Şimdi Ara

2016 FİAT SEDAN AEGEA VE YENİ LİNEA (ANA KONU) (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
110
Cevap
3
Favori
13.701
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 07 note

    Bu aracın platformu Renagede, 500x ve 500 L ile aynı platform.

    Doddge dart ve Viago ise giulietta platformunda.

    Aracın sınıfı B sınıfı.Fiat Viago C sınıfı bir araç.Yalnız tasarımı Viago modeline benziyor.Bu aracın tasarımı bu sınıfa göre güzel görünüyor.FCA Style Centre tasarım konusunda Tofaş ile ortaklaşa çalışmış.
     2016 FİAT SEDAN AEGEA VE YENİ LİNEA (ANA KONU)



    quote:

    Orijinalden alıntı: Integrale

    Viaggio değil hocam, hatta stilistleri haricinde ortak bir tarafları yok..

    Bu yeni Linea da aynı şimdiki gibi segment tartışması çıkaracak. Araç aslında B segmenti (daha doğrusu B+ diyelim), ama Fiat şimdiden kompakt sedan demeye başlamış bile..

    Yani Fiat'ta değişen birşey yok. Bir segmentin en iyisi olmaktansa başka bir segmentin vasatı olmayı tercih ediyorlar.


    Albea B sınıfıdır, Linea ise C-giriş sınıfıdır. Bu araç ise Fluence gibi C sınıfı olacaktır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SiLGEC -- 11 Mayıs 2015; 10:00:33 >




  • İç mekan..!

     2016 FİAT SEDAN AEGEA VE YENİ LİNEA (ANA KONU)

     2016 FİAT SEDAN AEGEA VE YENİ LİNEA (ANA KONU)

     2016 FİAT SEDAN AEGEA VE YENİ LİNEA (ANA KONU)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ..NeyzeN.. -- 14 Mayıs 2015; 17:19:00 >




  • Evet anlaşıldığı kadarıyla yeni Linea bu...

    Mevcut Linea 2007'de çıktı. 8 sene. Bu da kasa değişikliği işte. Boyutlarından belli arabanın. Fiat mevcut Linea'ya da compact sedan diyor zaten bi değişiklik yok.
  • ..NeyzeN.. kullanıcısına yanıt
    Vites topuzu cok mu kotu bana mi oyle geldi?

    Bu arada adam niye bacagini tutup kaldirmis(Bunun cevaplanmasi guc,farkindayim)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ***Leopard*** kullanıcısına yanıt
    Vites topuzu 500X ile aynı...Araç seri üretime geçince değişir mi bilinmez :)

    Adama gelince solda ki araç fazla yakın sanırım yolcu tarafından sürücü tarafına geçmiş
  • ..NeyzeN.. kullanıcısına yanıt
    Hocam sagolun.

    İkinci soruya cevap beklemiyordum da gercekten mantikli

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ***Leopard*** kullanıcısına yanıt
    Aklıma o geldi
  • ..NeyzeN.. kullanıcısına yanıt
    Bence güzel, iç mekanı sade hoş olmuş.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Denim_Blue

    Üşenmeselerdi direk koli bandıyla kamufle edececeklerdi.

    Yıkıldım ya Aracın paçasından kalite akıyor öyle güzel.




  • Elektronik el freni yok. Arabanin felsefesini anlamak icin onemli bir detay.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ülkece birşey olmaz bizde dış ticaret açığı vermeye, sömürülmeye devam. Yerli otomobili desteklemeye daha başlamadan karalayanlar var yav dur bakalım bekle adam hemen yapıştırmış damgayı "ne üretebiliriz ki, Alman gibi yapamayız" yav dur bakalım bir girişelim şu işe bakalım ne olacak. Bence bu araçta Türkiye standartlarında üretiliyor yerden hafif yüksek zaten ülkede adım attığın yer çukur bu konuda fiat iyi iş çıkarıyor analizi çok iyi bence. Motor seçenekleri belli zaten 1.3 - 1.6 dizel 1.4 benzinli en iyisi. Fiyat aralığı ise 32.000 ile 47.000 - 48.000 olur bence. Ama bu çamur atanlar sömürülmeyi çok iyi hak ediyor hans arabasını 5 aylık maaşı ile alırken bizim deli Osman 60 ay çalışıyor hem kredi ödüyor mesaiye kalıyor. Araç garajda yatıyor 5 sene sonra satıyor bi bakıyorsun 7000-8000 km peeeh araç işi keyif işidir keyifle sürmen gerekir aldın kullanacaksın yok efenim çamur yağdı yağmur yağdı kar zart zurt yok öyle. Sömürülmeye mahkum osmanlar sizi.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Umarımki JETTA veya OKTAVİA gibi geniş ferah bir kasa olur...Boyu ve eni büyütülür...Yumurta görünümü yassı hale gelir...Uygun fiyat, uygun motor avantajı ile çok ilgi görür....Çok iyi satılır....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    Elektronik el freni yok. Arabanin felsefesini anlamak icin onemli bir detay.

