Şimdi Ara

2017 RENAULT KOLEOS (ANA KONU) (7. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
152
Cevap
9
Favori
44.298
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • renault bol bol uygun fiyatlı clio ve megane üretse, crossver-suv işine girmese. Nissan var yeterli değil mi?
  • Muadili xtrailin fiyatı 181 bin - 191 bin, koleos daha uygun. Keşke cvt yerine edc koysalardı.

    Renault clio dan captura tallismana kadar tüm araçlarında edc kullanıyor, ve gayet de başarılı bir şanzıman. Renault edc den vazgeçmez.
  • Otomabil fiyatlari genel olarak yuksek ama euro bazinda bskinca arac 45.000 euro ya geliyor 1tl 1 euro olsaydi 45bin tl olurdu arac ve gayette makul bir fiyat yani kimse araca pahali demesin bizim ekonomi gidik neyse araca gelelim bu spor araba degil o yuzden performans beklememek lazim ve 4×4 olmayan bir jeep veya suv ne derseniz iste ben tercih etmem o yuzden hayal kirikligi benim icin
  • turusan kullanıcısına yanıt
    1 TL 1 Euro olsaydı bu araç asla 45 .000 TL olmaz, ÖTV uygun oranda artırılıp yine 180.000 TL olurdu.
    Nede olsa koyun milletiz, ne yapsalar eyvallah deriz
  • Fiyat alan var mı kampanya lansman vs gibi cazip fiyatlar?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kkvan

    Neden EDC yerine x-Tronic? Neden yani???

    internette türkçe koleos testinde bu sorunun cevabı verilmiş. "Arazi şartlarında EDC şanzımanın ısınıp kendini kitlemesi ihtimali nedeni ile Renault, koleos ta CVT şanzıman yani x-tronic kullandı" deniyor. Kadjar da EDC var ama.
    Benim aracım Megane 4 EDC. Eşim micra CVT kullanıyor. Elbette ki EDC nin kullanım zevki daha güzel. Özellikle hızlanmak için gaza yüklenildiğinde, CVT şanzımanın özelliği nedeni ile devir yüksek bir seviyede kalıp araç hızlanıyor (4-5 bin devir gibi). Bu da konfor, ses şiddeti ve sürüş zevki açısından CVT ye puan kaybettiriyor. Pek çok yerde araç böğürüyor ama hızlanmıyor şeklinde yorum bulabilirsiniz. Ancak şahsi fikrimdir, CVT lerin çift kavramalar kadar problemli olduğunu düşünmüyorum. Arandığı taktirde internette her türlü otomatik şanzıman için problem bulunabilir. herkese iyi günler dilerim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: free men


    quote:

    Orijinalden alıntı: kkvan

    Neden EDC yerine x-Tronic? Neden yani???

    internette türkçe koleos testinde bu sorunun cevabı verilmiş. "Arazi şartlarında EDC şanzımanın ısınıp kendini kitlemesi ihtimali nedeni ile Renault, koleos ta CVT şanzıman yani x-tronic kullandı" deniyor. Kadjar da EDC var ama.
    Benim aracım Megane 4 EDC. Eşim micra CVT kullanıyor. Elbette ki EDC nin kullanım zevki daha güzel. Özellikle hızlanmak için gaza yüklenildiğinde, CVT şanzımanın özelliği nedeni ile devir yüksek bir seviyede kalıp araç hızlanıyor (4-5 bin devir gibi). Bu da konfor, ses şiddeti ve sürüş zevki açısından CVT ye puan kaybettiriyor. Pek çok yerde araç böğürüyor ama hızlanmıyor şeklinde yorum bulabilirsiniz. Ancak şahsi fikrimdir, CVT lerin çift kavramalar kadar problemli olduğunu düşünmüyorum. Arandığı taktirde internette her türlü otomatik şanzıman için problem bulunabilir. herkese iyi günler dilerim.

