Şimdi Ara

2015 Mercedes C63 AMG

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
184
Cevap
2
Favori
6.114
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    2806 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    quote:

    Orijinalden alıntı: linqs

    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    quote:

    Orijinalden alıntı: MB-CLS

    1.4 tsi motorun nesi sorunlu ? Şimdide pejo üretimi olan thp ile mi vw geçme peşindesiniz. Gene kendi ürettiğiniz bir motor değil. Bu yüzden 1.6 1.4 tsi dan iyi değil iyi bile olsa savunma hakkına sahip değilsiniz.

    Biz burada hacim güç ilişkisini degerlendirdik tamiri vs. değil. Bu hususta baktıgımız zaman gene en iyi motoru vw sunuyor servis agı bol parçası bol fiyatları makul 1.4 tsi 180 hp :)

    Bahsettiğiniz üç araç içerisinde yakıt olarak en iyisi 520 d dir. Yakıt konusunda kimseye bir itirazımız yok. Fakat audinini yeni motorunun bmw nin 2000cc motorunu yerle bir edecektir. 2000cc motoru yıllardır geliştire geliştire bu yıl sadece 5 hp koyabildiniz. Buda motor konusunda pek iyi olmadıgızı gösterecektir. Bu motorun 177lik halinide biliyoruz suanki halinizde gelecekti halide acıklandı. Ahım şahım bir geliştirme bir ekonomi gelişmesi yok.

    Firmaların geliştirdikleri ürünleri saymaya kalkarsak eger Mercedes'in açık ara önde olacagı aşikar. BMW mutfak robotu üretirken mercedes seri üretim komp. motor üretiyordu.

    Mercedesi bir kenara itecek olursak bugün kıyaslamadığınız çok altta gördüğünüz yeni passata 240 hp lik 2.0 tdi motor geldi. Ve passat malzeme kalitesi iç mekan konfor gibi konularda 3 serisinin önünde.

    bmw mükemmel bir firma değil bunu öyle anlamak isteyen sizlersiniz. Klima tuşları silinen, direksiyonları titreyen ve yıllardır çözüm bulunamayan hatta bunun için müşteriler servise ugradıgı zaman dalga geçer gibi balans yapıp gönderen bir firma bunuda bir kenara itersek paslanan koltuklarınız vs vs vs.

    Mercedes ile rekabet etmek için önce bmw nin kalite nedir ögrenmesi gerekir. Bugün 3 serisi rakiplerinden oldukca geridedir. 2000 cc dizel motoru dışında bir espirisi yok. Onuda yeni gelen 2.0 tdi silecektir zaten. Bugün 3 serisini en basit bir örnek vw yakın olsun diye söylüyorum a4 ile kıyaslarsanız her konuda geride kaldıgını görebilirsiniz.

    Bu her segmentte böyle bugün para bende en iyisini istiyorum diyen bir müşteriye bile 7 kasayı verdiğiniz zaman S classtaki başarı yok. Tüm bunları geçip üst düzey marka içerisinde süpersport diye adlandırabileceğimiz araçlar içinde bile bir başarınız yok.

    Bu yıldan itibaren bmw ve audi ciddi manada yarışmalı kazanan finalde Mercedes'le ringe çıkar

    Yeni Passat DSG Şanzıman ile 0-100 = 6.0 saniye
    Yakıt Tüketimi: 5.3 litre
    2.0 TDİ 240PS motora sahip.

    Bence bmw vw den ders almalı.



    1.4 TSI 180hp'lik versiyon sorunlu, 140'lık versiyon için değil yorumum. ''pejo'' diye yazdığın firma Mercedes'den iyi dizel motor üretiyor. Ortak motor projeleri olunca ''küstüm oynamıyorum'' moduna girmeye gerek yok, 1.6 170hp ED diye lanse edilen motor'un %70'lik kısmı BMW teknolojisidir.

    VW'nin mi parçası bol ve fiyatı makul? Sanırım hiç VW yetkili servislerine gitmediniz.

    ''Audi'nin yeni motoru yerle bir edecek'' Hani nerede? Kaldı ki 520d'nin kullandığı motor 5-6 yıllık bir teknoloji, 5 serisi yani F10 kasa mevcut motoruyla beraber en geç 2 yıl içinde üretimden kalkacak, yeni teknoloji gelecek. Ortada bir motor yokken yerle bir edildiğini görmedim hiç...

    BMW oldukça mükemmel bir otomobil ve motosiklet üreten firmadır, bunu senin kabul etmemiş olman önemli değil.

    BMW'nin mazisi çok güçlü, bunu anlatacak kadar boş zamanım yok. Mercedes kompresör motor üretirken, BMW'de 6 silindir motordan 20 yıl önce 320hp güç elde ediyordu, ne bu yani sidik mi yarıştırıyoruz anlamadım? Mercedes'de 50 sene önce martı kanat çıkarıyordu, rakibi yoktu, ee ne oldu sidik yarışımız bitti mi? Bitsin mutlu ol hadi, martı kanat diyorum bak, BMW'de yoktu tamam... :)

    3 serisi yani F30 mevcut kasa, kalite olarak Passat-Mondeo-SuperB-A4 gibi araçlardan üstündür. Bizzat F30 ve Passat sahibi olan biri olarak bunu çok net yazarım. Passat, F30 kasadan malzeme olarak kalitelidir diyen birisi, ezbere yorum yapıyordur. Passat'ın malzeme kalitesi Mondeo'dan bile kötü bazı bölümlerde. Passat abartıldığı kadar iyi bir araba değil, az yakıyor diye sesimi çıkarmıyorum orası ayrı, kendi altımda ki arabamın yalancısıyım, sen ''uzay üretimi'' Passat'a biniyorsan bir şey demem söz.

    ''Yeni gelecek A4 2.0TDI, F30 320d'yi silecektir'' önce bir gelsin, bakalım ne yapacak? Ezbere yorumlardan hoşlanmıyorum.

    BMW 7 serisi ile Mercedes S ne alaka? Konuda bu araçların adı geçmedi, geldin polemik yaratıyorsun. Hoş cevap verelim; BMW 7 serisi, Mercedes S'den geridedir. Mercedes S zaten segmentinin söz sahibi aracıdır, bunun aksini kimse söylemez.

    ''Bu yıldan itibaren bmw ve audi ciddi manada yarışmalı kazanan finalde Mercedes'le ringe çıkar''

    Audi hiç bir zaman, BMW ve Mercedes'e rakip olabilecek potansiyele sahip bir marka değil. İki markanın yancılığını yapıyor daha çok. Audi'nin BMW'yi genel anlamda, teknolojiler olsun vs... olsun geçebilmesi zor. Audi'nin tek tutunduğu dal LED far teknolojisiydi, BMW gitti lazer far üretti mesela İ8 ile satışa sundu, özelliklerini biliyorsundur, üstüne daha iyi bir far sistemi teknolojisi yok.

    2.0TDI'lik yeni Passat'ın verileri iyi ancak henüz test etmedik, önce gelsin altımıza bakalım. BMW şuan mevcut 2.0 dizel motorunu 4 yıla yakındır kullanıyor, yani eski teknoloji. Bu arada BMW'yi sadece Türkiye'de satılan motorlardan ibaret görüyor gibisin.

    M550xd gibi bir araç var, bilmem bilir misin?

    0-100 * 4.7 saniye

    3000cc motor, 381hp, 740nm tork, ortalama 5.8 yakıt tüketimi, bu motor da 2.5 yıllık bir teknoloji, Audi buna yakın bir motoru daha yeni çıkardı. Mercedes'de zatne böyle bir motorun örneği yok. Ancak Mercedes kötü bir firma değildir tabi ki, senin mantığının sorularına göre cevap vermek gerekirse.

    Ama bir şey fark ettim, sen araba örneği veriyorsun mesela; ''Rx-8'' diyorsun, bende sana daha iyisi var; ''428i'' diyorum, cevap veremiyorsun ve hemen atak yapıp, henüz trafiğe çıkmamış ''Passat 2.0TDI, A4 2.0TDI'' diyorsun.

