Şimdi Ara

2016 SONY ANDROİD TV (302. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8.305
Cevap
74
Favori
340.192
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 300301302303304
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sahip olduğum 2011 sony tv geçenlerde bozuldu.. Yetkili serviste 700 tl verip yaptırdım.. Güç kartı bozulmuş..

    İlginç olan şu ki evimde konuy sigortası vardı eureko.. Aradım karşılıyo musunuz diye. Servis raporunu mail atın bakalım dediler.. 2 gün sonra 700 tl yi hesabıma yatırdılar :)

    Sigorta yaptırmaya çekinmeyin..yıllık 250 tl.. 2 gun once yenileme zamanı geldi yine geçen seneki rakamdan yaptılar ,kasko gibi kullanınca 2 katına cıkmıyorda rakam
  • Bu forumda alpercetin isminde sony fan i eleman vardi xd93 modelini öve öve bitiremiyordu lg oled den gelmiş lg ye surekli kaka atiyordu ışık sizmasi falan xd93 alana kadar tv kullanmamişım diyordu hatta onunla tartişmaya girmiştim ayni eleman aniden burdan kaybmuş tv sini satmiş samsung forumunda belirmişti takip ettim samsug u da bayaaa övdü ama ordanda kayboldu bi süre sonra şuanda lg oled formunda belirdi ve dedigi lg oled tvniz yoksa tv niz yok demektir en kötü oled lcd tvden iyidir böyle insanlarin verdigi tavsiyeleri okuyup karar vermeye çalişiyoruz
  • İyi Günler 55xd8505 televizyonuma LG LAS950 soundbar bağlayacağım tv 3 dijital ses çıkış seçeneği var otomatik 1, otomatik 2 ve PCM hangisini seçmem gerekiyor yardımcı olursanız sevinirim.
  • old O kullanıcısına yanıt
    Edit..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi istanbul_s -- 19 Aralık 2016; 16:35:20 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tutankenshta

    o piksellere canlı piksel diyorlardı 1 adete bile değişim verdikleri olmuş... asıl canlı piksele kusur gözüyle bakıyorlardı... youtubeta ölü piksel testi vardı orada gözükür...

    Sinyali yakaliyor kanali kaydetmiyor. Cok salakca yapmislar arayuzu. 50tl uydualici da bile hersey cok basit

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sdcvn

    Tecrübe ile sabittir ki geri dönen iade olan sonyler tekrar pazara sürülür -gönül ister ki bunları Teşhir/2nci el olarak satsınlar- ama maalesef utanmadan SIFIR diye faturalandırmaları biraz sahtekarlık oluyor..

    Sony bunu bilmiyor mu, bal gibi biliyor,..

    O sebebple bu Formda benim Üstadlardan öğrendiğim en büyük şey "TV lerin ilk 6 ay içinde alınması gerektiği, sonra teşhire/iadeye düştüğü-haliyle piyasaya sürüldüğü" dür..

    Güven yok kimse kusura bakmasın, spot veya bir Market/Mağaza hatta Sony Center bile satabilir..Teyit etmek için açık Sony Eurasiya deyin şu Bölgedeki Sony Bayisi sizin mi?? Evet diyecekler muhtemel, peki bu Bayi elindeki ürünlerin seri numaralarının Sizin getirdiğiniz ürün seri numaraları ile eşleşip eşleşmediğini (Kibarca Korsan/Spot ürün satıp satmadıklarını) sorun bakalım ne cevap alacaksınız..

    Olmaz mı , Stok kaydı tutuluyordur ama dedim ya işlerine gelmez..Gelse de bunu paylaşmazlar..

    Onu geçin Servise giden Sony Tv seri Numarası yokmu servis kaydında?? Elbette var..Bunun akibetini Sony bilmiyor mu :) insanın gülesi geliyor..

    Xioami bataryaları duymususnuzdur, adam doğrulama kodu koymuş ürüne, giriyorsunuz internette bakıyorsunuz 1500 kişi aynı ürünü girmiş :) korsan yani..Ama girdiniz rakam 1 ise tamam ilk siz açtınız paketi demek..Çok zor değilmiş..

