan birisi en iyi arazi aracıyla kolay bir parkurda zorlanabilir. Fakat off-road sürüşü iyi olan birisi, o parkuru sıradan bir otomobille çok rahat bitirebilir. Bu noktada aracın kabiliyetleri kadar sürücünün kabiliyetleri de önemli.

    Şahsen yıllarca modifiye edilmiş arazi aracı kullanan birisi olarak söylüyorum Duster, off-road ve 4x4 konusunda “yeteri kadar” kabiliyetli. Bir sürü cici-bici SUV biblolarının geçemeyeceği yerlerde kolayca ilerliyor. Bu noktada tek soru, off-road denilince ne anlaşıldığı. Malum fabrikasyon hiçbir 4x4, ağır şartlardaki parkurlarda yükseltme, vinç, şnorkel ve arazi lastiği takmış araçlar gibi kabiliyet gösteremez. Biz ise 1.5 dCi düz vites 4x4 test aracımızla bu parkuru tamamlarken asfalt lastikleri kullandık.

    Duster’ın off-road özelliklerine yeni donanımlar da eklenmiş. Mesela, öne, yanlara ve arkaya yerleştirilen 360° görüş kamerası. Hem park konusunda çok rahatlık sağlıyor hem off-road sürüşünde ön-arka tampon altını ve yan lastik açılarını görüyorsunuz. Örneğin bir kaya geçişinde aracı nasıl ortaladığınızı, yandan ne kadar yaklaştığınızı ve nasıl uzaklaştığınızı içerdeki ekrandan izliyorsunuz. Yokuş İniş Destek Sistemi (HDC) başarılı çalışıyor ama beni etkileyen 4x4 monitörü içene yerleştirilen pusula oldu. Off-road açılarını ve konumu gerçek zamanlı olarak sürücüye gösteriyor.

    Genel olarak değerlendirecek olursak Yeni Duster’da değişim gerçekten ciddi biçimde gerçekleşmiş. Rakiplerini sadece fiyatıyla değil farklı noktalarda da zorlayacak duruma gelmiş. Evet, mesela ön konsolda yine yumuşak plastiklere yer verilmemiş ama bu aracın kalitesini etkilemiyor. Kolay ulaşılabilir rakamlara ağırlık veren Dacia, maliyeti yükselten makyaj unsurlarından kaçınan bir politika uyguluyor. Renault platformu ve motorları üzerine inşa edilen araçlar güvenlik konusunda aktif ve pasif donanımların tamamında güncel versiyonlara yer veriyor. Bu otomobili lansmana katılan diğer yerli ve yabancı gazetecilerle aramızda değerlendirdik. Özet olarak Yeni Dacia Duster bizi gerçekten şaşırttı diyebilirim…



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alfa-x -- 10 Aralık 2017; 15:51:29 >




  • Güncel bilgiler;

    FASta 1milyonuncu Dacia üretimi katılan markanin pazarlama yöneticisi Francois Mariotte;

    2. nesil Dusterın, arazi kabiliyetlerinden ödün vermemek adına 7 koltuklu ve uzun versiyonun olmayacağını,

    Eylül ayında Frankfurtta tanitilacagini ifade etmis.



    Öte yandan törene katilan basin görevlilerinin, marka ağızlarından aldiklari bilgilere göre;



    * Dusterda platform yenligine gidilmediği, mevcut "Nissan B0 platformu"nun gelistirildigi

    * Yeni nesil Dusterin ana hatlarinin korunarak, hem kozmetik yenilikler hem de işlevsel yenilikler yapıldiğı

    * Motor gami icin, güncel Dusterda kullanilan motor ve sanzimanlara yer verilecegi

    * Ağustos ayinda medyaya kamuflajsız aracin görsellerinin verilecegi

    * Yeni nesil Dusterın 2018 2. ceyrekten itibaren Avrupa pazarina sunulacagi

    * Yeni nesil Dusterin , mevcut fiyat avantajinin devam edecegi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ağustos ayında resimlerin sunulacağı iyi haber .

    Şu kapı kollarını megane 2 kolu koysalar ,çamurluk içi koysalar on numara olacak.Hindistan sitesinde daci kapı kollarını megane 2 ye çevirme videosu paylaşılmıştı.

    Araç daha derli toplu olacak satışı artar gibi ,otomatik EDC de geldi..

    Tahmini resim.

    2018 Yeni Duster 2 (Ana Konu)

    Videosu:

    https://www.youtube.com/watch?v=tgJ5IiVMsNI




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alfa-x

    Ağustos ayında resimlerin sunulacağı iyi haber .

