Şimdi Ara

2015 Mercedes C63 AMG (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
174
Cevap
2
Favori
6.638
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: linqs


    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    Rakip olur veya olamaz ama hangi kategoride?

    Öncelikle şunu kabul etmek gerek; Audi, BMW ve Mercedes kadar "bağımsız" bir marka değil.

    Örnek vermek gerekirse; F20 1 Serisi, F30 3 Serisi ile aynı platformu kullanıyor. A3 ise A4 yerine Octavia ve Leon ile platform paylaşıyor.

    İşte bunun adı "maliyet kaygısı"dır. Aynı grup içerisinde statü olarak daha düşük markalar varsa, bütün AR-GE'ni bu markalarda da kullanılacak şekilde yapman gerekir. Seat ve Audi arasında bulunacak her türlü orta yol da kalite anlamında Audi'nin aleyhine olacaktır.

    Bu yüzden Audi'nin bağımsız bir marka olması halinde çok daha iyi bir konuma erişeceğini düşünüyorum.

    Audi nin bagli olmasi birsey degismez mercedes dci diye kalitesimi dusuyor , neyse senin dusunce tarzini biliyorum senin icin vag ve dierleri var o yuzden tartismaya gerek yok ..

    Mercedes, Renault'dan motor alıyor.

    Ama A-Serisi ve Megane'ı aynı platformda geliştirip maksimum düzeyde ortak parça kullanmak zorunda kalmıyor.

    Neyse bu kadar detay yazmam hataydı, anlamayacağını bilmeliydim.

    Ortak platform olmasi kaliteyi dusurmez , kullanilan malzeme kalitelimi kaliteli pltform basarilimi basarili a8 7 serisinden iyimi iyi a6 da 5 serisi kadar basarili a4 ile 3 karakteristik olarak farklida olsa kalite farki yok millet servotronikten magdurken audide varmi boyle birsey .. sonuc olarak ben anliyorumda sen tarasfiz degilsin o yuzden vakit kaybetmek istemiyorum ..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • DolceVita. kullanıcısına yanıt
    Audinin eli kolu bağlı ancak ürün gamı mercedes ve BMW den daha geniş, dünyada satış olarak BMW ile liderlikte yarışıyor. Eli kolu bağlı olmasa nasıl olurdu acaba Ürettiği otomobiler kalite anlamında mercedes ve BMW den geride değil, kullanılan malzemeler daha kaliteli bile derim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: linqs


    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: linqs


    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    Rakip olur veya olamaz ama hangi kategoride?

    Öncelikle şunu kabul etmek gerek; Audi, BMW ve Mercedes kadar "bağımsız" bir marka değil.

    Örnek vermek gerekirse; F20 1 Serisi, F30 3 Serisi ile aynı platformu kullanıyor. A3 ise A4 yerine Octavia ve Leon ile platform paylaşıyor.

    İşte bunun adı "maliyet kaygısı"dır. Aynı grup içerisinde statü olarak daha düşük markalar varsa, bütün AR-GE'ni bu markalarda da kullanılacak şekilde yapman gerekir. Seat ve Audi arasında bulunacak her türlü orta yol da kalite anlamında Audi'nin aleyhine olacaktır.

    Bu yüzden Audi'nin bağımsız bir marka olması halinde çok daha iyi bir konuma erişeceğini düşünüyorum.

    Audi nin bagli olmasi birsey degismez mercedes dci diye kalitesimi dusuyor , neyse senin dusunce tarzini biliyorum senin icin vag ve dierleri var o yuzden tartismaya gerek yok ..

    Mercedes, Renault'dan motor alıyor.

    Ama A-Serisi ve Megane'ı aynı platformda geliştirip maksimum düzeyde ortak parça kullanmak zorunda kalmıyor.

    Neyse bu kadar detay yazmam hataydı, anlamayacağını bilmeliydim.

    Ortak platform olmasi kaliteyi dusurmez , kullanilan malzeme kalitelimi kaliteli pltform basarilimi basarili a8 7 serisinden iyimi iyi a6 da 5 serisi kadar basarili a4 ile 3 karakteristik olarak farklida olsa kalite farki yok millet servotronikten magdurken audide varmi boyle birsey .. sonuc olarak ben anliyorumda sen tarasfiz degilsin o yuzden vakit kaybetmek istemiyorum ..

    Evet tarafsız değilim.

