Sizce insignia'yı satıp 408 almalı mıyım? Pişman olur muyum? Cevabınız için şimdiden teşekkürler. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
2017 İnsignia Grand sport Enjoy satıp 408 almak mantıklı mı?




-
-
D sınıfı iyi yol tutan bir araçtan geçeceğiniz için model yenilemek dışında pek artısı olmayacaktır.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Eğer 408 arkada bağımsız süspansiyon kullanmıyorsa, D sınıfı çok iyi yol tutan sedandan C sınıfı yerden yükseltilmiş torsiyonlu leyleğe geçmenin hiç bir anlamı yok.
-
İnsignianın konforunu bulabileceğinizi düşünmüyorum 408e 1.2 motorda yakışmıyor 1.6 puretech olsaydı düşünmeden alın derdim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Pişman olup olmayacağınızın cevabı otomobilden ne kadar anladığınıza bağlı açıkcası.. ve kullanım koşullarınıza bağlı.
İnsignia geleneksel D sınıfı sedan. çok başarılı yol özellikleri olan, hızlı viraj/otoyol sürüşlerinde çok keyif veren, oturaklı, sportif bir Opel.
408 ise C'den bozma, yeni nesil bol oyuncaklı fırfırlı, urus gibi dizaynlı günümüz modası olduğundan fazlasını gösteren, vaadeden zamane aracı.
ablam olsa 408i sever örneğin, anlamaz detay sürüş özelliklerinden falan. tipe bakar, güncel mi yeni mi, o donanım bu donanım var mı. arabacı adam İnsignia Gs sever, geçecekse Bmw 320i tarzı bir arabaya geçebilir 408'den ziyade. 408i kullanın, hoşunuza giderse alınır tabiki. özellikle şehir içi ağırlıklı kullanıyorsanız geçilir bence.
-
İnsignianız temizse bence gerek yok.
İnsignia hem çok iyi bir yaşam alanı sunuyor, hem de gayet konforlu D sınıf bir araç. Özellikle aracınız dizelse şu anki tasarrufunuzu hiç bir benzinli araçta bulamazsınız.
Ben 3 yıl çok severek kullandım, bir fırsat üzere üzülerek sattım. şu an yine bir d sınıf araç alsam sanırım 2020-2022 daha dolu bir insignia tercih ederdim.
Diğer bir pişmanlık konusu olabilecek husus ise sorunsuzluk.
İnternetten araştırın, peugeot modellerinin ekran problemleri, 1.2 motorun triger sorunu (208 aracımda yaşadım) ve her ne kadar övülse de eat8 şanzımanın garip sarsıntıları
özellikle peugeot modellerinden beni uzak tutan sebepler olurdu.
-
Ben 6 yıldır insignia grand sport kullanıyorum şu anki makyajlı
2-3 ay kaldı değişecek araba beğenemiyorum
C ve 3 aratmaz evet ama küçük geldiler
408 gibi bir leylek ise aklımın ucundan bile geçmezdi
Gider J kasa astra binerim en azından yola oturan araba sürüyorum derim
Yukarıda bir arkadaşın da söylediği gibi , otomobilden ne kadar anladığınız ile de alakalı
Yoksa 408 gerçekten Jan Jan lı duruyor ama benim için yok hükmünde bir araç , insignia gibi bir otomobilden sonra
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
alınmaz. insignia ve muadiline devam.
-
"İnsignia çok iyi yol tutan oturaklı bir araçmış" görende sizi Ralli pilotu sanacak
140 Km hız sınırı olan otobanda siz 200 Km ile mi gidiyorsunuz ne yapıyorsunuz çok merak ediyorum? Peugeot 408 in 100 km ile döndüğü virajı siz 250 ile mi dönüyorsunuz? Dünya da otomobil endüstrisi 2 şeyden vaz geçti birincisi dizel araçlar, ikincisi sedan araçlar, bilin bakalım bu tarife hangi araç uyuyor? Yolda giderken bir İnsignia araca kim dönüp bakıyor, ama 408 bir görenin dönüp tekrar baktığı çok şık bir araç. Ben kesinlikle 408 tercih ederdim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tefennili -- 12 Ocak 2024; 10:13:2 > -
Uzun yol yapan kimsenin tercihi 408 olmaz , insignia nın yanından bile geçemez
Zaten sizin dediğiniz gibi olsa en iyi araç citroen ami , al şehir içi bisiklet niyetine kullan
408 satacak , üretilecek , insignia ve benzerleri de satılmayacak ve üretilmeyecek bu başka bir konu
408 in insignia ile kıyaslanmaması başka bir konu
ikisi aynı şey değil
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi werneke -- 12 Ocak 2024; 11:36:25 > -
Herkes bindiği arabaya kimin baktığına bu kadar önem vermek zorunda mı anlayamadım.. siz sizin aracınıza bakan kişiler için arabaya para veriyor olabilirsiniz, bazıları kendileri için, kendi beklentileri için ödeme yapar.
