Şimdi Ara

2018 LG OLED C-E-W8 Bilgi Paylaşım ve Kullanıcı Kulübü (38. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
914
Cevap
25
Favori
65.003
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3637383940
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GT_55

    Acaba oledlerde hiç yanık riski olmasaydı, led tv almak için bir sebep olurmuydu.

    Alıntıları Göster
    Garanti süresince yanıkları yetkili servis değişim yapıyor artık hocam oled tvlerde bilginiz olsun.
  • Oled tv lerdeki kaçınilmaz son bugün bir avmde cektim bunları.






    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Red_devil33

    Oled tv lerdeki kaçınilmaz son bugün bir avmde cektim bunları.





    Manuel piksel yıkama yapılsa , büyük ihtimal gider bu yapışma.
  • GT_55 kullanıcısına yanıt
    Hocam 8-10 bin para ver yikama çitileme durulama yap. Olacak işmi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Red_devil33

    Hocam 8-10 bin para ver yikama çitileme durulama yap. Olacak işmi
    Bulutlanma, ışık sızması, gri gibi siyahlar yerine yanık riski görmeyi yeğlerim.Sadece oled kullananları biraz daha dikkatli olması lazım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RedGunners

    Arkadaşlar, 55E6V Oled cihazım garanti kapsamında paneli değişti!
    Panel sıfır. Bu konuda herhangi bir şüphem kalmadı. (Samsung böyle bir rezalet yaşatmıştı.)
    Panel'in önünde tamamını kaplayan bir koruma var. Servis gözümün önünde bunu çıkardı.
    Korktuğum bir husus el, parmak izi olmasıydı. Böyle bir durum yaşanmadı. Çok şükür!
    Aynı koruma panelin arkasında da vardı. Bunu da ben kendim çıkardım.
    Logo yanığından kurtulmuş oldum.
    Bu konuda ki yorumum şu; Oled cihazınız garanti kapsamında ise servis bunu sorunsuz değiştiriyor.
    Benim şüphem, böyle önemli bir parçanın iki sene geçmesine rağmen ellerinde olup olmamasıydı. Türkiye'ye getirtmeleri büyük başarı. Yurt dışında (AVS FORUM) aynı problemi yaşayan kişiler var ve Lg'nin bu sorunu müşteriye attıklarına şahit oldum. (okudum.)
    Logo yanıkları kesinlikle garanti kapsamında! Yeter ki garanti süresi içinde olsun.
    Ancak şimdi taktıkları panel'in garantisi cihazımın garantisi ile bitecek. Yani ek bir garanti süresi yok!
    Ben cihazımdan memnundum.
    Elbette değişim güzel olurdu ancak tertemiz, güvenilir bir onarım da takdirimi kazandı.
    Oled alacaksanız ve eğer mümkünse garanti sürenizi ek ücretle artırın.
    Şimdiki tecrübem olsa ek Bin Tl dahi olsa düşünmeden garantimi uzatırdım.
    Cihazıma yeni 1 KVA'lık UPS aldım. Allah nasip ederse ve şansım da varsa en az 3 sene TV düşünmek istemiyorum.
    Sorunuz varsa cevaplayabilirim.
    Hocam hayırlı olsun,

    Kontras, oled ışığı ve parlaklığı %70 lerin üzerinde uzun süre kullanmazsanız 10 yıl da sorunsuz kullanabileceğinizi düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serkanhnr

    Hocam hayırlı olsun,

    Kontras, oled ışığı ve parlaklığı %70 lerin üzerinde uzun süre kullanmazsanız 10 yıl da sorunsuz kullanabileceğinizi düşünüyorum.

    Alıntıları Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serkanhnr

    Hocam hayırlı olsun,

    Kontras, oled ışığı ve parlaklığı %70 lerin üzerinde uzun süre kullanmazsanız 10 yıl da sorunsuz kullanabileceğinizi düşünüyorum.

