Şimdi Ara

2015 Mercedes C63 AMG (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
173
Cevap
2
Favori
6.638
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nemésis

    Mercedes önce gidip güzel araba üretsin.

    C180 al, ön panjura AMG logosu, çamurluklara V8 yazısı yapıştır, oldu sana 63 AMG.



    320d al birtek M3 logosu yapıştır başka birşeye gerek yok zaten

    320d vs M3

     2015 Mercedes C63 AMG
     2015 Mercedes C63 AMG



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi transverse -- 3 Ocak 2015; 2:49:15 >




  • ogameci kullanıcısına yanıt
    daha büyük bir dizel seçeneği yok olsada bu ülkede satılmaz zaten 3.0 bile yeteri kadar performans veriyorken dahasına gerek yok bence ayrıca yakında o motorlar tarih olacak gibi duruyo s220 cdı 720 xdrive a8 2.0 tdı gibi araçları görecez gibime geliyo ama dediğim gibi o araçları alan ne yakıtını ne vergisini ilk sıraya koyar
  • MB-CLS kullanıcısına yanıt
    konuyu okuyorum hepsini bitirmedim ama ölümüne mercedesi savunuyorsun, hatta bmwyi kötüyelebilmek adına audiden örnek veriyorsun. "fanboyluk körü körüne markayı savunmaktır var mı bu şekilde göstrebileceğiniz bir örnek" yazmışsın. peki mercedesi herhangi bir yönden eleştirebiliyormusun merak ettim
  • var tabi yeni e serisine koyulan 156lık motoru hiç revize etmemeleri. Tamam yeterli bir motor ama daha iyi hale getirilebilir. 9 ileri şanzıman çıkmasına ragmen 2016 yı beklemeleri. 2000 Dizel motor kategorisinde bir motor üretmemeleri. Şimdi direkt olarak sorulunca hepsi canlanmıyor aklımda ama var emin olun
  • Mavisi ağzımı sulandırdı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    quote:

    Orijinalden alıntı: Nemésis

    Mercedes önce gidip güzel araba üretsin.

    C180 al, ön panjura AMG logosu, çamurluklara V8 yazısı yapıştır, oldu sana 63 AMG.



    320d al birtek M3 logosu yapıştır başka birşeye gerek yok zaten

    320d vs M3

     2015 Mercedes C63 AMG
     2015 Mercedes C63 AMG

    Passat al arkasını kes olsun sana golf

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ya eyvallah güzel araç sözüm yok da bi önceki kasa daha çok hoşuma gidiyor nedense.
  • Psman kullanıcısına yanıt
    işte ordada olay zevke dönüşüyo 2009 sline a6 ile 2500 km yol yaptım asla kötü bşr araba demiyorum diyememde çarpılır insan ama inan 2005 e46 binmek çok daha zevk veriyo bana
  • quote:

    Orijinalden alıntı: felakettin

    işte ordada olay zevke dönüşüyo 2009 sline a6 ile 2500 km yol yaptım asla kötü bşr araba demiyorum diyememde çarpılır insan ama inan 2005 e46 binmek çok daha zevk veriyo bana

    Beklentilere gore degisiyor kesinlikle ama bi quattro surmeden Audi surdum demeyin bence Bende 5 serisi A6 gibi hantal araclari sevmiyorum. A4 ve 3 daha cekici geliyor açıkçası. Kusura bakmayin biraz sert ciktim, art niyetli yazdiginiz dusunmustum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Psman -- 3 Ocak 2015; 17:20:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Su M3'u getirmeyin gundeme burda.

    Burasi C63 konusu.

    Yok guzel, yok dinamik...vs.