    Anladık BMW'yi sevmiyorsun ama sevmediğin için kötülemen sadece seni ilgilendiren bir sorun. Mesela ben VW'yi sevmem ama gidip Passat aldım, en mantıklı seçim o idi parasına göre.

    şu hiç sahibi olmadığı markalara '' audi hiçbir zaman bmw ve mercedes e rakip olamayacak '' demiyormu bu forum ahalisi bi tarafımla gülüyorum hiç a4 ve 3 serisine arka arkaya bindinizmi ve kullandınızmı acaba

    Bu lafınız bana mı anlamadım?

    F30 316i aracımı daha 2 ay olmadı satalı. A4 ise en son 2009'da fln biniyordum, bana göre bir araç değil. Forumda sahip olduğumuz şeyleri anlatmak mı, yoksa insanlara bilgi vermek mi? Ben ikinci yolu tercih ediyorum. Ben biraz değişik bir kişiliğe sahibim, 316i'ye binerken ''arkadaşlarım telefon olarak E63 ve 520 kullanılır mı ne hıyar adamsın'' diyorlardı mesela. Piyasaya göre herkes İphone kullanmak zorunda ya hani o anlamda diyorum... (!)

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    quote:

    Orijinalden alıntı: linqs

    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    quote:

    Orijinalden alıntı: MB-CLS

    1.4 tsi motorun nesi sorunlu ? Şimdide pejo üretimi olan thp ile mi vw geçme peşindesiniz. Gene kendi ürettiğiniz bir motor değil. Bu yüzden 1.6 1.4 tsi dan iyi değil iyi bile olsa savunma hakkına sahip değilsiniz.

    Biz burada hacim güç ilişkisini degerlendirdik tamiri vs. değil. Bu hususta baktıgımız zaman gene en iyi motoru vw sunuyor servis agı bol parçası bol fiyatları makul 1.4 tsi 180 hp :)

    Bahsettiğiniz üç araç içerisinde yakıt olarak en iyisi 520 d dir. Yakıt konusunda kimseye bir itirazımız yok. Fakat audinini yeni motorunun bmw nin 2000cc motorunu yerle bir edecektir. 2000cc motoru yıllardır geliştire geliştire bu yıl sadece 5 hp koyabildiniz. Buda motor konusunda pek iyi olmadıgızı gösterecektir. Bu motorun 177lik halinide biliyoruz suanki halinizde gelecekti halide acıklandı. Ahım şahım bir geliştirme bir ekonomi gelişmesi yok.

    Firmaların geliştirdikleri ürünleri saymaya kalkarsak eger Mercedes'in açık ara önde olacagı aşikar. BMW mutfak robotu üretirken mercedes seri üretim komp. motor üretiyordu.

    Mercedesi bir kenara itecek olursak bugün kıyaslamadığınız çok altta gördüğünüz yeni passata 240 hp lik 2.0 tdi motor geldi. Ve passat malzeme kalitesi iç mekan konfor gibi konularda 3 serisinin önünde.

    bmw mükemmel bir firma değil bunu öyle anlamak isteyen sizlersiniz. Klima tuşları silinen, direksiyonları titreyen ve yıllardır çözüm bulunamayan hatta bunun için müşteriler servise ugradıgı zaman dalga geçer gibi balans yapıp gönderen bir firma bunuda bir kenara itersek paslanan koltuklarınız vs vs vs.

    Mercedes ile rekabet etmek için önce bmw nin kalite nedir ögrenmesi gerekir. Bugün 3 serisi rakiplerinden oldukca geridedir. 2000 cc dizel motoru dışında bir espirisi yok. Onuda yeni gelen 2.0 tdi silecektir zaten. Bugün 3 serisini en basit bir örnek vw yakın olsun diye söylüyorum a4 ile kıyaslarsanız her konuda geride kaldıgını görebilirsiniz.

    Bu her segmentte böyle bugün para bende en iyisini istiyorum diyen bir müşteriye bile 7 kasayı verdiğiniz zaman S classtaki başarı yok. Tüm bunları geçip üst düzey marka içerisinde süpersport diye adlandırabileceğimiz araçlar içinde bile bir başarınız yok.

    Bu yıldan itibaren bmw ve audi ciddi manada yarışmalı kazanan finalde Mercedes'le ringe çıkar

    Yeni Passat DSG Şanzıman ile 0-100 = 6.0 saniye
    Yakıt Tüketimi: 5.3 litre
    2.0 TDİ 240PS motora sahip.

    Bence bmw vw den ders almalı.



    1.4 TSI 180hp'lik versiyon sorunlu, 140'lık versiyon için değil yorumum. ''pejo'' diye yazdığın firma Mercedes'den iyi dizel motor üretiyor. Ortak motor projeleri olunca ''küstüm oynamıyorum'' moduna girmeye gerek yok, 1.6 170hp ED diye lanse edilen motor'un %70'lik kısmı BMW teknolojisidir.

    VW'nin mi parçası bol ve fiyatı makul? Sanırım hiç VW yetkili servislerine gitmediniz.

    ''Audi'nin yeni motoru yerle bir edecek'' Hani nerede? Kaldı ki 520d'nin kullandığı motor 5-6 yıllık bir teknoloji, 5 serisi yani F10 kasa mevcut motoruyla beraber en geç 2 yıl içinde üretimden kalkacak, yeni teknoloji gelecek. Ortada bir motor yokken yerle bir edildiğini görmedim hiç...

    BMW oldukça mükemmel bir otomobil ve motosiklet üreten firmadır, bunu senin kabul etmemiş olman önemli değil.

    BMW'nin mazisi çok güçlü, bunu anlatacak kadar boş zamanım yok. Mercedes kompresör motor üretirken, BMW'de 6 silindir motordan 20 yıl önce 320hp güç elde ediyordu, ne bu yani sidik mi yarıştırıyoruz anlamadım? Mercedes'de 50 sene önce martı kanat çıkarıyordu, rakibi yoktu, ee ne oldu sidik yarışımız bitti mi? Bitsin mutlu ol hadi, martı kanat diyorum bak, BMW'de yoktu tamam... :)

    3 serisi yani F30 mevcut kasa, kalite olarak Passat-Mondeo-SuperB-A4 gibi araçlardan üstündür. Bizzat F30 ve Passat sahibi olan biri olarak bunu çok net yazarım. Passat, F30 kasadan malzeme olarak kalitelidir diyen birisi, ezbere yorum yapıyordur. Passat'ın malzeme kalitesi Mondeo'dan bile kötü bazı bölümlerde. Passat abartıldığı kadar iyi bir araba değil, az yakıyor diye sesimi çıkarmıyorum orası ayrı, kendi altımda ki arabamın yalancısıyım, sen ''uzay üretimi'' Passat'a biniyorsan bir şey demem söz.

    ''Yeni gelecek A4 2.0TDI, F30 320d'yi silecektir'' önce bir gelsin, bakalım ne yapacak? Ezbere yorumlardan hoşlanmıyorum.

    BMW 7 serisi ile Mercedes S ne alaka? Konuda bu araçların adı geçmedi, geldin polemik yaratıyorsun. Hoş cevap verelim; BMW 7 serisi, Mercedes S'den geridedir. Mercedes S zaten segmentinin söz sahibi aracıdır, bunun aksini kimse söylemez.

    ''Bu yıldan itibaren bmw ve audi ciddi manada yarışmalı kazanan finalde Mercedes'le ringe çıkar''

    Audi hiç bir zaman, BMW ve Mercedes'e rakip olabilecek potansiyele sahip bir marka değil. İki markanın yancılığını yapıyor daha çok. Audi'nin BMW'yi genel anlamda, teknolojiler olsun vs... olsun geçebilmesi zor. Audi'nin tek tutunduğu dal LED far teknolojisiydi, BMW gitti lazer far üretti mesela İ8 ile satışa sundu, özelliklerini biliyorsundur, üstüne daha iyi bir far sistemi teknolojisi yok.

