Şimdi Ara

2016 Renault Megane 4 -IV- ANA KONU (83. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
4.615
Cevap
122
Favori
494.342
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
14 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 8182838485
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • zepal Z kullanıcısına yanıt
    Frenin hassasiyetine alışınca güzel çalışıyor. Biraz sert basarsan devreye giriyor ayağını gevşettiğini anda motor çalışıyor. Bir de atıyorum trafikte giderken sürekli olarak devreye alıp devreden çıkartamazsınız devreye girmesi için belli bir yol almış olması gerekiyor ve bazen dik yokuşlarda da devreye girmiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Deselerki 1000 liraya start stopu iptal ederiz gider veririm renoya o parayi cidden soracam hatta dertleri neymis anlamadim her bindigimde kendim manuel kapatmak zorundayim bir kez kapatinca keske bidaha ben acasiya kadar kapali kalsa acaip gereksiz 3 kez kaza atlattirdi bana

    Edit: ss kotu calisiyor demiyorum yanlis anlasilmasin benim tiksindigim bi donanim o yuzden boyle yazdim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Killer_Elite -- 25 Ekim 2016; 14:25:03 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Killer_Elite kullanıcısına yanıt
    Ben de en başlarda kapattım çünkü ayağım frene pek alışmamıştı. Sonra zamanla kapatmaya gerek duymadım, bence de gereksiz bir donanım o özellik sayesinde 100km de en fazla 0.1 litre kar elde ederim o kadar karım da olmasın. Anahtarsız giriş de çok güzel çalışıyor ama ben kapattım o özelliği, o kapıyı kontrol etme gereği duyuyorum :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mergen57 -- 25 Ekim 2016; 14:32:16 >
  • Mergen57 kullanıcısına yanıt
    devreye giriyor hadi neyse diyorum ellemiyorum bazen gece vakti isiklar sari yanip sonuyordu kavsakta bende ara sokaktan kavsaka baglanicaktim durdum yola bakmak icin o ara devreye girdi bizim minik çakal soldanda araba geliyor goruyorum hemen tepki vermedi araba once start oldu sonra gazi aldi derken falan adam bana girebilirdi frene basmasa 0.1 litre yakit icin canimdan mi olayim arabamdanmi sacmalik bos bisey

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Killer_Elite kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle aynı fikirdeyim. Bende araca her bindiğinde sistemi kapatanlardanım. Bu sistem normal aküden 3 kat daha pahalı bir akü kullanarak nasıl bir tasarruf sistemi oluyor anlamış değilim. Ki bu akü normal aküden daha kısa sürede bitiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ognemir -- 25 Ekim 2016; 15:15:31 >
  • Killer_Elite kullanıcısına yanıt
    Keşke araç içinden devamlı kapatabileceğimiz bir tuş olsa. Kapatma seçeneğini her arabayı çalıştırmada tekrar aktif etmek gerekiyor. Kötü çalışmıyor ama kesinlikle gereksiz. Bu sistem biraz pazarlama stratejisi için konuluyor olabilir arabalara belki de bujilere zararı bile vardır.
  • Otomatik viteste nasıl işliyor bilmiyorum ama manuelde motorun durması için vites boşta iken frene basıp ayağı debriyajdan çekmek gerekiyor, aksi durumda motor stop etmiyor. Işıklarda fazla bekleme olmayacaksa ayağımı debriyajdan çekmiyorum, araba rölantide çalışmaya devam ediyor. Bir tek benim sanırım start-stop ile sorun yaşamayan.
  • yildiz kullanıcısına yanıt
    Hocam gel onu bir de bana sor. Megane 4'ten sonra Megane 2'ye binince bazen el frenini çekmeyi/indirmeyi, kapıları kilitlemeyi unutuyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yildiz

    quote:

    Orijinalden alıntı: brthsyn

    Jantlar gerçekten çok güzelmiş bende beğendim.

    Ben araca daha bir stepne ayarlayamazken siz 4 jant+4 lastik değiştirdiniz helal olsun

    Teşekkür ederim.

    Sattığım Subaru Impreza'ya ait extra jantlar ve kışlık lastikler elimdeydi, onları sattım bunları aldım





    quote:

    Orijinalden alıntı: ognemir

    Bu jantlar çok iyimiş,güle güle kullanın..
    Icondaki 17'' olanlaradan çok daha güzel duruyor.Sadece jant takımının maliyeti ne oldu ?