    Bunlar baska olaylar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Psman kullanıcısına yanıt
    ne quatro ne xdrive a binmedim ayrıca neden art niyetli yazayım sonuçta herkesin kendi parası kendi zevki istediklerine binerler bize laf düşmez bende sizle aynı şeyi düşünüyorum hoşuma gidiyo a6 yada 5 kasa gibi araçlar ama 3 kasa a4 c serisi çok daha sportif geliyo şöle arabaya binince insanı sarıp sarmalayacak bence araç genişlik bana göre değil
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Manass-

    Yav amg denen araba bugüne kadar 6,2 litre motor kullanıp da 4 litrelik m3'ten saliselerle hızlı olan bir araçtı. Yok fabrika verilerine bakıyorum yine m3 0,2 saniye daha hızlı gözüküyor da neyse . İşinize gelince 2 kapılı araçla 4 kapılı kıyaslanmaz diyorsunuz da motor hacmini neden es geçiyorsunuz arkadaş ?? Yaklaşık yüzde 50 daha büyük bir motor ve fark ortada. Demek ki neymiş BMW'nin aktarma daha iyiymiş motor daha verimliymiş.
    Tasarım-BMW
    Sürüş Keyfi-BMW
    Verimlilik-BMW
    Güç-Yüzde 50 daha büyük motorla Mercedes

    Ha güçle verimliliğin ayrımını yapamıyorsanız tartışmayalım burada
    Neymiş M ilk önce sls amg'ye cevap verecekmiş. Koskoca M departmanı da öyle diyordu; donanımhaber forumundan bir kaç mercedes fanboyu cevap vermemiz gerektiğini söylüyormuş hemen cevap verelim

    BMW motoru 3 litreye çekti arabayı da 4 kapılı yaptı , c63 4 litre yaptı hadi coupe'sini kıyaslayacam sizin için, fark 0,3 saniye :D

    Ya aslında bunlar hiç tartışılmaya değecek konular değil. M3 daha hızlı olunca bana para vermiyorlar. Ama yukarıda da dediğim gibi ağır fanboyluk yapıp koskoca M3e M5e bok atmaya çalışıp da komik duruma düşmeyin değil mi hocam

    Yıl 2015 olmuş millet hala motor hacmiyle güç falan oranlıyor. Adam 10 yıl önce 6.2 litrelik blok tasarlamış 10 dan fazla güç kombinasyonu oluşturmuş c63 e bunu koyayım, e63'e bunu, cl63 e bunu, sl63 e bunu, sls ye bunu, sls gt ye bunu koyarım demiş. Bu tamamen markanın insiyatifinde olan birşey aynı motorun 450hp lik güç versiyonu da var 700 hp güç versiyonu da var. Küçük hacimden yüksek güç elde etmeyi teknoloji falan sanıyor adamlar :) 40 yıl önce F1'de 1.5 litre 1500hp motorlar vardı. Ayrıca, %50 daha büyük motor muhabbetine gelelim. M135i, %50 daha büyük motorla A45 Amg'yi geçebiliyor mu? Hayır yanından bile geçemiyor. Burada çıkıp Bmw'ye laf söylemenin bir mantığı var mı peki ?




  • realist olmak gerekirse sportiflik konusunda bmw daha önde bunu kabul etmek lazım.

    bkz. e39 m5 ile e55 amg yi karşılaştırın. tasarımdan,donanımdan tutunda sürüş keyfine kadar bmw açık ara farklıydı.

    E60 m5 de 5 lt atmosferik motor 507 hp ve 7 ileri şanzımanı muhteşem kombin etmişken.e63 amg de 6.3 lt 500 bg tam otomatik şanzımanlı aile arabasından farklı bişeyler yoktu.

    şimdi değerler salise iyi diye az beygir yüksek diye boş laf a gerek yok. ağır abi modunda s serisini 7 serisinden fazla severim ama sportiflikte bmw. açık ve net
  • quote:

    Orijinalden alıntı: felakettin

    ne quatro ne xdrive a binmedim ayrıca neden art niyetli yazayım sonuçta herkesin kendi parası kendi zevki istediklerine binerler bize laf düşmez bende sizle aynı şeyi düşünüyorum hoşuma gidiyo a6 yada 5 kasa gibi araçlar ama 3 kasa a4 c serisi çok daha sportif geliyo şöle arabaya binince insanı sarıp sarmalayacak bence araç genişlik bana göre değil