    2.0TDI'lik yeni Passat'ın verileri iyi ancak henüz test etmedik, önce gelsin altımıza bakalım. BMW şuan mevcut 2.0 dizel motorunu 4 yıla yakındır kullanıyor, yani eski teknoloji. Bu arada BMW'yi sadece Türkiye'de satılan motorlardan ibaret görüyor gibisin.

    M550xd gibi bir araç var, bilmem bilir misin?

    0-100 * 4.7 saniye

    3000cc motor, 381hp, 740nm tork, ortalama 5.8 yakıt tüketimi, bu motor da 2.5 yıllık bir teknoloji, Audi buna yakın bir motoru daha yeni çıkardı. Mercedes'de zatne böyle bir motorun örneği yok. Ancak Mercedes kötü bir firma değildir tabi ki, senin mantığının sorularına göre cevap vermek gerekirse.

    Ama bir şey fark ettim, sen araba örneği veriyorsun mesela; ''Rx-8'' diyorsun, bende sana daha iyisi var; ''428i'' diyorum, cevap veremiyorsun ve hemen atak yapıp, henüz trafiğe çıkmamış ''Passat 2.0TDI, A4 2.0TDI'' diyorsun.

    Anladık BMW'yi sevmiyorsun ama sevmediğin için kötülemen sadece seni ilgilendiren bir sorun. Mesela ben VW'yi sevmem ama gidip Passat aldım, en mantıklı seçim o idi parasına göre.

    şu hiç sahibi olmadığı markalara '' audi hiçbir zaman bmw ve mercedes e rakip olamayacak '' demiyormu bu forum ahalisi bi tarafımla gülüyorum hiç a4 ve 3 serisine arka arkaya bindinizmi ve kullandınızmı acaba

    Bu lafınız bana mı anlamadım?

    F30 316i aracımı daha 2 ay olmadı satalı. A4 ise en son 2009'da fln biniyordum, bana göre bir araç değil. Forumda sahip olduğumuz şeyleri anlatmak mı, yoksa insanlara bilgi vermek mi? Ben ikinci yolu tercih ediyorum. Ben biraz değişik bir kişiliğe sahibim, 316i'ye binerken ''arkadaşlarım telefon olarak E63 ve 520 kullanılır mı ne hıyar adamsın'' diyorlardı mesela. Piyasaya göre herkes İphone kullanmak zorunda ya hani o anlamda diyorum... (!)

    Binmis kullanmis olabilirsiniz lafim forumun geneline ama su var audi bence bmw kadar degerli bir markadir mercedeste gecmis olarak onlarin biraz daha onunde ..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi linqs -- 24 Eylül 2014; 20:24:17 >
    _____________________________
    Qorialstrasz..




  • Yarbay
    2806 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    Rakip olur veya olamaz ama hangi kategoride?

    Öncelikle şunu kabul etmek gerek; Audi, BMW ve Mercedes kadar "bağımsız" bir marka değil.

    Örnek vermek gerekirse; F20 1 Serisi, F30 3 Serisi ile aynı platformu kullanıyor. A3 ise A4 yerine Octavia ve Leon ile platform paylaşıyor.

    İşte bunun adı "maliyet kaygısı"dır. Aynı grup içerisinde statü olarak daha düşük markalar varsa, bütün AR-GE'ni bu markalarda da kullanılacak şekilde yapman gerekir. Seat ve Audi arasında bulunacak her türlü orta yol da kalite anlamında Audi'nin aleyhine olacaktır.

    Bu yüzden Audi'nin bağımsız bir marka olması halinde çok daha iyi bir konuma erişeceğini düşünüyorum.
    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    Rakip olur veya olamaz ama hangi kategoride?

    Öncelikle şunu kabul etmek gerek; Audi, BMW ve Mercedes kadar "bağımsız" bir marka değil.

    Örnek vermek gerekirse; F20 1 Serisi, F30 3 Serisi ile aynı platformu kullanıyor. A3 ise A4 yerine Octavia ve Leon ile platform paylaşıyor.

    İşte bunun adı "maliyet kaygısı"dır. Aynı grup içerisinde statü olarak daha düşük markalar varsa, bütün AR-GE'ni bu markalarda da kullanılacak şekilde yapman gerekir. Seat ve Audi arasında bulunacak her türlü orta yol da kalite anlamında Audi'nin aleyhine olacaktır.

    Bu yüzden Audi'nin bağımsız bir marka olması halinde çok daha iyi bir konuma erişeceğini düşünüyorum.

    Audi nin bagli olmasi birsey degismez mercedes dci diye kalitesimi dusuyor , neyse senin dusunce tarzini biliyorum senin icin vag ve dierleri var o yuzden tartismaya gerek yok ..



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Qorialstrasz..




  • Yarbay
    10622 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: linqs

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    Rakip olur veya olamaz ama hangi kategoride?

    Öncelikle şunu kabul etmek gerek; Audi, BMW ve Mercedes kadar "bağımsız" bir marka değil.

    Örnek vermek gerekirse; F20 1 Serisi, F30 3 Serisi ile aynı platformu kullanıyor. A3 ise A4 yerine Octavia ve Leon ile platform paylaşıyor.

    İşte bunun adı "maliyet kaygısı"dır. Aynı grup içerisinde statü olarak daha düşük markalar varsa, bütün AR-GE'ni bu markalarda da kullanılacak şekilde yapman gerekir. Seat ve Audi arasında bulunacak her türlü orta yol da kalite anlamında Audi'nin aleyhine olacaktır.

    Bu yüzden Audi'nin bağımsız bir marka olması halinde çok daha iyi bir konuma erişeceğini düşünüyorum.

    Audi nin bagli olmasi birsey degismez mercedes dci diye kalitesimi dusuyor , neyse senin dusunce tarzini biliyorum senin icin vag ve dierleri var o yuzden tartismaya gerek yok ..

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: linqs


    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    Rakip olur veya olamaz ama hangi kategoride?

    Öncelikle şunu kabul etmek gerek; Audi, BMW ve Mercedes kadar "bağımsız" bir marka değil.

    Örnek vermek gerekirse; F20 1 Serisi, F30 3 Serisi ile aynı platformu kullanıyor. A3 ise A4 yerine Octavia ve Leon ile platform paylaşıyor.

    İşte bunun adı "maliyet kaygısı"dır. Aynı grup içerisinde statü olarak daha düşük markalar varsa, bütün AR-GE'ni bu markalarda da kullanılacak şekilde yapman gerekir. Seat ve Audi arasında bulunacak her türlü orta yol da kalite anlamında Audi'nin aleyhine olacaktır.

    Bu yüzden Audi'nin bağımsız bir marka olması halinde çok daha iyi bir konuma erişeceğini düşünüyorum.

    Audi nin bagli olmasi birsey degismez mercedes dci diye kalitesimi dusuyor , neyse senin dusunce tarzini biliyorum senin icin vag ve dierleri var o yuzden tartismaya gerek yok ..

    Mercedes, Renault'dan motor alıyor.

    Ama A-Serisi ve Megane'ı aynı platformda geliştirip maksimum düzeyde ortak parça kullanmak zorunda kalmıyor.

    Neyse bu kadar detay yazmam hataydı, anlamayacağını bilmeliydim.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Hayat, kötü kahve içmek için çok kısa...




