Şimdi Ara

2018 VW Polo Airbag Karmaşasına Son (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
182
Cevap
1
Favori
19.853
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
56 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • msansertekin kullanıcısına yanıt
    Aracın fiyati 7 8 bin yuksek belirlenseydi bu seferde fiyat yuksek denilecekti :) Son cumlenize kesinlikle katilmakla birlikte maalesef duygusal bir temenni oldugunu dusunuyorum. Ama isin ticari yönu boyle degil maalesef. Ayrica sadece Vw degil, kendinizde yazmissiniz zaten, diger markalarda da bunu yapan var. Gonul isterki tum markalar guvenlik donanimlarindan kismasin ama ticari kaygilar buna musaade etmiyor işte, özellikle ülkemiz sartlarında.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Quattro

    Olay sadece ülkeye gelen araçlara 4 airbag koyulmaması da değil aslında.
    Her reklamda yada tanıtım broşüründe NCAP 5 yıldız ifadesiyle satılır bu araçlar.
    Galeride inceleyip güvenli mi bu sorarsan da oradaki beyefendi "tabi efendim 5 yıldız aldı bu araç" diyecektir.
    5 yıldız aldı ama 5 yıldız alan araç bu araç mı?
    Firmaların NCAP testlerini baz versiyonlara göre yapmaları kuralı gelmeli ve bu kural sıkı denetlenmeli bence.
    Almanya'ya farklı Türkiye'ye farklı araba yap, ikisi de aynı güvenliği sunuyormuş gibi sat. Bu kadar kolay olmamalı.
    Bunun gerçekleşmesi için, bizim ülkenin kendine ait çarpışma testi regülasyonu olması gerekir. Avrupa'nın euro ncap'i, Amerika'nın IIHS'si gibi. Hala daha motor hacmine göre vergi alan sistemden bunu beklemek oldukça zor

    Hindistan'daki araçların falan çoğu böyle. Size yazarken buldum, globalncap diye bir kuruluş var. Hindistan'daki güvenliği sıfır araçları da çarpışma testine alıyor. Airbagsiz araçlar var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    Aracın fiyati 7 8 bin yuksek belirlenseydi bu seferde fiyat yuksek denilecekti :) Son cumlenize kesinlikle katilmakla birlikte maalesef duygusal bir temenni oldugunu dusunuyorum. Ama isin ticari yönu boyle degil maalesef. Ayrica sadece Vw degil, kendinizde yazmissiniz zaten, diger markalarda da bunu yapan var. Gonul isterki tum markalar guvenlik donanimlarindan kismasin ama ticari kaygilar buna musaade etmiyor işte, özellikle ülkemiz sartlarında.
    Valla fiyatları uygun seviyeye getirmek, o firmada çalışan mühendislerin boynunun borcudur. Fiyatın yüksek olması onların da kusurudur. Ben tüketici olarak "ya adamlar aslında koyacaktı bunları donanıma da, işte pahalı oluyor satamaz" diye düşünmem. Düşünmemem de gerek. Bunu dert edinsem firmanın bana maaş vermesi lazım.

    Ben tüketici olarak bana bunu en uygun fiyata, en güvenli şekilde sağlayana bakarım. İç dinamikler tüketiciyi enterese etmiyor.

    Toyota'yı bu açıdan takdir ediyorum. En ucuz arabası yariste bile kısmamış. Yariste opsiyon olan veya donanıma bağlı olan hiçbir güvenlik ekipmanı yok. C-HR'da da kısıtlama yok. Corolla'da şerit takip sistemi-geri görüş kamerası- park sensörlerini güvenlikten saymış. Ön çarpışma önleme sistemi donanıma bağlı. Gerisi standart.

    Demek ki neymiş ? Yapılabiliyormuş. Diğerleri niye yapamıyoruz diye oturup düşünsün ya da yapmak istemiyorlar

    Trendline boş paket 1.0 atmosferik polo parasına, orta donanım ve full güvenlikli 1.5 111 hp toyota yaris alınabiliyor. Toyota , yedi hava yastığını en baz pakete bile koydu diye zarar mı etti şimdi ?

    Sadece duygusal temenni değil işte olay. Mühendisin ilk hedefi kar elde etmek değil, insanların hayatını kolaylaştırmak ve güvene almaktır. Çünkü mühendis, tüccar değildir Bunu anladığımız gün, dünya çok daha güzel bir yer olacak. Böyle ali cengiz oyunları yapanlar da layığını bulacak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi msansertekin -- 3 Mayıs 2018; 23:23:41 >
  • Yeni Polo da Türkiye ' ye getirilen lansman araçları dışında 2 airbagden fazla airbag bulunduran aracı yok. Aksini kim savunuyorsa hayal dünyasında yaşıyordur. Hız sabitleyicinin bile ek donanım olarak satıldığı arabada 6 airbag nasıl opsiyonel olarak satilsin?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Bu mesaj silindi.
    Hayatinda ciddi trafik kazasi gecirdin mi ?



