Şimdi Ara

2016 Philips 49 Pus 6501 (74. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.730
Cevap
45
Favori
165.671
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7273747576
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ben de gecen hafta 49pus6501 siparisi verdim. Arcelik servisi yarin filan getirir diye tahmin ediyorum. Işık sızması ,ölü piksel ve bulutlanma testlerine dikkat edecem bunlarin disinda oneriniz var mi biraz takintili bir insanim 2600 lira civarina alinacak en mantikli tv olduğu icin aldim ama çok da rahat degilim. Arcelik servisi kuracak ama tum sorunlarla onlar mi ilgilenir, var mi bu durumu yasayan?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar bizimkilere aldımda tv yi kurmuş servis yükleme falanda yapmışlar. Son çıkan güncellemeyi kurup kurmadıklarına nerden bakılır ? Bir de notebook görüntüsünü (film izlemek için) tv e nasıl aktarılır kolay bir şekilde ?
  • tüm sorunları göz ardı edebiliyorum da şu dikey perdelenme göz ardı edilebilir gibi değil. gördükçe sanki çöpe para atmış gibi hissediyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hands0meJack -- 11 Nisan 2017; 9:12:21 >
  • Tv de ayarlar -yazılım güncelleme- gecerli yazılım tıkla orada sürüm nosunu göreceksin.

    Philips com tr dende son güncelleme dosyasını bul oradaki sürüm no ile karşılaştır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: K.Ozan

    Arkadaşlar bizimkilere aldımda tv yi kurmuş servis yükleme falanda yapmışlar. Son çıkan güncellemeyi kurup kurmadıklarına nerden bakılır ? Bir de notebook görüntüsünü (film izlemek için) tv e nasıl aktarılır kolay bir şekilde ?

    Güncelleme kısmına gelince zaten en son yüklü ise uyarıyor tabi internet bağlı ise tv ye laptop yada PC den de hdmi kablosu bağlayarak film izleyebilirsiniz yada ps4 varsa direk ondan blueray gibi cdeğil ile yada ps4 un internet tarayıcınızdan hemen hemen tüm film dizi siteleri açılır yada son güncelleme ile tv tarayicisida fena değil Chrome kurarsanız ordan da açar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zero Limit

    tüm sorunları göz ardı edebiliyorum da şu dikey perdelenme göz ardı edilebilir gibi değil. gördükçe sanki çöpe para atmış gibi hissediyorum.

    Aynen hocam bu çok rahatsız ediyor, özellikle yavaş çekim falan varsa baya titriyor görüntü, Alllahtan oyun oynarken öyle bi sıkıntı yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ps 4 de pes oynarken hareketli görüntülerde dikey çizgi oluşuyor.
  • TRT 4K'da belgesel izlerken bendede oldu. Burda yazılan ekran sorunlarından 3'ünüde cihazda tespit ettim. Ama servisi arasamda pek takmazlar gibi geliyo.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • eak101 kullanıcısına yanıt
    Cihazı uzun zamandır kullanıyorum banding var diye defalarca söyledim çoğu zaman tepki aldım yine söylüyorum bu tv de rahatsız edecek kadar banding var ve aldıktan sonra servis bunu sorun olarak görmüyor iade şansınız yok

    Şöyle bir gerçek de var bu fiyat aralığındaki tüm TV'lerde maalesef banding çıkıyor ama az ama çok eğer az olanı denk gelirse şanslısınız..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hsyn9771


    quote:

    Orijinalden alıntı: camoncan

    Arkadaslar bu tv yi almayin.Ben aldim çok pişmanım.Philips servisi banding,bulutlanma,ışık sızmasini standart olarak goruyormus.Oyuzden tavsiye etmiyorum.

    2017 tvleride böyle olursa alınmaz. Bulutlanma,ışık sızması arıza değilse ne standart mı olur,hadsizler

    tam bu tvnin 55" olanından almayı düşünüyordunum bu yorumlar beni üzdü :/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fearuq -- 18 Nisan 2017; 14:48:50 >
  • Arkadaslar 49pus6501 alacaktim ama yorumlardan sonra fikrimi değiştirip

    Lg610V almaya karar verdim sizce hata mı yaptım? Iyi mi yaptım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Samsungu ışık sizmasi var diye iade edip philps aldim o da panel paramparca geldi :) degisimden gelen tvde ne cikacak bakalim tvsinde ışık sizmasi olmayan var mi aramizda. Bunu sorun yapmayim mi artik bilemedim
     2016 Philips 49 Pus 6501



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kml_77 -- 19 Nisan 2017; 10:25:18 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FA5T

    Tv 2.kez çöktü philips logosunda takılı kaldı.Son yazılım kaynaklı olduğunu düşünüyorum.Yine servis çağıracağım.

    demekki neymiş kronik sorunudur. TV açınca Philips logoda kalıyor.
    Philips TV o kadar överdimki.. ama şimdi hiç memnun değilim. sonuçta babamın TV..

