Şimdi Ara

2016 MODEL YENİ KASA TİGUAN =ANA KONU= (397. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
14.521
Cevap
202
Favori
1.110.800
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 395396397398399
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 1.4 TSİ kullanan arkadaşlar yanıtlayabilirse sevinirim. Bu motorla arabanın gitmediğini hantal kaldığını söyledi arkadaşım o kadar kötü mü gerçekten?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gayet güzel yardırıyor 1.4 tsi, hiç de hantal kaldığı yok tabi pedala asılınca yakıt da fırlıyor ayrı mesele... Arkadaşın daha önce 3000 motor bmw porsche kullanıp sonra 125hp tiguan kullandıysa o başka tabi...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ntquartex -- 3 Ağustos 2017; 22:47:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Solid bey sanırım aracınız dizel.Benim aracın ortalaması 7.3 lt.Fark yaklaşık 1.3lt x5.3tl=70 kuruş.Bir yıllık kullanımda( 20000 km de) yaklaşık 1500 tl.Çok fark yok gibi duruyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Özgür097 Ö kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, aracım 1,4 tsi manuel

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • O kadarda değil gerçekten, arac 100km 10,5 sn, arkadaşınızın beklentisi 100km 5sn ise o araç cayanne ;) sessizlik (motor - rüzgar) yalıtım gayet yeterli, bazı arkadaşlar kasis geçişlerinde iyi desede bence o kadar iyi değil, biraz sert geçince vuruyor. (not:forumda bazı araçlarda direksiyon kutusu arızası şikayeti mevcut, garanti kapsamında değişim yapan arkadaşlar oldu) Genelde arkadaşlar sağlam, güvenli olduğu konusunda hemfikir, benim öyle bi tecrübem yok, inşallah kimsenin olmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar değerli yorumlarınız için teşekkür ederim. Son bir sorum daha var, şu an yeni araç alacak olsanız 130 bin TL verip tiguan mı alırdınız yoksa başka bir araca mı yönelirdiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün suv alsam tercihim yine tiguan olurdu, sedan olarak da passat. Gerisine bakmam bile, 3008 de güzel araç fakat en az 3 yabancı dergide tiguan hep karşılaştırmalarda önde...Ha para bolsa premiuma geçiş için o zaman tabi ki tercih farklı olurdu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben 130 bin verip benzinli manuel comforline almazdım, alamazdım da (aracı aldığımdan bugüne cebimdeki para 130 olmayacaktı anca trendline gücüm yeterdi kredi kullanmadan) ,biraz kredi ile 2. el hıghline zorlar yada 2. el farklı marka modeller (qq, tuscon vs ) bakardım. 20 yıldır fiat,renault, Ford, hyundai, Peugeot kullandım hiçbiriyle yolda kalmadım çok şükür en ufak kazayıda karışmadım, marka bağımlılığımda yok, tiguan tercih etmemdeki en büyük etken tr de vw in tutulması sevilmesi vs.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar 2015 ve ya 2016 CC için ne düşünüyorsunuz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.4 tsi 150 ps performansı şaşırtıcı derecede harika.
    1.6 fsi 115 golfüm vardı daha önce, işyerimin aracı 2013 passat 2.0 tdi dsg 140 ps'e binince passat harika gelirdi, şimdi ise passat çok hantal geliyor, 1.4 tsi 150 ps performans olarak çok güzel kim hantal derse yalandır ve aracı kullanmamıştır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Adem Simit

    1.4 TSİ kullanan arkadaşlar yanıtlayabilirse sevinirim. Bu motorla arabanın gitmediğini hantal kaldığını söyledi arkadaşım o kadar kötü mü gerçekten?