ayrıca yollar yarış pisti değil, insanlar birilerini tokatlamak viraja 250 ile girmek için, şampanya ile podyuma çıkmak için Insignia oturaklı ve stabil demiyor.. sürüşte kararlı yapısı keyif verdiği için, hızlı virajlarda şasi ve direksiyon iyi hissettirdiği için, 408 gibi daha gevşek, daha hissiz, daha az dengeli olmadığı için not düştük. anlayan anlar, anlamayan anlamaz.. şehir içinde kullanana bunların önemi yok diye de yazıldı.. anlayana rallicimisin demek ne demektir bazı mesajların mantığını anlamanın imkanı yok gerçekten. dünyada bir sürü spor otomobil boşuna üretilip satılıyor demek ki.
ayrıca hiç hayatınızda otobana çıkmamış gibi yazmışsınız.. tabiki 140kmh limit olan yerde bir dolu insan 180-200 gidiyor, çok daha üstünü gidiyor hatta.. izmir otobanında 140 ile gidiyorum 3 5 arabadan başka en yavaş giden ben oluyorum her zaman. savunmuyorum, abartılı hız yapmayı da sevmem keyifli de bulmam ama bu bir realite. yüksek hızlarda 1.2 incecik lastikli leylek gibi 408 yerine Grandsport gibi mermi kıvamında araçların çok daha keyifli olacağını tartışmayalım bir zahmet..
-
insignia'nın içi insanı hiç mutlu etmiyor hiç şımartmıyor ama yürürüne ciddi yatırım yapılmış bir araba, 408 ise tam tersi.
şehiriçinde çok fark etmez ama sık uzun yol yapıyorsanız insignia'yı ararsınız.
tabii 1.6 crdi'ın ağır bakım süreci biraz sıkıntılı deniyor, o dönemden kaçınmak için ise de 408'e olabilir.
-
Aynen aynen, uzun yola İnsignia dan başka araç ile çıkılmıyor zaten. Bak hatta ben, İnsigniam olmadığından yıllardır uzun yola çıkamıyorum hep şehir içi takılmaya devam
Allah aşkına ne yiyip, ne içiyorsunuz siz???
-
Dümdüz veya hafif virajlı otobanlarda yüksek hızı Egea'da yapıyor. Otobanda sürüşlerinde iyi yol tutuşlu bir araç çok büyük bir fark yaratmıyor. Belki de bu yüzden çoğu kişi iyi yol tutan bir araç ile daha az yol tutuş özelliği olan araçlar arasındaki farkı anlayamıyordur.
Ancak benim gibi yüksek hız yapmayan biri için bile iyi yol tutan bir araç ile virajlı yollarda limitlere kadar zorlamak insana keyif veriyor.
Kaldı ki virajlı yolda iyi yol tutan araç yaşamla ölüm arasındaki çizgiyi de belirleyebilir. Oysa yolda giderken oluşabilecek ani bir durumda arabanın tipi veya içindeki oyuncaklar bir işe yaramaz.
Tipine bakarak araç almayı tercih edenler oransal olarak daha fazladır ancak azınlıkta olsa araç kullanmayı sevip, iyi yol tutuş özellikleri olan araçları almak isteyenler de var. İyi ve doğru olanı seçmek için eğitim, bilgi ve tecrübe gibi şeyler lazımken yanlışı seçmek için hiçbir şeye gerek yoktur. Çoğunluğun birşeyi tercih ediyor olması onun doğru olduğu anlamına gelmiyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
İnsigniadan başka araç ile uzun yola çıkılmaz …
Insignia / 408 …
Ben dahil kimse insignia dan başka araç ile uzun yola çıkılmaz demedi
408 ile kıyas özelinde insignianın yanından geçemez denildi ben dahil. Leyleklikte etkili tabi 408 için
Besim Tibuk’un zamanında seçimlerden önce HBB ekranlarında spikere “eee bu kadar anlattık , artık sizde bana oy verirsiniz herhalde” dediği gibi
Lamba gibi örnekle insigniadan başka araçla uzun yola çıkılmaz denilmediğini , 408 den daha iyi olacağının denildiğini anlattım , hem de bedava
Artık ne yiyip ne içtiğinizi siz bize söylersiniz …
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Geçilir tabii neden geçilmesin. Bakmayın buradaki insignia güzellemesi yapanlara.
Ağırlıklı olarak yüksek hızlı uzun yol yapıyorsanız insignia daha iyi olabilir onun dışında her türlü 408.
İki aracı da test ettim. Süspansiyon konforu ve yalıtım olarak daha iyi 408. Direksiyon hissi, yol tutuş insignia. Şehir içi kullanım rahatlığı, konforu her türlü 408.