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not

    Citan-Kangoo diyorum
    |
    |
    DolceVita. kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Bilmemek ayıp değil, öğrenmemek ayıp :)
  • Yarbay
    10622 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: çokbilen

    Citan-Kangoo diyorum
    quote:

    Orijinalden alıntı: çokbilen

    Citan-Kangoo diyorum

    Mercedes'in ticarisi ile Audi'nin bineklerini mi karşılaştırıyoruz :)



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Hayat, kötü kahve içmek için çok kısa...
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not

    Audi hiç olmazsa sadece platform motor alıyor. Geriye kalanların vw ile pek ortak yanı yok. A3 ile golf'ü inceleyen kişi bu araçların ortaklıklarını fark edemez mesela. Mercedes sadece amblemini değişmiş kangoo'nunA8 gibi bir otomobilleri var. Hangi VW ile ortak A8 çok merak ettim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi çokbilen -- 24 Eylül 2014; 22:03:01 >
    |
    |
    DolceVita. kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Bilmemek ayıp değil, öğrenmemek ayıp :)
  • Yarbay
    10622 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: çokbilen

    Audi hiç olmazsa sadece platform motor alıyor. Geriye kalanların vw ile pek ortak yanı yok. A3 ile golf'ü inceleyen kişi bu araçların ortaklıklarını fark edemez mesela. Mercedes sadece amblemini değişmiş kangoo'nunA8 gibi bir otomobilleri var. Hangi VW ile ortak A8 çok merak ettim
    quote:

    Orijinalden alıntı: çokbilen

    Audi hiç olmazsa sadece platform motor alıyor. Geriye kalanların vw ile pek ortak yanı yok. A3 ile golf'ü inceleyen kişi bu araçların ortaklıklarını fark edemez mesela. Mercedes sadece amblemini değişmiş kangoo'nunA8 gibi bir otomobilleri var. Hangi VW ile ortak A8 çok merak ettim

    Gallardo'da bile o zamanın A3'ünden kabin parçaları alındığı yazıyordu uluslararası dergilerin incelemelerinde. Golf ile A3'ü mü ayıracak adamlar işi gücü bırakıp

    Sonuç olarak Audi, Mercedes ve BMW'ye göre daha eli kolu bağlı bir marka mı değil mi? Cevabı biliyoruz hepimiz :) Ben de bunun ötesinde bir şey demiyorum zaten.

    Audi'nin kalitesine vs. laf etmiyorum. Ki bugün E segmentinden bir model seçme hakkı verseler direkt A6 alır çıkarım. Aynı şekilde premium C segmentinde de A3'den başkası aklımı çelemez kolay kolay.

    Ama doğruya doğru, Audi biraz daha aile babası modunda. Grubundaki diğer markalara karşı sorumlulukları var.
    _____________________________
    Hayat, kötü kahve içmek için çok kısa...




  • Yarbay
    2806 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: linqs


    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    Rakip olur veya olamaz ama hangi kategoride?

    Öncelikle şunu kabul etmek gerek; Audi, BMW ve Mercedes kadar "bağımsız" bir marka değil.

    Örnek vermek gerekirse; F20 1 Serisi, F30 3 Serisi ile aynı platformu kullanıyor. A3 ise A4 yerine Octavia ve Leon ile platform paylaşıyor.

    İşte bunun adı "maliyet kaygısı"dır. Aynı grup içerisinde statü olarak daha düşük markalar varsa, bütün AR-GE'ni bu markalarda da kullanılacak şekilde yapman gerekir. Seat ve Audi arasında bulunacak her türlü orta yol da kalite anlamında Audi'nin aleyhine olacaktır.

    Bu yüzden Audi'nin bağımsız bir marka olması halinde çok daha iyi bir konuma erişeceğini düşünüyorum.

    Audi nin bagli olmasi birsey degismez mercedes dci diye kalitesimi dusuyor , neyse senin dusunce tarzini biliyorum senin icin vag ve dierleri var o yuzden tartismaya gerek yok ..

    Mercedes, Renault'dan motor alıyor.

    Ama A-Serisi ve Megane'ı aynı platformda geliştirip maksimum düzeyde ortak parça kullanmak zorunda kalmıyor.

    Neyse bu kadar detay yazmam hataydı, anlamayacağını bilmeliydim.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: linqs


    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    Rakip olur veya olamaz ama hangi kategoride?

    Öncelikle şunu kabul etmek gerek; Audi, BMW ve Mercedes kadar "bağımsız" bir marka değil.

    Örnek vermek gerekirse; F20 1 Serisi, F30 3 Serisi ile aynı platformu kullanıyor. A3 ise A4 yerine Octavia ve Leon ile platform paylaşıyor.

    İşte bunun adı "maliyet kaygısı"dır. Aynı grup içerisinde statü olarak daha düşük markalar varsa, bütün AR-GE'ni bu markalarda da kullanılacak şekilde yapman gerekir. Seat ve Audi arasında bulunacak her türlü orta yol da kalite anlamında Audi'nin aleyhine olacaktır.

    Bu yüzden Audi'nin bağımsız bir marka olması halinde çok daha iyi bir konuma erişeceğini düşünüyorum.

    Audi nin bagli olmasi birsey degismez mercedes dci diye kalitesimi dusuyor , neyse senin dusunce tarzini biliyorum senin icin vag ve dierleri var o yuzden tartismaya gerek yok ..

    Mercedes, Renault'dan motor alıyor.

    Ama A-Serisi ve Megane'ı aynı platformda geliştirip maksimum düzeyde ortak parça kullanmak zorunda kalmıyor.

    Neyse bu kadar detay yazmam hataydı, anlamayacağını bilmeliydim.

    Ortak platform olmasi kaliteyi dusurmez , kullanilan malzeme kalitelimi kaliteli pltform basarilimi basarili a8 7 serisinden iyimi iyi a6 da 5 serisi kadar basarili a4 ile 3 karakteristik olarak farklida olsa kalite farki yok millet servotronikten magdurken audide varmi boyle birsey .. sonuc olarak ben anliyorumda sen tarasfiz degilsin o yuzden vakit kaybetmek istemiyorum ..



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Qorialstrasz..




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not

    Audinin eli kolu bağlı ancak ürün gamı mercedes ve BMW den daha geniş, dünyada satış olarak BMW ile liderlikte yarışıyor. Eli kolu bağlı olmasa nasıl olurdu acaba Ürettiği otomobiler kalite anlamında mercedes ve BMW den geride değil, kullanılan malzemeler daha kaliteli bile derim
    |
    |
    DolceVita. kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Bilmemek ayıp değil, öğrenmemek ayıp :)
  • Yarbay
    10622 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: linqs

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: linqs


    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    Rakip olur veya olamaz ama hangi kategoride?

    Öncelikle şunu kabul etmek gerek; Audi, BMW ve Mercedes kadar "bağımsız" bir marka değil.

    Örnek vermek gerekirse; F20 1 Serisi, F30 3 Serisi ile aynı platformu kullanıyor. A3 ise A4 yerine Octavia ve Leon ile platform paylaşıyor.

    İşte bunun adı "maliyet kaygısı"dır. Aynı grup içerisinde statü olarak daha düşük markalar varsa, bütün AR-GE'ni bu markalarda da kullanılacak şekilde yapman gerekir. Seat ve Audi arasında bulunacak her türlü orta yol da kalite anlamında Audi'nin aleyhine olacaktır.

    Bu yüzden Audi'nin bağımsız bir marka olması halinde çok daha iyi bir konuma erişeceğini düşünüyorum.

    Audi nin bagli olmasi birsey degismez mercedes dci diye kalitesimi dusuyor , neyse senin dusunce tarzini biliyorum senin icin vag ve dierleri var o yuzden tartismaya gerek yok ..

    Mercedes, Renault'dan motor alıyor.

    Ama A-Serisi ve Megane'ı aynı platformda geliştirip maksimum düzeyde ortak parça kullanmak zorunda kalmıyor.

    Neyse bu kadar detay yazmam hataydı, anlamayacağını bilmeliydim.

    Ortak platform olmasi kaliteyi dusurmez , kullanilan malzeme kalitelimi kaliteli pltform basarilimi basarili a8 7 serisinden iyimi iyi a6 da 5 serisi kadar basarili a4 ile 3 karakteristik olarak farklida olsa kalite farki yok millet servotronikten magdurken audide varmi boyle birsey .. sonuc olarak ben anliyorumda sen tarasfiz degilsin o yuzden vakit kaybetmek istemiyorum ..

