Şimdi Ara

2016 MODEL YENİ KASA TİGUAN =ANA KONU= (17. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
14.523
Cevap
200
Favori
1.112.044
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 1.4 TSI da 10bin TL civarı daha ucuz olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • passat 1.6tdi dsg highline 137000tl buda 130.000tl olur
  • Crv dizel otomatik 135ten baslarken, vw dizelleri bu fiyattan asagi yapmaz kolay kolay. Crv'den yuksek fiyat belirleseler de sasirmam dogrusu...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bende yeni tiguan bekleyenlerden biriyim. fiyat konusunda az çok bir tahminde bulunayım.
    şu an baz fiyat 76 bin. otomatik farkı 14 bin.
    yeni kasa baz fiyat tahminen 85 bin gibi gelir. 15 binde otomatik farkı olur edermi 100 bin.
    trendlıne comfortlıne farkı 7-8 bin tl gibi.
    yani benim almayı düşündüğüm 1.4 tsi dsg comfortlıne araç 108-110 bin tl aralığında gelir diye tahmin ediyorum.

    dizel için birşey söylemek güç. passat ile kıyaslanırsa tsi dsg comfortline ile tdi dsg comfortlıne arasında 10 bin tl fark var.
    buna göre yeni tiguan tdi dsg comfortlıne tahmini 120-125 tl aralığında gelir diye düşünüyorum.
  • Dsg arıza tehlikesi , 1.4 motorun uzun vadedeki arıza - masraf riski ve emisyon skandalı olmasaydı bu araç piyasaya damgasını vurabilirdi. Dsg yüzünden firmanın en az 5 sene garanti vermesi lazım, yurtdışında sanırım garantileri daha uzun.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Master_Evil kullanıcısına yanıt
    Ayni paket otomatik vites ile duz vites arasinda 13.000 tl'lik fark mi? Abarti...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu eski fiyatlar şu an passatta dsg farkı 14.500
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esOess

    Dsg arıza tehlikesi , 1.4 motorun uzun vadedeki arıza - masraf riski ve emisyon skandalı olmasaydı bu araç piyasaya damgasını vurabilirdi. Dsg yüzünden firmanın en az 5 sene garanti vermesi lazım, yurtdışında sanırım garantileri daha uzun.

    buyrun size emisyonhttp://uzmanpara.milliyet.com.tr/haber-detay/gundem2/renault-hisseleri-yuzde-21-dustu/37000/37053/
    renoya geçmiş olsun.
    bu motoru kullanan mercedes. nissanada geçmiş olsun




  • Master_Evil kullanıcısına yanıt
    Yanlis mi anliyorum. Bu fark sadece otomatik vites-manuel vites farki mi yoksa donanim farki da var mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sadece vites farkı
  • Master_Evil kullanıcısına yanıt
    Otm vites buyuk rahatlik. Ancak sirf vites icin fark cok fazla. Corollada bu fark 4 bin 5 bin civari...passat almak istiyorum; cok begensem de vw'nin bazi kurum, satis politikalari bezdiriyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tiguan mı - Xtrail mi - Gla 180 mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • OnurFB1453 kullanıcısına yanıt
    GLA 180 farklı bir şey. Eşdeğer bile değil. Ancak Tiguna yada x trail mi derseniz çok zor soru.
    X-trail de cvt problemi var. Diyeceksiniz ki Tiguan DSG de yok mu. Eh onda da var olacağı kesin. ZF şanzıman koymayacağına göre....
  • cvt de tamir gibi bir durum olmuyor komple değişiyor. dsg de ya kavrama değişiyor bildiğiniz balata. yada mekatronik (elektronik parça) dsg de ciddi düzelme var. x trial daha büyük bir araç test sürüşü yapınız. gla ayrı bir klasmanda
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dtvolkanozbay

    cvt de tamir gibi bir durum olmuyor komple değişiyor. dsg de ya kavrama değişiyor bildiğiniz balata. yada mekatronik (elektronik parça) dsg de ciddi düzelme var. x trial daha büyük bir araç test sürüşü yapınız. gla ayrı bir klasmanda

    CVT de tamir olmuyor demek yanlış bilgi vermektir. Aman dikkat. Emin olmadığımız konularda arkadaşları yanlış yönlendirmeyelim.
    CVT tamir olur. Kasnak çizildiği için oyuntulardan dolayı kaçırmaya başlar, kasnağı çizende zincir grubu olunca 2 si birden değişir. CVT arıları büyük oranla kasnakta ki yol yol çiziklerden kaynaklanır. Fazla bilgide verebilirim ama bu konu başka bir yerde konuşulması lazım. Tahminen kayış ve kasnak fiyatı 2500 TL dir. Pompaya girilirse ve yağ vs. 5000 e biter
  • quote:

    Orijinalden alıntı: taydin66

    quote:

    Orijinalden alıntı: dtvolkanozbay

    cvt de tamir gibi bir durum olmuyor komple değişiyor. dsg de ya kavrama değişiyor bildiğiniz balata. yada mekatronik (elektronik parça) dsg de ciddi düzelme var. x trial daha büyük bir araç test sürüşü yapınız. gla ayrı bir klasmanda

    CVT de tamir olmuyor demek yanlış bilgi vermektir. Aman dikkat. Emin olmadığımız konularda arkadaşları yanlış yönlendirmeyelim.
    CVT tamir olur. Kasnak çizildiği için oyuntulardan dolayı kaçırmaya başlar, kasnağı çizende zincir grubu olunca 2 si birden değişir. CVT arıları büyük oranla kasnakta ki yol yol çiziklerden kaynaklanır. Fazla bilgide verebilirim ama bu konu başka bir yerde konuşulması lazım. Tahminen kayış ve kasnak fiyatı 2500 TL dir. Pompaya girilirse ve yağ vs. 5000 e biter

    doğrudur taydin bey biz sonuçta wosvoscuyuz dsg ye hakimiz. cvt genelde komple değişim şeklinde hep duyuyoruz ve de oldukça pahalı olduğu söyleniyor. gene içindekinin zincir değilde kayış olduğunu duydum fazlasını bilemiyorum tabi. tiguan görmeden sürmeden pek kıyaslayamacağız




  • dtvolkanozbay kullanıcısına yanıt
    Evet piyasa kayış diyor ama zincirdir. Çapı yaklaşık 2 cm olan ben deyim 500 siz deyin 1000 adet 1mm kalınlığındaki küçük küçük çelik parçalarının birbirine özel bir kilit sistemiyle bağlı olduğu zincirdir.
    DSG tamiri kesinlikle CVT den çok daha ucuza tamir oluyor. Bende bu CVT'yi pek sevemedim gitti. Ancak aracım az yaksın diyorsanız CVT kaçınılmaz avantajlı oluyor. DSG şanzıman bence daha iyi performans demek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: taydin66

    Evet piyasa kayış diyor ama zincirdir. Çapı yaklaşık 2 cm olan ben deyim 500 siz deyin 1000 adet 1mm kalınlığındaki küçük küçük çelik parçalarının birbirine özel bir kilit sistemiyle bağlı olduğu zincirdir.
    DSG tamiri kesinlikle CVT den çok daha ucuza tamir oluyor. Bende bu CVT'yi pek sevemedim gitti. Ancak aracım az yaksın diyorsanız CVT kaçınılmaz avantajlı oluyor. DSG şanzıman bence daha iyi performans demek.

    bilgilendirme için teşekkürler taydin bey
  • GLA ne yönden farklı beyler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.