Şimdi Ara

2017 Honda Civic hatchback artık resmi (32. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.299
Cevap
16
Favori
100.717
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
12 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3031323334
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: toxoplazma


    quote:

    Orijinalden alıntı: Backstreet


    quote:

    Orijinalden alıntı: toxoplazma

    Dostum çok güzel anlatmışsın. Emeğine sağlık.

    Eyvallah hocam eksik olma ;)

    bugün önce honda bayisine, sonra da opel bayisine gittim. opel konusunda sana hak verdim. 200 lük opc'yi inceledim. motordan başka bir artısı yok. koldan vites değiştirme yok, içi çok sade ve basit, koltukları vasat. ama civic HB çok güzel olmuş. tek dezavantajı CVT şanzımanı.

    Aynen hocam..Opel Astra' da beklentiler yuksekti aslinda..Hani bir onceki J kasa, malzeme kalitesi ve iscilik adina daha basarili...



    Ancak Astra yol tutus ve Surus zevki bakimindan alinabilir bir arac ki, Dizel ve Benzinli motorlari bence takdire şayan..



    Ancak ic mekan kalite algisi Civic HB derim, gerek derli toplu olmasi, gerek gostergeler ve Komplike bir ic mekanin olmasi artisi..



    Astra ise Donanim farkini ortaya cikariyor, ne isterseniz alabiliyorsunuz, bu da Astra'nin bir artisi..



    Ancak gerek dis tasarim,gerek ic mekan kalitesi ,Yol tutus ve konfor olarak ( Astra'ya yakin surus dinamikleri ve konfor ) Civic HB'i tercih ederdim..



    Performans olarak yeterli Aslinda..Hani surekli birileriyle yarisacaksak OPC alirim sorgusuz sualsiz..



    Keyifle, ara ara performans ve sakin kullanim icin yeterli Civic..



    Ancak Yakit muadillerine nazaran daha fazla yakit yakmasi soru isareti..Ayni performans,surus ekonomisi ile Opelde 9 LT yakacaksam, Civic'te ise 12 Lt yakacaksam durur bir dusunurum..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Herkese Merhabalar arkadaşlar. Cumartesi günü bende Maltepe Honda'nın davetiyle lansmana katıldım. Araç dıştan inanılmaz güzel, inanılmaz dikkat çekici. Önde led farlar, amerikan parklar, led sinyaller, büyük hava girişli ön tampon, arkada ise çift egzoz çıkışı, arka tampon ve difüzör son zamanlarda gördüğüm en iyi tasarımlardan birisi.

    Aracın içi de yaşam alanı olarak tatmin edici bir şekilde. Her ne kadar hayalet ekran olarak tanımlanan!! gösterge grafik ve tasarım olarak pek tatmin etmese de yine de tatmin edici. Ancak diğer arkadaşlarında dediği gibi boğuk bir hava var ve bu araca kesinlikle cam tavan şart.

    Yaklaşık 1 saat beklemeden sonra nihayet test arabasının koltuğuna oturdum. Ben bindiğimde motor yeteri kadar ısınmıştı. 180 hp'lik polo gti, 150 hp'lik act leon deneyimlerimden sonra oldukça heveslendiğim bir araçtı. sürüşe ilk başladığımda sürüş pozisyonu, direksiyonun ele oturuşu, sağdan soldan geçen araçlardaki insanların size dönüp bakmaları çok iyiydi :) Trafiği aştıktan sonra 182 hp ve 240 torku görmenin zamanı gelmişti. Gaza yüklendim, bekledim, bekledim ama araç atılmadı, dedim acaba ECO tuşu mu basılı diye. Baktım o da basılı değil. Birdaha yüklendim araç normal 110-120 hp araçlar gibi yavaş yavaş ivmelenme gösterdi. Evetüst devirlerde motor sesi ve egzoz ses fena değil ancak bu şanzıman bu aracı tırpanlamışta tırpanlamış. Hele arkadan gelen yol sesi (uğultu şeklinde) beni benden aldı.

    Sonuç olarak dış görünüş ve kozmatik olarak 10 üzerinden 10, Konfor olarak 10 üzerinden 8, motor performans olarak da 10 üzerinden 6 veririm ben bu arabaya. Yakıtı şehir içinde sakin sürerseniz 8-9 lt olur diye düşünüyorum. ama altına inmekte üstüne çıkmakta bizlerin elinde bence :)

    Uzun oldu arkadaşlar hakkınızı helal edin. Bunlar benim naçizhane görüşlerim.