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: linqs


    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: linqs


    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    Rakip olur veya olamaz ama hangi kategoride?

    Öncelikle şunu kabul etmek gerek; Audi, BMW ve Mercedes kadar "bağımsız" bir marka değil.

    Örnek vermek gerekirse; F20 1 Serisi, F30 3 Serisi ile aynı platformu kullanıyor. A3 ise A4 yerine Octavia ve Leon ile platform paylaşıyor.

    İşte bunun adı "maliyet kaygısı"dır. Aynı grup içerisinde statü olarak daha düşük markalar varsa, bütün AR-GE'ni bu markalarda da kullanılacak şekilde yapman gerekir. Seat ve Audi arasında bulunacak her türlü orta yol da kalite anlamında Audi'nin aleyhine olacaktır.

    Bu yüzden Audi'nin bağımsız bir marka olması halinde çok daha iyi bir konuma erişeceğini düşünüyorum.

    Audi nin bagli olmasi birsey degismez mercedes dci diye kalitesimi dusuyor , neyse senin dusunce tarzini biliyorum senin icin vag ve dierleri var o yuzden tartismaya gerek yok ..

    Mercedes, Renault'dan motor alıyor.

    Ama A-Serisi ve Megane'ı aynı platformda geliştirip maksimum düzeyde ortak parça kullanmak zorunda kalmıyor.

    Neyse bu kadar detay yazmam hataydı, anlamayacağını bilmeliydim.

    Ortak platform olmasi kaliteyi dusurmez , kullanilan malzeme kalitelimi kaliteli pltform basarilimi basarili a8 7 serisinden iyimi iyi a6 da 5 serisi kadar basarili a4 ile 3 karakteristik olarak farklida olsa kalite farki yok millet servotronikten magdurken audide varmi boyle birsey .. sonuc olarak ben anliyorumda sen tarasfiz degilsin o yuzden vakit kaybetmek istemiyorum ..

    Evet tarafsız değilim.

    Audi'yi diğer rakiplerine göre bir parça daha yakın buluyorum kendime. Ama çok şükür sevdiğim bir marka da olsa avantaj ve dezavantajlarını görebiliyorum

    Ben sakin kullanmayı seviyorum, görece hem geniş hem de sürücüyü saran otomobiller daha çok dikkatimi çekiyor. Kabin tasarımı, işçilik ve malzeme kalitesi, emsallerine göre yolda biraz farklı durması, keskin dış tasarım hatları gibi öğeler benim için "skidpad" değerlerinden daha önemli.

    Bu yüzden şahsen Audi'yi Mercedes ve BMW'ye göre biraz daha çok severim.
    |
    |
    _____________________________
    Hayat, kötü kahve içmek için çok kısa...




  • Yarbay
    20176 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: linqs

    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    quote:

    Orijinalden alıntı: linqs

    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    quote:

    Orijinalden alıntı: MB-CLS

    1.4 tsi motorun nesi sorunlu ? Şimdide pejo üretimi olan thp ile mi vw geçme peşindesiniz. Gene kendi ürettiğiniz bir motor değil. Bu yüzden 1.6 1.4 tsi dan iyi değil iyi bile olsa savunma hakkına sahip değilsiniz.

    Biz burada hacim güç ilişkisini degerlendirdik tamiri vs. değil. Bu hususta baktıgımız zaman gene en iyi motoru vw sunuyor servis agı bol parçası bol fiyatları makul 1.4 tsi 180 hp :)

    Bahsettiğiniz üç araç içerisinde yakıt olarak en iyisi 520 d dir. Yakıt konusunda kimseye bir itirazımız yok. Fakat audinini yeni motorunun bmw nin 2000cc motorunu yerle bir edecektir. 2000cc motoru yıllardır geliştire geliştire bu yıl sadece 5 hp koyabildiniz. Buda motor konusunda pek iyi olmadıgızı gösterecektir. Bu motorun 177lik halinide biliyoruz suanki halinizde gelecekti halide acıklandı. Ahım şahım bir geliştirme bir ekonomi gelişmesi yok.

    Firmaların geliştirdikleri ürünleri saymaya kalkarsak eger Mercedes'in açık ara önde olacagı aşikar. BMW mutfak robotu üretirken mercedes seri üretim komp. motor üretiyordu.

    Mercedesi bir kenara itecek olursak bugün kıyaslamadığınız çok altta gördüğünüz yeni passata 240 hp lik 2.0 tdi motor geldi. Ve passat malzeme kalitesi iç mekan konfor gibi konularda 3 serisinin önünde.

    bmw mükemmel bir firma değil bunu öyle anlamak isteyen sizlersiniz. Klima tuşları silinen, direksiyonları titreyen ve yıllardır çözüm bulunamayan hatta bunun için müşteriler servise ugradıgı zaman dalga geçer gibi balans yapıp gönderen bir firma bunuda bir kenara itersek paslanan koltuklarınız vs vs vs.

    Mercedes ile rekabet etmek için önce bmw nin kalite nedir ögrenmesi gerekir. Bugün 3 serisi rakiplerinden oldukca geridedir. 2000 cc dizel motoru dışında bir espirisi yok. Onuda yeni gelen 2.0 tdi silecektir zaten. Bugün 3 serisini en basit bir örnek vw yakın olsun diye söylüyorum a4 ile kıyaslarsanız her konuda geride kaldıgını görebilirsiniz.

    Bu her segmentte böyle bugün para bende en iyisini istiyorum diyen bir müşteriye bile 7 kasayı verdiğiniz zaman S classtaki başarı yok. Tüm bunları geçip üst düzey marka içerisinde süpersport diye adlandırabileceğimiz araçlar içinde bile bir başarınız yok.

    Bu yıldan itibaren bmw ve audi ciddi manada yarışmalı kazanan finalde Mercedes'le ringe çıkar

    Yeni Passat DSG Şanzıman ile 0-100 = 6.0 saniye
    Yakıt Tüketimi: 5.3 litre
    2.0 TDİ 240PS motora sahip.

    Bence bmw vw den ders almalı.



    1.4 TSI 180hp'lik versiyon sorunlu, 140'lık versiyon için değil yorumum. ''pejo'' diye yazdığın firma Mercedes'den iyi dizel motor üretiyor. Ortak motor projeleri olunca ''küstüm oynamıyorum'' moduna girmeye gerek yok, 1.6 170hp ED diye lanse edilen motor'un %70'lik kısmı BMW teknolojisidir.

    VW'nin mi parçası bol ve fiyatı makul? Sanırım hiç VW yetkili servislerine gitmediniz.

    ''Audi'nin yeni motoru yerle bir edecek'' Hani nerede? Kaldı ki 520d'nin kullandığı motor 5-6 yıllık bir teknoloji, 5 serisi yani F10 kasa mevcut motoruyla beraber en geç 2 yıl içinde üretimden kalkacak, yeni teknoloji gelecek. Ortada bir motor yokken yerle bir edildiğini görmedim hiç...

    BMW oldukça mükemmel bir otomobil ve motosiklet üreten firmadır, bunu senin kabul etmemiş olman önemli değil.

    BMW'nin mazisi çok güçlü, bunu anlatacak kadar boş zamanım yok. Mercedes kompresör motor üretirken, BMW'de 6 silindir motordan 20 yıl önce 320hp güç elde ediyordu, ne bu yani sidik mi yarıştırıyoruz anlamadım? Mercedes'de 50 sene önce martı kanat çıkarıyordu, rakibi yoktu, ee ne oldu sidik yarışımız bitti mi? Bitsin mutlu ol hadi, martı kanat diyorum bak, BMW'de yoktu tamam... :)

    3 serisi yani F30 mevcut kasa, kalite olarak Passat-Mondeo-SuperB-A4 gibi araçlardan üstündür. Bizzat F30 ve Passat sahibi olan biri olarak bunu çok net yazarım. Passat, F30 kasadan malzeme olarak kalitelidir diyen birisi, ezbere yorum yapıyordur. Passat'ın malzeme kalitesi Mondeo'dan bile kötü bazı bölümlerde. Passat abartıldığı kadar iyi bir araba değil, az yakıyor diye sesimi çıkarmıyorum orası ayrı, kendi altımda ki arabamın yalancısıyım, sen ''uzay üretimi'' Passat'a biniyorsan bir şey demem söz.