    Tabi Bilinçsiz vatandaş Kutuda aldım, paket açılmamış diye avunur..nerden bilsin her paketin açılıp içine Garanti Belgesi,Klavuz vs konduğunu..En azından alttan açılıp yeni bant çekilir..Olmadı Komple Yeniden paketlenir ;)

    Attraksiyon-Aksiyon çok..bitmez

    Bişey soracam. Şimdi diyelimki tv aldık eve getirdik. Ancak ürünü tv satışa çıktıktan 1-1.5 yıl sonra aldım. Yani piyasadan çekilmesine yakın bir zamanda uygun fiyata aldım. Bu ürünün dediğiniz şekilde yapılma ihtimali olabilir. Peki servis menüsünden şu kullanım ve açık kalma sürelerine baktığımızda sıfır ürün olduğunu anlayabilir miyiz? Yoksa onu da mı sıfırlayabiliyorlar?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • diabl0 kullanıcısına yanıt
    LG mühendisleri ile çok fazla iletişim kurunca bu sonuç oluyor... LG'de bile buluyor hemen kaydetmiyormuş...
  • DreamRiver kullanıcısına yanıt
    Daha önce de yazmıştım..Servisin bırakın Kullanım Saati Sıfırlamasını, böyle bir menuden bile haberi yok..İşi bilen bazıları biliyordur..

    Bilinse de öyle kolay birşey olmadığı, ancak özel yerlerde (Fabrika vs) bunun sıfırlanacağı yönünde görüşler var..

    Yani satılan Tv ler sıfırlanmaz kolay kolay o sebeple çok insan kullanım saati görüyor, piyasada bolcana kullanılmış ürün var..

    Saat yoksa kullanım, üründe sorun yoktur
  • O halde tv alırsak mutlaka servisin yanında servis menüsünü Açıp icabında ters bir şey çıktığı taktirde tutanak tutturup iade etmek lazım. Tabi servise gelenin tutanak tutma kabiliyeti varsa..

    Teşekkürler bilgilendirme için

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DreamRiver kullanıcısına yanıt
    Servis korkusundan buna Rapor vermez..İmza atmadan kurulum kağıdına bakıp öyle imza atmak en garanti..İmza atmamak kabul etmemek demektir..İmzadan sonra geçmiş olsun..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi istanbul_s -- 19 Aralık 2016; 23:8:40 >
  • Arkadaşlar 08.12.2016 tarihinde verdiğim cihazım için servisin cagrısı üzerine bugün servise gittim. Gaziantep/şehitkamil

    Öncelikle tv'de kırmızı pixel var diye bildirdi. Bende kırmızı olmadığını yeşil pixel'in 2 tane olduğunu söyledim ve kontrolümüz sonunda 2 adet yeşil pixel (servisin söylemiyle ''Dot'' olduğunu bunun pixel hatası olmadığını söyledi) gördük.

    Ardından beyaz ekrandaki (sarı-yeşil-kırmızı renklerde biraz daha soluk olduğundan beyaz renk) 6 adet gri-siyah lekelerin de toz olduğunu tarafıma bildirdi.

    Peki ne yapacağız dediğimde, bunu sony eurasia'nın sorun olarak kabul etmediğini televizyonu bu şekilde kullanmam gerektiğini bildirdi. Bende televizyonu bu şekilde kabul etmeyeceğimi,2 pixel için çözüm olmadığını bildiğimi fakat bu tozlanmanın temizlenmesini istediğimi bildirdim. Servisin bana cevabı ürünü istanbul sony eurasia'ya gönderebileceğini fakat bu temizlenmenin ücret karşılığında yapılabileceğini ve bu işlemin sonunda kesinlikle %100 tozların temizlenemeyeceğini hatta yenilerinin oluşabileceğini o yüzdende gönderirken size bu durumda biz mesuliyet kabul etmeyiz gibi belge imzalattırdıkları tarafıma bildirildi (cihaz garantili olsa bile). Buna istinaden bende peki bu ürün toz alıyor demek ki, ileride 3-4 yıl sonra bu tozlanma daha fazlalaşacak dedim. O zaman ne yapacağım dediğimde, bana zamanı geldiğinde eğer biz havasız tozsuz oda yaparsak ürünü bana getireceksin temizleyeceğim ücret karşılığı dedi.

    Bide sony ve diğer markaların pixel hatası için ortak aldıklarını, bi çizelge göstererek ekranın üst-alt,sağ-sol bölümlerinden belli bir bölümü kaldırarak ekranın ortasında bir alan oluşturup,bu bölümün içinde pixel hatası olması durumunda kabul göreceğini bildiriyor.

    Ayrıca ürünümde herhangi bir hata olmadığından servis ücreti bile isteyebileceğini ama gerek olmadığını ürünüde benim alıp götürmemin iyi olacağını kendilerinin getirmesinin 4-5 gün süreceğini (aracının birsinin kaza yaptığından dolayı) tarafıma bildirdi.

