Şimdi Ara

LG 2017 OLED TV [B7-C7-E7-W7] (453. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9.808
Cevap
86
Favori
404.318
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 451452453454455
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: berbuğ

    Tv de hiçbir sorun yoktu.Tv yi açtığımda ekran düzeltme işlemi bitmiştir diye bir yazı çıktı.Bu yazıyı görünce eyvah dedim.Benzeri şeyler okumuştum çünkü.Sürekli bir sorun varmı diye kontrol ediyordum.Tv de en ufacık bir sorun yokken tv nin otomatik uzun süren bir tarama yapmasından sonra bunlar çıktı birden bire.

    Alıntıları Göster
    Bizde Kendi elinle bi yerini açmak diye amiyane bir tabir vardırya hani
    Anladığım kadarı ile sanırım senin başınada aynen bu gelmiş,
    Sözüm ona Yanık oluşmasına engel olan sistem yanığa sebep olmuş geçmiş olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dallass -- 7 Temmuz 2020; 10:46:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • berbuğ kullanıcısına yanıt

    quote:

    En pahalı modeli almış biri olarak yazıyorum 65E7 . Bu hafta para iadesi aldım OLED maceram son buldu. (Harika bir görüntü deneyimiydi, tadını sonuna kadar çıkardım. Ama daha olgunlaşmamış bir teknoloji. Resmen biz kullanıcılar olarak, LG'nin ARGE'sini finanse ediyoruz bir çeşit KOBAYIZ.) 18 ayda ekran yanığı oluştu benim tv'de. Bekarım benden başka tv'yi kullanan olmadı. Televizyon yayınıda izlemedim, daha fazla uzatmıyacagım.

    Ben bu başlığa bayağı bir emek harcadım, paylaşımlarda bulundum. Ayarlar ve kullanım pratiklikleri paylaştım , ürünü severek kullandım. OLED işi sadece kullanımla alakalı değil bence, bu iş tamamiyle rus ruleti. Mermi eninde sonunda patlıyacak. Mesele zamanlaması, garantide olursa şanslısınız. Garanti bittikten sonra olursa, vay halinize geçmiş olsun ( Ben paramı kurtardığım için mutluyum). Aklı olan 5 sene daha uzak durur bu işten. Ben şahsen, 65 inç en dandik tv'lerden birini alıp teknolojinin oturmasını bekliyeceğim. Artık o zaman bunun ismi ZOLED mi olur MOLED mi olur bilemem ? Ama bu halinden bir BOK olmuyor.

    TV'yi yeni aldığınızda bile, sorunsuz getiremiyorlar sinir stres sahibi oluyorsunuz. Böyle salak, böyle narin teknoloji mi olur ? Her eve gelen tv'de muhahkak bir sorun oluyor. Forumda defalarca yazıldı. Normalde böyle şeylere istisna denir. Ama OLED Tv'de sağlam çıkması istisna, şaka gibi ! Ortalama tv kullanıcısı bunun farkında olmuyor, olsa da umursamıyor. Firmalarda bundan yüz buluyor...

    Benim de ekran temizleme işleminden sonra sapıttı tv. Tek fark, ben hafif logo yanığı görmüş, temizleme işlemini kendim başlatmıştım. İşlem sonrası temizleneceğine, başka bir köşede, daha kötü logo yanıkları görünür oldu.

    Normalde 20 gün içinde tamir etmeye çalışıyorlar, o süre içinde tamir olmaz ise, seçim hakkı size geçiyor. Ondan sonra siz ne isterseniz onu talep edebilirsiniz.

    Ben, yeni seriden tv vermelerini bekleyebilirdim. Geçtiğimiz iki sene içinde problemlerin halen devam ettiğini gördüğüm için, aynı tiyatro ve stresi yeniden yaşamak istemedim. Garantim de bitmek üzereydi. O yüzden 65E7 için para iadesi almak daha mantıklı geldi (17.249 TL). Satın alırken n11'in indirimden faydalanmıştım, fatura üstündeki bedel ödendiği için 610 TL, fazladan geri ödeme almış oldum. (züğürt tesellisi)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TimFx -- 7 Temmuz 2020; 18:3:12 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TimFx


    quote:

    En pahalı modeli almış biri olarak yazıyorum 65E7 . Bu hafta para iadesi aldım OLED maceram son buldu. (Harika bir görüntü deneyimiydi, tadını sonuna kadar çıkardım. Ama daha olgunlaşmamış bir teknoloji. Resmen biz kullanıcılar olarak, LG'nin ARGE'sini finanse ediyoruz bir çeşit KOBAYIZ.) 18 ayda ekran yanığı oluştu benim tv'de. Bekarım benden başka tv'yi kullanan olmadı. Televizyon yayınıda izlemedim, daha fazla uzatmıyacagım.

