< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
2016 focus ve 2019 golf deneme fırsatım oldu



-
-
Hocam sizin hssettiginiz sadece 'Turbo' farkı.
1.5 turbo benzin ile 1.6 atmosferik bu uçurumu hissettiren.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sadece motor sesinden bahsetmiyor. Golf ile focus arasında bariz bir kalite farkı var.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Zaten öyle de inanmaz millet. Focus yol tutuş derler ama kalan hiçbir detayı iyi değildir.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
focus zaten iyi bir otomobil değildi ki. sadece yıllardır iyi yol tutar diyerek gereksiz övdüler. focus astra gibi vasat bir arabadır.
-
Aynen hocam focusun yol tutuşu daha iyi. 2 sefer golfun saptığını hissettim ama focusta herhangi bi açma olmadı deneme sürem içerisinde ama gerisi tamamen boş. Kesinlikle golf focusa göre 1 segment üst seviye gibi.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iychan -- 27 Aralık 2023; 22:22:30 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Yıllar öne yol tutuşunu çok övdükleri focusu denemiştim taklaya geliyorduk az kalsın, aynı yoldan aynı hızlarda chevrolet lacetti hb bile sorunsuz dönüyordu bu yüzden focustan soğumuştum. Uzun lafın kısası golf tercih ederdim her koşulda, günümüzde atmosferik araba kullanmak eziyet.
-
Astra daha iyi
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Hocam focus 64 bin kmde boyasız değişensiz lastikler 2 yıllık yaz lastiği
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Yine saçma bir konu saçma yorumlar hatta arttırıyorum 90 model Astra focusdan daha iyi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Segment farkı olduğu doğrudur, ama focus lehine
Young Driveryoutube
Ford Focus RS vs Golf 7 GTI Geyik Testi Karşılaştırması 🔥 #reels #cars #keşfet #focus #golf #shortshttps://www.youtube.com/shorts/W0Y0ajkqIu4?si=3UcbmVny49cLgZ_E
'' Uçan halı'' bu test videosunda gerçekten uçuyor
Diğer halı da yola zıpkın gibi oturmuş segmentinin hakkını veriyor
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blueSKYLINE -- 28 Aralık 2023; 0:58:5 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Focus satıp Egea aldım. Çok çok daha fazla memnunum. Atmosferik ve powershift uyumu zaten berbat. Trim ve rüzgar sesine değinmiyorum bile. Focusun tek güzel yanı direksiyon tepkileri ve yol tutuşu.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yeni kasada bu sorunların hiç biri yok
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Valla yeni kasaların fiyatına çıktığımız zaman öyle çok rakibi var ki focus son tercihim olurdu sanırım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Senin tercihin
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam yukarıda da söyledim. Focusun yol tutuşu daha iyi diye. Ama onun dışında iyi olduğu herhangi bi özellik yok maalesef.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Biri 125 beygir atmosferik motor, diğeri 150 beygir turbo motor, bunların nasıl aynı performansı vermesini bekliyorsunuz ?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Gayet normal
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Zaten öyle de inanmaz millet. Focus yol tutuş derler ama kalan hiçbir detayı iyi değildir.
|
Hocam sizin hssettiginiz sadece 'Turbo' farkı.
1.5 turbo benzin ile 1.6 atmosferik bu uçurumu hissettiren. |
İyi de 1.5 turbo motorlu bir arabayla 1.6 atmosferik bir arabayı kıyaslamak çok saçma. Elmayla armut karşılaştırılmış. Turbo motorlu arabanın son dişli oranı çok daha büyüktür çünkü turbo motor düşük devirlerde yüksek tork ürettiği için o dişli oranını kaldırabilir. 180 km/s ile atmosferik motorlu Focus'ta 5.500 devir çevirirken turbo motorlu Golf'te 4000 devir çevirirsin. Yüksek devir araçta daha fazla gürültü, vibrasyon ve tedirginlik demektir. Golf 1.5TSI DSG ile kıyaslanması gereken araç son kasa Focus'un TR'ye gelmeyen 1.5 ecoboost 8 ileri olanıdır. |
2016 golf 1.2tsi ve 2019 focus 1.5 182hp kullansaydiniz da bu sefer focusu beğenecek golfü eleştirecektiniz çünkü akrabalardan gram anlamıyor, test, karşılaştırma nasıl yapılır bilmiyorsunuz. Vakit kaybısınız