    Ben gecirdim



    Bak bu arabamda perde havayastiklari olmasaydi, kafam darmadagin olmustu.




    2018 VW Polo Airbag Karmaşasına Son



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nanoona -- 3 Mayıs 2018; 23:50:56 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • corsalardada öyle
  • Polo aslında 6 hava yastıklı ama 4 manevi kategoride.
  • Resmen dolandırıcı bu doğuş.İbiza aracımda bile 4 airbag var. 47 bine aldığım araç manuel.Bilerek dsg almadım. tsi motor .
    Buzdolabını 114 bine satıyor şaka gibi.
    Fakat yeni kasa pek tutulmadı gibi.Pek çevremde görmedim.İbizanın yeni kasası 10 numara.Donanım da daha iyi.Sırf polo diye millet para veriyor ya...
  • Şu parayı ver, yumurta kutusu gibi araba al ondan sonra iki airbag’e şükret olacak iş değil. Her zaman dedim bizim bu milletteki vw seviciliği olduğu sürece doğuş daha çok söğüşler...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Babangida Babayaro

    Resmen dolandırıcı bu doğuş.İbiza aracımda bile 4 airbag var. 47 bine aldığım araç manuel.Bilerek dsg almadım. tsi motor .
    Buzdolabını 114 bine satıyor şaka gibi.
    Fakat yeni kasa pek tutulmadı gibi.Pek çevremde görmedim.İbizanın yeni kasası 10 numara.Donanım da daha iyi.Sırf polo diye millet para veriyor ya...
    Zaten tsi motor seven bir insana şu şartlar altında ibiza öneririm. Aynı motor aynı şasi aynı şanzıman. Polo diye para verip hava yastıksız gezmeye gerek yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AlicanNalbat

    Şu parayı ver, yumurta kutusu gibi araba al ondan sonra iki airbag’e şükret olacak iş değil. Her zaman dedim bizim bu milletteki vw seviciliği olduğu sürece doğuş daha çok söğüşler...
    Sıfırları bir kenara bıraktım, polonun güvenlik eksikliğini de bir kenara koydum. Polo tdi parasına ikinci elde hangi araçlar var bir bakın, dudağınız uçuklar.
  • bu arabayı alanların sadece tok kapı sesine baktığı tescillenmiş oldu :)
    geçenlerde birisi de arka frenlerin disk oladığını söylüyordu (hangi modelden bahsediyordu hatırlamıyorum)

    yakında bunlar 4 teker ve 4 tok kapı koyup satarlarsa hiç şaşmayacağım :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    Valla fiyatları uygun seviyeye getirmek, o firmada çalışan mühendislerin boynunun borcudur. Fiyatın yüksek olması onların da kusurudur. Ben tüketici olarak "ya adamlar aslında koyacaktı bunları donanıma da, işte pahalı oluyor satamaz" diye düşünmem. Düşünmemem de gerek. Bunu dert edinsem firmanın bana maaş vermesi lazım.

    Ben tüketici olarak bana bunu en uygun fiyata, en güvenli şekilde sağlayana bakarım. İç dinamikler tüketiciyi enterese etmiyor.

    Toyota'yı bu açıdan takdir ediyorum. En ucuz arabası yariste bile kısmamış. Yariste opsiyon olan veya donanıma bağlı olan hiçbir güvenlik ekipmanı yok. C-HR'da da kısıtlama yok. Corolla'da şerit takip sistemi-geri görüş kamerası- park sensörlerini güvenlikten saymış. Ön çarpışma önleme sistemi donanıma bağlı. Gerisi standart.

    Demek ki neymiş ? Yapılabiliyormuş. Diğerleri niye yapamıyoruz diye oturup düşünsün ya da yapmak istemiyorlar

    Trendline boş paket 1.0 atmosferik polo parasına, orta donanım ve full güvenlikli 1.5 111 hp toyota yaris alınabiliyor. Toyota , yedi hava yastığını en baz pakete bile koydu diye zarar mı etti şimdi ?

    Sadece duygusal temenni değil işte olay. Mühendisin ilk hedefi kar elde etmek değil, insanların hayatını kolaylaştırmak ve güvene almaktır. Çünkü mühendis, tüccar değildir Bunu anladığımız gün, dünya çok daha güzel bir yer olacak. Böyle ali cengiz oyunları yapanlar da layığını bulacak.