    Ben bu başlığa bayağı bir emek harcadım, paylaşımlarda bulundum. Ayarlar ve kullanım pratiklikleri paylaştım , ürünü severek kullandım. OLED işi sadece kullanımla alakalı değil bence, bu iş tamamiyle rus ruleti. Mermi eninde sonunda patlıyacak. Mesele zamanlaması, garantide olursa şanslısınız. Garanti bittikten sonra olursa, vay halinize geçmiş olsun ( Ben paramı kurtardığım için mutluyum). Aklı olan 5 sene daha uzak durur bu işten. Ben şahsen, 65 inç en dandik tv'lerden birini alıp teknolojinin oturmasını bekliyeceğim. Artık o zaman bunun ismi ZOLED mi olur MOLED mi olur bilemem ? Ama bu halinden bir BOK olmuyor.

    TV'yi yeni aldığınızda bile, sorunsuz getiremiyorlar sinir stres sahibi oluyorsunuz. Böyle salak, böyle narin teknoloji mi olur ? Her eve gelen tv'de muhahkak bir sorun oluyor. Forumda defalarca yazıldı. Normalde böyle şeylere istisna denir. Ama OLED Tv'de sağlam çıkması istisna, şaka gibi ! Ortalama tv kullanıcısı bunun farkında olmuyor, olsa da umursamıyor. Firmalarda bundan yüz buluyor...

    Benim de ekran temizleme işleminden sonra sapıttı tv. Tek fark, ben hafif logo yanığı görmüş, temizleme işlemini kendim başlatmıştım. İşlem sonrası temizleneceğine, başka bir köşede, daha kötü logo yanıkları görünür oldu.

    Normalde 20 gün içinde tamir etmeye çalışıyorlar, o süre içinde tamir olmaz ise, seçim hakkı size geçiyor. Ondan sonra siz ne isterseniz onu talep edebilirsiniz.

    Ben, yeni seriden tv vermelerini bekleyebilirdim. Geçtiğimiz iki sene içinde problemlerin halen devam ettiğini gördüğüm için, aynı tiyatro ve stresi yeniden yaşamak istemedim. Garantim de bitmek üzereydi. O yüzden 65E7 için para iadesi almak daha mantıklı geldi (17.249 TL). Satın alırken n11'in indirimden faydalanmıştım, fatura üstündeki bedel ödendiği için 610 TL, fazladan geri ödeme almış oldum. (züğürt tesellisi)
    Sabah 10:00 da servisi aradım.Resimleri,fatura,kurum vb evrakların resimlerini gönderdim.Bugün saat 12:00 da geldi adamlar.Form doldurdular.Panelin değişeceğini söylediler.Ellerinde yoksa koreden sipariş verileceğini söylediler.55C7V benim ürünüm.Acaba varmıdır ellerinde panel bilemiyorum doğrusu.Değişim derlerse mesela C9 güncel fiyatının farkınımı alırlar benden.Sonuçta 2 sene önceki fiyat ile şuanki fiyat epey farklı.




  • berbuğ kullanıcısına yanıt


    Dakika 4:49 dan sonrasını dinleyin. özetlersem sizin cihaz ikinci kez arızalanıyor, ücretsiz olarak siz şuanda yeni tv isteme hakkına da sahipsiniz. ister para iadesi, ister tamir, ister yeni tv isteyebilirsiniz yasal hakkınız bu. Tercih sizin, servisin değil. videoyu bastan sona izleyin bence.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TimFx -- 7 Temmuz 2020; 17:47:51 >
  • Size tavsiyem gerekmedikçe manuel
    temizleme yapmayın arkadaşlar.Tecrübeyle sabittir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Allahtan cok az tv izleyen adamim yoksa bu oled ayakli bomba, kimde patlarsa artik

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dallass

    Tavuz kuşunu nasıl bilirsiniz?
    Tüylerindeki Renkleri görünüşü çok çok güzel değil mi
    Peki biz bu tavuz kuşunun sırtına bir semer vursak hasan dağına oduna yollasak ne olur?
    Bu muhteşem renklere sahip kuşumuz dönüşte yolunmuş kaza döner değil mi?
    Çünkü her güzelin bir kusuru vardır, tavuz kuşu yük taşımayı değil salına salına yürümeyi bilir...
    İşte tam olarak Oled panellerde buna benzer
    Görüntüsü güzel olsada teknolojik olarak zaten en başından kusurlu olan Oled'in üzerine,
    Kaldıramayacağı bir yük vurursanız, bir müddet sonra tüyleri dökülür yani takke düşer kel görünür.(logo yanığı)
    Bu güzelliğe dayanamayıp Oled almayı düşünenler bunu bilerek alın...
    Şu verdiği örneğe bak arkadaş ya. Zorlama olur da bu kadarı olmaz. Ne alaka tavus (tavuz değil tavus) kuşu. Tavus kuşu yük taşımak için mi? Bari iyi cins bir at örneği ver, ona hiç olmazsa biniliyor, yük taşınıyor. Bu kadar absürt uydurma da fazla gerçekten. :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GT_55