    2 kere tamir gördü. üstünede ekranda leke var..
    PHILIPS Servis çok kötü.

    TV almayı düşünenlere önerim.
    55 inç FULL HD OLED TV 5000 TL. bu TV den alın. Buda bağlantısı:http://www.hepsiburada.com/lg-55eg910v-55-140-ekran-full-hd-uydu-alicili-curved-3d-smart-webos-2-0-oled-tv-p-EVLG55EG910V
  • Arkadaşlar Merhaba,

    14/04/2017 tarihinde Teknosa'dan 3999'tl ye 55pus6561 aldım. Ürün 1 gün sonra geldi servis kendi getirdi. Kurulum için kutuyu açtılar panel kırık :( Servis resimlerini çekti viz tv yi götüreceğiz rapor hazırlanacak ve bir kaç güne size bildireceğiz dediler. Ben daha öncede Philips 55pfk6309 almıştım bir başka eve ve o da ilk açılışta kırık çıkmıştı. Kavga gürültü 20 gün sonra değişim kararı çıkartabilmilştim ki düşünün ürünü carrefourdan almıştım kargoyla göndermişlerdi elimi sürmemiştim, servis gelip kutuyu açmıştı yine elimi sürmemiştim ve kırık çıkmıştı. Buna rağmen söylediğim gibi 20 günlük bir zaman sonrası kavga gürültü yeni ğrün vermişlerdi. Yine benim şansıma bu yeni aldığım cihaz kırık çıkınca servise ben sizinle uğraşamam daha önce böyle bir olay yine yaşamıştım ve beni rezil, mağdur etmiştiniz, kırık tv nizi alın gidin dedim. Hemen teknosa ya gttim ve servisle uğraşmak istemediğimi, daha önce böyle bir sorun yaşadığımı ve bir daha asla katlanamayacağımı söyleyerek yalvar yakar onları ikna ederk servis sürecini beklemeden yeni ürün verdiler bana. O üründe 1 gün sonra geldi, servis kurmak için kutuyu açtı ve sağlam çıktı çok şükür bu sefer. Neyse kanal ayarlamalrı vs yapıp gittiler. Onlar gittikten sonra bi ölü piksel testi yapayım dedim 3-4 tane görebildim. ( bazıları daha net, bazıları daha saydam gibi. ) onun dışında panelin gri çerçevesinin sağ üst köşesinde mercimek boyu kadar bir deforme, kırık gördüm. Hadi dedim olur böyle şeyler bilmem kaç tane milyon piksel var, ne bileyim çerçevedir bişey olmaz falan. Ki bunlara neyse dememin sebebide daha önce 2 Philips tv min kutudan kırık çıkması beni bu problemlere şükür etmeye itti diyebilirim. Fakat akşam tv izlerken özellikle açık renk gri, mavi ve yeşil tonlarında farkettim ki ekranın sağ altına yakın orta kısımda böyle saydam hayaletimsi bir çizgi var. Boyutu yaklaşık 4-5 cm kadar( 2-3 cm i daha net) Artık lanet ettim, çok moralim bozuldu. Hemen tekrar sabahına teknosa ya gittim, biz birşey yapamayız dediler, servis çağırmanız ve göstermeniz gerek dediler ve servis numarası verdiler. Aradım fakat servis olarak birşey yapamıyoruz müşteri hizmetlerini arayın diye cevap aldım, bana bir numara verdiler. Aradım servis çağırmak için, servis değil, kendilerine mail atmam gerektiğini söylediler.(problemlerle ilgili resim, video vs. Ekleyerek) bende dün öğlen 12 gibi gönderdim gğzel bir mail yazarak, video resimde ekledim. Fakat henüz dönen olmadı. Moralim çok bozuk.. 😞

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Özellikle şu beyaz leke nedir, neyden kaynaklanır bir fikri olan varmıdır arkadaşlar? Çok hayaletimsi evet ama gözüm sürekli oraya kayıyor bütün keyfimi kaçırıyor tv konusunda.. 😞



