Bildirim
2016 Renault Megane 4 -IV- ANA KONU (137. sayfa)
Taktikal Led USB ŞARJLI Ultra Güçlü Mini Boy El Feneri [Enerji Sınıfı A++] : Amazon.com.tr: Yapı Market
https://www.amazon.com.tr/gp/product/B09J5C4JB9?psc=1
23 sa. önce paylaşıldı
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
quote:
Orijinalden alıntı: nusabem
Herkese merhaba;
Halihazırda polo 1.4 manuel comfortline kullanıcısıyım. Aracın motoru atmosferik motor ve şehir içi tüketimi oldukça yüksek. Ancak arabadan oldukça memnunum 3 yıldır ben de bakımlar haricinde beni sanayiye götürmedi. Şimdi aracı değiştirip c segment bir araç almayı düşünüyorum.
Manuelden otomatiğe, benzinliden de dizele geçme amacım var. Öyle aşırı derece de araç kullanan birisi de değilim, yılda 10 bin km yapacağımı sanmıyorum. Tüm sayfada bulunan yorumları okudum ve 1.2 otomatik benzinli icon alsam, şuan kullandığım atmosferik motorla aynı oranda benzin yaktığını gördüm. Dizel otomatik icon fiyat olarak da baya yüksek bir araç konumuna gelmiş dizel otomatik olanı, dün renault bayisine gittim ve ellerinde 1.5 2016 touch modeli kaldığını ve indirimli 93 bin tlye verebileceklerini belirttiler. Açıkçası bu araç fiyat olarak bana çok yüksek geldi ve forumda okuduğuma göre icon paketine oranla boş bir araç olarak görünüyor.
93bin seviyelerine çıktığım zaman pejo 308 modelini cam tavanlı full olarak alabiliyorum, araçta yok yok. Ancak pejonunda 2. Eli malumunuz. Bu sebepten dolayı ne alacağıma karar veremedim. Tabi c sınıfı araçlara bu paraları vermek ne kadar akıl karı o da düşündürücğ farklı bir boyut.
Bende benzer durumdayım ve 1.2 motora karar kıldım, üstelik yılda 12-13 bin km yol yapıyorum.
Dizel pahalı bence, 93 bine 2. el temiz bir D segment dizel araç bile alınabilir, İnsignia ya da 508 gibi...
1.2 dikkatli kullanımda yakıtı üzmez gibi, vergisi düşük, bakımı dizele göre makul...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gstez -- 28 Mart 2017; 22:56:9 >
-
-
Aracın sd kartı yok siz bir sd kart takın demeye çalışıyor laptopa sonra karta güncellemeleri atıp araç çalışır haldeyken sd kartı takın güncelleme bitene kadar motoru çalışır bırakmak gerekiyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
1.2 Edc Touch pakette sürüş modları ve şanzımanı manuel kullanabilme imkanı var mı? -
Ben arabada SD kart girişi göremedim, 2 usb bir aux var. SD kart giriş nerde acaba?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
USB girişlerinin ortasında yatay şekilde yuvalanmış ama sd şart değil flash bellek de olur -
Arkadaşlar merhaba, yardımcı olursanız sevinirim. 2017 model megane hb alma arifesindeyim. 1.6 joy manuel paketi olacak büyük ihtimalle. Aramızda kullanan varsa ufak bir yorum yaparsa sevinirim. Az çok bilgi paylaşması bile benim için yeterli olacaktır. -
Bu resimde rlink yaziyor sizin araciniz megane 4 ise rlink degil rlink2 olmasi lazim bence siz yanlis yere girmissiniz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: gstez
quote:
Orijinalden alıntı: nusabem
Herkese merhaba;
Halihazırda polo 1.4 manuel comfortline kullanıcısıyım. Aracın motoru atmosferik motor ve şehir içi tüketimi oldukça yüksek. Ancak arabadan oldukça memnunum 3 yıldır ben de bakımlar haricinde beni sanayiye götürmedi. Şimdi aracı değiştirip c segment bir araç almayı düşünüyorum.
Manuelden otomatiğe, benzinliden de dizele geçme amacım var. Öyle aşırı derece de araç kullanan birisi de değilim, yılda 10 bin km yapacağımı sanmıyorum. Tüm sayfada bulunan yorumları okudum ve 1.2 otomatik benzinli icon alsam, şuan kullandığım atmosferik motorla aynı oranda benzin yaktığını gördüm. Dizel otomatik icon fiyat olarak da baya yüksek bir araç konumuna gelmiş dizel otomatik olanı, dün renault bayisine gittim ve ellerinde 1.5 2016 touch modeli kaldığını ve indirimli 93 bin tlye verebileceklerini belirttiler. Açıkçası bu araç fiyat olarak bana çok yüksek geldi ve forumda okuduğuma göre icon paketine oranla boş bir araç olarak görünüyor.