    Şu verdiği örneğe bak arkadaş ya. Zorlama olur da bu kadarı olmaz. Ne alaka tavus (tavuz değil tavus) kuşu. Tavus kuşu yük taşımak için mi? Bari iyi cins bir at örneği ver, ona hiç olmazsa biniliyor, yük taşınıyor. Bu kadar absürt uydurma da fazla gerçekten. :)

    Alıntıları Göster
    Sen bu, "tavuZ kuşu / semer odun" ironisini anlamadıysan zaten konuşmanın bir anlamı yok.

    O senin beğenemediğin yazı tam olarak oled panel ve riskini anlatıyor...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bizim tv nin muadili 55b9 tam 9500. Bugun olsa hayatta alamazdim o fiyata...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: silveraction

    Bizim tv nin muadili 55b9 tam 9500. Bugun olsa hayatta alamazdim o fiyata...
    Al benden de o kadar,
    2 yıl dolar dolmaz ekran yanıklarla doldu paranla rezil oluyorsun LG Türkiye de ses seda yok yardımcı olmaya teşebbüs bile etmiyorlar.
    Bir sonraki televizyonumu geçtim LG den ürün almayı bile düşünür oldum.
  • Selamlar herkese...
    Benim B7 de panel sorunu yok şükür ki...

    Yanlız 1 haftadır "akıllı kumandanız kararlı değil" uyarısı almaya başladım.Önce pilleri değiştirdim ama farketmedi.
    Bugün akıllı kumanda sadece açma ve kapama işi yapıyor.
    Ek olarak aldığım klasik uzun LG kumandası da var ve bu kumandayla TV yi sorunsuz kullanıyorum.
    Demek ki TV nin sensörü ile ilgili bir problem yok.İki kumanda da ortalıkta duruyor elime hangisi gelirse rastgele kullanıyordum.Acaba akıllı kumandanın aklı karışmış ya da küsmüş olabilir mi?
    TV ile nasıl barıştırırım tekrar?
  • turoktr kullanıcısına yanıt
    Merhaba ben sizin yaşadığınız problemi televizyonu hemen aldıktan sonra yaşadım ,bende kumanda özellikle yüksek çözünürlüklü videolar oynatırken hata veriyordu.
    internette biraz araştırdım ve bu televizyonun wi-fi alıcısının bazı modemlerle sorun yaşadığıni gördüm . Eğer isteseydim bu televizyonun wi-fi modulunu değiştirirdim çünkü serviste problem olduğunu onayladı ancak ben çözümü şu şekilde buldum: televizyona kaliteli bir LAN kablosu aldım ve wi-fi'yi kapattım şu an interneti LAN kablosu üzerinden kullanıyorum, kumanda da artık hiç bir hata uyarısı almıyorum siz de wifi yi kapatıp deneyin

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • silveraction kullanıcısına yanıt
    Selamlar,
    Benimki basit bir yeniden tanıtma sorunuymuş.Kumandayı yeniden eşleştirdim sorun çözüldü.
    Fakat neden sadece açma-kapama işlevine döndü onu çözemedim.

    Bir de kullandığım IPTV programlarını çalışırken sihirli kumandayı kullanırsam TV ağırlaşıyor.Geç cevap verme ya da "akıllı kumandanız kararlı değil" uyarısı IPTV programları çalışırken oluyor.TV yi kapatmadan NetFlix,flash bellekle video izleme yaptığımda, kendi tuneri ile ya da uydu alıcı ile TV yayınlarına geçtiğimde kumanda normal tepki veriyor.

    Sanırım IPTV programları çalışırken bellek yetersiz kalıyor olabilir.
    Bu arada yazdıklarınızı da not ettim.
    Ben cat5/6 kablosu ile de wireless bağlantı ile de kullanıyorum.

    Bu sayfaların özellikle sonlarında arkadaşların karşılaştığı panel sorunları yanında kumanda ağırlaşması çok önemsiz kalır dostum.




  • turoktr kullanıcısına yanıt
    Ben cat 6 kablo aldim n11 den,modeme bagladim,simdi hem kumanda stabil hem de kafam rahat.
    Yanik isine gelirsek Benim en buyuk sansim tv izleme kulturum yok,mesela bugun f1 yarışı var onu izlerim,aksam da derbi var sonra haftaya kadar sadece acarsam muzik dinlemek icin radyo açarım o da zaten kapali ekran. Ek garanti yapmistim 5 yillik,kafam rahat 🤣

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turoktr

    Selamlar herkese...
    Benim B7 de panel sorunu yok şükür ki...