    Daha önce 1,6 110 beygir opel astra aracım vardı. En büyük derdim yokuşlarda ve kimi zaman sollamalarda yığılmasıydı.Yokuşlarda özellikle 3. fitese almak benim için zaruretti. Ankara Kastamonu arasında sürekli gidip gelirim.Aracın nerelerde yığılacağını iyi bilirdim. Tiguan aldıktan sonra aynı güzegahlarda yaptığım denemelerde aha işte bu motor bu dedim.Yokuşlarda bile araba daha gaz ver gidecem diyor.Sport tuşunu almayı söylemiyorum bile böyle fırlayan gaz tepkimeleri olan araca daha önce hiç binmemiştim. Şunu anladım daha önce 8 araba kullanan biri(bunlardan biri ford cmax TDİ 115 BEYGİR) olarak şimdiye kadar hep yanlış araca binmişim ve hayatımı tehlikeye atmışım. Araç alacaksam bidaha (bunu biraz zor değiştiririm) motor hakkını verecek. Hızlı kullanan biri de değilimdir. Ancak zamanı geldiğinde motorun güçlülüğü hayat meyat meselesi oluyor.Aracın konforu kalitesi ise apayrı bişey.Direksiyona ne zaman geçsem helal olsun dedirtiyor verdiğim her krş helal olsun.
  • syetmez kullanıcısına yanıt
    Hocam esasen motor gücü değil, torku ve bu torku hangi devirde verdiği önemli. 1.4 TSI motorlar 1.500 devirden itibaren maksimum torku verdiği için araçlar muadillerinden daha seri oluyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: S3thdrift

    Hocam esasen motor gücü değil, torku ve bu torku hangi devirde verdiği önemli. 1.4 TSI motorlar 1.500 devirden itibaren maksimum torku verdiği için araçlar muadillerinden daha seri oluyor.

    Haklısın sadece motor gücü de verimli olamiyabiliyor kimi araçlarda 2.0 motorda olsa verdiği tork, motorun aktarma hızı gibi nedenlerle yetersiz kalabiliyor.Tamamen teknoloji ile alakalı vw bu konuda çok iyi
  • 1.4tsi 150 hp var bende .ama şimdiki aklım olsa 2.0tdi alırdım . Araç pedala bastıktan 1-2 sn sonra tepki veriyor.ülkemizde olan diğer 1.6tdı 1.4tsi lar gibi.hafif bağırıp öyle hızlanıyor.pişman etmez .ama daha önce 2.0 kullandıysanız 1.4 almayın. Araba gitmiyor demekte yanlış olur.gazı aldıktan sonra iyi gidiyor yani .

    2bin motor araç almayıp 1.3-1.4-1.6 başka bir araç alıcaksanız onları almayın bunu alın derim ama

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar, aracın park sensörlerini gereğinden hassas buluyorum. Dar bir yerden geçerken önü yada arka alanı almakla kalmıyor aracın yanınıda ölçüyor neredeyse. Sensörün hassasiyetine dair bir ayar var mıdır?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SolidCerberos S kullanıcısına yanıt
    Hassasiyetini bilmiyorum ama ses ayarı olması lazım isterseniz sesini kısın rahatsız olmazsınız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu da 1.6 TDI Tiguan ın sakin kullanımlı. Dört kişilik ve bagaj dolu. Safranbolu-Marmaris arasındaki yakıt durumu. Çoğunlukla 125 hız geçilmedi.Yolun üçte biri hız sabitleyiciyle kullanıldı ve bu arada klima açıktı.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Solid bey 1.4 TSI ile şehir içi ağırlıklı 6 lt ortalama tutturmak için neler yaptınız anlamadım.Foto olmasa inanmazdım resmen.Bravo diyorum...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selamlar. Ben, hanım, oğlan, bagaj tepeleme dolu, klima auto 23 derece hep açık, ankara alanya 5.5 lt ortalama gidiş, 6.2 lt ortalama dönüş yaktı. Genelde 110-120 km/s cc ile gittim. Kıssadan hisse araçlarımız ekonomik yakıyor. Araç 1.4 125 hp manuel comfortline.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: altınkaya

    1.4tsi 150 hp var bende .ama şimdiki aklım olsa 2.0tdi alırdım . Araç pedala bastıktan 1-2 sn sonra tepki veriyor.ülkemizde olan diğer 1.6tdı 1.4tsi lar gibi.hafif bağırıp öyle hızlanıyor.pişman etmez .ama daha önce 2.0 kullandıysanız 1.4 almayın. Araba gitmiyor demekte yanlış olur.gazı aldıktan sonra iyi gidiyor yani .

    2bin motor araç almayıp 1.3-1.4-1.6 başka bir araç alıcaksanız onları almayın bunu alın derim ama

    0-100 Hızlanmasında 1.4 ACT; 2.0 TDI'dan 0,1 sn daha hızlı.

    Maksimum hızları eşit

    2.0 TDI belki 100'den 200'e kadar olan hızlardaki ara hızlanmalarda daha seri olabilir.

    190'lık veya 240'lık değilse 2.0 TDI pek tavsiye etmiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SPECIALIZED -- 6 Ağustos 2017; 20:1:1 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 395396397398399
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.