Şimdi Ara

2017 Civic RS Teknik Veriler (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
152
Cevap
1
Favori
9.464
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rain_of_Pain


    quote:

    Orijinalden alıntı: toxoplazma


    quote:

    Orijinalden alıntı: paleont

    https://www.honda.com.my/model/specifications/civic

    173 hp olarak gözüküyor Malaysia da. 0-100 km/h 8.2 sn.

    yazılım farkı vardır. emisyonu düşürmek için malezyaya yazılımı kısıp vermişlerdir.

    Peki 182hp nasıl 173hp ile aynı 0-100 değeri veriyor, şanzuman felan herşey aynı.

    Hocam 9 beygir fark 0-100de çok farketmeyebilir. 0-100den ziyade ara hızlanmalarda fark eder. Oto dergileri yakında test ederler. O zaman belli olur gerçekten 8.2 sn mi değil mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Experimentation

    tork değerini 280-300 falan sanıyordum, 220nm ise 0-100'ün 8.1 olması normal bence, vw kaç yıldır 1.4 tsi'dan 250 nm çıkarıyor, 220nm nedir ya 2016 yılında çıkan motorda

    VW 1.4tsi motor o tork değeriyle yağ yakıyor malesef. Honda yani japonlar birkaç milisaniye için o riske girmez.


    Yeni Honda Civic RS'i dün Ankara Honda Bora bayisinde test ettim. Direksiyon ve süspansiyon gerçekten çok başarılı.

    Sadece lastik sesi yani yoldan gelen yalıtım eskisine göre daha iyi ancak Megane 4 ten indikten sonra artık bu fiyata yeni Civic'te iyi olmalıydı dedirtti.

    Onun haricinde aracın hızlanması yol tutuşu ve özellikle ani manevralarda gaza asılırken direksiyonun çok yumuşak bir şekilde sertleşmesi ve tepkileri insana güven veriyor.

    CVT şanzıman düşünüldüğü gibi sürüş zevkini törpülememiş aksine geliştirilen yazılımı ile tork konvertörlü bir şanzıman gibi davranıyor kullanımı kulakçıklar ile oldukça keyifli.

    Tabi bir dsg hızı beklememek lazım ama onlardan daha sorunsuz bir ünite olacağı kesin. Önemli olanda bu bence, uzun vadede memnuniyet.

     2017 Civic RS Teknik Veriler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 2 Mart 2017; 11:24:30 >




  • Experimentation E kullanıcısına yanıt
    cvt şanzumandan dolayı bu kısıtı koymuşlardır.
    böyle bir araca da bu şanzuman koyulmaz o ayrı, bütün keyfi yok eder. ruhsuz bişey.
  • yildiz kullanıcısına yanıt
    ben lastiklerden şüphelendim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _opeth

    ben lastiklerden şüphelendim.


    Lastikler Bridgestone Turanzaydı, havada 16 derece gibi yumuşak değerlerdeydi.

    Daha önce Yeni Civic 1.6lt cvt atmosferik testindede aynı ses vardı hatta onda Michelin Primacy gibi gayet sessiz ve kaliteli

    lastikler üzerinde yürüyordu araç ancak malesef japonlar bu konuda hala alman ve fransız rakiplerinin gerisinde.

    Onun haricinde koltuklar, sürüş ve arka koltuk oturma yani genel konfor oldukça memnun ediciydi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 2 Mart 2017; 18:55:59 >
  • yildiz kullanıcısına yanıt
    Turanza yumuşak lastik yorumunu ilk kez sizden duydum.

    test ettiğim 1.6'da Dunlop vardı. o lastiği hiç bilmediğimden yorum yapamadım fakat daha sessiz alternatifleri var. minimuma inmez ama çok da irite edici gelmedi açıkçası
  • turanza yumuşak mı

    kendi arabamda eskise de atsam diye yolunu gözlüyorum. lastik değil beton mübarek. üstelik bendeki er300 de değil he, yeni seri t001
  • https://www.facebook.com/groups/1031000130378717/?fref=ts Yeni civic Rs grubuna herkesi bekleriz.
  • Önceki sayfada alacak arkadaşım ile test ettiğimizi benim de yolcu olarak izlenimlerimi anlatmıştım. Kendisi aracını teslim aldı, bugün de ben kullandım, sıcağı sıcağına bir de sürüş anlamında yorumlayayım.