    Yani arkadaşlar bir servis klasiği yaşamaktayım ve tüketici mahkemesine baş vuracağım bana bu konuda prosedürü bildirecek arkadaşlardan yardım istiyorum. Ürün hala serviste teslim almadım. Teslim almalı mıyım, alıcaksam neye dikkat etmeliyim servis raporunda.




  • dast710 D kullanıcısına yanıt
    Tozlanma kabul edilemez, 7-8 yıl önce Samsung lcd tv.imde de aynı sorun vardı, samsung sağolsun üst modelle değişim yaptı. Servisten teslim alırken imza attığınız yere şerh koyun "tüm hukkuki haklarım saklı kalmak şartıyla..." diye.

    Ama adli süreç 6 ay-2 yıl sürebiliyormuş haberiniz olsun. Forumda yazılmıştı bi araştırın galiba bu konu başlığındaydı.
  • barsoy kullanıcısına yanıt
    1-Zaten kanun size Hakkınızı arama imkanı veriyor ama Mahkeme/Tüketici heyeti yolu ile..Bu da en az 1,5 -2 sene sürer mahkemelerin doluluk durumuna göre..

    **Ürün Arızalı/Vasıfsız al geri-ver paramı** durumu yok, problem burada

    6502 sayılı son Tüketici kanununda :
    MADDE 2 – (1) .... Bu durumda malın ayıplı olmadığının ispatı satıcıya aittir. Derken bunun ispatı Tüketiciye yüklenmesi zaten baştan problem, satıcı suçsuz gibi Tüketici neden uğraşır ki..

    2-Mağazadan bile alsanız 6 ay içinde problem çıkması halinde Ayıplı Mal kapsamında iade ediliyor ama yine birinci maddededeyazdığım durum sözkonusu..

    3-Mahkeme hakkınız mevcut diyor zaten satıcı, amaç ta bu..100 Kişiden kaçı mahkeme ile uğraşır ki??

    4-Dürüst satıcı ise uğraştırmaz değiştirir, ama artık bu iş büyük risk...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi istanbul_s -- 20 Aralık 2016; 9:0:9 >
  • dast710 D kullanıcısına yanıt
    Nasrettin Hocanın Hırsızın hiç mi suçu yok fıkrasına benzemiş..Korktum cümlenin sonunda üste para ödeyip, özür dileyip servisten çıkacaksınız :)

    Yapacağınız tek şey..3000 Tl altı ise Tüketici heyeti, üstü ise Mahkemeye vermek..Ama masraflar, bilirkişi ücreti vs 500-1000 Tl, ayrıca en az 1,5-2 sene, ayrıca sinir stres cabası

    Adamlar hata kabul etmiyor servis raporuna yazıp yollayacaklar..

    Böyle işler, kafalarına göre ölü piksel şablonu oluşturmuşlar? Hangi TSE, standart? Hangi Kanun..Yok?

    Sağlam bir Avukat bulursanız daha kısa süre ve tazminat ta alırsınız, Avukat parasını da yüklersiniz..

    Ben kendim uğraştım, ne fazi aldım ne birşey, 1,5 sene kıvrandırdılar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi istanbul_s -- 20 Aralık 2016; 13:5:48 >
  • İyi Günler 55xd8505 televizyonuma LG LAS950 soundbar bağlayacağım tv de 3 dijital ses çıkış seçeneği var otomatik 1, otomatik 2 ve PCM hangisini seçmem gerekiyor yardımcı olursanız sevinirim.
  • Bana teknosanın söylediği; bununla ilgili bir mevzuat ve ölçüm cihazı olmadığından ve mevcut kusur tüketiciyi rahatsız ettiğinden mahkeme tüketici lehine karar veriyor. Dedi..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • salker S kullanıcısına yanıt
    Düzeldi artık sorun yok ... Kapatıyordum digiturkü cidden Yoksa

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kanal listesinde kanal isimleri çok küçük. Text fontunu büyütmenin bir yolu varmıdır? Ayrıca bu yatay kanal listesini kim icat ettiyse...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi barsoy -- 20 Aralık 2016; 17:07:06 >
  • Arkadaşlar,

    aramızda Sony'nin "Simple IP Control" özelliğini denemiş olan
    ya da halen kullanan var mı?
  • 77. Kanalda
  • 
Sayfa: önceki 300301302303304
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.