    Yanlız 1 haftadır "akıllı kumandanız kararlı değil" uyarısı almaya başladım.Önce pilleri değiştirdim ama farketmedi.
    Bugün akıllı kumanda sadece açma ve kapama işi yapıyor.
    Ek olarak aldığım klasik uzun LG kumandası da var ve bu kumandayla TV yi sorunsuz kullanıyorum.
    Demek ki TV nin sensörü ile ilgili bir problem yok.İki kumanda da ortalıkta duruyor elime hangisi gelirse rastgele kullanıyordum.Acaba akıllı kumandanın aklı karışmış ya da küsmüş olabilir mi?
    TV ile nasıl barıştırırım tekrar?
    Hocam yeniden eşleştirme yapın düzelir




  • silveraction kullanıcısına yanıt
    Kablolu bağlantı en güvenlisi ama bizim ev çok katlı mecburen kablosuz bağlantı da yapmak durumundayım.
    5 yıllık garanti iyi olmuş.Toplamda 7 yıl ok.Gerçi TV alışkanlığı yoksa ve paneli fişten çekmedikten sonra ilerisi için de sorun çıkmayabilir.

    Yaklaşık 3 yıldır aktif UPS ile kullanıyorum.Voltaj dengesizliğini de ayarlıyor.
  • Garantisi bitmek üzere olan yada bitmiş ama tv si arızalanlar bu konuyu takip etsin.
    https://www.forbes.com/sites/johnarcher/2020/07/21/60000-lg-oled-tvs-found-to-need-critical-overheating-repair/

    konuda 2016 - 2019 arası 65 inç ve üstü OLED lerde oluşan bir hatan dolayı LG'nin Kore'de Oled lere bakım hizmeti vereceğinden bahsediyor. Sanırım anakart değişimi yapılacakmış ücretsiz. Haberde henüz bahsi gecen arızanın dünya satılan tüm LG Oledleri kapsayıp kapsamadığı bilinmiyor. Editör, konunun takipçisiyiz LG den yanıt bekliyoruz demiş. Cevap gelince haberi güncelleyeceklermiş. Hangi tvler'in etkilendiğini listelemişler. 55 inç yok listede.

    quote:

    The full list of models affected by the power board replacement scheme are as follows: The OLED65E6, OLED65G6, and OLED77G6 from 2016; the OLED65B7, OLED65C7, OLED65E7, OLED65G7, OLED65W7, OLED77G7, and OLED77W7 from 2017; the OLED65G8, OLED65W8, OLED77C8, and OLED77W8 from 2018; and the OLED65W9, OLED77B9, OLED77C9, and OLED77W9 from 2019.



    OLED Tv si olanlar konunun takipcisi olsun. Ayıplı mal satın almış olabilirsiniz. Eğer böyle bir durum oluşursa garatiniz bitse dahi, tamir veya ücret iadesi alabilme durumu ortaya çıkabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TimFx -- 22 Temmuz 2020; 0:55:46 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • TimFx kullanıcısına yanıt
    65 inc alanlar Harranli mi? 55 inclerin neyi eskik? 🤣🤣🤣

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • TimFx kullanıcısına yanıt
    Aynısı 2 defa başıma geldi regülatör ve korumalı prizler olmasına rağmen panel değişti ikisi de garanti kapsamında yapıldı. 55inç bu arada... Hala severek kullansam da her an tekrar bozulma ihtimali olması üzücü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: doanss

    merhaba 1 hafta sonra 1 yılını dolduracak 65b7v tv de yatay yeşil çizgi sorunu ortaya çıktı yetkili servise bilgi verdim ürün garantisi devam etmekte yarın gelip alalım tv yi dediler sanırım bu sorun çok yaygın yeni panel değişimi yada anakart değişimi sorunu kökten çözermi yoksa tekrarlayan bir sorunmudur nasıl bir yol izlemek gerekli.
    merhabalar yine aynı yatay yeşil çizgiler garanti 1 ay sonra bitiyor diye aradım servisi sağolsunlar bu sefer tv yi bile almadılar bugün yeni paneli getirip evde montajlayıp gittiler servis bu arızaların çok az yaşandığını belirtiyor ama görünen o ki bu sorun kronik ve garanti bitimi sonrası tekrarlarsa ki tekrarlayacak lg ile nasıl bir yol izlemek gerekir bilemiyorum.
  • 
Sayfa: önceki 451452453454455
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.