    -Koltuğu ayarlayınca oturuş sürüş pozisyonu gayet başarılı.
    -Ön konsol tasarımı son derece sportif ve yakışıklı.
    -Park sensörleri güzel çalışıyor.
    -Geri görüş kamerası hızlı akıcı çalışıyor, netliği yeterli.
    -Dokunmatik ekranın dokunmatik tepkisi çok iyi, hızlı takılmadan çaışıyor.
    -Ses sistemi kalitesi biraz vasat.
    -46litre deposu böyle bir araca bence küçük.
    -Direksiyon bana biraz fazla sert geldi kullandığım vw araçlarından sonra. Son derece yumuşak direksiyonlu fb kasanın direksiyonundan iki kat sert diyebilirim, kalın ele çok iyi oturan sportif bir direksiyon. Tepkileri iyi ama netliği fb kasadaki gibi değil nedense.
    -Direksiyon turu çok kısa, benim eski vw araçlardan sonra çok iyi geldi, iki çeviriyorsunuz tık diye sonuna geliyor, sürdüğüm en kısa turlu direksiyona sahip araç olabilir.
    -Ön koltuklarda, arkalar gibi gayet ergonomik ve rahat, koltuklar suni de olsa deriden olduğundan kumaşa göre yumuşak güzel bir hisse sahipler.
    -Önde izolasyon daha iyi, arka c sütunundaki gibi uğultu rüzgar sesi yok.
    -Yol konforu büyük ve ince yanaklı tekerleklere rağmen iyi, amortisörler yumuşak ve rahat. Arkadaki bahsettiğim o oynak his yok, önlerin geometrisi daha iyi ayarlanmış.
    -Cvtyi, cvt diye düşünmeyin klasik bir tork konvertörlü gibi çalışıyor, bilmeyen bunda cvt var demez, asla toyotanın dandik cvtsiyle alakası yok çok beğendim, kadife gibi şanzıman. İlk gaz tepkisi hızlı ve yumuşak, frene direnç oluşturmuyor.
    -brake hold sistemi var düğmeden açıyorsunuz her durduğunuzda frende tutuyor, gaza basınca bırakıyor. Ama ilk binişte düğmeye basıp sistemi aktif etmek şart, biraz abuk olmuş vw autohold gibi sürekli aktif olsa daha mantıklı olurdu, bir de start stop olmaması, anahtarsız girişli ve çalıştırmalı araçta komik olmuş. Honda çok yolmuş aracı.
    -Fren tepkileri çok iyi, vw gibi hassas ve bastığınız anda alan, çok rahat dozajlanan, yumuşak ve güven veren frenleri var çok beğendim.
    -Aracın en beğendiğim olayı gaz tepkisi oldu. Malum yeni arabalarda hep elektronik gaz pedalı var ve bu hep gecikmeli çalışıyor. Civic rs'te durum öyle değil, eski mekanik araçları andıran bir gaz cevabı var, yolda herhangi bir hızda giderken gaza yaptığınız milim değişiklikte kasa ileri doğru istekle oynuyor, güçlü motorun da etkisi var tabi. Son zamanlarda sürdüğüm modern araçlar arasında gaz cevabı en iyi araçtı bu bakımdan çok keyifli.
    -Performans iyi, vwlerdeki gibi tork patlaması yapıp koltuğa sertçe yapıştırıp hızlanmıyor, tork geniş banda yayılmış gibi rafine ama sabit bir şekilde zayıflamadan hızlanıyor. Cvtnin kayış sisteminin de etkisiyle hızlanırken sizi arkaya basan bir arça değil civic daha ziyade hızlanırken su gibi akan konforlu bir araç olmuş.Amortisörler ve koltuklar da yumuşak ve konforlu olunca, ortaya hızlı ama konforlu hızlı güzel bir araç çıkmış. Atmosferik motorlu düz arabaları fişek gibi solluyorsunuz performans gayet yeterli. Dediğim gibi sadece bir 20-30nm tork daha olsa tadından yenmezmiş ama bunu torku yetersiz gibi düşünmeyin öyle birşey yok. Aracın ilk hareketi olsun, ara hızlanma cevabı olsun gayet memnun edici.
    -Hızlı sürmesi ayrı keyifli, sakin yumuşak konforla sürmesi ayrı keyifli bir araç olmuş.
    -Beklemediğim şekilde trafikte baya dikkat çekiyor. Kadını erkeği herkes araca bakıyor. Beyaz rs siyah agresif panjurla farklı ve özel görünüyor gerçekten, bu da ilgi çekiyor.
    -Ben sürerken düzlükte yapıştırdım, soğuk motor, 1-1,5km kısacık mesafenin ortalaması 15lt göstermiş araç, dönüşte sakin sürüşte 9,3 gösterdi. Genel ortalama ise 10.6litre. Araç daha 70kmde, servis 5bin km sonrası fark edilir düzeyde düşer demiş. Ama sonuçta aslan besleyen yemini düşünmeyecek.

    Özetle sürünce aracı çok daha fazla beğendim, bulunması zor olan hem içi ferah, hem konforlu hem de hızlı araç yapmayı başarmış honda. Cvt kullandığım en iyi cvt, yağ gibi, kaliteli çalışan kafa ütülemeyen harika bir şanzıman. Resmen cvtye karşı önyargım ortadan kayboldu. Direksiyon sertliği kafaya takacak sorun değil. Gaz tepkisi mükemmel. Hızlanması gayet memnun edici. Tüketim de cüsse ve gücüne + şanzımanına göre -bence- normal. Yalnız performanslı bir araç olup basması keyifli olduğundan bu araçla 10litre altı gezebilecğeinizi pek zannetmem düşünen onu kabullenmeli. Bu fiyatı eder mi evet hem yolcu, hem sürücü olarak deneyimledikten sonra bazı olmaması dereken donanım eksikliklerine rağmen, konforu+ferahlık ve iyi gidişi bir arada sunması açısından dizel otm b sınıfı araçlar 80binlerken bu araba bu fiyata iyi diyorum. 6 yıl 150bin km garantisi de cabası. Bütçesi olan, yakıtı zorlamayacak olan düşünsün bence. Param olsa alırdım ben de.

    Araba olmuş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lord Sparhawk -- 7 Mart 2017; 17:49:31 >




  • ugurozer U kullanıcısına yanıt
    Güzel sallamışsın hocam, kusura bakma. 6 saniye altına inmek öyle kolay olmuyor. Lineer olarak beygir arttıkça, saniyeler aynı oranda azalmıyor. Ayrıca internetten yazılım dağıtmak nedir, android telefon mu bu ? Araba. En fazla servislerine verir bu yazılımı, onlar günceller.

    170hp 7.8 Giuletta sahibiyim. Değerler bana da komik geldi ne yalan söyleyeyim. Type-R'ı üreten bir firmanın böylesine ahmakça bir şey yapabileceğini düşünmüyorum. Başka bir şey var bu işin altında ama ney. Manuel olanının bir videosu felan olsa da ona baksak belki onda farklıdır.
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.