    2017 Honda Civic hatchback artık resmi2017 Honda Civic hatchback artık resmi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nesferatu -- 13 Mart 2017; 17:50:32 >




  • bu aracın dizel otomatik versiyonu ne zaman gelecek bilgi var mı?
  • Arkadaşlar abiler varsa ablalar sırf bu araç hakkında fikirlerimi paylaşmak için üye oldum







    Formu uzun süredir takip etmekteyim ancak bilgiden çok kısır tartışmalar şeklinde geçtiğini gördüm benim gibi bilgi kırıntısı tecrübe aktarımı için pusuya yatmış arkadaşlar için yazmaya karar verdim







    Bugün antalya hondada aracı test ettim saolsun st sürdürdükçe sürdürdü yaklaşık 45 dk tecrübelerimi aktaracağım







    Dış görünüş: bu ve sonraki başlıklar hep hb için geçerli göreceli ancak önden muntazam neredeyse mükemmel yandan orta arkadan iyi yan marşpierler arka difizör çok güzel maalesef sadece beyaz aracı gördüm ama olmuş siyah beyaz uyumlu antalya honda bayiinde arkaya üste karbonfiber bir rüzgarlık konmuş muntazam olmuş kapı eşiklerine kırmızı yanıp sönenen civic yazılmış mis ( normalde yok) fotolardan hertürlü güzel kendiniz görün







    İç mekan: orta konsolu çok beğendim gerçekten eşya gözü ekranın konumlandırması parlaklığı renkleri çok güzel vites bir önceki yani benim aracımdaki leylek bacağı gibi değil dokunsal hissi güzel onun arkasındaki bardaklık kol dayama on numara 5 yıldız o kısımıda sevdim sürücü mahali için bnm aracım daha ferah ama çok da dar değil spor hissini vermişler direksiyon dokunsal hissi güzel keşke alttan düz oldaydı demedim değil kadranlar net okunaklı belki çok şey istedim ama oraya da bi navigasyon yönlendirme işaretleri çok yakışmazmıydı honda olmazsa olmaz değil tabi eşya gözlerinin içine bizim yaşar ustadan keçe mi kestirelim ne olur ki 100 tl tutmaz kapı içi ve torpidoya koysaydın wv gibi. arka diz mesafesi baş mesafesi gayet yeterli (standart bnm gibi türk erkeği için) arka havalandırma bence çok şart değil ön tarafı ısınan arabanın arkası çok mu soğuk oluyor? hiç dert etmem. Kumaş kalitesi bence iyi daha iyisi varmıdır illaki yeterli. Ama alfa gibi bir yazı yazsaydın koltuklara biraz kırmızı dikiş mis olurdu. sürücü koltuğu güzel sarıyor bedeni yanal destekler iyi atlamadan dikiz aynaları yanlar güzel tmm ortanın kararmasını isterdim tabiki ama arka cam dar ve karartılmış ihtiyaç olmayabilir abime babama bile diyemedim 101k aracın aynası kararmıyor diye hondaa hondaa tmm hadi ben ikna oluyum da neyse içi çok siyah olmuş sunroof koy parasını iste







    Bagaj: ayrı bir başlık açtım bnm için önemli bir konu nasipse ailemiz genişleyecek teknik detayları arkadaşlar yazdı kullanışlılık 10/10 420 lt kabul edersek bugün gezdiğim golf ve leonun bagajına göre hissedilir derecede büyük üstteki perdeyi kenara çeker 500-550 lt olarak kullanırım tatmin oldum mu oldum







    Anahtar: arkadaşım ne olurdu şahin anahtarı gibi getirmeseydin anahtarsız çalıştırma bnm için önemliydi







