Şimdi Ara

2015 Mercedes C63 AMG (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
174
Cevap
2
Favori
6.638
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Performans iyi ama ses gitmiş. M3-M4-M5 ile aynı kaderi paylaşmış. Ne kötü...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • MB-CLS kullanıcısına yanıt
    Detayli teknik veriler yok. Bu arada 4.2 saniyeymis S63 coupe tahmini agirlik guc kiyaslamasi yapilirsa degerler normal bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • oha tablet c63de de mi var






    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • amg denilen araç en azından kasası biraz daha farklı olmalı bune böyle ..

    Mercedes son zamanlarda iyice saçmaladı ben son çıkardığı modelleri hiç beğenmiyorum
  • çok güzel araç özellikle içine bayıldım
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    vw de sizin 2000cc benzinlide elde ettiğiniz 184 lügü 1.4 den elde ediyor bmwde vızıltamasıyla kalır
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    Dogru wankel motordanda 1.3 250 hp ye kadar güç aktarılıyor mazda bmw yi yedi ham yaptı

    Aktarmadan bahsedelim sls amg nin 0-100 ü degilde 0-300 degerlerinden haberiniz var mı ?

    M3 ün rakibi c63 degildir c63 amg coupedir. Bu yüzden kıyaslamalar dogru olmalı.

    İki aracın pistte performanslarından bahsedeceksek almanya pistleri bmw cilere pek iyi sonuçlar yaşatmayacaktır.

    çok özür dilerim bu aktarma degerleri bmw nin değil bizzat zf ye aittir. Ellerinden öpmek istiyorum. Şanzımanda bmw nin değil zaten.

    M3 ün melez tarihi hakkında konusalım
  • Bence hayal kurmayalım alacak olanlar konuşsun almayacak olanlar bekleme yapmasın.

    Şaka bir yana hoş güzel araçlarda arabalar da ruh yok ne zaman Turbo çıktı mertlik bozuldu diyen Hondacılar gibi olsam da.

    Atmosferik sesi ve keyfi bu turbolarda video izlerken bile gelmiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MB-CLS

    Dogru wankel motordanda 1.3 250 hp ye kadar güç aktarılıyor mazda bmw yi yedi ham yaptı

    Aktarmadan bahsedelim sls amg nin 0-100 ü degilde 0-300 degerlerinden haberiniz var mı ?

    M3 ün rakibi c63 degildir c63 amg coupedir. Bu yüzden kıyaslamalar dogru olmalı.

    İki aracın pistte performanslarından bahsedeceksek almanya pistleri bmw cilere pek iyi sonuçlar yaşatmayacaktır.

    çok özür dilerim bu aktarma degerleri bmw nin değil bizzat zf ye aittir. Ellerinden öpmek istiyorum. Şanzımanda bmw nin değil zaten.

    M3 ün melez tarihi hakkında konusalım



    Görende aracın mühendisi zanneder.Neyin muhabbetini yapıyorsunuz ki bu kadar ? Geçer ya da geçilir.Namus meselesi gibi olmuş..

    Ayrıca şunu anlamadım M3 neden Coupe'nin rakibi ? M3 artık bildiğim kadarıyla 4 kapılı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MB-CLS

    Dogru wankel motordanda 1.3 250 hp ye kadar güç aktarılıyor mazda bmw yi yedi ham yaptı

    Aktarmadan bahsedelim sls amg nin 0-100 ü degilde 0-300 degerlerinden haberiniz var mı ?

    M3 ün rakibi c63 degildir c63 amg coupedir. Bu yüzden kıyaslamalar dogru olmalı.

    İki aracın pistte performanslarından bahsedeceksek almanya pistleri bmw cilere pek iyi sonuçlar yaşatmayacaktır.

    çok özür dilerim bu aktarma degerleri bmw nin değil bizzat zf ye aittir. Ellerinden öpmek istiyorum. Şanzımanda bmw nin değil zaten.

    M3 ün melez tarihi hakkında konusalım



    Başka bir forum sitesinde olsaydın sırf bu yorumunun saçmalığından fake profil damgası yiyip sınırsız çizilirdin. Ama burası senin lunaparkın gibi oldu artık iyice

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    quote:

    Orijinalden alıntı: MB-CLS

    Dogru wankel motordanda 1.3 250 hp ye kadar güç aktarılıyor mazda bmw yi yedi ham yaptı

    Aktarmadan bahsedelim sls amg nin 0-100 ü degilde 0-300 degerlerinden haberiniz var mı ?

    M3 ün rakibi c63 degildir c63 amg coupedir. Bu yüzden kıyaslamalar dogru olmalı.

    İki aracın pistte performanslarından bahsedeceksek almanya pistleri bmw cilere pek iyi sonuçlar yaşatmayacaktır.

    çok özür dilerim bu aktarma degerleri bmw nin değil bizzat zf ye aittir. Ellerinden öpmek istiyorum. Şanzımanda bmw nin değil zaten.