    ''Yeni gelecek A4 2.0TDI, F30 320d'yi silecektir'' önce bir gelsin, bakalım ne yapacak? Ezbere yorumlardan hoşlanmıyorum.

    BMW 7 serisi ile Mercedes S ne alaka? Konuda bu araçların adı geçmedi, geldin polemik yaratıyorsun. Hoş cevap verelim; BMW 7 serisi, Mercedes S'den geridedir. Mercedes S zaten segmentinin söz sahibi aracıdır, bunun aksini kimse söylemez.

    ''Bu yıldan itibaren bmw ve audi ciddi manada yarışmalı kazanan finalde Mercedes'le ringe çıkar''

    Audi hiç bir zaman, BMW ve Mercedes'e rakip olabilecek potansiyele sahip bir marka değil. İki markanın yancılığını yapıyor daha çok. Audi'nin BMW'yi genel anlamda, teknolojiler olsun vs... olsun geçebilmesi zor. Audi'nin tek tutunduğu dal LED far teknolojisiydi, BMW gitti lazer far üretti mesela İ8 ile satışa sundu, özelliklerini biliyorsundur, üstüne daha iyi bir far sistemi teknolojisi yok.

    2.0TDI'lik yeni Passat'ın verileri iyi ancak henüz test etmedik, önce gelsin altımıza bakalım. BMW şuan mevcut 2.0 dizel motorunu 4 yıla yakındır kullanıyor, yani eski teknoloji. Bu arada BMW'yi sadece Türkiye'de satılan motorlardan ibaret görüyor gibisin.

    M550xd gibi bir araç var, bilmem bilir misin?

    0-100 * 4.7 saniye

    3000cc motor, 381hp, 740nm tork, ortalama 5.8 yakıt tüketimi, bu motor da 2.5 yıllık bir teknoloji, Audi buna yakın bir motoru daha yeni çıkardı. Mercedes'de zatne böyle bir motorun örneği yok. Ancak Mercedes kötü bir firma değildir tabi ki, senin mantığının sorularına göre cevap vermek gerekirse.

    Ama bir şey fark ettim, sen araba örneği veriyorsun mesela; ''Rx-8'' diyorsun, bende sana daha iyisi var; ''428i'' diyorum, cevap veremiyorsun ve hemen atak yapıp, henüz trafiğe çıkmamış ''Passat 2.0TDI, A4 2.0TDI'' diyorsun.

    Anladık BMW'yi sevmiyorsun ama sevmediğin için kötülemen sadece seni ilgilendiren bir sorun. Mesela ben VW'yi sevmem ama gidip Passat aldım, en mantıklı seçim o idi parasına göre.

    şu hiç sahibi olmadığı markalara '' audi hiçbir zaman bmw ve mercedes e rakip olamayacak '' demiyormu bu forum ahalisi bi tarafımla gülüyorum hiç a4 ve 3 serisine arka arkaya bindinizmi ve kullandınızmı acaba

    Bu lafınız bana mı anlamadım?

    F30 316i aracımı daha 2 ay olmadı satalı. A4 ise en son 2009'da fln biniyordum, bana göre bir araç değil. Forumda sahip olduğumuz şeyleri anlatmak mı, yoksa insanlara bilgi vermek mi? Ben ikinci yolu tercih ediyorum. Ben biraz değişik bir kişiliğe sahibim, 316i'ye binerken ''arkadaşlarım telefon olarak E63 ve 520 kullanılır mı ne hıyar adamsın'' diyorlardı mesela. Piyasaya göre herkes İphone kullanmak zorunda ya hani o anlamda diyorum... (!)

    Binmis kullanmis olabilirsiniz lafim forumun geneline ama su var audi bence bmw kadar degerli bir markadir mercedeste gecmis olarak onlarin biraz daha onunde ..

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: linqs

    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    quote:

    Orijinalden alıntı: linqs

    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    quote:

    Orijinalden alıntı: MB-CLS

    1.4 tsi motorun nesi sorunlu ? Şimdide pejo üretimi olan thp ile mi vw geçme peşindesiniz. Gene kendi ürettiğiniz bir motor değil. Bu yüzden 1.6 1.4 tsi dan iyi değil iyi bile olsa savunma hakkına sahip değilsiniz.

    Biz burada hacim güç ilişkisini degerlendirdik tamiri vs. değil. Bu hususta baktıgımız zaman gene en iyi motoru vw sunuyor servis agı bol parçası bol fiyatları makul 1.4 tsi 180 hp :)

    Bahsettiğiniz üç araç içerisinde yakıt olarak en iyisi 520 d dir. Yakıt konusunda kimseye bir itirazımız yok. Fakat audinini yeni motorunun bmw nin 2000cc motorunu yerle bir edecektir. 2000cc motoru yıllardır geliştire geliştire bu yıl sadece 5 hp koyabildiniz. Buda motor konusunda pek iyi olmadıgızı gösterecektir. Bu motorun 177lik halinide biliyoruz suanki halinizde gelecekti halide acıklandı. Ahım şahım bir geliştirme bir ekonomi gelişmesi yok.

    Firmaların geliştirdikleri ürünleri saymaya kalkarsak eger Mercedes'in açık ara önde olacagı aşikar. BMW mutfak robotu üretirken mercedes seri üretim komp. motor üretiyordu.

    Mercedesi bir kenara itecek olursak bugün kıyaslamadığınız çok altta gördüğünüz yeni passata 240 hp lik 2.0 tdi motor geldi. Ve passat malzeme kalitesi iç mekan konfor gibi konularda 3 serisinin önünde.

    bmw mükemmel bir firma değil bunu öyle anlamak isteyen sizlersiniz. Klima tuşları silinen, direksiyonları titreyen ve yıllardır çözüm bulunamayan hatta bunun için müşteriler servise ugradıgı zaman dalga geçer gibi balans yapıp gönderen bir firma bunuda bir kenara itersek paslanan koltuklarınız vs vs vs.

    Mercedes ile rekabet etmek için önce bmw nin kalite nedir ögrenmesi gerekir. Bugün 3 serisi rakiplerinden oldukca geridedir. 2000 cc dizel motoru dışında bir espirisi yok. Onuda yeni gelen 2.0 tdi silecektir zaten. Bugün 3 serisini en basit bir örnek vw yakın olsun diye söylüyorum a4 ile kıyaslarsanız her konuda geride kaldıgını görebilirsiniz.

    Bu her segmentte böyle bugün para bende en iyisini istiyorum diyen bir müşteriye bile 7 kasayı verdiğiniz zaman S classtaki başarı yok. Tüm bunları geçip üst düzey marka içerisinde süpersport diye adlandırabileceğimiz araçlar içinde bile bir başarınız yok.

    Bu yıldan itibaren bmw ve audi ciddi manada yarışmalı kazanan finalde Mercedes'le ringe çıkar

    Yeni Passat DSG Şanzıman ile 0-100 = 6.0 saniye
    Yakıt Tüketimi: 5.3 litre
    2.0 TDİ 240PS motora sahip.

    Bence bmw vw den ders almalı.



    1.4 TSI 180hp'lik versiyon sorunlu, 140'lık versiyon için değil yorumum. ''pejo'' diye yazdığın firma Mercedes'den iyi dizel motor üretiyor. Ortak motor projeleri olunca ''küstüm oynamıyorum'' moduna girmeye gerek yok, 1.6 170hp ED diye lanse edilen motor'un %70'lik kısmı BMW teknolojisidir.

    VW'nin mi parçası bol ve fiyatı makul? Sanırım hiç VW yetkili servislerine gitmediniz.

