Bildirim
2018 G20 BMW 3 SERİSİ KAMUFLAJLARLA YAKALANDI! (6. sayfa)
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
-
quote:
Orijinalden alıntı: zotacing
Mekanik el frenini kaldırmaları ağır ticari başarısızlık. BMW'sin sen ruhuna aykırı.
Elektronik park fren isteyen 35 yaşına kadar araba sahibi olamamış asosyal iyi meslek sahiplerine opsiyon sunabilirlerdi elektronik park freni.
Mekanik el freni - bmw ruhu, elektronik el freni - asosyal insan ilişkisini mantıklı bir biçimde açıklarsan, bu forumdan ayrılacağım..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
325d harika bir kombinasyon.F30 ile gelmemişti Türkiye'ye diye biliyorum.Yukarıdaki tabloda 238 beygir deniliyor.Tam bir şaka makinesi.D sınıfı ZF şanzımanlı hemen hemen Golf Gti gibi yürüyecek bir aracın olduğunu düşün.Tabi bunları yaparken 6-7-8 litre gibi rakamlarla gezebileceksin.Ben alamayacağım yine orası ayrı.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
1.6 ya 136 lık leş motorla devam edeceklerse satışlar burada azalmaya devam eder.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: McLaren64
Özellikle testlerde eleştiri konusu oluyordu mekanik el freni. Rakiplerinden daha geri teknoloji olarak gösteriliyordu. G20 ile birlikte neredeyse çoğu şey elektronik oluyor. Artık süper spor markalarda bile el freninin elektronik olduğunu düşünürsek Yeni BMW 3 Serisi için bu eleştiri konusu olmasa gerek.
F30 aracımda manuel el freni var bence oldukça gereksiz bir olay keske makyajla elektronik el freni gelseydi
Yeni kasadan beklentim
1) yol sesi ve rüzgar sesi iyileşsin
2) kalite artsın
Baska bir beklentim Yok zaten cok iyi araba
İnsallah Borusan yine 3.18 d kampanyası yapar bizde alirİz
163 beygir oluyor yeni kasada yeter bence
3.20 d temiz 300.000 olur 3.18 d 250.000 verseler misss olur
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Çok bekletti bu 3
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: zotacing
Cihan gibiler yüzünden bu ülke bu halden daha beter durumlara her geçen sene düşmeye devam ediyor.
2013'de 520d'nin sıfırı 190.000TL'ydi, 320d'nin sıfırı 120.000TL'ydi, şuan adam 318d 250.000TL olsun mis diyor.
Aynısını yazmaya gelmiştim.Bu bitmeyen doyumsuzluk nedir şaşırıyorum.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Bütün motorlarda kayda değer güç artışı var. Heyecan verici ama gerçekmi acaba?
Liste ispanyol bir forumda paylaşılmış ilk olarak. Bekleyip göreceğiz. -
1.16d kullanıyorum, yeni bmw 3 serisi 1.6 dizel motorla gelirse bende düşünebilirim. Ülkemizde artık büyük hacimli (dizel veya benzinli farketmez) sıfır bir araba almak için çok büyük paralar ödememiz gerekiyor, daha sonraki sıkıntımız; ikinci elde az zararla satılabilecek bir araç olması durumu geliyor, daha sonra insanların cevabını bile bile hesapladığı ve mutlu olduğu yakıt ve vergi hesapları geliyor, benim için en sonunda aracın performansı geliyor, tabiki pedala dokununca gitmeyen baygın bir araç bende istemem ama 136 beygir bir araç gitmeyen baygın bir araç değildir. Fiyat olarak vw passat ile aynı olur yada az bir fark düşüncesindeyim. Hele bir tanıtılsın. Tanıtım tarihini tam olarak bilen var mı? -
-
Alıcakmış gibi bide 10 dk resimlere baktım
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu araçlara neden kamuflaj yapılıyor. -
Tanıtımdan önce tasarımın ortaya çıkmasını önlemek için kamuya açık yollarda test edilen prototip modellere detayları saklamak adına kamuflaj uygulaması yapılır. -
204 beygirlik 320d bile 208 Gti'lara göz kırpar.Hepsi harika motorlar.136'lık dizel bile beklentilerin üstünde bir performans verir,136'lık Astra'lardan biraz daha iyi gideceğini düşünüyorum.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Anthony Hopkins -- 14 Şubat 2018; 10:16:28 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Yine siradan bmw tasarimi bizi bekliyor. Tek radikal degisim arka farlarda olacak. Audi hissi uyanirdi bende.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
On farlarin ortasina pejo gibi alttan centik atmislar herhalde.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yono sorodon Bomowo tosoromo bozo bokloyor!
C, E, S önden arkadan aynı, uzaktan ayırt etmek için Stuttgart'ta mühendis olmak lazım, Tanıttığı 2 yeni modeli de tasarım anlamında çöpün çöpü olan Mercedes fanboyu gelmiş ve sıradan BMW tasarımı demiş. -
Hic olmazsa eski nesilleriyle alakalari yok. Yani bu siradan demek olmuyor. Anlamani beklemiyordum zaten
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X