    Hocam forumda o kadar cok art niyetli insan var ki sirf insanlari kizdirmak,tartisma cikarmak icin boyle yorumlar yapiyor. Bizde siz gorusunuzu yazinca ister istemez boyle bir olay oldu sanip savunmaya geciyoruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Psman


    quote:

    Orijinalden alıntı: felakettin

    ne quatro ne xdrive a binmedim ayrıca neden art niyetli yazayım sonuçta herkesin kendi parası kendi zevki istediklerine binerler bize laf düşmez bende sizle aynı şeyi düşünüyorum hoşuma gidiyo a6 yada 5 kasa gibi araçlar ama 3 kasa a4 c serisi çok daha sportif geliyo şöle arabaya binince insanı sarıp sarmalayacak bence araç genişlik bana göre değil

    Hocam forumda o kadar cok art niyetli insan var ki sirf insanlari kizdirmak,tartisma cikarmak icin boyle yorumlar yapiyor. Bizde siz gorusunuzu yazinca ister istemez boyle bir olay oldu sanip savunmaya geciyoruz.

    bu forumda o kadar çok boş insan varki hepsi ayrı bi ağızdan konuşuyo ben kullanmadığım yada sahip olmadığım arabalar hakkında ne konuştum nede havasını attım hocam mercedes audi bmw bu üç araç dünya otomobil piyasasına yön veren araçlar hiç biri bir diğerinden kötü değil sadece sürücülerinin ihtiyaclarına yönelik tercih ediliyolar 1 ay öncesine kadar 2006 cls arabam vardı 8 ay kadar bindim arabaya inanın bir e serisindeki havayı bulamadım arabada şu anda 2013 e180 ve 2005 e46 var bmw hep çekici geliyo nasıl desem hani sevgilin olurda akşam yanına gitmek için fırsat kollarsın kalbin hızlı hızlı atarya bmw de bana bunu hissettiriyo akşam olsada binsem diye




  • arka stopların yeni c kasaya çok küçük ve alakasız kaldığını düşünen bir tek ben miyim?

    mercedes hayranı olarak yeni c serisini arkadan beğenmedim. tablet de berbat.
  • hysteria_ kullanıcısına yanıt
    tablet berbat ama sdışında nerdeyse her kasada var demekki millet seviyo yoksa ilk makyajda yok ederlerdi
  • Bak ilk önce üslubuna dikkat et benim canımı sıkma . daha sonra okuduğunu anlamasını öğren sonra sana laf anlatmak için geçerli bir sebebim olsun. Bunun yılla filan alakasi yok düşük hacimde yüksek güç elde etmek tabiki verimliliktir sen tutup da özel üretim f1 aracıyla seri üretim bir aracı mukayese edip bir şeyler anlatmaya çalışıyorsan boşa uğraşırsın . sırf fanboyluk uğruna laf anlatmaya çalışıyorsun. mesajınız trapspeed tarafından alintilandi diye bildirim gelince anlamıştım zaten. :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Manass-

    Bak ilk önce üslubuna dikkat et benim canımı sıkma . daha sonra okuduğunu anlamasını öğren sonra sana laf anlatmak için geçerli bir sebebim olsun. Bunun yılla filan alakasi yok düşük hacimde yüksek güç elde etmek tabiki verimliliktir sen tutup da özel üretim f1 aracıyla seri üretim bir aracı mukayese edip bir şeyler anlatmaya çalışıyorsan boşa uğraşırsın . sırf fanboyluk uğruna laf anlatmaya çalışıyorsun. mesajınız trapspeed tarafından alintilandi diye bildirim gelince anlamıştım zaten. :)