    ''Audi'nin yeni motoru yerle bir edecek'' Hani nerede? Kaldı ki 520d'nin kullandığı motor 5-6 yıllık bir teknoloji, 5 serisi yani F10 kasa mevcut motoruyla beraber en geç 2 yıl içinde üretimden kalkacak, yeni teknoloji gelecek. Ortada bir motor yokken yerle bir edildiğini görmedim hiç...

    BMW oldukça mükemmel bir otomobil ve motosiklet üreten firmadır, bunu senin kabul etmemiş olman önemli değil.

    BMW'nin mazisi çok güçlü, bunu anlatacak kadar boş zamanım yok. Mercedes kompresör motor üretirken, BMW'de 6 silindir motordan 20 yıl önce 320hp güç elde ediyordu, ne bu yani sidik mi yarıştırıyoruz anlamadım? Mercedes'de 50 sene önce martı kanat çıkarıyordu, rakibi yoktu, ee ne oldu sidik yarışımız bitti mi? Bitsin mutlu ol hadi, martı kanat diyorum bak, BMW'de yoktu tamam... :)

    3 serisi yani F30 mevcut kasa, kalite olarak Passat-Mondeo-SuperB-A4 gibi araçlardan üstündür. Bizzat F30 ve Passat sahibi olan biri olarak bunu çok net yazarım. Passat, F30 kasadan malzeme olarak kalitelidir diyen birisi, ezbere yorum yapıyordur. Passat'ın malzeme kalitesi Mondeo'dan bile kötü bazı bölümlerde. Passat abartıldığı kadar iyi bir araba değil, az yakıyor diye sesimi çıkarmıyorum orası ayrı, kendi altımda ki arabamın yalancısıyım, sen ''uzay üretimi'' Passat'a biniyorsan bir şey demem söz.

    ''Yeni gelecek A4 2.0TDI, F30 320d'yi silecektir'' önce bir gelsin, bakalım ne yapacak? Ezbere yorumlardan hoşlanmıyorum.

    BMW 7 serisi ile Mercedes S ne alaka? Konuda bu araçların adı geçmedi, geldin polemik yaratıyorsun. Hoş cevap verelim; BMW 7 serisi, Mercedes S'den geridedir. Mercedes S zaten segmentinin söz sahibi aracıdır, bunun aksini kimse söylemez.

    ''Bu yıldan itibaren bmw ve audi ciddi manada yarışmalı kazanan finalde Mercedes'le ringe çıkar''

    Audi hiç bir zaman, BMW ve Mercedes'e rakip olabilecek potansiyele sahip bir marka değil. İki markanın yancılığını yapıyor daha çok. Audi'nin BMW'yi genel anlamda, teknolojiler olsun vs... olsun geçebilmesi zor. Audi'nin tek tutunduğu dal LED far teknolojisiydi, BMW gitti lazer far üretti mesela İ8 ile satışa sundu, özelliklerini biliyorsundur, üstüne daha iyi bir far sistemi teknolojisi yok.

    2.0TDI'lik yeni Passat'ın verileri iyi ancak henüz test etmedik, önce gelsin altımıza bakalım. BMW şuan mevcut 2.0 dizel motorunu 4 yıla yakındır kullanıyor, yani eski teknoloji. Bu arada BMW'yi sadece Türkiye'de satılan motorlardan ibaret görüyor gibisin.

    M550xd gibi bir araç var, bilmem bilir misin?

    0-100 * 4.7 saniye

    3000cc motor, 381hp, 740nm tork, ortalama 5.8 yakıt tüketimi, bu motor da 2.5 yıllık bir teknoloji, Audi buna yakın bir motoru daha yeni çıkardı. Mercedes'de zatne böyle bir motorun örneği yok. Ancak Mercedes kötü bir firma değildir tabi ki, senin mantığının sorularına göre cevap vermek gerekirse.

    Ama bir şey fark ettim, sen araba örneği veriyorsun mesela; ''Rx-8'' diyorsun, bende sana daha iyisi var; ''428i'' diyorum, cevap veremiyorsun ve hemen atak yapıp, henüz trafiğe çıkmamış ''Passat 2.0TDI, A4 2.0TDI'' diyorsun.

    Anladık BMW'yi sevmiyorsun ama sevmediğin için kötülemen sadece seni ilgilendiren bir sorun. Mesela ben VW'yi sevmem ama gidip Passat aldım, en mantıklı seçim o idi parasına göre.

    şu hiç sahibi olmadığı markalara '' audi hiçbir zaman bmw ve mercedes e rakip olamayacak '' demiyormu bu forum ahalisi bi tarafımla gülüyorum hiç a4 ve 3 serisine arka arkaya bindinizmi ve kullandınızmı acaba

    Bu lafınız bana mı anlamadım?

    F30 316i aracımı daha 2 ay olmadı satalı. A4 ise en son 2009'da fln biniyordum, bana göre bir araç değil. Forumda sahip olduğumuz şeyleri anlatmak mı, yoksa insanlara bilgi vermek mi? Ben ikinci yolu tercih ediyorum. Ben biraz değişik bir kişiliğe sahibim, 316i'ye binerken ''arkadaşlarım telefon olarak E63 ve 520 kullanılır mı ne hıyar adamsın'' diyorlardı mesela. Piyasaya göre herkes İphone kullanmak zorunda ya hani o anlamda diyorum... (!)

    Binmis kullanmis olabilirsiniz lafim forumun geneline ama su var audi bence bmw kadar degerli bir markadir mercedeste gecmis olarak onlarin biraz daha onunde ..

    Ben AUDİ'yi BMW'den üstün görmüyorum, bu benim kişisel görüşüm, hiç bir tadı olmayan araçlar üretiyor. Tabi ki RS serileri veya A7 gibi harika araçları var ama olsun. Yani yıllardır hemen her kasasında E segmentte eziliyor rakiplerine mesela.
    _____________________________
    Copyright © 2011/2012/2013/2014/2015/2016/2017/2018/2019/2020 Burada yazdıklarımın tamamı hayal ürünüdür ve gerçek değildir, zotacing sorumlu tutulamaz...Yazdıklarıma inanmayın ve üzerinize almayın/alınmayın.




  • Yarbay
    15013 Mesaj
    BMW ölmüş de gömeni yok.
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not

    E segmentinde A6 ne zaman ezildiki. Abartiyorsunuz.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    zotacing kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Bilmemek ayıp değil, öğrenmemek ayıp :)
  • Yarbay
    2305 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    quote:

    Orijinalden alıntı: MB-CLS

    vw de sizin 2000cc benzinlide elde ettiğiniz 184 lügü 1.4 den elde ediyor bmwde vızıltamasıyla kalır

    Konu Mercedes olunca forumun tek fanatiği olarak, böyle cevaplar yazman doğal.

    Ama fark etmiyor, C63 AMG tarihi boyunca başarılı bir model olmadı ve olamadı hiç bir zaman. Elbette 6.3'lük kocaman motordan belli güzel bir güç elde ediyor, V8 sesi güzel, ancak o abartı güce rağmen yere aktarması sorunlu. Ayrıca rakibi M3 kadar esnek bir araç da değil.

    M3'ün tarihini ve mazisini buraya yazacak kadar zamanım yok.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    quote:

    Orijinalden alıntı: MB-CLS

    vw de sizin 2000cc benzinlide elde ettiğiniz 184 lügü 1.4 den elde ediyor bmwde vızıltamasıyla kalır

    Konu Mercedes olunca forumun tek fanatiği olarak, böyle cevaplar yazman doğal.

    Ama fark etmiyor, C63 AMG tarihi boyunca başarılı bir model olmadı ve olamadı hiç bir zaman. Elbette 6.3'lük kocaman motordan belli güzel bir güç elde ediyor, V8 sesi güzel, ancak o abartı güce rağmen yere aktarması sorunlu. Ayrıca rakibi M3 kadar esnek bir araç da değil.

    M3'ün tarihini ve mazisini buraya yazacak kadar zamanım yok.