    Anlıyorum ama Koleosun herhangi bir arazi iddiası yok ki.4x2 ve yaklaşma ve uzaklaşma açıları düşük. dingil mesafesi fazla vs. Yani arazi iddiası hiç yok 4x2 versiyonun.
  • Çok ağır eleştiriler var, çoğu doğru tespit., bilhassa görünüm açısından dedikleri. Sürüş testi ise .. biraz muamma
    İçeriye traktör gibi motor sesi alması konusu kullanmadan anlaşılamaz. Doğru ise çok kötü puan
    Yakıt sarfiyat 8, 2 lt , yüksek diyor. Ancak aynı kişi Tiguan ı test ettiğinde 1, 4 lt benzinli 150 bg için de bu değeri bulmuştu ve diğer testlerde aynı araba için 9 dan aşağı değer yoktu, 11 -12 lt lerde söylendi. Bu durumda arabaya, zaman, kullanıma göre farklı bakış açıları mevcut.
    Bakalım aynı testi yapan başkaları ne diyecek
  • Bugun araci test ettim arkadaslar. Arka koltuklar, biraz dik konumlandırılmış ve ileri geri hareket etmiyor. 7 koltuklu versiyon olmadığı sürece bence ileri geri hareket etmemesi bir problem teşkil etmiyor. Ama arka sirtlik 5-10 derece yatik olsa daha rahat olabilirmis sanki. Ön koltuklar arasi kol dayama sadece ileri geri gidiyor.yükseklik ayarı yok. Ancak orta kısım yeterinde yüksek olduğudan dolayı benim gibi 175cm boyundaki insanlar icin yükseklik ayarı cok da aranacak bir özellik değil. Sadece şoför tarafı camda tek tuşla indirip kaldırma var. Diger camlarda (şoför tarafı kontrol düğmeleri de dahil) tek tus olayı yok. Sebebini satış danışmanı da bilmiyor maalesef. Otomatik vites uzerindeki P R D gibi konum belirtecleri vitesin konumuna gore cok önde kalıyor. Ornegin vitesi park konumuna aldiginizda P harfinin hizasinda kalmiyor,vites hatta tum harflerin gerisin gidiyor. Dsg kullanan birisi olarak videoyu da izleyince cok hantal bir cvt bekliyordum. Ancak arac basinca gidiyor. Dsg'deki gecikme bunda da var. O yuzden bana kotu bir izlenim vermedi. Ses olayi goreceli. Ancak kadjardaki trim seslerini bu aracta duymadim. Motor sesi ise var. Ancak tsi motor ile karsilastirarak cok kotu cok asiri demek dogru olmaz. Bence idare edilebilir seviyelerde idi.
  • Renault firmasında çalışan bir arkadaşım ilk etapta Türkiye ye 45 adet koleos geldiğini söyledi. Çoğu da büyük şehirlere 1-2 adet gitmiş. Benim bulunduğum şehirde kataloğu bile yok. Enteresan bir pazarlama. Skoda kodiaq iyi bir giriş yaptı. Sanırım koleosda daha tık yok.
  • Bugün test sürüşü de yapıp tekrar inceleyecektim ama maalesef geç kaldım, yetişemedim. satş görevlileri ayrılmış , sadece müdürleri ve güvenlik vardı. Bari broşür alayım dedim, yok dediler. Fiyat listesi istedim o da yokmuş.

    Üstelik Renault un en iyi bayisi.... buranın durumu böyleyse....
    Bu arabayı nasıl satacaklar acaba

    Sadece orada touch versiyonu vardı. İçine biraz bakabildim. Oldukça zayıftı , D segmentinde SUV, bu kadar basit bir iç dizaynı olmamalı.162.000 TL verilmez ona

    Sonu kesin Talisman gibi olacak
  • Fiyata bakinca insan haliyle daha cok beklenti icine giriyor. Youtube'da 10 ay once cekilen bir videoda Turkiye icin tahmini giris fiyatinin 120bin tl civari olacagi belirtilmis. Ancak hem kurdaki artis hem de yeni vergilendirmeden dolayi orta sinif arac fiyatlari en az 20-30bin tl artti. Onceki gun yeni insignia'yi inceledim. 164Bin tl'lik en donanimli aracin her tarafi sert plastikti, dokunmatik ekrani lutfedip koymuslar. Araci inceleyip fiyati nedir diye sorsalar 110-120bin tl dersiniz. Onu da sirf dizel otomatigin hatirina. Diyecegim su ki, bu fiyat seviyelerine maalesef bu kalite arabalari alabiliyoruz artik (daha dogrusu alamiyoruz bile)...