    Sürüş: en meraklı kısım bence araçta 3 mod var gibi dülünelim 1. Econ kapalı s modunda a durumu direk abanma vitesi araca bırakma güzel gidiyor uzun süre yaslıyor arkaya (gaz çift kademeli gibi bir tık sesi ile dibe değiyor) lag çok yok bence b durumu paddle shift ile kontrol evet bu mod efsane bence arkadaşların bu konuda aracın hakkını yediğini düşünüyorum ama daha iyilerine sahipler sanırım beklentileri yüksekse olabilir. 2 econ açık d modu hepimizin genel modu ben bu moddaysam araç sollarken s yada paddle shift ile vites düşme gereği hissetmem rafine rahat sessiz bir gidiş giderim lag çok yok bence kararlı gidiyor 3 econ açık s modu bence üst ile alt arasında gaza basma tepkinize göre hareket eden bir mod ara ihtiyaçları karşılarım gazdan ayağını çekersen d gibi davranırım diyor. 50-120 bandında rafine sürüş yol ve rüzgar sesi çok rahatsız etmedi 130 u geçmedim st ısrarına rağmen üstünü bilemem süspansiyonlar 9/10 bence çok beğendim gaza bastığında çok dağılmıyor keskin bir virajı çok hızlı dönmedim ama güven hissi frenlerin de desteği ile çok iyi frenlere de 9/10 kasislerin sönümlenmesi güzel







    Çok uzattım daha da uzatmayım sorular olursa bildiğim kadarı ile yazarım







    Özetle araç bence eksiklerine ragmen güzel maaalesef bu vergi sistemindeki saçma sapan fiyatları görünce f/p leondan bir adım önde ve iyi ( arkadaş Türkiye de araba çok pahalı 2+2=4) alır mıyım ailemizin yeni üyesinin masraflarına bakayım alacağım fikirler şahsıma aittir en güzeli gidip sürmekmiş deneyin görün performansta çok detaya takılmayın hergün drag drift yok 0-100 10 sn altı araç iyidir bu araçta iyiydi bugün leon a3 golf baktım polemik yaratmak istemiyorum hepsi güzel araçlar tercihim civic olurdu herkim ne alırsa alsın kaza bela olmasın hepsi iyi hepsi güzel iyi geceler dikkatli sürüşler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Kmldvc K kullanıcısına yanıt
    az biraz daha türkçe öğrenip; nokta, virgül kullansaydın anlaşılabilir bir değerlendirme olabilirdi.
  • Kmldvc K kullanıcısına yanıt
    45 dakika sonunda yakıt tüketimi verileriniz nedir?

    Şehir içi dışı kullanım durumuna göre baktınız mı?

    Teste çıkan bi arkadaş sakin kullanım, spor kullanım verilerini paylaşsa iyi olurdu. Zaman yok gidemiyorum teste.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Scorpionm44 -- 16 Mart 2017; 10:24:13 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 6,5-14.0 sakin spor ama çok trafik yoktu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kmldvc

    Arkadaşlar abiler varsa ablalar sırf bu araç hakkında fikirlerimi paylaşmak için üye oldum







    Formu uzun süredir takip etmekteyim ancak bilgiden çok kısır tartışmalar şeklinde geçtiğini gördüm benim gibi bilgi kırıntısı tecrübe aktarımı için pusuya yatmış arkadaşlar için yazmaya karar verdim







    Bugün antalya hondada aracı test ettim saolsun st sürdürdükçe sürdürdü yaklaşık 45 dk tecrübelerimi aktaracağım







    Dış görünüş: bu ve sonraki başlıklar hep hb için geçerli göreceli ancak önden muntazam neredeyse mükemmel yandan orta arkadan iyi yan marşpierler arka difizör çok güzel maalesef sadece beyaz aracı gördüm ama olmuş siyah beyaz uyumlu antalya honda bayiinde arkaya üste karbonfiber bir rüzgarlık konmuş muntazam olmuş kapı eşiklerine kırmızı yanıp sönenen civic yazılmış mis ( normalde yok) fotolardan hertürlü güzel kendiniz görün