    Alıntıları Göster
    Teşekkürler. Hayırlısı inşallah.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Red_devil33

    Hocam 8-10 bin para ver yikama çitileme durulama yap. Olacak işmi
    OLED'ler nazik sabah akşama çalışmaya gelmez bak ben 2015 seri eg910v kullanıyorum sadece film amaçlı ne yanı ne iz kağıt gibi...akşama foto paylaşıcam
  • LG Premium Servis LG OLED Tvlerde logo yanması veya panelde bir sorun oldunmu 2 yıl LG garantisi devam ettiği sürece direk panel değişim veya ürün değişim yapıyor...
    Ankara LG Premium servis müdürü ile bizzat görüştüm bu olayı sağda solda saçma sapan yorumlar yapan arkdaşlar var kimse inanmasın yetkili servisi arasın sorun yaşayan olursa...
  • Bir buçuk sene kullandığım c6 da kalıcı resim yapışması oldu. Servis gelip baktı. Bir hafta manuel yıkama yapmamı söylediler. Düzelmeyince servis TV yi aldı. Bir hafta on gün de orada kaldı. Yine düzelmeyince panel değişimi olacağı söylendi. Panel 20 günde gelmeyince, servis tarafından arandım ve değişim veya para iadesi hakkım olduğunu söylediler. TV nin faturasını istediler, gönderdim. Bir hafta sonra değişim onaylandı ve 2016 model c6 i alıp yerine 2018 model c8 verdiler. Fiyat farkı istemediler. c8 müthiş bir TV. c6 ile arasında hem ses olarak, hem görüntü olarak belirgin farklar var. Renkler daha canlı, daha doygun.
  • bashfulfish B kullanıcısına yanıt
    Oha C6 yı alıp C8 mi verdiler

    Dostum Dünya nın en şanslı TV müşterisi olabilirsin şuan şok oldum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet ben de inanamıyorum. İlk başta kullanıcı hatasıdır diye geri çevirirler diye korkmadım değil. Ve sonunda olay buraya vardı. Evet çok şanslıyım.
  • bashfulfish B kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun güle güle kullanın hocam

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yetkili servis logo yanmasında direk panel değişim veya ürün değişim yapıyor hocam bilginiz olsun

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: buraknisa1903

    Yetkili servis logo yanmasında direk panel değişim veya ürün değişim yapıyor hocam bilginiz olsun

    Onu biliyorum ama arkadaşa 2018 model tv vermişler bu daha önce görülmemiş bir şey.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam zaten panel üretimi yoksa veya ürün serviste 20 iş günü geçmişse ya para iadesi oluyor veya bir üst model verıyor LG yetkili servis Bi cok kişiğe verildi bu şekil bu yüzden dıyorum ben her müşterime garantisi ürün alırken 3 yıl uzatın LG garantisi altında hocam çünkü genelde panel olmuyor 3 4 yıl ürün değişim oluyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • buraknisa1903 kullanıcısına yanıt
    Lg garantisi altında garanti uzamıyor. Hep yanlış bilgi veriyorsunuz. Lg türkiyenin böyle bir uygulaması yok. Mağaza/servis bazlı bir uygulama.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • emrahsnr kullanıcısına yanıt
    Hocam sigorta firma üzerinden uzuyor doğru ama önemli olan LG YETKİLİ SERVİSİ BAKMASI herhangi bir sorun sıkıntı olursa panel değişimi anakart değişimi LG YETKİLİ SERVİS yapması veya panel yok anakart yok 20 iş günü geçmesi halinde Para iadesi yapılması bunlar dışında ne beklıyorsunuz???
    Daha ne yapılması gerkıyor aklınıza takılan birşey varsa sorabilirsiniz

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • buraknisa1903 kullanıcısına yanıt
    Hangi yetkili servis hocam? Her servisin böyle bir uygulaması yok. Ben istanbuldayım. Burdaki servislerin böyle bir uygulaması yok. Lg türkiye de “bu bizi bağlamaz, bilgimiz yok” diyor. Yarın birgün o extra garanti hizmeti verdiğini söyleyen servis kapanırsa, servis sonlandırılırsa, kalırsın verdiğin parayla.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 3637383940
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.