Şimdi Ara

2018 Subaru XV (Ana Konu + Fiyat Listesi) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
176
Cevap
6
Favori
24.468
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • lpg işleniyor mu,,

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    Kocaman Suv gibi duran, tipini görsen dakar ralisi yapar diyeceğin, iki çamur görünce saplanıp kalan Kadjarmış Qaskaymış, Mokkaymış zokkaymış abuk subuk isimli bir sürü arabaya pabucunu tersten giydirir. Sürekli simetrik 4 çeker, X-mode arazi modu, 22cm göbek mesafesi var, öyle koftiden çakma çukma crossover değil yani. Gavurlar fake olmayan, böyle hakiki araçlara "real-deal" derler, o hesap.

    Ben qashqai kullaniyorum. Araci alirken sadece yerden yuksek c segment arac aldigimi bilerek satin aldim. Genis ic hacim ve yuksek surus pozisyonu, rahat bir yolculuk sagliyor. Bu tip arac alip camurda karda performans beklemenin anlami yok. Zaten bu araclarin satislarda buyuk bolumunu 4x2 olusturuyor.



    Bu anlamda c SUV arac tercihi yapanlarin elestirilmesini anlayamiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Prestor


    quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    Kocaman Suv gibi duran, tipini görsen dakar ralisi yapar diyeceğin, iki çamur görünce saplanıp kalan Kadjarmış Qaskaymış, Mokkaymış zokkaymış abuk subuk isimli bir sürü arabaya pabucunu tersten giydirir. Sürekli simetrik 4 çeker, X-mode arazi modu, 22cm göbek mesafesi var, öyle koftiden çakma çukma crossover değil yani. Gavurlar fake olmayan, böyle hakiki araçlara "real-deal" derler, o hesap.

    Ben qashqai kullaniyorum. Araci alirken sadece yerden yuksek c segment arac aldigimi bilerek satin aldim. Genis ic hacim ve yuksek surus pozisyonu, rahat bir yolculuk sagliyor. Bu tip arac alip camurda karda performans beklemenin anlami yok. Zaten bu araclarin satislarda buyuk bolumunu 4x2 olusturuyor.



    Bu anlamda c SUV arac tercihi yapanlarin elestirilmesini anlayamiyorum.

    Bende de QQ var. ne yazık ki yollar berbat olduğu için ister istemez en mantıklı seçim crossover araçlar oluyor. yollar avrupadaki gibi değil ki kafamız rahat rahat otomobil alalım




  • şanzuman olmamış

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • alcohol06 A kullanıcısına yanıt
    Arazi şartlarında çok iyi olduğu sürekli yazılıyor forumlarda ama tip sw reno tipi. Ben ona takıldım. Kuga bile yanında sedan bir araç varken aslında büyük olmadığı çok belli ama tek başına dururken kaslı bir arazi aracı görüntüsü veriyor mesela.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Subaruya karsi bi sempatim var ama ne yazik ki ulkemizde o kadar ragbet edilmiyor bu araca syrica ulkemizin sartlarinada uygun degil. SW araci sevmem almayi hic dusunmedim ilanlarina dahi bakmam ama levorg cok muazzam kullanilan motor cok guzel keske her aracinda bunu kullansa subaru. Kullansa ne olacak alamayacagiz benzin fiyatindan.



    Neyse araba bence cok guzel

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • -Eyesight
    -Dünya'nın en güvenli şasesi
    -Simetrik AWD (VDC X-Mode)
    -220 cm, min yerden yükseklik
    -Double Wishbone Arka Süspansiyonlar

    Şunun gibi sınıfında emsalsiz özellikler göz ardı edilip de insanların odaklandığı noktanın 0-100 kph olması gerçekten üzücü. Evet Subaru atmosferik 1.6 motoru kullanmakla hata ediyor fakat yinede mükemmel bir otomobil.
  • Prestor kullanıcısına yanıt
    Ben aracı tercih edenlere birşey dediğimi hatırlamıyorum. Hatta çoğu insan sizin gibi düşünüyor ki bu araçlar tercih ediliyor, geniş iç hacim, yüksek sürüş pozisyonu, büyük bir araç ve rahat bir oturuş yeterli deniyor. Gerçekten de şehir veya uzun yol kullanımı için yeterli, zaten Mpv kullanıcıları da bu tip araçlara geçti, hepsinin derdi tın tın şehirde gezmek, çocuğunu ordan oraya götürmek normal bir araçtan farklı bir beklentileri yok yani.