    Hatta dijital kliması tek bölgeli..

    Bunlar B segment standartları hep. Araç TOFAŞ'ın ta 2 yıl önce söylediği gibi B sedan. Ama ölçüleri belli ki Linea'dan da cömert. Yani tam geçiş otomobili, B+..

    Bu segment için yakın zamanda yeni bir Tanım yapılırsa şaşırmam. C segment araçlar artık hem boyut, hem maliyet olarak çok yukarılara çıkmaya başladı. C'nin altında olan ama B'den de 1 çıt daha oturaklı, daha geniş, daha kaliteli Araçlara pazardaki talep gidecek artacaktır.

    Bu felsefedeki araçları yine Fiat, Linea ile başlatmıştı. Bu da Felsefenin devam modeli. Şimdi soru işareti olan şey Aracın adı. Linea'ya devam mı, yoksa başka bir isim mi hala bilmiyor kimse.

    Bu Aracın seneye HB ve SW versiyonları da çıkacak. Bu durumda bu araçların piyasadaki mevcut araçlar içerisinde en yakın olacağı modeller Skoda Rapid ve HB&SW türevleri diyebiliriz. Özellikle HB modelini Skoda da "kompakt" olarak nitelendiriyorken.

    Bu sebeple ben Skoda Rapid ile paralel bir fiyat bekliyorum. Hatta yerli olmanın verdiği avantaj ile bir çıt aşağıda da olabilir. Yani 45-60 arası..

    Muhtemelen de güncel Linea'nın piyasadaki Gücünü de özellikle bireysel müşteri Tarafından arttırarak devam ettirir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • " FCA'nin en büyük Ar-Ge merkezlerinden biri olan Tofaş tarafından geliştirilen"

    Vay be
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk-34JD58


    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: dardanel16


    quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk-34JD58


    quote:

    Orijinalden alıntı: needacar

    Koç ailesini sevmem ama evimde ki bütün beyaz eşyalar ARÇELIK tir. Yerli üretim ve Türk Malını herzaman desteklerim. Yakın zamanda beyaz eşyalarımı değiştireceğim, € nun rekabetçi olmasından dolayı fiyatları makul olsa bile o Alman markalarını almayacağım.

    Ben bosch ve profilo ile değiştirdim onlarda yerli imakat, koç grubundan su bile alınmaz.

    bu arada aldiğin şohben den buzdolabina kadar profilo üretir boşh damgasini vurur boşh buz dolabi var bende ama samimi söylüyorum arçelik buz dolabinda işi biliyor

    BOSCH termoteknikte çalıştım ve bu söylediğini yemedim

    Aynen, bizde bosch fabrikasının beyaz eşya bölümüne çalışıyoruz, arçelikle bosch u kıyaslamak dacia ile volkswageni kıyaslamak gibi birşey.daha önce arçeliklede çalışmıştık .

    evet bende eski bir bsh peg (bosch) servis teknisyeni olarak bu söylediklerinizi yemedim..evimdeki herşey bosch çünkü kendim tamir edebiliyorum :))

    arabaya gelince yıllarca fiat kullandım, kronik birkaç problem ve bakımlar hariç servise gitmedim. eşdeğerlerinden her zaman çok daha ucuz ve dayanıklıdır. bu millet neden aşağılar bu arabayı bilmem. çoğu binmedikleri uzun süreler kullanmadıkları arabalara 1 saatliğie binince yorum yapıyorlar.. Araç kıyaslama kriterlerini gerçekten çok merak ediyorum bu tiplerin..




  • fiat artık tasarım anlamında bişeyler yapmış bu araba gerçekten güzel olmuş beğendim bayilere gelince herkes test etmek için sıraya girecektir
  • Taksiciler buna A E G der durur artık
  • Antalya kullanıcısına yanıt
    benim açtıgım konu ana konudur ilk konuyu 16 nisanda ben açtım mayıs ayında araba netleşince herkes konu açıp ana konu yazmaya başladı bu konudan devam edebilirsinşz
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.