    İç mekan: orta konsolu çok beğendim gerçekten eşya gözü ekranın konumlandırması parlaklığı renkleri çok güzel vites bir önceki yani benim aracımdaki leylek bacağı gibi değil dokunsal hissi güzel onun arkasındaki bardaklık kol dayama on numara 5 yıldız o kısımıda sevdim sürücü mahali için bnm aracım daha ferah ama çok da dar değil spor hissini vermişler direksiyon dokunsal hissi güzel keşke alttan düz oldaydı demedim değil kadranlar net okunaklı belki çok şey istedim ama oraya da bi navigasyon yönlendirme işaretleri çok yakışmazmıydı honda olmazsa olmaz değil tabi eşya gözlerinin içine bizim yaşar ustadan keçe mi kestirelim ne olur ki 100 tl tutmaz kapı içi ve torpidoya koysaydın wv gibi. arka diz mesafesi baş mesafesi gayet yeterli (standart bnm gibi türk erkeği için) arka havalandırma bence çok şart değil ön tarafı ısınan arabanın arkası çok mu soğuk oluyor? hiç dert etmem. Kumaş kalitesi bence iyi daha iyisi varmıdır illaki yeterli. Ama alfa gibi bir yazı yazsaydın koltuklara biraz kırmızı dikiş mis olurdu. sürücü koltuğu güzel sarıyor bedeni yanal destekler iyi atlamadan dikiz aynaları yanlar güzel tmm ortanın kararmasını isterdim tabiki ama arka cam dar ve karartılmış ihtiyaç olmayabilir abime babama bile diyemedim 101k aracın aynası kararmıyor diye hondaa hondaa tmm hadi ben ikna oluyum da neyse içi çok siyah olmuş sunroof koy parasını iste







    Bagaj: ayrı bir başlık açtım bnm için önemli bir konu nasipse ailemiz genişleyecek teknik detayları arkadaşlar yazdı kullanışlılık 10/10 420 lt kabul edersek bugün gezdiğim golf ve leonun bagajına göre hissedilir derecede büyük üstteki perdeyi kenara çeker 500-550 lt olarak kullanırım tatmin oldum mu oldum







    Anahtar: arkadaşım ne olurdu şahin anahtarı gibi getirmeseydin anahtarsız çalıştırma bnm için önemliydi







    Sürüş: en meraklı kısım bence araçta 3 mod var gibi dülünelim 1. Econ kapalı s modunda a durumu direk abanma vitesi araca bırakma güzel gidiyor uzun süre yaslıyor arkaya (gaz çift kademeli gibi bir tık sesi ile dibe değiyor) lag çok yok bence b durumu paddle shift ile kontrol evet bu mod efsane bence arkadaşların bu konuda aracın hakkını yediğini düşünüyorum ama daha iyilerine sahipler sanırım beklentileri yüksekse olabilir. 2 econ açık d modu hepimizin genel modu ben bu moddaysam araç sollarken s yada paddle shift ile vites düşme gereği hissetmem rafine rahat sessiz bir gidiş giderim lag çok yok bence kararlı gidiyor 3 econ açık s modu bence üst ile alt arasında gaza basma tepkinize göre hareket eden bir mod ara ihtiyaçları karşılarım gazdan ayağını çekersen d gibi davranırım diyor. 50-120 bandında rafine sürüş yol ve rüzgar sesi çok rahatsız etmedi 130 u geçmedim st ısrarına rağmen üstünü bilemem süspansiyonlar 9/10 bence çok beğendim gaza bastığında çok dağılmıyor keskin bir virajı çok hızlı dönmedim ama güven hissi frenlerin de desteği ile çok iyi frenlere de 9/10 kasislerin sönümlenmesi güzel







    Çok uzattım daha da uzatmayım sorular olursa bildiğim kadarı ile yazarım







    Özetle araç bence eksiklerine ragmen güzel maaalesef bu vergi sistemindeki saçma sapan fiyatları görünce f/p leondan bir adım önde ve iyi ( arkadaş Türkiye de araba çok pahalı 2+2=4) alır mıyım ailemizin yeni üyesinin masraflarına bakayım alacağım fikirler şahsıma aittir en güzeli gidip sürmekmiş deneyin görün performansta çok detaya takılmayın hergün drag drift yok 0-100 10 sn altı araç iyidir bu araçta iyiydi bugün leon a3 golf baktım polemik yaratmak istemiyorum hepsi güzel araçlar tercihim civic olurdu herkim ne alırsa alsın kaza bela olmasın hepsi iyi hepsi güzel iyi geceler dikkatli sürüşler

    Değerlendirmeniz için teşekkür ederim.Gayet açıklayıcı olmuş.45 dk test sürüşü bazı şeyleri görmek adına güzel bir süre.Kendini edebiyat öğretmeni gibi görenleri de anlamıyorum,mutlaka bir yerde muhalefet yapacaklar ya.Bulamayınca noktalama işaretlerine dikkat etmemişsin oluyor iş.Bari yazıya 100 üzerinden puan da verin!İlginç insanlarımız var vesselam..