-
Ben insigniayı 2. Kez bu yüzden tercih etmiştim
Hem uzun yol yapıyorum hem de ev ile iş arası 70 km civarı ve virajlı
Yoksa ben de sürat peşinde değilim zaten araç 1.7 ton 1.5 dizel neyin sürati
Ama o virajlarda hele hafta sonları günübirlikçilerin corolla egea 3008 vs gibi araçlarla yaldır yaldır gazlarken viraja gelince dönemeyip ilk düzlükte tekrar gazlayıp yetişip sonrasın da gelen virajda tekrar yamulup pes etmeleri evet itiraf ediyorum çok keyifli
Ve ben 100 ile sakin sakin viraj dönerken
İyi arabanın ne demek olduğunu öğrenmiş oluyorlar bedava bilgi , ama çoğu zaman yapmıyorum Linea vardı salak araba deli gibi gürültü çıkardı dönerken ağlaya ağlaya dönmenin canlısıydı
Bir keresinde dümdüz yolda bana normalde plaka okutacak c200 bir önceki kasa ( sanırım 184hp , amg mi değilmi hatırlamıyorum ) virajlı 8-10 km yolda yürüyüp geçemedi , durduk yere artistlik yapmıştı bende her gün gittiğim virajlı yolda buyur görelim dedim
Bana göre iyi araba iyi yol tutan , 1000 km üzeri yolu yapıp arabadan inince sağın solun belin ağrıtmayacak arabadır
Allah aşkına 408 o intibayı veriyormu ?
Öyle kötü bir tüketici kitlesi oluştuki 408 gibi bir araç devam ederken insignia mondeo gibi araçlar bitiyor
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi werneke -- 12 Ocak 2024; 21:19:25 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
-
Enjoy paket insginia sanırım alt donanım seviyelerindeydi. Bence aracınızını satın ve dolu bir İnsginia GS alın, en azından sürüş kalitesi beraber ile donanımı da bir arada bulmuş olursunuz. 408’e dönüp bakmazsınız bile. Malum ülkede İnsginia fiyatları hak ettiği yerde değil, bence değerlendirlmeli
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi leonheart07 -- 13 Ocak 2024; 12:22:28 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Insignia gibi bir arabadan 408 e geçmek akıl karı değil bence çünkü Insignia cidden mükemmel bir araç sürücüsünü eğlendiren konfor sağlayan hoş bir araba
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Herkes bindiği arabaya kimin baktığına bu kadar önem vermek zorunda mı anlayamadım.. siz sizin aracınıza bakan kişiler için arabaya para veriyor olabilirsiniz, bazıları kendileri için, kendi beklentileri için ödeme yapar. ayrıca yollar yarış pisti değil, insanlar birilerini tokatlamak viraja 250 ile girmek için, şampanya ile podyuma çıkmak için Insignia oturaklı ve stabil demiyor.. sürüşte kararlı yapısı keyif verdiği için, hızlı virajlarda şasi ve direksiyon iyi hissettirdiği için, 408 gibi daha gevşek, daha hissiz, daha az dengeli olmadığı için not düştük. anlayan anlar, anlamayan anlamaz.. şehir içinde kullanana bunların önemi yok diye de yazıldı.. anlayana rallicimisin demek ne demektir bazı mesajların mantığını anlamanın imkanı yok gerçekten. dünyada bir sürü spor otomobil boşuna üretilip satılıyor demek ki. ayrıca hiç hayatınızda otobana çıkmamış gibi yazmışsınız.. tabiki 140kmh limit olan yerde bir dolu insan 180-200 gidiyor, çok daha üstünü gidiyor hatta.. izmir otobanında 140 ile gidiyorum 3 5 arabadan başka en yavaş giden ben oluyorum her zaman. savunmuyorum, abartılı hız yapmayı da sevmem keyifli de bulmam ama bu bir realite. yüksek hızlarda 1.2 incecik lastikli leylek gibi 408 yerine Grandsport gibi mermi kıvamında araçların çok daha keyifli olacağını tartışmayalım bir zahmet.. |
Pişman olup olmayacağınızın cevabı otomobilden ne kadar anladığınıza bağlı açıkcası.. ve kullanım koşullarınıza bağlı. İnsignia geleneksel D sınıfı sedan. çok başarılı yol özellikleri olan, hızlı viraj/otoyol sürüşlerinde çok keyif veren, oturaklı, sportif bir Opel. 408 ise C'den bozma, yeni nesil bol oyuncaklı fırfırlı, urus gibi dizaynlı günümüz modası olduğundan fazlasını gösteren, vaadeden zamane aracı. ablam olsa 408i sever örneğin, anlamaz detay sürüş özelliklerinden falan. tipe bakar, güncel mi yeni mi, o donanım bu donanım var mı. arabacı adam İnsignia Gs sever, geçecekse Bmw 320i tarzı bir arabaya geçebilir 408'den ziyade. 408i kullanın, hoşunuza giderse alınır tabiki. özellikle şehir içi ağırlıklı kullanıyorsanız geçilir bence. |