    Alıntıları Göster
    Duygusal temenni değil diyorsunuz ama yazdıklarınız duygusal temenniden öte gitmiyor hala.Bu çok normal çünkü sizde bende birer tüketiciyiz. Ticari mantıkla olaylara bakma şansımız zor. Bu arada fiyatları uygun seviyeye getirmenin mühendisle ne ilgisi var ? Buna distribütör firmanın satış ve pazarlama ekibi karar verir, mühendis değil.

    Her markanın maliyetleri ve üretim koşulları aynı olamaz. Toyota farklı, Renault farklı, Ford farklı...

    Not: Bir aracı satın almak için bana göre en önemli kriter güvenliktir ama tek başına bir kriter de değildir.
  • eyirbek korumaz, araç içi premiyum hava korur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mr.big

    Türkiye Piyasasında Polo lara nasıl tapıyorlar anlamış değilim. Aracı satan senin canını düşünmüyor, sen arabayı üretenden daha fazla düşünüp savunuyorsun.

    bu neyin kafası ?
    çünkü 3 liralık mala koyun psikolojisi ile gidip 5 lira verdikleri için sırf ikinci eli iyi diye, ikinci el değerini korumak için ölümüne savunuyorlar. bu polo için değil tüm vw araçlar için geçerli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @msansertekin POLO lise döneminde alıştığımız bir naneli şeker ismi.

    "Delikli Nane Polo"



    2018 VW Polo Airbag Karmaşasına Son



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NextMove -- 4 Mayıs 2018; 9:55:31 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • polo 2 hava yastığı koysa ne olur koymasa ne olur? buna dikkat eden tüketici %1 dir. sen ben bakıyoruz ama millet alıyor. satışlarda clio ve i20 nin ardından 3.
  • Yariste dize kadar en baz versiyonda bile standart.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    Duygusal temenni değil diyorsunuz ama yazdıklarınız duygusal temenniden öte gitmiyor hala.Bu çok normal çünkü sizde bende birer tüketiciyiz. Ticari mantıkla olaylara bakma şansımız zor. Bu arada fiyatları uygun seviyeye getirmenin mühendisle ne ilgisi var ? Buna distribütör firmanın satış ve pazarlama ekibi karar verir, mühendis değil.

    Her markanın maliyetleri ve üretim koşulları aynı olamaz. Toyota farklı, Renault farklı, Ford farklı...

    Not: Bir aracı satın almak için bana göre en önemli kriter güvenliktir ama tek başına bir kriter de değildir.

    Alıntıları Göster
    Duygusal temenniden değil, bir gerçeklikten bahsediyorum ben. Siz diyorsunuz ki "keşke öyle olabilse, fakat piyasa şartları bunu gerektirebiliyor." Ben de diyorum ki, "keşkesi yok. Yapan yapmış. Yapamayan açıkta kalmış" Ayrıca kar marjını öne sürmek, bahanelerin en büyüğü ve en kolayıdır.

    Distribütör firmanın satış fiyatları, firmanın satış mühendisleri tarafından denetlenmediğini, distribütörün kafasına göre fiyat çekebildiğini mi düşünüyorsunuz ?

    Her markanın maliyetlerinin aynı olacağından bahsetmedim. Lakin demek ki bazı şeylerden kaçmadan da araba yapıp satılabiliyormuş.

    Toyota'dan başka markalar da airbag'leri standart yapabiliyor. Maliyet kozuyla öne çıkan Renault bile bunu yapmış.

    Artık lütfen, maliyetten bahsederek bu güvenlik açığına bahane oluşturmasanız ? "Ya aslında şöyle olsaydı da" falan bunları bir kenara bırakalım. Açık ve net şekilde. Bu bariz bir kusurdur.

    Not: Güvenlik, kriter olmamalı. Güvenlik zorunlu olmalı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilteris_

    çünkü 3 liralık mala koyun psikolojisi ile gidip 5 lira verdikleri için sırf ikinci eli iyi diye, ikinci el değerini korumak için ölümüne savunuyorlar. bu polo için değil tüm vw araçlar için geçerli.

    Alıntıları Göster
    Bu ülkede işler genel olarak böyle işliyor maalesef. Bazı araçlar var, cidden iyi olmalarına rağmen alışkanlıklara kurban gidiyor.

    Bunun da en büyük sebebi, ülke olarak %90'ımızın arabadan anladığı falan yok. Sorsan çoğu anlar. Ondan bundan duyduklarıyla yorum yapıyorlar.
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.