Şimdi Ara

2017 Yeni SEAT İBİZA (ANA KONU) (17. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
404
Cevap
11
Favori
37.208
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Eski nesil ibiza cidden çok kötüydü bocanegrasini kullanmıştım ki o bile özel seri olmasına rağmen interiorda insani mutsuz ediyor yol tutuş namına birşey yok araç sert ama yolda tutmayınca işkenceye dönüyor tek o 60 -200 arası hizlanisi tatminkar



    Yeni nesil ibizayi kullanmadım fakat araç büyüdüğü için yol tutuş ve sürüş dinamikleri artmıştır. Kaldiki arıza çıkarmayacağını varsayarak dsg kullanımı zf8 den bile eğlenceli olabilen bir şanzıman eğer süspansiyon kalitesi arttıysa sırf güvenlik ekipmanları ve tasarımından dolayi bile tercih edilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Polestar191

    Eski nesil ibiza cidden çok kötüydü bocanegrasini kullanmıştım ki o bile özel seri olmasına rağmen interiorda insani mutsuz ediyor yol tutuş namına birşey yok araç sert ama yolda tutmayınca işkenceye dönüyor tek o 60 -200 arası hizlanisi tatminkar



    Yeni nesil ibizayi kullanmadım fakat araç büyüdüğü için yol tutuş ve sürüş dinamikleri artmıştır. Kaldiki arıza çıkarmayacağını varsayarak dsg kullanımı zf8 den bile eğlenceli olabilen bir şanzıman eğer süspansiyon kalitesi arttıysa sırf güvenlik ekipmanları ve tasarımından dolayi bile tercih edilir
    "yol tutuş namına birşey yok "






  • TheCaliph_ kullanıcısına yanıt
    İronik olmuş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    "yol tutuş namına birşey yok "




    Alıntıları Göster
    Sacmaladin iyice.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bir sene önce sıfır aldığım 95 beygir style aracimdan bildiriyorum ( sunrooflu 71'e almıştım.)



    Motor yalıtımı güzel, tekerden çok ses alıyor. Orijinal lastiklerin kalitesizliği de olabilir.

    Sert plastik ancak şu ana kadar trim sesi gelmedi.

    Eşim günlük kullandığı için küçük araç tercih ettim ama iç ve bagaj genişliği gerçekten iyi. (Üç kişilik aileyiz)

    Yukarıda da bahsedildiği gibi ayağı gazdan çekince yigilmiyor, yani lan gibi süzülüyor.

    Donanım tatminkar, özellikle güvenlik ( front assist 6 hava yastığı vb.)

    Çok konforlu bir sürüşü yok, 2004 Megane hb otomatikti önceki aracım, o daha rahattır misal.

    Ancak önceki diğer araçlarımdan ( panda punto 207) daha iyi.

    Ekmek köfte açısından memnunum ama liste fiyatını şu an 95 bin gibi hatırlıyorum, o kadar para da verilmez yani.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Polestar191

    Eski nesil ibiza cidden çok kötüydü bocanegrasini kullanmıştım ki o bile özel seri olmasına rağmen interiorda insani mutsuz ediyor yol tutuş namına birşey yok araç sert ama yolda tutmayınca işkenceye dönüyor tek o 60 -200 arası hizlanisi tatminkar



    Yeni nesil ibizayi kullanmadım fakat araç büyüdüğü için yol tutuş ve sürüş dinamikleri artmıştır. Kaldiki arıza çıkarmayacağını varsayarak dsg kullanımı zf8 den bile eğlenceli olabilen bir şanzıman eğer süspansiyon kalitesi arttıysa sırf güvenlik ekipmanları ve tasarımından dolayi bile tercih edilir
    Adam doğru söylemiş İbiza Cupra yol tutuyor diyen spor arabaya binmemiştir. B segmenti standardında iyi olabilir ama B segmenti Cooper hariç iyi yol tutan araba yok bence. 2005 Astra H 2013 Cupradan çok çok iyi yol tutuyordu. Polo GTİ/Cupra ikilisine 1.5 yıl sahip oldum. (Aynı evde Polo benim, Cupra kardeşimindi.) Sonrasında C30/Scirocco ikilisine geçtik. Rocco da C30 da Cupra/Polo ikilisinden çok daha üstün yol tutuyor. B segmenti tüm spor arabalar düzlükte 60-200 yapmak için iyi geri kalan için C ye geçmek gerekiyor bence.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hardtouch

    Adam doğru söylemiş İbiza Cupra yol tutuyor diyen spor arabaya binmemiştir. B segmenti standardında iyi olabilir ama B segmenti Cooper hariç iyi yol tutan araba yok bence. 2005 Astra H 2013 Cupradan çok çok iyi yol tutuyordu. Polo GTİ/Cupra ikilisine 1.5 yıl sahip oldum. (Aynı evde Polo benim, Cupra kardeşimindi.) Sonrasında C30/Scirocco ikilisine geçtik. Rocco da C30 da Cupra/Polo ikilisinden çok daha üstün yol tutuyor. B segmenti tüm spor arabalar düzlükte 60-200 yapmak için iyi geri kalan için C ye geçmek gerekiyor bence.

