Şimdi Ara

2018 Mercedes-AMG GT Coupe, 640 beygirlik motoruyla Cenevre'yi renklendirdi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
93
Cevap
0
Favori
3.980
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  

    Bugüne kadar pek çok kez kamuflajlı olarak kameralara yakalanan ve görselleri sızdırılan Mercedes-AMG’nin yeni üyesi, AMG GT 4-door Coupe ismiyle Cenevre Otomobil Fuarı’nda görücüye çıktı. Mercedes-AMG GT 4-door Coupe en tepede 640 beygirlik motorla birlikte geliyor.
     

    Yeni Mercedes-AMG Coupe modeli iki farklı benzinli motor seçeneğiyle satışa sunulacak. Bunlardan bir tanesi Mercedes’in yeni 3.0 litre sıralı 6 silindir motoru hafif hibrit sisteme sahip olarak ve GT53 4Matic+ adı altında gelecek. Diğer 4.0 litre V8 motor ise GT63 4Matic+ ve GT63 S 4Matic+ versiyonlarına güç verecek.

     

    Mercedes-AMG GT 63 versiyonundaki 4.0 litre 585 beygir güç üretecek. GT 63 S versiyonunda ise aynı motor bulunmasına rağmen güç çıkışı 640 beygir olacak. 4.0 litre V8 motor yerine hafif hibrit sisteme sahip 3.0 litre motordan güç alan GT 53 versiyonunda ise sadece 430 beygir güç çıkışı bulunacak. Sisteme dahil olan elektrikli motor da ekstra 21 beygir güç ve 250Nm tork ekleyecek.

     
     
     

    Bu güç yola nasıl yansıyacak? 

    AMG GT 63 S versiyonu bu değerlerle birlikte 0’dan 100km/s hıza 3.2 saniyede çıkacak. Aracın ulaşabileceği maksimum hız ise 315km/s olacak. Aynı motora sahip bir alt versiyonda ise hızlanma süresi 3.4 saniye olarak görülecek iken, maksimum hızı 310km/s olacak. Serinin en altındaki AMG GT 53 ise 0-100km/s hızlanma süresi 4.5 saniyeye çıkarken, maksimum hız ise 285km/s olarak görülecek.

     
     

    Adından da anlaşılacağı üzere tüm bu versiyonlarda 4Matic+ dört tekerden çekiş sistemi standart olarak sunulacak. G63 S ve G 63 versiyonları, 4.0 litre V8 motorun ihtiyacını karşılayacak şekilde geliştirilmiş SpeedShift MCT 9G adı verilen 9 ileri otomatik şanzıman aracılığıyla gücünü yol aktaracak. G 53 versiyonunda ise SpeedShift TCT 9G adındaki başka bir 9 ileri otomatik şanzıman kullanılacak.

     
     
     

    Yeni AMG GT 4-door Coupe modellerinde 12.3 inç boyutunda dijital gösterge paneli ve hemen onun yanında bilgi-eğlence ekranı yer alıyor. Onun hemen altında Mercedes modellerinden alışık olduğumuz hava çıkışları yer alırken, pek çok düğmenin yer aldığı gümüş renkli kısım da oldukça dikkat çekiyor. Yüksek performans sunan aracın boyutları henüz açıklanmasa da koltukları katlandığında oldukça geniş bir bagaj kapasitesi sunacağı da düşünülüyor.

     

    Mercedes AMG GT 4-door Coupe modellerindeki 4.0 litre V8 modeller 2019’un başında satışa çıkacak. AMG GT 53 ise onlardan birkaç ay sonra satışa sunulacak.