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ynsemreclkfb -- 19 Nisan 2017; 20:1:53 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ynsemreclkfb Y kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun insallah netice alırsınız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ynsemreclkfb Y kullanıcısına yanıt
    Birkac mesaj yukarıda fotograf attim benim tv de kirik geldi cunku paketleme berbat samsungta o kadar saglam kopuk var ki bunun ici bos. Bu da onlara zarsr olarak donuyor.Bana ertesi gun degisim karari verdiler şükür. Ne zaman gelir bilmem ama degisim karari cikti. Merak ettigim benim cayma hakkim nasil olacak yeni tvde. Degisim urunu gelince mi baslayacak yoksa kirik gelenle mk basladi. Mantiken degisim urunu teslim edilince olmali.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kml_77 K kullanıcısına yanıt
    ben servis sürecini beklemedim, direkt mağaza ile çözdüm kırık geleni. 😌



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ynsemreclkfb -- 19 Nisan 2017; 21:58:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dtceko D kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkür ederim, inşallah.😌🙏

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ynsemreclkfb

    Arkadaşlar Merhaba,

    14/04/2017 tarihinde Teknosa'dan 3999'tl ye 55pus6561 aldım. Ürün 1 gün sonra geldi servis kendi getirdi. Kurulum için kutuyu açtılar panel kırık :( Servis resimlerini çekti viz tv yi götüreceğiz rapor hazırlanacak ve bir kaç güne size bildireceğiz dediler. Ben daha öncede Philips 55pfk6309 almıştım bir başka eve ve o da ilk açılışta kırık çıkmıştı. Kavga gürültü 20 gün sonra değişim kararı çıkartabilmilştim ki düşünün ürünü carrefourdan almıştım kargoyla göndermişlerdi elimi sürmemiştim, servis gelip kutuyu açmıştı yine elimi sürmemiştim ve kırık çıkmıştı. Buna rağmen söylediğim gibi 20 günlük bir zaman sonrası kavga gürültü yeni ğrün vermişlerdi. Yine benim şansıma bu yeni aldığım cihaz kırık çıkınca servise ben sizinle uğraşamam daha önce böyle bir olay yine yaşamıştım ve beni rezil, mağdur etmiştiniz, kırık tv nizi alın gidin dedim. Hemen teknosa ya gttim ve servisle uğraşmak istemediğimi, daha önce böyle bir sorun yaşadığımı ve bir daha asla katlanamayacağımı söyleyerek yalvar yakar onları ikna ederk servis sürecini beklemeden yeni ürün verdiler bana. O üründe 1 gün sonra geldi, servis kurmak için kutuyu açtı ve sağlam çıktı çok şükür bu sefer. Neyse kanal ayarlamalrı vs yapıp gittiler. Onlar gittikten sonra bi ölü piksel testi yapayım dedim 3-4 tane görebildim. ( bazıları daha net, bazıları daha saydam gibi. ) onun dışında panelin gri çerçevesinin sağ üst köşesinde mercimek boyu kadar bir deforme, kırık gördüm. Hadi dedim olur böyle şeyler bilmem kaç tane milyon piksel var, ne bileyim çerçevedir bişey olmaz falan. Ki bunlara neyse dememin sebebide daha önce 2 Philips tv min kutudan kırık çıkması beni bu problemlere şükür etmeye itti diyebilirim. Fakat akşam tv izlerken özellikle açık renk gri, mavi ve yeşil tonlarında farkettim ki ekranın sağ altına yakın orta kısımda böyle saydam hayaletimsi bir çizgi var. Boyutu yaklaşık 4-5 cm kadar( 2-3 cm i daha net) Artık lanet ettim, çok moralim bozuldu. Hemen tekrar sabahına teknosa ya gittim, biz birşey yapamayız dediler, servis çağırmanız ve göstermeniz gerek dediler ve servis numarası verdiler. Aradım fakat servis olarak birşey yapamıyoruz müşteri hizmetlerini arayın diye cevap aldım, bana bir numara verdiler. Aradım servis çağırmak için, servis değil, kendilerine mail atmam gerektiğini söylediler.(problemlerle ilgili resim, video vs. Ekleyerek) bende dün öğlen 12 gibi gönderdim gğzel bir mail yazarak, video resimde ekledim. Fakat henüz dönen olmadı. Moralim çok bozuk.. 😞




    sen o TV yi iade et kabul etmezlerse Tüketici hakeme ver.
    5000 TL den FULL HD LG OLED TV al.
    bakın 4K LED TV ler hep sorunu her markada olduğu gibi. ışık sızması banding her markada var. maç izlenmiyo.. FULL HD OLED TV seni çok memnun eder.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iPeople -- 20 Nisan 2017; 9:2:2 >
  • 
Sayfa: önceki 7273747576
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.