    Alıntıları Göster
    Gelde anlat hocam insanlar takim tutar gibi marka fanatikligi yapıyor hadi premium markalardaki fanatikligi kısmen anliyabiliyorum en azından total olarak araçlar birçok konuda iyi ama insanlar in hondayi seati vw ni göklere sigdiramamasini anliyamiyorum. Mazdayla forda sempatim var fakat mazda3 ile ford focus torsiyon la geliyor diye eleştirdim orda bile 308 kullanan arkadaş torsiyon daha iyi dedi sırf kendi aracı torsiyonlu diye ayıp yahu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Polestar191 P kullanıcısına yanıt
    Çünkü o arkadaşın Cuprası var, mazur görün.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Cansız bi varlığın nesini savunalım... Dediğim gibi klasik sıkıntılar sizinki, verdiğiniz tonla paranın acısını böyle çıkarmaya çalışıyorsunuz...

    İbiza kötü araba değil kesinlikle ama segmentinde 1.olacak araba hiç değil. Bu segmentte yıllardır sıralama bellidir. Fiesta, polo, jazz üçlüsü zirvededir. Yeni kasasıyla ibiza 4.sırada olabilir belki.

    Ki sıralamanın ne önemi var, size bu uygun gelmiştir, içinize sinmiştir almışsınızdır. Ama işte gereksiz anlam yükleyip abartmamak gerekir. Yok b-c karışımı, yok segment 1.si falan, komik şeyler bunlar, yapmayın...

    Bu arada i20 modelinde 1.0 turbo var...

    Linkteki kanaldan başka araçların da geyik testini izleyebilirsiniz. İbizanın 77 km ile spin atacağı yerden segment 1.si fiesta 81 km ile geçiyor...
    Hocam Jazz'ı gözden kaçırdınız galiba 85 km ile geyik testi rekorunu elinde bulunduruyor.



    Eskiden Golf, Focus, Civic, Corolla kavgası dönerdi ekonomi kötüye gidince iş Polo, İbiza fanatikliğine dönmüş. Seat bu arkadaş ne kalitesi olacak yahu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Acil Stop -- 4 Aralık 2018; 21:22:30 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: elcas

    demek ki başka bir araca binince o daha iyi olacak.
    2015 yaris spirit hybrid araç 75 bin tl
    2018 seat ibiza style dsg araç 80 bin tl

    verdiğim bu paraya 2018 model bir araç varsa ve daha kaliteli daha mantıklı ise emin ol o olur fakat siz böyle youtube'dan video izleyip, yorum yaparak komik oluyorsunuz. ben de hevesle buraya geldim ki fikir tartışırım diye ama tipik bilinçsiz forumcu yorumları hep.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Acil Stop

    Hocam Jazz'ı gözden kaçırdınız galiba 85 km ile geyik testi rekorunu elinde bulunduruyor.



    Eskiden Golf, Focus, Civic, Corolla kavgası dönerdi ekonomi kötüye gidince iş Polo, İbiza fanatikliğine dönmüş. Seat bu arkadaş ne kalitesi olacak yahu.

    Alıntıları Göster
    bu videodaki araç 95 beygirlik, xds özelliği olmayan sadece esp olan bir araç 115 beygirlik aracın testi değil. honda jazz yanından geçemez seat'ın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Acil Stop

    Hocam Jazz'ı gözden kaçırdınız galiba 85 km ile geyik testi rekorunu elinde bulunduruyor.



    Eskiden Golf, Focus, Civic, Corolla kavgası dönerdi ekonomi kötüye gidince iş Polo, İbiza fanatikliğine dönmüş. Seat bu arkadaş ne kalitesi olacak yahu.

    Doğru, aklımdan çıkmış. Büyük başarı gerçekten, tebrik etmek gerek.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • irresponsible kullanıcısına yanıt
    Öğren diye yazıyorum geyik testinde diferansiyel kilidinin pek bir yararı olmaz. Golf GTI geyik testini izlersen xds olduğu halde spin atmaya kalkıyor. Gaza basarak dönülen virajlarda işe yarayabilir ancak yazılımsal bir sistemin ne kadar yararlı olabileceği de tartışılır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: irresponsible

    bu videodaki araç 95 beygirlik, xds özelliği olmayan sadece esp olan bir araç 115 beygirlik aracın testi değil. honda jazz yanından geçemez seat'ın.

    Jazz yanından mı geçemez ibizanın?

