Şimdi Ara

2017 Civic RS Teknik Veriler (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
152
Cevap
1
Favori
9.464
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shamsheytani

    İnternet sayfasında değerlerine bakıyordum 1.6 benzinli otomatik şehir içi fabrika verisi 9.3lt/100 km.gerçek koşullarda 1.5 lt daha eklesen nerdeyse 11 lt/100km oluyor. Artık 200 hp üstü araçlar nerdeyse aynı veriyi tutturuyor. Honda şu saçma atmosferik işini tamamen bırakmalı bence bir de CVT vites kullanmış biri olarak rezalet bir sürüş keyfi var. Yeni honda Civic bence olmadı

    Klasik CVT'nin berbat bir şanzıman olduğunu kabul ediyorum.

    Fakat Civic'de kullanılan CVT şanzıman bildiğimiz gibi yüksek devire sabitleyip ilerletmiyor aracı. 7 ileri CVT şanzımana sahip.

    Ayrıca direksiyon arkası kulakçıkları da var.

    Normal bir 7 ileri otomatik vites gibi hissiyatı yani.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi IslakFasulye -- 24 Şubat 2017; 23:23:49 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lova


    quote:

    Orijinalden alıntı: aNTIWIRUS

    Ya şimdi herkes şunu tartışıyor ama gerçekten 0-6 100 km yapan arabayı her ehliyet sahibi kullanamaz kanaatindeyim kaldıki süraate rağmen direksiyonu hafif kırsan bugatti bile olaa imkanı yok taklayı yersin o yüzden güvenlik açısındanda bakarsak 8 sn gayet güzel bir değer +cvt de bu arada araya sıkıştırayım:)

    Yuhh savunmaya bak be



    GT-R nasıl da güzel oturuyor şeride.

    Hemde hafif bir direksiyon kırması ile değil, bir kaza sonucunda bile.

    Bugatti 200km/s ile drift çekse şaşırmam.




  • silverusta S kullanıcısına yanıt


    10.2 hatta.
  • zeytinkoy kullanıcısına yanıt
    Benim kamyonet motorlu corsamın 0 100 ü 6.9 manuel vites

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • IslakFasulye kullanıcısına yanıt
    Doğrudur hocam ben corolla multidrive kullanmıştım insanı sinir ediyordu gereksiz bağırıyordu araba süpürge gibi çalışıyordu, tam yaşlı işiydi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shamsheytani

    Doğrudur hocam ben corolla multidrive kullanmıştım insanı sinir ediyordu gereksiz bağırıyordu araba süpürge gibi çalışıyordu, tam yaşlı işiydi

    Yeni kasa Civic'in 1.6 atmosferiğinde de dip gaz yapınca durum corolladaki gibi.

    Ama RS de düzeltilmiş bu durum. Normal otomatik vitesmiş gibi atıyor vitesleri.

    Şahsen test etmedim henüz fakat inceleme yazıları ve vidyolarında böyle söyleniyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: toxoplazma


    quote:

    Orijinalden alıntı: Thanatos_1905


    quote:

    Orijinalden alıntı: Adieu

    Gövde bir önceki kasaya göre ağırlaşmamış olsa 8'in altına inerdi. Ne beklemek konusuna gelince 182 beygir gücünde 1388 kilo ağırlığında civic 8.1 sn, 170 beygir gücünde 1390 kilo ağırlığında 320ied 7.6 sn.

    Tamamen cvt etkisi manuel 0-100 7,2 iken cvt 8,1

    manuel modelin 7,2 olduğunu nerde gördün? az önce honda ingiltereden brolür indirdim. manueli de 8,2 sn.

    https://secure.honda.co.uk/content/dam/local/uk/brochures/cars/2017%20Civic%20Brochure.pdf

    http://www.zeroto60times.com/vehicle-make/honda-0-60-mph-times/fast-slow-0-60/
    http://www.motortrend.com/cars/honda/civic/2016/2016-honda-civic-touring-15t-sedan-review/

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Abstraction kullanıcısına yanıt
    Auris cvt'lerde falan da durum böyle, fabrika 11 küsur diyor ama araba 10sn gibi çıkıyor 100'e. Civic Rs'de de durumun böyle olduğuna adım gibi eminim, hatta 0-100kmh 7.5sn videosu dahi var youtube'da kadrana bakınca da gayet sağlam yürüdüğü belli, buna rağmen 182hp arabada 200kmh'de hızı limitliyorlar. Bu japonların kafada bir sakatlık var zaten genel olarak, adamların hiçbir olayı avrupalılarla uyuşmuyor, değişik kafalar yaşıyorlar.
  • Araç ülkemizdeki internet gibi.



    Normalde;

    182 bg limitsiz olması gerekirken,



    Bu şanzıman ve limitörle;

    182 beygire kadar limitsiz(200 km akk) :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Manuelin 0-100 5 sn olsa ne olacak Türkiyeye sadece cvt gelicek 1.0 motoru getirmemekle hata ettiler gerek mtv gerekse ötvden baya avantajlı olucaktı 1.6 atmosverik yerine alınabilirdi.