    Audi'yi diğer rakiplerine göre bir parça daha yakın buluyorum kendime. Ama çok şükür sevdiğim bir marka da olsa avantaj ve dezavantajlarını görebiliyorum

    Ben sakin kullanmayı seviyorum, görece hem geniş hem de sürücüyü saran otomobiller daha çok dikkatimi çekiyor. Kabin tasarımı, işçilik ve malzeme kalitesi, emsallerine göre yolda biraz farklı durması, keskin dış tasarım hatları gibi öğeler benim için "skidpad" değerlerinden daha önemli.

    Bu yüzden şahsen Audi'yi Mercedes ve BMW'ye göre biraz daha çok severim.




  • BMW ölmüş de gömeni yok.
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    E segmentinde A6 ne zaman ezildiki. Abartiyorsunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    quote:

    Orijinalden alıntı: MB-CLS

    vw de sizin 2000cc benzinlide elde ettiğiniz 184 lügü 1.4 den elde ediyor bmwde vızıltamasıyla kalır

    Konu Mercedes olunca forumun tek fanatiği olarak, böyle cevaplar yazman doğal.

    Ama fark etmiyor, C63 AMG tarihi boyunca başarılı bir model olmadı ve olamadı hiç bir zaman. Elbette 6.3'lük kocaman motordan belli güzel bir güç elde ediyor, V8 sesi güzel, ancak o abartı güce rağmen yere aktarması sorunlu. Ayrıca rakibi M3 kadar esnek bir araç da değil.

    M3'ün tarihini ve mazisini buraya yazacak kadar zamanım yok.

    +1905

    Her nesilde olduğu gibi Mercedes hep daha güçlü modeller üretti fakat pistte hepimizin bildiği gibi olay değişiyor.




  • orhansencag kullanıcısına yanıt
    Pistte de kiyasiya rekabet var artik. Ayrica sls uretildiginden beridir amg departmani bence onde. Simdi de GT yi cikardilar. Bunlar yapilirken M departmani ise dizel motor cikarmakla mesguldu. Cok yavas ilerliyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: çokbilen

    Pistte de kiyasiya rekabet var artik. Ayrica sls uretildiginden beridir amg departmani bence onde. Simdi de GT yi cikardilar. Bunlar yapilirken M departmani ise dizel motor cikarmakla mesguldu. Cok yavas ilerliyorlar.

    SLS, M3 ve C63 AMG yle kıyaslanabilecek bir otomobil değil. Günümüzde M Power ın SLS AMG ve AMG GT rakibi bir otomobili yok.

    M Power ın ürettiği otomobiller sürüş dinamikleri üzerine kurulu safkan pist otomobilleri ve odaklandıkları konuda son derece başarılılar.

    http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_N%C3%BCrburgring_Nordschleife_lap_times




  • orhansencag kullanıcısına yanıt
    SLS yi kiyaslamak icin soylemedim. AMG departmaninin bulundugu noktayla M departmaninin kiyasini yapmak icin soyledim. Bmw nin pistte bariz bir ustunlugu yok. M5 ile E63 ayni surede donuyorlar. Eski kasa m3, C63 ten daha kotu surede donuyordu. Mesela mercedesin C63 black series gibi uc modelleri cikiyor. Bmw de bu tip hareketler yok. Varsa yoksa m3,m5. Onlarda cok gec cikiyorlar. 3 serisinin makyaj zamani geldi m3 daha yeni tanitildi mesela.

    http://fastestlaps.com/cars/merceds_c_63_amg_black_seriesaerodynamics_package.html

    http://fastestlaps.com/tracks/nordschleife.html



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi çokbilen -- 24 Eylül 2014; 23:59:07 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • zotacing kullanıcısına yanıt
    Kardeşim bir A6 kullanıcısı olarak şunu söyliyim ki halimden çok memnunum. Millet ezildiğini zannediyor , piyasası düşüyor 30 bin tl daha ucuza çok daha donanımlı araç almış oluyoruz biz de.

    BMW son kasa 5 e de bindim E ye de bindim A6 ya da bindim. Yaşım 20. Heyecanlı kullanmayı severim. Yani diğer 2 model arkadan itiş sebebiyle beni çok daha fazla cezbediyor. Ama gittim babama dedim ki A6 alalım. O da aldı. Zaten benim arabam gibi bir şey. Çok memnunum kararımdan. Hiç bi zaman da pişman olmadım.