    Şu kapı kollarını megane 2 kolu koysalar ,çamurluk içi koysalar on numara olacak.Hindistan sitesinde daci kapı kollarını megane 2 ye çevirme videosu paylaşılmıştı.

    Araç daha derli toplu olacak satışı artar gibi ,otomatik EDC de geldi..

    Tahmini resim.

    2018 Yeni Duster 2 (Ana Konu)

    Videosu:

    https://www.youtube.com/watch?v=tgJ5IiVMsNI

    Ön yüz Stepwayin aynisi olamaz bence.

    Farlar bu kadar ince yapili degildir.

    Güclü bir görünüm için farlarin genis olmasi gerek.

    Gercek fotolar ortaya cikmadan bu tarz photoshoplarla beklentiye girmemek lazim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bu nasıl :)

    2018 Yeni Duster 2 (Ana Konu)
  • Tanıtım yaklaşıyor:)

    Arka stoplar jeep gibi.Ön gündüz ledleri fena olmamış.

    Link:
    http://indianautosblog.com/2017/08/2018-dacia-duster-2018-renault-duster-led-drl-spotted-277107

    fazlası:
    http://reporter.autoplus.fr/un-nouveau-dacia-duster/


    2018 Yeni Duster 2 (Ana Konu)
    2018 Yeni Duster 2 (Ana Konu)
    2018 Yeni Duster 2 (Ana Konu)




  • Görsel olarak epey şık olacak sanırım.

    Çok merak ediyorum kamuflajsız halini...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Carsever

    Görsel olarak epey şık olacak sanırım.

    Çok merak ediyorum kamuflajsız halini...

    Merak sona erdi :)

    https://www.motor1.com/news/178443/2018-dacia-duster-revealed/

    Tam tanıtım 12 Eylül de

    2018 Yeni Duster 2 (Ana Konu)

    2018 Yeni Duster 2 (Ana Konu)

    2018 Yeni Duster 2 (Ana Konu)

    2018 Yeni Duster 2 (Ana Konu)




  • ana konu burası olacak galiba

  • quote:

    Orijinalden alıntı: kyoshocu

    ana konu burası olacak galiba





    Ön yüzü yeni stepway e çok benzemiş

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 0:08 de ve 1:05 de arka planda iç dizayn görülüyor.Arkadaki görüntüye bakın:)3 adet havalandırma yuvarlak şekilde mercedese gönderme yapılmış :)



    Buda diğer videosu:




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alfa-x -- 30 Ağustos 2017; 21:5:5 >




  • alfa-x kullanıcısına yanıt
    Yuvarlak 3 adet havalandirma kanali var gibi göguste.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet 3 hava çıkışı var ,kamuflajlıda orası düz gibiydi.

    2018 Yeni Duster 2 (Ana Konu)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alfa-x -- 31 Ağustos 2017; 11:54:17 >
  • şu dört çekere birde otomatik (edc-cvt fark etmez) ekleseler tadından yenmezdi.özellikle vag gurubunun ve diğerlerinin kalkmış totosu biraz düşse ne güzel olurdu.
  • Araba iyi hoş ama fiyatı çok önemli şuan bile 90 binlere dayandı Yeni kasa Full donanım 100 bin garantisi var. Dacia için yüksek rakamlar

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • araçın tek handikabı fiyatı
  • Fiyati falan cok iyi bence.

    i10 benzinli otomatik 1.2 araba 64bin TL olmuş.

    Adamlar dizel otomatik SUVu ayni paraya vericek halleri yok herhalde.

    Böyle piyasaya böyle fiyat olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İç mekan ikisinden birisi olacak galiba,linkte yeni eski karşılaştırması var oldukça ayrıntılı

    haber linki:
    https://www.motor1.com/news/178545/2018-dacia-duster-design-comparison/

    2018 Yeni Duster 2 (Ana Konu)




  • 1.6dci olmayacakmış galiba 12 sinde motor gamı açıklanacakmış.

    İç mekan fotolarını da bu konuya ekleyelim.@Carsever İyiki kopyalamışsın videoda bile sonradan karartmışlar :)

    2018 Yeni Duster 2 (Ana Konu)

    2018 Yeni Duster 2 (Ana Konu)

    2018 Yeni Duster 2 (Ana Konu)

    2018 Yeni Duster 2 (Ana Konu)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alfa-x -- 6 Eylül 2017; 20:32:20 >




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.