     


    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    2018 Mercedes-AMG GT Coupe, 640 beygirlik motoruyla Cenevre'yi renklendirdi
    2018 Mercedes-AMG GT Coupe, 640 beygirlik motoruyla Cenevre'yi renklendirdi
    2018 Mercedes-AMG GT Coupe, 640 beygirlik motoruyla Cenevre'yi renklendirdi
    2018 Mercedes-AMG GT Coupe, 640 beygirlik motoruyla Cenevre'yi renklendirdi
    2018 Mercedes-AMG GT Coupe, 640 beygirlik motoruyla Cenevre'yi renklendirdi
    2018 Mercedes-AMG GT Coupe, 640 beygirlik motoruyla Cenevre'yi renklendirdi
    2018 Mercedes-AMG GT Coupe, 640 beygirlik motoruyla Cenevre'yi renklendirdi
    2018 Mercedes-AMG GT Coupe, 640 beygirlik motoruyla Cenevre'yi renklendirdi
    2018 Mercedes-AMG GT Coupe, 640 beygirlik motoruyla Cenevre'yi renklendirdi
    2018 Mercedes-AMG GT Coupe, 640 beygirlik motoruyla Cenevre'yi renklendirdi
    2018 Mercedes-AMG GT Coupe, 640 beygirlik motoruyla Cenevre'yi renklendirdi
    2018 Mercedes-AMG GT Coupe, 640 beygirlik motoruyla Cenevre'yi renklendirdi
    2018 Mercedes-AMG GT Coupe, 640 beygirlik motoruyla Cenevre'yi renklendirdi
    2018 Mercedes-AMG GT Coupe, 640 beygirlik motoruyla Cenevre'yi renklendirdi
    2018 Mercedes-AMG GT Coupe, 640 beygirlik motoruyla Cenevre'yi renklendirdi
    2018 Mercedes-AMG GT Coupe, 640 beygirlik motoruyla Cenevre'yi renklendirdi
    2018 Mercedes-AMG GT Coupe, 640 beygirlik motoruyla Cenevre'yi renklendirdi
    2018 Mercedes-AMG GT Coupe, 640 beygirlik motoruyla Cenevre'yi renklendirdi
    2018 Mercedes-AMG GT Coupe, 640 beygirlik motoruyla Cenevre'yi renklendirdi
    2018 Mercedes-AMG GT Coupe, 640 beygirlik motoruyla Cenevre'yi renklendirdi
    2018 Mercedes-AMG GT Coupe, 640 beygirlik motoruyla Cenevre'yi renklendirdi
    2018 Mercedes-AMG GT Coupe, 640 beygirlik motoruyla Cenevre'yi renklendirdi
    2018 Mercedes-AMG GT Coupe, 640 beygirlik motoruyla Cenevre'yi renklendirdi
    2018 Mercedes-AMG GT Coupe, 640 beygirlik motoruyla Cenevre'yi renklendirdi
    2018 Mercedes-AMG GT Coupe, 640 beygirlik motoruyla Cenevre'yi renklendirdi
    2018 Mercedes-AMG GT Coupe, 640 beygirlik motoruyla Cenevre'yi renklendirdi
    2018 Mercedes-AMG GT Coupe, 640 beygirlik motoruyla Cenevre'yi renklendirdi
    2018 Mercedes-AMG GT Coupe, 640 beygirlik motoruyla Cenevre'yi renklendirdi
    2018 Mercedes-AMG GT Coupe, 640 beygirlik motoruyla Cenevre'yi renklendirdi
    2018 Mercedes-AMG GT Coupe, 640 beygirlik motoruyla Cenevre'yi renklendirdi
    2018 Mercedes-AMG GT Coupe, 640 beygirlik motoruyla Cenevre'yi renklendirdi
    2018 Mercedes-AMG GT Coupe, 640 beygirlik motoruyla Cenevre'yi renklendirdi
    2018 Mercedes-AMG GT Coupe, 640 beygirlik motoruyla Cenevre'yi renklendirdi
    2018 Mercedes-AMG GT Coupe, 640 beygirlik motoruyla Cenevre'yi renklendirdi
    2018 Mercedes-AMG GT Coupe, 640 beygirlik motoruyla Cenevre'yi renklendirdi
    2018 Mercedes-AMG GT Coupe, 640 beygirlik motoruyla Cenevre'yi renklendirdi
    2018 Mercedes-AMG GT Coupe, 640 beygirlik motoruyla Cenevre'yi renklendirdi
    2018 Mercedes-AMG GT Coupe, 640 beygirlik motoruyla Cenevre'yi renklendirdi
    2018 Mercedes-AMG GT Coupe, 640 beygirlik motoruyla Cenevre'yi renklendirdi
    2018 Mercedes-AMG GT Coupe, 640 beygirlik motoruyla Cenevre'yi renklendirdi
    2018 Mercedes-AMG GT Coupe, 640 beygirlik motoruyla Cenevre'yi renklendirdi
    2018 Mercedes-AMG GT Coupe, 640 beygirlik motoruyla Cenevre'yi renklendirdi
    2018 Mercedes-AMG GT Coupe, 640 beygirlik motoruyla Cenevre'yi renklendirdi
    2018 Mercedes-AMG GT Coupe, 640 beygirlik motoruyla Cenevre'yi renklendirdi
    2018 Mercedes-AMG GT Coupe, 640 beygirlik motoruyla Cenevre'yi renklendirdi
    2018 Mercedes-AMG GT Coupe, 640 beygirlik motoruyla Cenevre'yi renklendirdi
    2018 Mercedes-AMG GT Coupe, 640 beygirlik motoruyla Cenevre'yi renklendirdi
    2018 Mercedes-AMG GT Coupe, 640 beygirlik motoruyla Cenevre'yi renklendirdi
    2018 Mercedes-AMG GT Coupe, 640 beygirlik motoruyla Cenevre'yi renklendirdi
    2018 Mercedes-AMG GT Coupe, 640 beygirlik motoruyla Cenevre'yi renklendirdi
    2018 Mercedes-AMG GT Coupe, 640 beygirlik motoruyla Cenevre'yi renklendirdi
     







