Şimdi Ara

2016 Philips 49 Pus 6501 (123. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.730
Cevap
45
Favori
165.707
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 121122123124125
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • NeshTher N kullanıcısına yanıt
    ben garantisi bitmesine 3 ay kala ücretsiz temizlettim, artık kirlense bile garantisi bitmiş olur. philips bu kadar saçma sorunu nasıl atlamış olabilir aklım almıyor.
  • Aynen benimkine de 3 ay vardi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • NeshTher N kullanıcısına yanıt
    Peki değişim kararı çıktı diyelim . Bu ürünün piyasada yok yenileri de malum 5 6 bin lira nasıl olacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • televizyonu servise bugün verdim. Bakırköy servisine. Problem olarak ışık sızması ve ölü pixel yazdırdım. hatta ölü pixelleri gösterdim 2 tane.
  • Philipsin yeni modellerinde bu tozlanma sorunu devam ediyormu. Bilgisi olan varmı. 7000 serisi 8000 serisi filan.
  • televizyon servisten geldi ölü pixel dediğim yerlerde aslında toz varmış öyle dediler. kapattık temizledik dediler. Getirdiklerinde yine 2 tane ölü pixel vardı bu sefer başka yerde. Işık sızması görmemişler.
  • Arkadaşlar iki gündür hd kanallarda sinyal yok diyor. Trt 4k çalışıyor ama hd kanallar yok. Yayınların frekansından denedim yine de olmadı. Acaba sorun nedir?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar en son burada paylaşılan bir ayar üzerine görüntü ayarlarını degistirdim ve iyi olmadı. Eskiden paylaşan bir arkadaş vardı onun ayarları daha iyiydi. En iyi görüntü ayarı nedir paylaşabilecek olan var mıdır ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bazen renkler anlık olarak sarımsı olup tekrar normale dönen var mı?
  • mobilden internet paylasimi yapiyorum fakat uygulamalar guncellemiyor kendini ne yapmam gerekir.




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • daha önce ekran tozlanması ile ilgili mesaj atmıştım. tüketici hakem heyetine başvurmuştum. tozlanan ve kelebek giren panelimle alakalı. ücretli yapacaklarını söylemişlerdi. hatta bundan sonra ki prosedür böyle demişlerdi. dün akşam bilirkişiye tv'yi gösterdim. ben gerekli raporu tutarım dedi. kelebeği gösterince de bastı kahkahayı. bu philips i gerçekten kınıyorum. yani toz temizlemek için para talep etmek nasıl bir aymazlıktır hala anlamadım. philipsin tv departmanı ayrı sanırım. felaket kötüler. aynı şekilde evimde marathon süpürgem ufak bir arıza yaptığında o departman çok güzel ilgilendi arızamı giderdi ikiletmeden. aynı firma nasıl bu kadar tezat iş yapar çözemedim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinilker

    sonuç daha belli olmadı mı? bakimsiztarzan ?
    tozlanma problemi için Thh'ne yaptığım başvuru 30.11.18 itibariyle karara bağlandı şeklinde gösteriyor. karar bana tebligatla bildirilecekmiş. ekranımda ki tozlanma haricinde içeride ölü bir kelebek var.


  • Hakem heyeti kararım geldi. şimdi sıra firmadan gereğini yerine getirmesini istemek. bu arada 10 gün önce ledlerden bir bölümünde parlama oldu bende servisi çağırdım garanti süresinin dolmasına 3 gün kala led bloğu değişti ve ayrıca temizlik yapıldı gene çünkü içinde kelebek vardı geçen ay çağırmamıştım servisi söyledim birde temizleriz dediler. temizlik için yeniden bi ücret alınmadı bu sefer sözde alınacak denmişti philips mh den.




  • NeshTher N kullanıcısına yanıt
    anladığım kadarıyla televizyonun yenisini verecekler öyle mi. benimde ekranda tozlanma ve kelebek vardı. bilirkişiye gösterdim daha sonra karara bağlandı yazıyor e devlette ama karar elime ulaşmadı içeriğini bilmiyorum.
  • BakimsizTarzan B kullanıcısına yanıt
    misliyle yani muadiliyle değiştirilmesi kararı verildi. yenisini bulamazlar muadilini verecekler inşallah.
  • NeshTher N kullanıcısına yanıt
    siz daha önce tekrar aynı hatadan tamir ettirmişsiniz. benden para istediler direk hakem heyetine verdim
  • BakimsizTarzan B kullanıcısına yanıt
    ilk işlemde mi para istediler. servis iyice azıtmış. tp vision talimatı üzerine tozlanma nedenlerinden dolayı servise gelen ürünler ilk seferde ücretsiz ikinci ve sonralarında ücretli temizlik yapılıyor. ben mh ile görüştüğümde bu şekilde karar alındığını öğrenince hakem heyetine vereceğimi söylemiştim. sonunda netice de aldım. hakem heyeti sürecinde 1 sene içinde aynı nedenden dolayı servis işlemi gördüğü ve tozlanma olayının fabrika tarafından engellenmesi gerektiğine kanaat getirildiği için değişim kararı verildi.

    sizin ilk işleminiz olduğu için değişim değilde servis ücretinin iadesi kararı verilebilir. ama servis tarihini unutmayın 1 yıl dolmadan gene tozlanırsa mutlaka servise verin ücretli veya ücretsiz yaptırın. sonrasında hakem heyetine başvurun değişim kararı alabilirsiniz. bence bi hakem heyetine gidin kararla ilgili bilgi isteyin. tozlanma sorunu ile ilgili benim kararı emsal olarak gösterebiliyorsanız ek dilekçe ile hakem heyetine verin bence. belki emsal kabul edilip değişim kararı çıkar.




  • NeshTher N kullanıcısına yanıt
    aynı dediğiniz gibi. aradım mh yı dedim panel tozlandı ve içeride ölü bir kelebek var. tamam ekip gönderelim dediler. sonra servis aradı geleceğiz diye. sordum ücret alacak mısınız? alacaklarını beyan etti. gelmeyin o zaman dedim. şikayetvar a yazdım. bana mail olarak dönüş yaptılar. şirket kararı gereği para alacaklarını beyan ettiler maille. ben de o maille beraber hakem heyetine başvurdum
  • Garantiniz devam ediyor mu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • https://youtu.be/0TT8APlfuiQ

    mrb arkadaşlar.2 defa panel tozu temizlenmesine ragmen yaklasik 8

    ay sonra ayni sorun yine belirdi.ucret odemek istemeyip kabiliyetine güvenler kendileri temizleyebilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 121122123124125
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.