Şimdi Ara

2015 POLO 1.4 TDI Comfortline alınır mı ?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
2
Cevap
0
Favori
577
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar yıl sonu yaklaştı malum indirimler vs. oluyor.

    İstanbulda yaşıyorum ve trafik malum ufak araç baya işleri kolaylaştırıyor. 5 kişilik bir aileyiz. Araç 63 bin liraya fiyat aldık. Bir kaç sorum olacak.

    • Arka taraf çok dar diyorlar fikrinizi alabilir miyim sahip olanlar tarafından en çok bu uzak tutuyor bizi.

    • Başka eksi ve artıları neler. Hani almak için sebep almamak için sebep gibi fikirlerinizi söylerseniz sevinirim.


    Sizden ricam tecrübesi olanlar yardımcı olsun ciddi bir konu çünkü



    _____________________________
  • Poloya bindim. İç mekan dardı, malzemeler sınıfına göre kaliteli ama bence alabilirseniz 71e leon alın dsg iç mekan geniş ve daha kaliteli

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Polo 1.6 TDI alınır mı?
    9 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.