    Seat ceo'su bile güler buna...

    Hacim, kalite, yol tutuş olarak net daha üstün olan bi araç nasıl yanından bile geçemiyor?

    Unutma ayrıca jazz bi Japon, ve sana göre Japonlar almanlardan daha iyi(idi)...

    Çek ibiza almadan önce tabii

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu seat dusmanligini anlamis degilim.turkiyede satildigindan beri en iyi f/p aracidir.biz demiyoruz ki ibiza bir mercedes kadar kaliteli demiyoruzki bu arabayi yoldan cikarmak zor.jazzi da kullanmis biri olarak hacim disinda jazzin hicbir ustunlugu yok.ki tasarim faciasi goze hitap etmeyen bir arac ayni zamanda.yemisim ic hacmini.tam bir cocuklu evli bayan ogretmen arabasi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • OXMOXTOX O kullanıcısına yanıt
    İbiza düşmanlığı yapan yok konuda, ben göremedim. Aşırı derece ibiza fanatikliği var ama. Bunu yapan arkadaş da ne alırsa onu övecek, 1.yapacak bi anlayışa sahip zaten...

    Gelmiş segmentinin 1.si diyor, jazz yanından geçemez diyor olacak şeyler mi bunlar, objektif bakıp söyleyin lütfen.

    Tasarım göreceli ama hacim, kalite ve yol tutuş olarak net olarak daha iyi olduğu ortada yani jazz'ın.

    İbiza güzel araba f/p olarak bi ara çok iyidi, şimdi nasıl pek bilgim yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lojistisyen -- 5 Aralık 2018; 10:55:46 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Acil Stop

    Öğren diye yazıyorum geyik testinde diferansiyel kilidinin pek bir yararı olmaz. Golf GTI geyik testini izlersen xds olduğu halde spin atmaya kalkıyor. Gaza basarak dönülen virajlarda işe yarayabilir ancak yazılımsal bir sistemin ne kadar yararlı olabileceği de tartışılır.
    tamam üstad siz o halde geyik testine göre araba tercih ediniz. mesela porsche'un, audi r8'in veya mclaren675lt geçemediğini, citroen xantia gibi bir araç 85 km hızla geçmiş bu testten. ne yapalım şimdi citroen çok iyi yol tutuyor diye bu araçlardan çok mu daha iyi? honda sadece geyik testinde iyi yol tutsa ne yazar? kaportası kağıt gibi bir araç. ayrıca golf çok ağır ve hantal bir araç, kıç atması kaçınılmaz. leon gibi daha diyet bir aracın testini göremedim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OXMOXTOX

    Bu seat dusmanligini anlamis degilim.turkiyede satildigindan beri en iyi f/p aracidir.biz demiyoruz ki ibiza bir mercedes kadar kaliteli demiyoruzki bu arabayi yoldan cikarmak zor.jazzi da kullanmis biri olarak hacim disinda jazzin hicbir ustunlugu yok.ki tasarim faciasi goze hitap etmeyen bir arac ayni zamanda.yemisim ic hacmini.tam bir cocuklu evli bayan ogretmen arabasi.
    hocam bu arkadaşlar dünya para verip kendi aldıkları dandik araçları sindiremedikleri için böyle önyargıyla yorum yazıyorlar, alacak kullanıcıları da boş yere yanıltıyorlar. sanki ben seat'ın çalışanıyım seat bana para veriyor da deli gibi onu savunuryorum. işim gereği uzun uzun bahsedilen araçları hep kullandım, kendi aracımda 7 yıl vw idi, 4 ay da yaris alıp kullandım. hepsi araba kullanmak keyfinden aciz fabrikasyon cihazlar.




  • irresponsible kullanıcısına yanıt
    Kişileri mi karıştırdınız ne diyorsunuz? Siz Jazz, xds olan İbiza'ya yaklaşamaz dediniz ben de size xds'nin geyik testinde bir işe yaramayacağını söylüyorum siz gelmiş geyik testine göre araba alın diyorsunuz. Kafalar biraz karışık sanırım.

    Honda sadece geyik testinde iyi yol tutsa ne yazar dediğinize göre Jazz'ı hiç yakından incelemediğiniz belli oluyor. Boş verin incelemeyin zaten sonra aracınıza küsersiniz.
  • Acil Stop kullanıcısına yanıt
    estağfurullah üstad siz değil misiniz honda jazz'ın geyik yol testinin yabana atılmayacağını söyleyen? aşağıdaki linkten lütfen geyik test sonuçlarını inceleyip öyle yorum yazmanızı temenni edeceğim. kafam gayet net ve açık.
    ve hala diyorum şuan b segmentinde açık ara öndedir seat ibiza f/p oranına göre.

    https://teknikensvarld.se/algtest/
  • 
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.