    Fakat birde tercihlerden bağımsız otomobilin sunduğu yetenek mevzusu, bu skalanın genişliği konusu var. Neticede Qashqai olsun, ona benzer bir sürü başka araç olsun yüksek oturuş pozisyonu ve genişlik dışında C segment araçtan farklı elle tutulur birşey sunmuyor. Saçma bir örnek ama coilover taksan, araba yay takıp yere yaklaştırsan C segment araçtan farkları kalmıyor (fazladan 40bin ödemen dışında). XV'de gerçekten hem bir yol sürüşü başarısı, hemde yol dışında arazide başarı kombosu geliyor. İster outdoorcu kampçı ol, hafif arazi sürüşlerine katıl, ister şehir kullanımı yap, ister asfaltta sportif sürüş seven birisi ol herşeyi göğüslüyor araba, gerçek bir crossover yani, vaadedip de görüntüde bıraktığı hiçbirşey yok.




  • Motor ve şanzıman her türlü eleştiriyi hak ediyor. Bu segmentte daha güçlü bir motor ile yer almasını isterdim. Ancak burada sizlerin cvt için göz ardı ettiğiniz bir şey var : Cvt kalkışlarda ve ara hızlanmalarda nazlı olsa da rampa performansı çok iyidir. Max torku yakaladığınızda rampaayagirdiğiniz hızı kaybetmeden çıkarsınız. Dizel gibi performans verir. 1.2 cvt aracımla bolu dağına 140 km hızla tırmanmışlığım var. Tabi önüme araba çıkınca zirveye yakın yavaşlamak zorunda kaldım ayrı mesele..
  • İçi mükemmel olmuş yalnız. Dışarıda da gerekli iyileştirmeleri yapmışlar. Fiyatlar sınıfına göre yüksek sayılmaz.

    Keşke Levorg'daki turbo motor ile satılıyor olsaydı. Tüketim benzer seviyelerde olur ama en azından performanslı olur, bu güzelim otomobilin 14 saniyede 100 yapması, akıl alır gibi değil, bunun da sebebi vergi sistemimizden dolayı mecbur kalınan 1.6 atmosferik motor ve cvt şanzıman ikilisi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    Ben aracı tercih edenlere birşey dediğimi hatırlamıyorum. Hatta çoğu insan sizin gibi düşünüyor ki bu araçlar tercih ediliyor, geniş iç hacim, yüksek sürüş pozisyonu, büyük bir araç ve rahat bir oturuş yeterli deniyor. Gerçekten de şehir veya uzun yol kullanımı için yeterli, zaten Mpv kullanıcıları da bu tip araçlara geçti, hepsinin derdi tın tın şehirde gezmek, çocuğunu ordan oraya götürmek normal bir araçtan farklı bir beklentileri yok yani.

    Fakat birde tercihlerden bağımsız otomobilin sunduğu yetenek mevzusu, bu skalanın genişliği konusu var. Neticede Qashqai olsun, ona benzer bir sürü başka araç olsun yüksek oturuş pozisyonu ve genişlik dışında C segment araçtan farklı elle tutulur birşey sunmuyor. Saçma bir örnek ama coilover taksan, araba yay takıp yere yaklaştırsan C segment araçtan farkları kalmıyor (fazladan 40bin ödemen dışında). XV'de gerçekten hem bir yol sürüşü başarısı, hemde yol dışında arazide başarı kombosu geliyor. İster outdoorcu kampçı ol, hafif arazi sürüşlerine katıl, ister şehir kullanımı yap, ister asfaltta sportif sürüş seven birisi ol herşeyi göğüslüyor araba, gerçek bir crossover yani, vaadedip de görüntüde bıraktığı hiçbirşey yok.