    İnsanlar da bi marka algısı yaratılmış. BMW ve Mercedese ( özellikle mercedese ) fazla iyimser yaklaşılıyor. Audi ise ayrı tutuluyor nedendir anlamadım.

    3 ünü de kullanan biri olarak şunu söyliyim bunu sattığımda alacağım araba 3.0 quatro olur ya da e320 4matic ama asla Bir BMW yi bu gözle bakıp almam.

    E30 E46 ve E39 hastasıyım o ayrı. Ancak şu an E segmentindeki en başarılı araç bence A6 dır.




  • barisatlas B kullanıcısına yanıt
    Bak birader ilk once cumlelerimi duzgun okuyarak basla su ise. BMW dunyanin en iyi dizel motor ureticilerinden "biridir".

    BMW'nin 2 litre alti motorlarini PSA grubu uretmiyor. O motorlar PSA ile "birlikte" gelistirildi. Mercedes'teki gibi gidip direkt alinmadi ilk once bunu bir netlestirelim.

    Pazara gore urun uretmek/sunmak her firmanin pazarlama stratejisi icinde vardir, ki dogru olan da budur. 40 bin altina vermis de en az 60 bin fark olmaliymis filan bunu neye gore hesapladin da soyledin ?

    Sen Audi'yi karakteristik olarak daha sevdin diye koskoca BMW'ye de Mercedes'e de kufur edip, sonra biz ne yaptik ki laf ediyoruz demen biraz ilginc olmus.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    Doğru herkesin zevki farklı.

    Ancak şuna dikkat çekmek isterim. Bir fanboy değilim. Başlangıçta 3 üne de karşı eşit yaklaştım. Hepsini denedim. Özellikle göğüs ve döşeme kalitesi içlerinde en kötü olan BMW idi. Gidişi ve seyir konforları arasında neredeyse fark yok.

    Olay kendi teknolojilerini kullanmaksa yine Audi kazanıyor. Son kasa A6 ve içindeki 177 beygirlik motor muazzam bir verimliliğe sahip. Şehir içi 25 kuruşa kadar iniyor yakıt ki boşken 1.7 tonluk bir ağırlığa sahip.

    Bence Mercedes ve Audi farklı yönlerden birbirlerini yenerler. Mercedesin duruşu ve karizmatik havası diğerlerinde yok. BMW ise aralarında yaramaz toy bir çocuk gibi. Daha 40 fırın ekmek yemesi lazım onlara yetişebilmesi için.

    Bir kaç yıl önce TR ye gelen mercedesin yetkili bir abisi şunu dedi " Tr de BMW ve MErso yu kıyaslıyormuş ( tebessüm) avrupada böyle bir kıyas bile yok. "

    Gençken arkadan itiş olması sebebiyle herkesin aşık olduğu otomobil BMW maalesef orada kalmalıdır. Burada neden mercedes değil o da arkadan itiş derseniz. Bu sorunun cevabı mercedese tutkun olmamın da kaynağıdır. El freni ayaktadır. Ve serseriliğe mahal vermez. Dolayısıyla baba arabasıdır. BMW ise toy delikanlı. Onun için ilk arabam E39 olacaktır :D bayılıyorum tasarımına ve konforuna. Ve el freni var ve arkadan itiş. :D




  • Manass- kullanıcısına yanıt
    Bak birader! sana kim birlikte geliştirildi dedi veya nereden okudun bilmiyorum.

    Ancak PSA grup un da BMW nin "birlikte geliştirildi" cümlesini kullanmak işine gelir. BMW marka imajını zedelememiş olurken , PSA gruba da biz BMW ile birlikte çalışıyoruz imajını kazandırır. Bu bilgiyi ben nereden öğrendim? BMW nin elektronik sistemlerini tasarlayan , çizen, projelendiren firmanın yetkin bir mühendisinden öğrendim. Bu arkadaş bilhassa motor ile ilgili kısımda çalışıyor. Gaz tepkisi, ABS, ESP , CPU vs gibi sistemler yani.

    PSA gruptan satın alındığını söyledi. Varsa elinde daha sağlam bir bilgi buyur paylaş.

