Şimdi Ara

2017 Egea 1.3 multijet 82 Bin TL

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
613
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 7
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 5
  • Ortalama Mesaj Aralığı 6 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 13
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 3
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • chuckchucky (5 mesaj) Rozetmen (2 mesaj) ataince (2 mesaj) gEnya (1 mesaj) LaViTz (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (2 mesaj) Mobil (1 mesaj) Mini (1 mesaj) Uygulama (9 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    519 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Selamlar herkese 2017 model bir egea buldum gri renk 32 bin km de tertemiz hiçbirşeyi yok sadece arka tamponda bağajdan yük indirirken tampona sürtmüş boya kalkmış sahibi yaptırmamış,bakımları serviste yapılmış faturaları var aracı görmeye gideceğim perşembe günü

    Ben düşük km li yüksek model araç bakıyordum en az 2 3 sene biner otomatiğe yükseltirim diye değer kaybetmeden aracı diye

    Malesef geçen bir aya oranlar piyasa yükseldi her araca en az 5 bin zam gelmiş ikinci ellere içimden 80 civarı egeaya vermek gelmesede düşük km yüksek model hasarsız bu fiyata sedan secenek yok gibi

    Sizce iyi mi yapıyorum bu aracı düşünmekle bu fiyata,düşünceleriniz benim için çok önemli araçlardan pek anlamam piyasa ne getirir götürür anlamam

    Yardım ederseniz sevinirim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >



    |
    |
  • Binbaşı
    1204 Mesaj
    Valla gerçekten piyasa allak bullak, 100k ya düşük km kullanışlı egeadan başka seçenek yok 2.elde.ben sizin yerinizde olsam 1.6 etork otomatik alırdım hocam.lpg ile mis gibi binerdim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yüzbaşı
    674 Mesaj
    1 hafta önce dayıma 2016 1.3 urban 38bin km de 2 parça lokal boyalı hasar kayıtsız 74.250’ye aldık hocam. Bahsettiğin fiyat çok yüksek.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yüzbaşı
    519 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Şuanda 80 rakamına bile zor cıktım temiz bir araç alayım diye sonu yokki hocam biraz daha koyup iyisini almanın, ilerde kendimi rahatlatıp üstüne koyarım otomatik alırım diye düşündüm

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    LaViTz kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    519 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Buda urban paketmiş 2 bin tl de 3d paspaslar krom cıta led falan varmış pek anlamadıgımdan bana cok lazım değil onlar dedim
    Fiyat banada yüksek geldi egea için ama fiyatlar böyle malesef

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    ataince kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    674 Mesaj

    Adama gülerler ya atma ziya deseydiniz hocam 2.000 TL mi vermiş onlara...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    chuckchucky kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2372 Mesaj

    Ben geçen ay 1.3 mj easy aldım kardeşim 70 bin TL ye 2017 60binde. 80-81 civarına urban bulunuyordu , aklım 1.6 dizel otomatik comfort paketlere kaydı . Dedim bu işin sonu yok aldım easy paket geçtim . Bende de boya değişen yok, urban easy arasında park sensörü , deri direksiyon , renkli ekran, hız sabitleyici , dijital hız göstergesi , Çelik jantlar ve krom kaplama farkı var . Dijital renkli ekranda navigasyon yok , dolayısıyla anlamı yok. Bi de Bluetooth ile şarkı çalınmıyor easy pakette . Ben 10 bin TL ye değer bir fark göremedim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    chuckchucky kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2314 Mesaj
    2014 model 35 binde 308 1.6 e-hdi allure bu Ağustos'ta 83 bine aldım.Led far,geri görüş kamerası,denon ses sistemi vardı.
  • Yüzbaşı
    519 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Haklısınız bir iki ay içinde uçmuş piyasa

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    41gokhan41 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    519 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Anladım hocam ama kimiside 10 bin tl lik farka değer diyor urban için 6 hava yastıgı varmış, herhalde bu ikilemde bütçeye ve kişinin düşüncesine bakıyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    Rozetmen kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2372 Mesaj

    Aynen abi onu unutmuşum . Valla 1.3 urban alacağıma 1.6 dizel otomatik comfort alırım , donanımı orta donanım . 2 bin TL ye de Çelik jant attırırsın urban görünümlü 1.6 dizel otomatik aracım olur.
    Hatta bazen stil paketli comfort düşüyor kendiliğinden Çelik jantlı dijital klimalı.şansa bağlı . 1.3 alacaksan ucuzsa urban al ,75 bin TL olsa kafa karışırdı ama 10 bin TL az değil ağam .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rozetmen -- 22 Ekim 2019; 20:48:10 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    chuckchucky kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Radyo Dinle
vp satın al;valorant vp satın al;Valorant VP Fiyat
Instagram takipçi satın al
Sohbet
triple negative breast cancer
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,297
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.