  • Valla Türkçe öğretmeni değilim polemik yaratmak istemem o mesajı gece 3 de 2 kez yazdım telefonun azizliğine uğradım bir kez silindi imla hataları olabilir. Herkes ne anlatmak istediğimi anlamıştır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kmldvc -- 16 Mart 2017; 13:6:18 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kmldvc K kullanıcısına yanıt
    Vallahamı?? Essahmı diyon??
  • Kmldvc K kullanıcısına yanıt
    kadranda navigasyon var bu arada...
  • hondaprojason H kullanıcısına yanıt
    Pusula mı navigasyon mu varsa güzel

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu ucubenin konusu hergün top konularda nasıl yer alıyor bir anlasam. Hadi 1.6 160 Hp dizel + Zf geldi desen tamam da.

    Biri 100 yıllık motor, biri kıytırık turbo cvt altı üstü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kmldvc

    Pusula mı navigasyon mu varsa güzel

    Pusula var altinda da gittiginiz yerin cadde sokak ismi yaziyor..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kmldvc

    Pusula mı navigasyon mu varsa güzel

    dokunmatik ekrandaki navigasyon kapalıysa, ön kadranda sadece bir pusula var. eğer ekrandan bir güzergah çizdirirseniz, ön kadranda da sizi yönlendiriyor sağa dönün sola dönün diye, ya da şu kadar kaldı filan... ama güzergah çizdirmediyseniz, sadece bir harita çıkmıyor..

    2017 Honda Civic hatchback artık resmi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hondaprojason -- 16 Mart 2017; 20:32:4 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB

    Şu ucubenin konusu hergün top konularda nasıl yer alıyor bir anlasam. Hadi 1.6 160 Hp dizel + Zf geldi desen tamam da.

    Biri 100 yıllık motor, biri kıytırık turbo cvt altı üstü

    valla hocam şu kırpılmış, donanım olarak kuşa dönmüş civic'ten bile daha az donanımlı 125 hp dsg highline jetta'nın 105bin tl fiyata sahip olduğu yerde, konuşulur...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hondaprojason


    quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB

    Şu ucubenin konusu hergün top konularda nasıl yer alıyor bir anlasam. Hadi 1.6 160 Hp dizel + Zf geldi desen tamam da.

    Biri 100 yıllık motor, biri kıytırık turbo cvt altı üstü

    valla hocam şu kırpılmış, donanım olarak kuşa dönmüş civic'ten bile daha az donanımlı 125 hp dsg highline jetta'nın 105bin tl fiyata sahip olduğu yerde, konuşulur...

    Bu fiyatlara satılan Jettası da , Passatı da yerin dibine batsın ya hu, asla parasının arabası değiller.

    Ama Civic hiç mi hiç değil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB


    quote:

    Orijinalden alıntı: hondaprojason


    quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB

    Şu ucubenin konusu hergün top konularda nasıl yer alıyor bir anlasam. Hadi 1.6 160 Hp dizel + Zf geldi desen tamam da.

    Biri 100 yıllık motor, biri kıytırık turbo cvt altı üstü

    valla hocam şu kırpılmış, donanım olarak kuşa dönmüş civic'ten bile daha az donanımlı 125 hp dsg highline jetta'nın 105bin tl fiyata sahip olduğu yerde, konuşulur...

    Bu fiyatlara satılan Jettası da , Passatı da yerin dibine batsın ya hu, asla parasının arabası değiller.

    Ama Civic hiç mi hiç değil

    tüm araçların değerlerinin çok üstünde fiyata sahip olduğu bir gerçek. katılıyorum...




  • Sözelciler yandı. Kaçıncı viteste olduğunu unutur insan bu ne böyle 8 vites.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Keşke düz vites,1.0 motor ve diğer donanım seçenekleriyle birlikte gelseydi bu model,tek donanım paketi ve motorla getirmeleri mantıksız olmuş.Bu aracın 1.0 motorlusunu ileride ciddi olarak almayı düşünüyordum ancak ülkemize getirmemelerine üzüldüm,şimdiden 0-100 8 saniye muhabbetinin internette bu kadar yayılıp eleştirilmesi aracın satışlarını olumsuz etkileyecektir bence,umarım ileride Honda Türkiye hatasından döner ve diğer seçenekleride ülkemizde satışa sunar.
  • 
Sayfa: önceki 3031323334
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.