    +1905

    Her nesilde olduğu gibi Mercedes hep daha güçlü modeller üretti fakat pistte hepimizin bildiği gibi olay değişiyor.
    _____________________________




  • Yarbay
    20176 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: çokbilen

    E segmentinde A6 ne zaman ezildiki. Abartiyorsunuz.
    quote:

    Orijinalden alıntı: çokbilen

    E segmentinde A6 ne zaman ezildiki. Abartiyorsunuz.

    Yıllardır 5 serisi ve E serisine göre oldukça geride kalıyor, binen ve kullanan kişiler anlar, ben bir şey diyemem daha fazla.
    _____________________________
    Copyright © 2011/2012/2013/2014/2015/2016/2017/2018/2019/2020 Burada yazdıklarımın tamamı hayal ürünüdür ve gerçek değildir, zotacing sorumlu tutulamaz...Yazdıklarıma inanmayın ve üzerinize almayın/alınmayın.
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not

    Pistte de kiyasiya rekabet var artik. Ayrica sls uretildiginden beridir amg departmani bence onde. Simdi de GT yi cikardilar. Bunlar yapilirken M departmani ise dizel motor cikarmakla mesguldu. Cok yavas ilerliyorlar.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    orhansencag kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Bilmemek ayıp değil, öğrenmemek ayıp :)
  • Yarbay
    2305 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: çokbilen

    Pistte de kiyasiya rekabet var artik. Ayrica sls uretildiginden beridir amg departmani bence onde. Simdi de GT yi cikardilar. Bunlar yapilirken M departmani ise dizel motor cikarmakla mesguldu. Cok yavas ilerliyorlar.
    quote:

    Orijinalden alıntı: çokbilen

    Pistte de kiyasiya rekabet var artik. Ayrica sls uretildiginden beridir amg departmani bence onde. Simdi de GT yi cikardilar. Bunlar yapilirken M departmani ise dizel motor cikarmakla mesguldu. Cok yavas ilerliyorlar.

    SLS, M3 ve C63 AMG yle kıyaslanabilecek bir otomobil değil. Günümüzde M Power ın SLS AMG ve AMG GT rakibi bir otomobili yok.

    M Power ın ürettiği otomobiller sürüş dinamikleri üzerine kurulu safkan pist otomobilleri ve odaklandıkları konuda son derece başarılılar.

    http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_N%C3%BCrburgring_Nordschleife_lap_times
    _____________________________




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not

    SLS yi kiyaslamak icin soylemedim. AMG departmaninin bulundugu noktayla M departmaninin kiyasini yapmak icin soyledim. Bmw nin pistte bariz bir ustunlugu yok. M5 ile E63 ayni surede donuyorlar. Eski kasa m3, C63 ten daha kotu surede donuyordu. Mesela mercedesin C63 black series gibi uc modelleri cikiyor. Bmw de bu tip hareketler yok. Varsa yoksa m3,m5. Onlarda cok gec cikiyorlar. 3 serisinin makyaj zamani geldi m3 daha yeni tanitildi mesela.

    http://fastestlaps.com/cars/merceds_c_63_amg_black_seriesaerodynamics_package.html

    http://fastestlaps.com/tracks/nordschleife.html



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi çokbilen -- 24 Eylül 2014; 23:59:07 >
    |
    |
    orhansencag kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Bilmemek ayıp değil, öğrenmemek ayıp :)




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not

    Kardeşim bir A6 kullanıcısı olarak şunu söyliyim ki halimden çok memnunum. Millet ezildiğini zannediyor , piyasası düşüyor 30 bin tl daha ucuza çok daha donanımlı araç almış oluyoruz biz de.

    BMW son kasa 5 e de bindim E ye de bindim A6 ya da bindim. Yaşım 20. Heyecanlı kullanmayı severim. Yani diğer 2 model arkadan itiş sebebiyle beni çok daha fazla cezbediyor. Ama gittim babama dedim ki A6 alalım. O da aldı. Zaten benim arabam gibi bir şey. Çok memnunum kararımdan. Hiç bi zaman da pişman olmadım.

    İnsanlar da bi marka algısı yaratılmış. BMW ve Mercedese ( özellikle mercedese ) fazla iyimser yaklaşılıyor. Audi ise ayrı tutuluyor nedendir anlamadım.

    3 ünü de kullanan biri olarak şunu söyliyim bunu sattığımda alacağım araba 3.0 quatro olur ya da e320 4matic ama asla Bir BMW yi bu gözle bakıp almam.

    E30 E46 ve E39 hastasıyım o ayrı. Ancak şu an E segmentindeki en başarılı araç bence A6 dır.
    |
    |
    zotacing kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________




  • Yarbay
    20176 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: barisatlas

    Kardeşim bir A6 kullanıcısı olarak şunu söyliyim ki halimden çok memnunum. Millet ezildiğini zannediyor , piyasası düşüyor 30 bin tl daha ucuza çok daha donanımlı araç almış oluyoruz biz de.

    BMW son kasa 5 e de bindim E ye de bindim A6 ya da bindim. Yaşım 20. Heyecanlı kullanmayı severim. Yani diğer 2 model arkadan itiş sebebiyle beni çok daha fazla cezbediyor. Ama gittim babama dedim ki A6 alalım. O da aldı. Zaten benim arabam gibi bir şey. Çok memnunum kararımdan. Hiç bi zaman da pişman olmadım.

    İnsanlar da bi marka algısı yaratılmış. BMW ve Mercedese ( özellikle mercedese ) fazla iyimser yaklaşılıyor. Audi ise ayrı tutuluyor nedendir anlamadım.

    3 ünü de kullanan biri olarak şunu söyliyim bunu sattığımda alacağım araba 3.0 quatro olur ya da e320 4matic ama asla Bir BMW yi bu gözle bakıp almam.

    E30 E46 ve E39 hastasıyım o ayrı. Ancak şu an E segmentindeki en başarılı araç bence A6 dır.
    quote:

    Orijinalden alıntı: barisatlas

    Kardeşim bir A6 kullanıcısı olarak şunu söyliyim ki halimden çok memnunum. Millet ezildiğini zannediyor , piyasası düşüyor 30 bin tl daha ucuza çok daha donanımlı araç almış oluyoruz biz de.

    BMW son kasa 5 e de bindim E ye de bindim A6 ya da bindim. Yaşım 20. Heyecanlı kullanmayı severim. Yani diğer 2 model arkadan itiş sebebiyle beni çok daha fazla cezbediyor. Ama gittim babama dedim ki A6 alalım. O da aldı. Zaten benim arabam gibi bir şey. Çok memnunum kararımdan. Hiç bi zaman da pişman olmadım.

    İnsanlar da bi marka algısı yaratılmış. BMW ve Mercedese ( özellikle mercedese ) fazla iyimser yaklaşılıyor. Audi ise ayrı tutuluyor nedendir anlamadım.

    3 ünü de kullanan biri olarak şunu söyliyim bunu sattığımda alacağım araba 3.0 quatro olur ya da e320 4matic ama asla Bir BMW yi bu gözle bakıp almam.

    E30 E46 ve E39 hastasıyım o ayrı. Ancak şu an E segmentindeki en başarılı araç bence A6 dır.

    Herkesin zevki farklı, A6 kötü araç değildir zaten ben öyle bir şey yazmadım. Sadece rakiplerinden geridedir. Buna katılan olur, katılmayan olmaz, orası beni ilgilendirmez, herkes kendi fikrini savunacağı için pek sağlıklı bir tartışma olmaz.
    _____________________________
    Copyright © 2011/2012/2013/2014/2015/2016/2017/2018/2019/2020 Burada yazdıklarımın tamamı hayal ürünüdür ve gerçek değildir, zotacing sorumlu tutulamaz...Yazdıklarıma inanmayın ve üzerinize almayın/alınmayın.




Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Bey Azura
üniversite
Mobilya Takımları
Orjinal Laptop Yedek Parça
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,781
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.