    40 bin değil de 60 bin neden? Motor hacminin küçük tutulmasından dolayı oluşan Vergi yaklaşık olarak bu rakama tekabül ediyor. Zira yurtdışındaki satış fiyatlarına baktığınızda 2 litrelik ve 6.3 litrelik motor hacmine sahip araçların fiyat değişimi Türkiye ile tamamen alakasız. Orada motordan dolayı değişen fiyatlar 5 10 bin dolar kadar değişiyor maksimum. Zaten dolu bir E kasa mercedesin sıfır fiyatı 28 bin euro dan başlıyor. dolusu ve daha büyük hacimlisi 40 a doğru yaklaşıyor. Bu noktada benim hesabıma gelirsek: şu an 210 bin lira diyelim boş bir E 220 CDI fiyatına. E 180 elite ise 170 bin bandında satılıyor. Peki 220 ye etkiyen vergi yüzde kaç? Yüzde 145 ötv artı yüzde 18 KDV ki KDV de ötv eklenmiş meblağdan uygulanıyor. 210 binden vergiler çıkınca geriye 75 bin tl gibi bir rakam kalıyor. Aynı hesabı E 180 e yaparsak vergisiz kalan para 100 bin lira. Arada 25 bin lira fark var ;) Biri yüzde 145 ötv iken öbürü yüzde 45 ötv ödüyor.

    Ben 3 markayı da ayrı ayrı özelliklerinden dolayı seviyorum. Mercedesin konforu ve karizmatik duruşu, BMW nin sportif agresif tavrı ve Audinin kalender , babacan duruşu var. Kim hangisi tercih ediyorsa biner. Ancak ne kullanıcı olduğumuz söylenebilir millet olarak ne de üreticisi bu araçların. Gerçek 5 sersi bence 535 xd dir. Veya M5 tir. Diğerleri içinde geçerli. Ki bunlara da milletimizin gücü yetmediğinden yolda gördüğümüzde ilk olarak plakasına bakarız hangi ülkeden gelmiş diye. Bunu yapmayan varsa söylesin. Bu bağlamda biz bunlara rakip olacak veya üretecek kudrette olmadığımız için bunları eleştirmek bizim haddimize değil. Bu kadar basit. Sen önce 4 silindirli bir halk otonu yap da ondan sonra eleştirirsin 6.3 V8 motordan ne kadar güç çıkışı verdirdiğini adamın.

    Ha yukardaki vergi hesabını yaptıktan sonra da Mercedese söverim. Onu alana da söverim. Almak zorunda bırakana daha çok söverim.




  • barisatlas B kullanıcısına yanıt
    https://forum.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=87261695&p=1#87261695

    Bu konuyu bir oku sen. Bu motorlarin ortak uretim olmasi BMW'nin imajina hic bir sekilde zarar vermedi vermez. PSA grubu kucuk hacimli ve/veya dizel motor uretiminde cok basarili bir firma.

    Ayrica ogut verip duruyorsun millete sen motor uretemeyip o motorlari elestiremezsin diye. Simdi ne oldu da PSA gibi motor uretiminde cok iyi olan bir firma icin BMW imajina zarar verir diyebildin ?

    Fiyat konusuna hic girmiyorum bile. Oyle sadece otv kdv'yle olmuyor fiyatlandirma isi. Ha bir araba alirken bir araba parasi daha odettiren vergi sistemine ben de soverim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Edition 1

     2015 Mercedes C63 AMG 2015 Mercedes C63 AMG 2015 Mercedes C63 AMG
     2015 Mercedes C63 AMG 2015 Mercedes C63 AMG 2015 Mercedes C63 AMG
     2015 Mercedes C63 AMG 2015 Mercedes C63 AMG 2015 Mercedes C63 AMG
     2015 Mercedes C63 AMG



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi çokbilen -- 25 Eylül 2014; 12:53:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nıghtman

    Linea nın arka tasarımı çok daha güzel.

    37 eksi almis yorumun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SW kasa güzel olmuş. Sedan o kadar iyi değil gibi.
  •  2015 Mercedes C63 AMG





    Ne de keyifli mal taşınır bu araçla. Tam bir esnaf arabası.




  • The Division Bell kullanıcısına yanıt
    Üstüne de reklam yapıştırırız on numara
  • AMG 45 üzerindeki M133 2.0 L motorunun çifti birleştirilerek , AMG GT V-8 M178 meydana getirmiştir.

    http://www.motorauthority.com/news/1093501_mercedes-amg-gts-new-twin-turbo-v-8-m178-engine-gallery


    AMG GT biturbo bir motoru fena sayılmayacak bir sese sahip ;

    http://www.youtube.com/watch?v=4uhSrMiZkXA

    Dipnot : C63 AMG ve AMG GT aynı motoru kullanmaktadır.




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.