    Honda Türkiye milletin zevkine karısıp manuel şanzımanı niye gitirmiyorsun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mamlamoz -- 25 Şubat 2017; 2:1:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 0-100'e 1 sn etki eden cvt 0-200'de nerden baksanız 10sn civarı yer.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye


    quote:

    Orijinalden alıntı: shamsheytani

    Doğrudur hocam ben corolla multidrive kullanmıştım insanı sinir ediyordu gereksiz bağırıyordu araba süpürge gibi çalışıyordu, tam yaşlı işiydi

    Yeni kasa Civic'in 1.6 atmosferiğinde de dip gaz yapınca durum corolladaki gibi.

    Ama RS de düzeltilmiş bu durum. Normal otomatik vitesmiş gibi atıyor vitesleri.

    Şahsen test etmedim henüz fakat inceleme yazıları ve vidyolarında böyle söyleniyor.

    O sıcaklık ile alakalı bir durum. Motor/şanzıman soğuksa kademelendirme yapmadan elektrik süpürgesi gibi ilerliyor, ısınınca durum farklı ama

    https://youtu.be/qnKM3TNQXgI

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Thanatos_1905 kullanıcısına yanıt
    ilk verdigin link coupe modelini gosteriyor. ilginctir ki o model abdde satilan ve 2.0 L motora sahip olan bir model. EX-L olan ise sadece cvt ile geliyor.

    ikinci verdigin link ise 1.5 L turbo cvt modelinin 7.2 saniye hizlanmasi oldugunu soyluyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jeopol -- 25 Şubat 2017; 8:45:4 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kahraman202


    quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye


    quote:

    Orijinalden alıntı: shamsheytani

    Doğrudur hocam ben corolla multidrive kullanmıştım insanı sinir ediyordu gereksiz bağırıyordu araba süpürge gibi çalışıyordu, tam yaşlı işiydi

    Yeni kasa Civic'in 1.6 atmosferiğinde de dip gaz yapınca durum corolladaki gibi.

    Ama RS de düzeltilmiş bu durum. Normal otomatik vitesmiş gibi atıyor vitesleri.

    Şahsen test etmedim henüz fakat inceleme yazıları ve vidyolarında böyle söyleniyor.

    O sıcaklık ile alakalı bir durum. Motor/şanzıman soğuksa kademelendirme yapmadan elektrik süpürgesi gibi ilerliyor, ısınınca durum farklı ama

    https://youtu.be/qnKM3TNQXgI

    Videosundan başım şişti ne biçim bi şanzımandır bu cvt.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeopol

    ilk verdigin link coupe modelini gosteriyor. ilginctir ki o model abdde satilan ve 2.0 L motora sahip olan bir model. EX-L olan ise sadece cvt ile geliyor.

    ikinci verdigin link ise 1.5 L turbo cvt modelinin 7.2 saniye hizlanmasi oldugunu soyluyor.

    Altta touring modelini görebilirsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kkma

    0-100'e 1 sn etki eden cvt 0-200'de nerden baksanız 10sn civarı yer.

    Tam tersi, aksine 100 kmden sonra şanzımandan ziyade motorun potansiyeli ortaya çıkar, hiçbir araçta manuel ve cvt veya benzeri yavaş bir otomatik şanzımanda 0-200 km hızlanmasında 10 sn fark olamaz. Bu fark en fazla 1 sn civarı olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracı alsam garantiden çıkartıcağımı bile bile, limitörü devredışı bırakırdım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: safa_oyuncu

    Bu teknik verilerle kağıt üstünde de pistte de ancak Vw CC 1.4 TSI 160 Hp ile yarışabilir. Kendi kulvarında biraz zayıf kalmış. Her konuda Vw'yi eleştirebiliriz ancak "sütçü beygiri" dediğimiz olay yok adamlar aktarma konusunda bence gayet başarılılar.

    Sahtekar vw 8saniye der 9 saniyede hızlanır. 5litre yakıyor der 7litre yakar.



    Honda 8.2sn yazıyorsa vw nin 7.2 olması lazım rekabet edebilmesi için.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cvt den ne bekliyodunuz ki zaten. Arada evi süpürurken supurgenin devrini birden yukseltip dusurup cvt li arac simulasyonu yapiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    Saka degil.

    Aracin gucu yerinde olsada uygulama sinirli yani amerikadaki 174 hp co2 emisyonu 155

    Ama avrupada firmalar emisyon oranlari icin muazzam vergiler oduyor avrupa birligine. Honda 182 hp nin 139 g co2 emisyon a cekmis yazilim ile.

    Ve internette ucretsiz 6 saniye altina inilecek yazilimi dagitiyor

    Gayet zekice.



    Puhahahahahahaha.



    Evet 180 HP araba 1400 kg a yakın ağırlığı ve CVT şanzımanıyla 6 saniye altına inecek. Serin hikaye kardeş. Ne oluyor yazılımla araba 300 HP mi ? CVT yerine çift kavrama mı geliyor ? Fanboyunda destekli sallayanı lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.