  • Sen hiç hayatında Panamera'ya bindin mi? Bak kullandın mı demiyorum. Bindin mi? Panamera'ya Daimler'in palabıyıklı CEO'su bile kaplumbağa diyemez.

    Bu aracı ucube CLS ile Panamera'yla rekabet edemeyeceklerini anladıkları için ürettiler. İç mekan kalitesi, tasarımı bu çirkin ördek yavrusunun canını okur. Mercedes ve diğerleri sözü yıllar önceydi. Şimdiki Mercedeslerin kalitesi ile eskileri arasında farklar var. Eskiler ömürlüktü. Şimdiler öyle değil. Hele alt segmentlerde trim sesinden geçilmiyor.

    Ben çocukken 95 model E200'ümüz vardı. Şu an 2018 model bazı Mercedesler o aracın malzeme kalitesine sahip değil. Atıp tutmuyorum. Tecrübe konuşuyor.
  • Vergi dilimi ile hükümetimizi renklendirecek gibi.

  • konseptin yarattığı etkiyi üretim modelinde hissedemedim. Genel olarak tasarım korunmuş görünüyor ama oranlardaki farklılık bütün algıyı değiştirmiş malesef.

  • İ Ğ R E N İ L D İ N !

  • Panamera....

  • Yildiz ve digerleri dedik yine. Rakipler yine silindi gitti fuarda. Sinek avliyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tum motorlar haziranda siparise cikacak, eylulde bayilerde olacak. Daha sonra GT43 gelecek. Onun da teslimati aralikta. 2019 da GT73 gelecek 800 hp civari gucle. Duzeltin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • haberelectro kullanıcısına yanıt
    Porsche Panamera Turbo S:
    -Tamam :/
    2018 Mercedes-AMG GT Coupe, 640 beygirlik motoruyla Cenevre'yi renklendirdi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Kerim5100 kullanıcısına yanıt
    Kaplumbaga tamam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

  • < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Porsche Panamera kaplumbağa ise bu ne? Çirkin ördek yavrusu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sanki alabilecegizde birde tartisiyorsunuz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: McLaren64

    Porsche Panamera kaplumbağa ise bu ne? Çirkin ördek yavrusu.