|
focus zaten iyi bir otomobil değildi ki. sadece yıllardır iyi yol tutar diyerek gereksiz övdüler. focus astra gibi vasat bir arabadır. |
O binilen Focus sanırım bir takım sıkıntıları var. Plastik kalitesi olarak Golf üstündür işçilikte üstündür ama ben 180 km de tedirgin eden Focusa hiç denk gelmedim yıllarca Focus 2 3 3.5 ve şuanda 4 kullanıyorum. Focus en iyi yola basan araçların en üst sıralarındadır ha o modellerde direksiyon yolu hissettirir süspansiyon hissettirir Golf hissettirmez zaten halı efektini bu oluşturuyor ama iş araca bu hızlarda manevra yaptırmaya gelirse Focus Kıyas kabul etmez. Burada Golf ün süspansiyon ayarlarının daha yumuşak olması sadece hissiyat olarak bunu sunuyor. Heleki Focus 4 hem yalıtım olarak hem de sürüş olarak Golf le kıyaslanamaz bile ama malzeme kalitesi ve işçilik olarak Golfun hala çok gerisinde. Ben Focus 4 ile 220 km hızda nerdeyse parmak ucuyla zaptediyorum aracı o kadar keskin oturuyor yola. Buna karşın Focus 3 ve 4 teki tepkimeler artık yok araç halıda gibi yolu yutarak ilerliyor ilerliyor ama insanın uykusuda geliyor. |
Golf 7'nin yalıtımı, otobanda pürüzsüz sürüşü daha iyi doğru ama asıl hissettiğiniz fark bağıran düşük hacim atmosferik ile sesi turbo ile kısıtlanmış, bol torklu akıcı turbo motor farkı.. gerçekten sınıf farkı varmışcasına fark hissettirir uzun yolda. Focus'u 1.6 turbo ile deneseydiniz yorumunuz böyle olmazdı ama Golfün yalıtımı iyi orası ok. aslında Focusun şasi ayarları, nötr viraj dengesi, direksiyon-yol hissi net önünde Golf 7'nin ama çoğu kişi bunları anlamak bir tarafa konuyu bile bilmediği için Golf üstün geliyor.. yalıtım, konfor, malzeme kalitesi falan bunlar otomobil kullanmayı bile bilmeyen insanın anlayacağı şeyler, çok daha fazla kıymet görüyorlar.. sınıf farkı varmış gibi gelir yani gelmez değil itiraz edemem ama azcık sürüş gurmesi adam Focus varken pek Golfe bakmaz veya bakar ama mutlaka ikinci bir keyif arabası vardır. Golf 7'yi bende çok severim ama sürücüye biraz uzak araçtır Focus gibi değildir asla. bir de Vw grupta kadran sapması azcık fazladır.. ibre 160 der, Gps 145'lerdir Ford'da bu kadar fark olmuyor dipnot olsun. |
Focus'da bulunan 1.6 125 hp atmosterik motor ile yüksek hızlara çıkmak için yüksek devir çevirmek zorundasınız bu da ürkütücü bir motor sesi duymanıza neden oluyor. Süspansiyon sistemi ise yolu hissettirecek şekilde ayarlanmış, aynı şekilde direksiyonda yoldan gelen geri bildirimleri almanızı sağlıyor.
Volkswagen'in yumuşak süspansiyon, yumuşak direksiyon, iyi ses yalıtımı ile yapmış olduğu illüzyon nedeniyle uçan halı efekti yaşıyorsunuz. Ancak yoldan ve hızdan kopuk olduğunuz için asıl tehlikeli sürüşü Golf ile gerçekleştiriyorsunuz. Focus'un şasisi daha sert ve dengeli olduğu için yoldan çıkarmak daha zordur. Golf'ün şasisi ise daha ucuza daha fazla araba üretelim mantığı ile geliştirilen ve önden kopmaya daha müsait bir platformdur. Zaten kendiniz de söylemişsiniz Golf 2 defa koptu diye bu çok güvensiz bir sürüş tarzı. Oysa Focus görevini yaparak sizi güvenle yolda tutmayı başarmış. Ticari açıdan bakınca Vw'yi kutlamak lazım aslında çünkü araçlar ve ileri sürüş teknikleri hakkında bilgisi olan azınlık yerine otomobil kullanmayı öğrenmiş ancak araçlar ve ileri sürüş teknikleri hakkında bilgisi kısıtlı olan çoğunluğa göre araç ürettiği için iki aracı kıyaslayanların en az %70'i konu sahibi ile aynı şeyleri düşünürdü. |
uzun sure focus 3 ve golf 7.5 kullanmis biri olarak katilmiyorum. hatta golf daha cok yiprandi, sagindan solundan gelen sesler zamanla daha cok oldu. bahsedilen yillardaki motor ve sanziman karsilastirmasi mantikli degil zaten. |
Benzer içerikler
- toyota hilux en çok tutulan modeli
- toyota corolla 1.33 comfort
- opel movano hakkında yorumlar
- araç çakmaklık çalışmıyor
- ucuz klasik arabalar
- citroen c4 hibrit
- togg renk seçenekleri
- mg 7
- suzuki swift 2024
- ford puma 2025
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X