Uzun yol yapan kimsenin tercihi 408 olmaz , insignia nın yanından bile geçemez Zaten sizin dediğiniz gibi olsa en iyi araç citroen ami , al şehir içi bisiklet niyetine kullan 408 satacak , üretilecek , insignia ve benzerleri de satılmayacak ve üretilmeyecek bu başka bir konu 408 in insignia ile kıyaslanmaması başka bir konu ikisi aynı şey değil |
Ben 6 yıldır insignia grand sport kullanıyorum şu anki makyajlı
2-3 ay kaldı değişecek araba beğenemiyorum C ve 3 aratmaz evet ama küçük geldiler 408 gibi bir leylek ise aklımın ucundan bile geçmezdi Gider J kasa astra binerim en azından yola oturan araba sürüyorum derim Yukarıda bir arkadaşın da söylediği gibi , otomobilden ne kadar anladığınız ile de alakalı Yoksa 408 gerçekten Jan Jan lı duruyor ama benim için yok hükmünde bir araç , insignia gibi bir otomobilden sonra |
Eğer 408 arkada bağımsız süspansiyon kullanmıyorsa, D sınıfı çok iyi yol tutan sedandan C sınıfı yerden yükseltilmiş torsiyonlu leyleğe geçmenin hiç bir anlamı yok. |
Dediğim gibi bu konu anlayanadır.. herkes sürüş gurmesi falan olmak zorunda değil, bu konuda eleştirmenin de anlamı yok. çıkıp arkadaş ben Bmw'de kullandım bir fark görmedim diyebilir, haklıdır, görmemiştir.. çoğu insan bu durumda zaten bu durumda bir problem yok.. ablam senelerce E36 316i kullandı, yurtdışı girişli, zamanında öyle almış onu kullandı. ben görece zayıf motoruna rağmen her kullandığımda hasta olurdum, vitesi, gazı direksiyonu herşeyi taş gibi müthiş zevkli bir sürüşü vardı, o biner gider anlamazdı bile. çıkıp sen anlamıyorsun, senin neyine git corolla al diyecek halimiz yok.. araba ona göre fazla overengineered'dı yani o zamanında hasta Bmw mühendisleri tarafından zevk için yapılmış kompakt premium sedan.. direksiyonu bile zor dönüyordu o kadar az hidrolik desteği var ki. çok üzerinde çoğu kullanıcının. ama bilmeyen, çok anlamayan veya ortamı olmayan sırf şehirde trafikte kullanan da normal kullanabilir. burada konu çıkıp ben bir fark görmedim, öyleyse fark yok siz boş yapıyorsunuz demek.. bunun biri i7 4090 kartlı, diğeri i5 3050ti iki bilgisayarı açıp, ikisinde de chrome'da web'de gezip fark yok aynı bunlar demekten hiçbir farkı yok.. misha charoudin diye bir adam var youtube'da.. tavsiye ederim bir girin bakın videolarına.. insanların kendi normal arabasını alıp pistte gazlıyor. çoğu kişi benim arabam bunu nasıl yapıyor diye şok durumda ağzı açık.. araçlarının çoğu kendilerinin çok çok üstünde çünkü, sadece farkında bile değiller. gerçek bir sürücü hakkını vererek kullanınca anlıyorlar neyin ne olduğunu.. 408-insignia'da böyle, farkı anlayan anlar. anlamayan anlamaz. bu kadar basit. |
Su an allure paket 408 sahibiyim.
Daha once w204 1.8 156hp c180, f10 170 hp520i, 170hp 1.6 1.18i kullandim uzun sureler. Bu araclardan sonra hic uzmedi beni 408. Basiyorsun gidiyorsun iste. Tabii ki 408 birebir ayni demiyorum bu araclarla ancak gayet konforlu, guvenli, yeri geldiginde performansli kullaniyorum, Hic de uzmedi.Benim c180den, e segment bir bmwden, 170 beygirlik 1 serisinden fark goremedigim yerde insignia ile yorumlarda konusuldugu kadar nasil bi fark gorulebilir bilmiyorum |
Benzer içerikler
- carbon clean nedir
- nissan almera 1.5 tekna
- en az yakan suv
- kışın yaz lastiği kullanmak
- ehliyet sağlık raporu sevk süresi
- e dcs6 şanzıman
- katı hal batarya
- ssangyong torres teknik özellikleri
- megan 4 sıfır fiyatı
- omoda 5 ev
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X