    Bu arada bayiinin bana soyledigi ilk etapta gelen araclarin hepsinin rengi lagun mavi imis. Diger renkler 2 aya kadar gelecekmis. Ankarada iki bayiye gittim. Ikisinde de satisa hazir arac oldugu bilgisi verildi...
  • Otomotiv Distribütörleri derneği (ODD) Haziran raporunda 151 adet Koleos satılmış görünüyor. Nerede bunlar? Canlı gören var mı?
  • 151 adet ...böyle bir iç dizayn ile çok iyi bir rakam
    ama bunların ne kadarı bayilerin test aracı ?
  • Temmuz Fiyatları 165.700 ve 175.150 TL olmuş...
  • free men F kullanıcısına yanıt
    Dolar Euro yine çok hızlı artış trendinde

    yakındır bir zam daha
  • Aracı haftasonu detaylı test ettim. Eksiler olarak; cam ve ayna kumandaları kadjar qq ve x trail ile aynı ve kumandadan cam ve ayna kapatma yok. Hızlanırken motor sesi biraz fazla ve araç hızlanmada biraz zayıf kalıyor ancak ses abartıldığı kadar yüksek değil sabit hızda ve rölantide ses son derece makul. CVT şanzıman yerine kesinlikle edc olmalıydı. Ve araç 1.6 çift turbo motor ve 4x4 olmalıydı.

    Aracın artıları; İç dizayn ve malzeme kalitesi gerçekten iyi ambiyans ışıkları ve 8.7 inç ekran da öyle araç çok ferah hissettiriyor . Panoramik açılabilir cam tavan ile Koltuk ısıtma ve soğutması başarılı. Ön koltukların ikiside elektrikli ve sürüş pozisyonu çok rahat ayarlanıyor. Arka diz ve baş mesafesi standartların üzerinde. Deri döşemeler de öyle. Ses sistemi ve farlar bana başarılı geldi. Hepsinden önemlisi araç oldukça geniş ve iri yapılı olmasına karşın gerek kullanım gerek park konusunda çok pratik, binek araç kullanır kadar rahat oluyorsunuz. Arcın süspansiyonu konforlu, yol tutuşu güven veriyor. Fren dozlaması ve tutuşu ortalamanın üzerinde. Bozuk yolda hemen hemen hiç süspansiyon sesi yok. Eller serbest bagaj oldukça iyi çalışıyor. Aracın dönüş çapı ve manevra kabiliyeti oldukça iyi. Yakıt tüketimi test aracında ortalama 7.9 litre gösteriyordu. yani çok kasmadan çok ta abartmadan keyifle kullanırsanız yakacağı yakıt bu seviyeyi geçmez. Bence ortalama bir kullanıcı 7-7.5 aralığını geçmez. Benim test etabı boyunca tüketimim yaklaşık 7.5 oldu ki trafik ani hızlanma bozuk yol kullanımı ve normal kullanım karışıktı. Araçta 4 adet usb 1 adet sd kart girişi var. USB ler aynı zamanda hızlı şarj edebiliyor. Cam ve aynalar 50 usd lik bir modülle hallediliyor ama orijinalde olmaması kabul edilemez bir eksiklik. Test videoları özellikle carviser bence çok taraflı ve önyargılı sanki renault güzel bir suv yapmış deseler piyasadan dışlanacak gibi baskı altındalar. Hele carviser ın dizayn konusunda aynı parçayı koleosta yerin dibine sokup arteonda öve öve bitirememesi tam bir komedi. Dizayn kişiye göre değişir, bence dizaynı çok iyi. Gelelim sonuca bu araba tüm donanımları ile 198.000 tl anahtar teslimi satılıyor. Bu fiyat kesinlikle yüksek bu kadar para daha iyi bir ürün almanızı gerektirir normal şartlarda, yani bu araba daha uygun fiyatta olmalı bence full donanımları ile ve cam ayna kumandaları ve edc şanzımanla 180.000 tl iyi olurdu. 1.6 160 lık motor ve 4x4 ile 200.000 hiç te göze batmazdı hatta uygun olurdu. Ancak arteon gibi bir araba için 300.000 tl üstü fiyatlar görünce piyasadaki tiguan kadjar(kendi aracım) qashqai ve 3008 gibi bir alt segment olan crossoverların fiyatını görünce işler değişiyor. Esasında genel piyasa fiyat seviyelerine bakıldığında bu diğerlerinden biraz daha az pahalı bile diyebiliriz. Neticeten koleos çok performans yerine kaliteli rahat geniş ve az yakan bir suv isteyenler için tercih edilesi en azından görülüp test edilesi bir araç. Genel söylem olarak Renault'a 200.000 Tl verilir mi mantığı ile bu araba VW olsaydı 300.000 tl den aşağı olmazdı mantığı arasındaki çelişkiyi yaratan bir araç. Alanlara hayırlı olsun.
  • 2017 RENAULT KOLEOS (ANA KONU)
  • drive_earth D kullanıcısına yanıt
    Merhaba kubilay bey " Cam ve aynalar 50 usd lik bir modülle hallediliyor ama orijinalde olmaması kabul edilemez bir eksiklik. " bu şekilde demişsiniz bunu nereden temin edebilirim veya servisler yapıyormu
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.