93bin seviyelerine çıktığım zaman pejo 308 modelini cam tavanlı full olarak alabiliyorum, araçta yok yok. Ancak pejonunda 2. Eli malumunuz. Bu sebepten dolayı ne alacağıma karar veremedim. Tabi c sınıfı araçlara bu paraları vermek ne kadar akıl karı o da düşündürücğ farklı bir boyut.
Bende benzer durumdayım ve 1.2 motora karar kıldım, üstelik yılda 12-13 bin km yol yapıyorum.
Dizel pahalı bence, 93 bine 2. el temiz bir D segment dizel araç bile alınabilir, İnsignia ya da 508 gibi...
1.2 dikkatli kullanımda yakıtı üzmez gibi, vergisi düşük, bakımı dizele göre makul...
1.2 icon alabilirim, onda da aracı bulmak zor. Biraz araştırıyorum, belki touch paket dizel otomatik alabilirim. Aslında artık manuel değil, otomatik bir araca geçmek istiyorum. Diğer dediğiniz araçlarda şahane ama hb tutkusu bir başka. :)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Herkese hayırlı kandiller,
Benim bir sorum olacaktı. Ben bugün 1.2 manuel megane aldım 2016 model. Vites değiştirirken veya ilk kalkışta debriyaja basıp ayağımı çektiğimde debriyaj kendini yavaş yavaş bırakıyor. Rampada beya 1. Viteste güzel birşey ama ara hızlanmalarda sorun oluyor. Bunu başka yaşayan birisi var mı?
İyi akşamlar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
20 bin bakımı için aracımı (1.5 dci edc)Güven Altan'a götürdüm. Genel olarak ilgili ve samimiydiler. 15 nisana kadar geçerli kampanya kapsamında 450 TL 'ye yaptırdım bakımı,demirkollar aynı bakım için 490 TL demişti.
Megane ile birlikte Fluence 1.5 touch 90 bg bakıma götürdüm oda 36 binde 2.yıl bakımına girdi (yani 40bin paketi) 562 TL ödedim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Öncelikle paspasınızı kontrol etmenizi tavsiye ederim. Genelde paspas kaymışsa pedala takılıyor ve tarif ettiğiniz şekilde oluyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bilgi için teşekkür ederim. Yarın kontrol edeceğim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Eskiden beri Edc tecrübesi olan arkadaşlar, Edc'den ne kadar korkmalıyız?
Bu yarı otomatik sistemler beni korkutuyor açıkçası... -
-
İcon model için touch ile arada oluşan farkı vermeye değer midir?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Şahsi fikrim imkanınız varsa touch yerine icon almanızdır. Görsel açıdan icon donanım oldukça başarılı
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: free men
Şahsi fikrim imkanınız varsa touch yerine icon almanızdır. Görsel açıdan icon donanım oldukça başarılı
Tam olarak biliyorsanız (+) olarak neleri vardır? Neleri kazandırır bana, çünkü 80bin tlye 0 km'ye yakın touch model bulabiliyorkrn bu rakam icon pakette 90-95 arası değişmektedir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Touch donanımda olmayıp icon donanımda olan özellikler şu şekilde (standart touch ve icon karşılaştırılmıştır);
1.Geri görüş kamerası
2.Pure Vision Full LED ön farlar
3.7 inç TFT renkli LED gösterge ekranı (Hayalet ekran)
4.Multi Sense sistemi (Değişken direksiyon sertliği Değiştirilebilir motor sesi Değişken motor tepkiselliği Ayarlanabilir ısı konforu Ayarlanabilir ekran stilleri ve renkleri Ayarlanabilir ambiyans aydınlatması Koltuk Masaj ayarları)
5.Elektrikli park freni
6.Kendiliğinden kararan iç dikiz aynası
7.Elektrikli katlanan dış dikiz aynaları
8.Elektrikli bel destekli, masajlı sürücü koltuğu
8.Multimedya
10.7 inç dokunmatik ekran
11.R link 2.0
12.17 inç alaşımlı jantlar
13.Arka koltuk koy dayanağı
14.icon parçalı deri siyah kumaş döşeme
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X