    Of of of yalan makinasina baglasak alet dile gelir

    2018 Mercedes-AMG GT Coupe, 640 beygirlik motoruyla Cenevre'yi renklendirdi
    2018 Mercedes-AMG GT Coupe, 640 beygirlik motoruyla Cenevre'yi renklendirdi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haberelectro -- 6 Mart 2018; 21:42:45 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • haberelectro kullanıcısına yanıt
    Sen hiç hayatında Panamera'ya bindin mi? Bak kullandın mı demiyorum. Bindin mi? Panamera'ya Daimler'in palabıyıklı CEO'su bile kaplumbağa diyemez.

    Bu aracı ucube CLS ile Panamera'yla rekabet edemeyeceklerini anladıkları için ürettiler. İç mekan kalitesi, tasarımı bu çirkin ördek yavrusunun canını okur. Mercedes ve diğerleri sözü yıllar önceydi. Şimdiki Mercedeslerin kalitesi ile eskileri arasında farklar var. Eskiler ömürlüktü. Şimdiler öyle değil. Hele alt segmentlerde trim sesinden geçilmiyor.

    Ben çocukken 95 model E200'ümüz vardı. Şu an 2018 model bazı Mercedesler o aracın malzeme kalitesine sahip değil. Atıp tutmuyorum. Tecrübe konuşuyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Dehşett🔥 Ama hiç bineneyeceğiz😞

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: McLaren64

    Porsche Panamera kaplumbağa ise bu ne? Çirkin ördek yavrusu.

    Panamera eskisi gibi kaplumbağa değil

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: McLaren64

    Sen hiç hayatında Panamera'ya bindin mi? Bak kullandın mı demiyorum. Bindin mi? Panamera'ya Daimler'in palabıyıklı CEO'su bile kaplumbağa diyemez.

    Bu aracı ucube CLS ile Panamera'yla rekabet edemeyeceklerini anladıkları için ürettiler. İç mekan kalitesi, tasarımı bu çirkin ördek yavrusunun canını okur. Mercedes ve diğerleri sözü yıllar önceydi. Şimdiki Mercedeslerin kalitesi ile eskileri arasında farklar var. Eskiler ömürlüktü. Şimdiler öyle değil. Hele alt segmentlerde trim sesinden geçilmiyor.

    Ben çocukken 95 model E200'ümüz vardı. Şu an 2018 model bazı Mercedesler o aracın malzeme kalitesine sahip değil. Atıp tutmuyorum. Tecrübe konuşuyor.

    Ben Panamera'ların hepsini kullandım (eski benzinliden yeni Turbo S'e kadar). Kaplumbağa dedi ya he de geç ötesini bırak Bırak onlar arka koltuklarda kambur olsunlar
    Hadi len ordan diyeceklere peşin edit
    2018 Mercedes-AMG GT Coupe, 640 beygirlik motoruyla Cenevre'yi renklendirdi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kerim5100 -- 6 Mart 2018; 22:5:7 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • McLaren64 kullanıcısına yanıt
    BMW den vuramadin porsche ye mi sarildin vah vaaah. Aradan cekil bakayim sen saskin Cirkin ornek yavrusu yeaa.



    2018 Mercedes-AMG GT Coupe, 640 beygirlik motoruyla Cenevre'yi renklendirdi

    2018 Mercedes-AMG GT Coupe, 640 beygirlik motoruyla Cenevre'yi renklendirdi

    2018 Mercedes-AMG GT Coupe, 640 beygirlik motoruyla Cenevre'yi renklendirdi

    2018 Mercedes-AMG GT Coupe, 640 beygirlik motoruyla Cenevre'yi renklendirdi

    2018 Mercedes-AMG GT Coupe, 640 beygirlik motoruyla Cenevre'yi renklendirdi

    2018 Mercedes-AMG GT Coupe, 640 beygirlik motoruyla Cenevre'yi renklendirdi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Kerim5100 kullanıcısına yanıt
    Tintin surmussun lokomotifin arkasindan iste hava basiyosun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hasta bu ya. Engellendin zavallı.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.