    Söylediklerinize kesinlikle katılıyorum. Qashqai vb araçların yukarıda özetlenen artılarından başka bir özelliği yok. Belki eskiden C ile C-Suv arasında fiyat farkı fazla idi ama şuan böyle bir durum pek kalmamış. Merak ettim fiyatlar ne olmuş diye, En düşük fiyata sahip turbo benzinliler için fiyatları aşağıda listeledim.

    Qashqai 1.2 Visia 94800
    Megane Touch 1.2 87900
    Golf Midline 1.0 92400

    Bizim insanımız ne yazık ki zengin değil. Anadan babadan çok fazla şey görmedik. Devletimiz sağolsun yeni vergi anlayışıyla da göstermeye niyeti yok. Sırf teknoloji artık daha ucuza alınabiliyor diye 0 araca yönelir olduk. Tahmin ediyorum ki birazda bundan ötürü, toplumun bir kısmında jeep'e biniyorum anlayışı yaratmak için qashqai vb araçlar rağbet görmekte. Bu da kişilerin kullandıkları araca göre kullananlar arasında ön yargı oluşmasına sebep oluyor. Bu kesinlikle inkar edilemez bir şey. Altta bunla ilgili ekşi'de bir konu vardı. Çok da eğlenceli yakıştırmalar yapılmış. C-Suv kullananlar içinde alltaki yorum yapılmış

    "kia sportage/ hyundai tucson/ nissan qashqai: küçük penis kompleksi nedeniyle alınmış suv."

    https://eksisozluk.com/arac-tercihinden-kisilik-tespiti--5360507


    Neyse subaruya dönecek olursak, 4x4 araç isteyenler için bir alternatiftir. Sonuç olarak insanlar sağladığı yarar oranına göre araç tercihini yapmalı. 4x4'e ihtiyacı olmayan bir insan için böyle bir seçim yapmak sadece fazladan yakıt masrafı ve araca ödenen gereksiz bir bedeldir.




  • Kasa güzel ama içi berbat.
  • Prestor kullanıcısına yanıt
    Ben bakmamıştım gerçekten fiyat farkı tahminimden az. Bu da neden bu denli tercih edildiklerinin özeti aslında. Birinde showroom'a giriyorsun normal C sınıfı araba, diğeri kelli felli için dışı tekeri falan kocaman jip gibi alet. Bu insanları cezbediyor.
  • BU japonlar atmosferik ve cvt ÇÖP kombinasyonundan ne zaman kurtulacak merak ediyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: transverse

    -Eyesight
    -Dünya'nın en güvenli şasesi
    -Simetrik AWD (VDC X-Mode)
    -220 cm, min yerden yükseklik
    -Double Wishbone Arka Süspansiyonlar

    Şunun gibi sınıfında emsalsiz özellikler göz ardı edilip de insanların odaklandığı noktanın 0-100 kph olması gerçekten üzücü. Evet Subaru atmosferik 1.6 motoru kullanmakla hata ediyor fakat yinede mükemmel bir otomobil.

    Bu ülkede insanlar yüksek hacimli motorları alamadığı için düşük hacimli,yüksek torklu otomobillere ihtiyaç duyuyorlar. 90'la giden kamyonu 91'le sollayan kamyonlar ve sol şeridi babasının malı gibi kullananlar oldukça da bu ihtiyaç devam edecektir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    BU japonlar atmosferik ve cvt ÇÖP kombinasyonundan ne zaman kurtulacak merak ediyorum

    Atmosferik motorun meyvelerinin henüz tam olarak toplanmadığı kanısındalar ki bence de haklılar. Mazda geçtiğimiz aylarda dizel den az yakan benzinli atmosferik motor üretmeyi başardı. Eğer Mazda da turbo motora geçseydi bu teknoloji bir daha asla bulunamayabilirdi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fiyat IYI degil BEDAVA resmen

    Şuan dizel otomatik 2 ceker Duster bile 100bin TLye dayandi. Yeni kasasi 100ü de gececek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MaDMaxiBo kullanıcısına yanıt
    Ahh bir de yorum yapmadan sedan nedir hatchback nedir sportswagon nedir ogrensek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Performans çok can sıkıcı, kısaca sportif birisi bu aracı 2 günde geri iade eder..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Nejoz kullanıcısına yanıt
    Levorgdaki 1.6 turbo gelmeyecek mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.