    Jantlar 2 bin liraya mal oldu (Orjinal Ekipman) + Lastikler 1400tl

    Hocam basinc sensoru taktinizmi? Bende kisliklar icin 16 inc sac jant aldim ama sensor takmadigim icin surekli ikaz lambasi yakiyor.
    Siz nasil bir cozum buldunuz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 1.6 joy düşünüyorum, euro 6 motor ile geliyor. LPG ile uyum sorunu yaşar mıyım sizce.
    Bir de joy modelini de çok boş kalmış, 1.6da touch paket de yok maalesef. Orta konsol, el freni bile farklı. Jantlar da kapak. Jantları değiştirmemde problem çıkmaz umarım. Tecrübeli arkadaşlar paylaşımda bulunursa sevinirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zepal

    Anladim
    Hocam. Katalogda ozellik olarak goremedim yani yazmiyo. Calismasi nasil peki ? Iyi ve sorunsuz calostigi seklinde yorumlar okumustum. Saygilar

    Ben S&S (stop/start) sistemini oldukça başarılı buluyorum. Frene iyi bastığınızda devreye giriyor hafif basıp fazla basınç uygulamazsanız girmiyor bu sizin elinizde. Yada konsoldaki tuşa basıp devreden çıkarabiliyorsunuz. Ayağınızı çeker çekmez motor çalışıyor gayet başarılı..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yildiz


    quote:

    Orijinalden alıntı: zepal

    Anladim
    Hocam. Katalogda ozellik olarak goremedim yani yazmiyo. Calismasi nasil peki ? Iyi ve sorunsuz calostigi seklinde yorumlar okumustum. Saygilar

    Ben S&S (stop/start) sistemini oldukça başarılı buluyorum. Frene iyi bastığınızda devreye giriyor hafif basıp fazla basınç uygulamazsanız girmiyor bu sizin elinizde. Yada konsoldaki tuşa basıp devreden çıkarabiliyorsunuz. Ayağınızı çeker çekmez motor çalışıyor gayet başarılı..

    Sagolun hocam. Sizce megane hp ile sedan arasinda uretim farki var midir ?? Diger modellerde bir cok fark oldugunu biliyoruz. Sanki ispanya uretimi daha kaliteli iscilige sahip. Yanlis mi dusunuyorum acaba.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zepal


    quote:

    Orijinalden alıntı: yildiz


    quote:

    Orijinalden alıntı: zepal

    Anladim
    Hocam. Katalogda ozellik olarak goremedim yani yazmiyo. Calismasi nasil peki ? Iyi ve sorunsuz calostigi seklinde yorumlar okumustum. Saygilar

    Ben S&S (stop/start) sistemini oldukça başarılı buluyorum. Frene iyi bastığınızda devreye giriyor hafif basıp fazla basınç uygulamazsanız girmiyor bu sizin elinizde. Yada konsoldaki tuşa basıp devreden çıkarabiliyorsunuz. Ayağınızı çeker çekmez motor çalışıyor gayet başarılı..

    Sagolun hocam. Sizce megane hp ile sedan arasinda uretim farki var midir ?? Diger modellerde bir cok fark oldugunu biliyoruz. Sanki ispanya uretimi daha kaliteli iscilige sahip. Yanlis mi dusunuyorum acaba.

    Banada öyle geldi birleştirme yerleri daha sıkı gibi görünüyor. Detaylı incelemeye çalıştığımda pek fark yoktu ama genel anlamda kullanılan malzemenin kalitesini zaman gösterecek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Mergen57 kullanıcısına yanıt
    Bazi araclarda dediginiz tus var mesela alfa romeo mito biniyorum ona koymuslar bi kez basiyosun hep kapali

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ognemir kullanıcısına yanıt
    Gittikcede yayginlasiyor anlamadim gitti bYa seveni var demekki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün araba sapıttı dik yokuşta 3 kere geri kaçtı en sonunda park freniyle kalktım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mergen57 kullanıcısına yanıt
    Senin araç otomatik değilmiydi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ognemir kullanıcısına yanıt
    Otomatik. tam frene mi basmadım frensiz mi durdum da oldu anlamadım. Az önce dik yokuş buldum ve denedim kapı gibi duruyor kaymadan. Anlık duruş ve kalkış olduğu için mi oldu 1 saniye bile durmadım belki de



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mergen57 -- 25 Ekim 2016; 22:28:00 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mergen57 kullanıcısına yanıt
    Bazan bana da oluyor, yokuşun dikliği yeterince olmadığında
    yani açısı az olduğunda tetikte olmak zorunda kalıyorum.
    Sanırım açı farkından..
  • S&S (stop-start) çok başarılı çalışıyor ancak
    sistem menülerinde bir yerde seçeneği olsa ve
    sürekli kapatılabilse çok rahatlayacağız.
    Başarılı bulmama rağmen öyle durumlar
    varki mecbur bırakıyor.
    Üstelik bahsedildiği gibi arabanın fiyatını
    etkileyen farklar da cabası, ileride akü değişim zamanı
    geldiğin de normal aküden iki katı pahalı olacak.
    Sisteme uzun vade de ne gibi yükler getirip sorun
    çıkarabildiğinin tedirginliği de bir başka cabası.

    Eski arabadan kalan kış lastiklerini kullanmak
    istersek basınç sensör'ü edinmemiz gerekecek
    galiba. Örneğin bunun da uyarısı bunun gibi
    durumlar için gerektiğinde kapatılabilmeliydi.
  • 
Sayfa: önceki 8182838485
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.