    Daha verimin ne oldugunu bilmeyen adam gelmis burada ahkam kesiyor ya :) Verimin, kutle transferi kanunlari, termodinami ile bulundugundan bir haber olmak bir yana hala dusuk hacimden yuksek guc cikarmayi verimli olarak nitelemek bilimsel facia resmen :) sonra biz fanboy oluyoruz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Manass- kullanıcısına yanıt
    Özel üretim araçların dışında aslında bu motor örnekleri çok yakınımızdada mevcut. Örnegin mazdanın 1.3 motor ile 250 beygir üretmesi, ww nin 1.4 motor ile 180 beygir kendi garanti bozmayan yazılımı ile 210 beygir güç üretmesi gibi. Bunun örnekleri arttıralabilir. Aa bak audi 3.000 motordan 300 beygir üretti mazda 1.3 den 250 beygir üretti mazdanın oturup audiye ders vermeyi gerekiyor demek biraz iş bilmemeye kaçar. Her marka ve modelin bilindigi gibi bir tasarım aşaması mevcuttur. Şimdi senin gözden kaçırdıgın nokta şu: C63 AMG de konumlandırılan motor 500 beygir. Sen diyosun ki C63 AMG 6.3 motor 500 beygir üretiyor, bmw 5.5 motor 500 beygir üretiyor. Tek motor üzerinden karşılaştırmak dogru değil. Bugün aynı motorun birsürü değişik güçte modeli var. 650+ beygire kadar çıkıyor. Yani 6.3 650 beygir ile, 5.5 500 beygir motoru kıyasladıgın zaman aslında güç motor hacmi oranı ilişkisinden dağlar oynamıyor. Oynasada bu Mercedesin 5.5 motordan veya 4.4 motordan bmw nin ürettiği güçleri elde edemeyecegi anlamına gelmiyor. Binek otomobil satın alırken kıyaslarsın aa bak bu 1.6 atmosferik 120 beygir bak bu 1.4 tsi 122 daha az yakıyor daha verimli motor felan dersin. İş markaların amg veya m departmanlarının ürettigi araçlara gelince durum pekde böyle değil. Bu konu altında defalarca tartışıldı. Kimse bmw fanboyları dışında gelip m3 m4 ü yazmadı. Üzerine alın diye söylemiyorum ama bakarsan bu kıyaslamalar yapıldı. Bizde dedik ki kardeşim tamam böyle böyle diyorsunuz buyrun teknik veriler, buyrun araçların karılaştırma süreleri, buyrun pist süreleri dedik. Ve şuan bunu hiç bir bmw audi fanboyu kabul etsede etmesede almanyanın en zorlu pistinde C63 AMG daha iyi. Bu sadece motor demek değil. Profesyonel bir araç profesyonel bir pistte test ediliyor. İşin içerisine hızlanma, fren, denge, şasi, yol tutus, aerodinamik gibi bir çok konu giriyor. Ben kendi adıma BMW nin bu kadar sport bir fimayız en sport otomobiller biz demesine karşılık o pistte iyi süreler elde etmesini isterdim. Mercedes elde edemese anlardım. Gerçekten. Fakat durum tam tersi. BMW bahsettiği gibi saglam sport otomobiller üretemiyor. Bunun en büyük örnegi karşımızda. Bakınız pist süreleri. E şimdi bu kadar kendisini böyle bir noktada vurgu yapan firma iş ciddi manada sport otomobil üretmeye gelince hala bir başarı elde edemiyorsa bu işin hoop bir dur deyip sorgulanması gerekir. Ben 4-5 senedir bu forumdayım geldim yazdım gidecem hala yazıyorum hala BMW SLS AMG ye bir karşılık veremedi. Üretmediler yapmadılar. Yapmaları gerekirdi. Çünkü SLS AMG bir sınıf oluşturdu. Bir yer edindi. Bakın X6 piyasaya çıktı pazar payı edindi, pat mercedes aynı hatlarda bir jip üretti.

    Tabiki M modelleri güzel araçlar. Herkes hayranlıklar yeni modellerini izler. Ben dahil. Fakat mesele karılaştırmaysa eger en azından konu sahibi arkadaşa bana ve diger arkadaşlara saygı duyulması gerekir. Siz birşey bilmiyorsunuz mercedesin motorları verimli değil o hacimden o güç mü üretilir demek tamamen konu baltalamaktır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MB-CLS -- 4 Ocak 2015; 12:45:12 >




  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.