    M3 ün melez tarihi hakkında konusalım



    C63'ün rakibi M3, C63 Coupe'nin rakibi M4 işte sorun nerede? Şanzıman üretmemesi bir sorun teşkil etmiyor, ZF veya Getrag Dünya'nın en iyi şanzıman firmaları ve BMW'nin bunları kullanması bir imaj eksikliği değil ki. SLS AMG ne alaka konu ile onu da çözemedim. SLS AMG iyidir veya kötüdür diye bir yorumum olmadı. Ayrıca Mercedes AMG serilerinin, uzun yol ve sürekli hız konusunda BMW'ye karşı üstün olması çok doğal, yani 200-300 hızlanması veya 250-300 gibi rollingler de Mercedes üstesinden gelebilir, arada iki kat motor hacmi ve 2 fazla silindir farkı var. Benim demek istemem 6.3cc motor üretiyorsan, 0-100'ün 3.5 saniyenin altında olması lazım, yoksa sesten başka bir işe yaramaz, bu araçları alanlar dakika başı 250-300 rollingleri denemeyecek, 0-100 veya 60-120 vs... gibi hızlanmalar daha önemli.

    Boşuna açıklama yapıyosun abi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • zotacing kullanıcısına yanıt
    Hala aynı kafadan devam ediyosun bende diyorum ki o zaman

    baktıgımız zaman vw ve mazda bmw den iyi motor üretiyor ? Var mı 1.4 tsi 180 lige veya 1.3 mazda 250 hp ye karşılık motorun. Bunuda geçelim audinin 2.0 tdi 240 beygir gücünde. Bmw hiç bir türlü motor üretemeyen bir firma. Mühendislik hacimle ölçülmez.

    Hız dinamizm aktarma ve motor konularında iyiyiz diyen bir firmanın kendi üretmediği ve katkıda bulunmadıgı şeyle hava atması çok garip (!)

    Kadınlar toplanır birisi hazır kek alır nasıl bakıınn ne güzel yaptım der. Millette alkış tutar. M serilerinde bile zf kullanıyosunuz Mercedesin 7 ilerisine hantal demekten geri kalmıyorsunuz fakat elin kekiyle günlere katılıyorsunuz. ZF ve 8 ileriyi bmw den çıkardıgımızı düşünürsek vw önüne geçebilir veya opel. Otomobil dünyasında birşey üretemeyen firmalar söz sahibi olamazlar. Bunun en iyi örnegide bmw dir.




  • superstreet kullanıcısına yanıt
    Bu sene teşekkür getirde seni c ye bindireceğim söz sürdürürüm de tamam mı
  • Tablet gerçekten iğrenç duruyor, bari bunda vazgeçselerdi..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni resimler

     2015 Mercedes C63 AMG 2015 Mercedes C63 AMG 2015 Mercedes C63 AMG
     2015 Mercedes C63 AMG 2015 Mercedes C63 AMG 2015 Mercedes C63 AMG
     2015 Mercedes C63 AMG 2015 Mercedes C63 AMG 2015 Mercedes C63 AMG
     2015 Mercedes C63 AMG 2015 Mercedes C63 AMG 2015 Mercedes C63 AMG

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • zotacing kullanıcısına yanıt
    BMW otomobil dunyasinda söz sahibi değilmişş.
    BMW hic bir türlü motor üretemiyormuşş.

    Hani şunları çocuklar okusa onlar bile güler. Fanboyluk gördük de bu kadarına da pes .

    Şu cümleleri yazan birisine BMW'nin dünyanin en iyi dizel motor üreticilerinden biri olduğunu anlatmaya gerek bile yok. Boşver sen de hocam.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • pekte guzel degıl
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    1.4 tsi motorun nesi sorunlu ? Şimdide pejo üretimi olan thp ile mi vw geçme peşindesiniz. Gene kendi ürettiğiniz bir motor değil. Bu yüzden 1.6 1.4 tsi dan iyi değil iyi bile olsa savunma hakkına sahip değilsiniz.

    Biz burada hacim güç ilişkisini degerlendirdik tamiri vs. değil. Bu hususta baktıgımız zaman gene en iyi motoru vw sunuyor servis agı bol parçası bol fiyatları makul 1.4 tsi 180 hp :)

    Bahsettiğiniz üç araç içerisinde yakıt olarak en iyisi 520 d dir. Yakıt konusunda kimseye bir itirazımız yok. Fakat audinini yeni motorunun bmw nin 2000cc motorunu yerle bir edecektir. 2000cc motoru yıllardır geliştire geliştire bu yıl sadece 5 hp koyabildiniz. Buda motor konusunda pek iyi olmadıgızı gösterecektir. Bu motorun 177lik halinide biliyoruz suanki halinizde gelecekti halide acıklandı. Ahım şahım bir geliştirme bir ekonomi gelişmesi yok.

    Firmaların geliştirdikleri ürünleri saymaya kalkarsak eger Mercedes'in açık ara önde olacagı aşikar. BMW mutfak robotu üretirken mercedes seri üretim komp. motor üretiyordu.

    Mercedesi bir kenara itecek olursak bugün kıyaslamadığınız çok altta gördüğünüz yeni passata 240 hp lik 2.0 tdi motor geldi. Ve passat malzeme kalitesi iç mekan konfor gibi konularda 3 serisinin önünde.

    bmw mükemmel bir firma değil bunu öyle anlamak isteyen sizlersiniz. Klima tuşları silinen, direksiyonları titreyen ve yıllardır çözüm bulunamayan hatta bunun için müşteriler servise ugradıgı zaman dalga geçer gibi balans yapıp gönderen bir firma bunuda bir kenara itersek paslanan koltuklarınız vs vs vs.

    Mercedes ile rekabet etmek için önce bmw nin kalite nedir ögrenmesi gerekir. Bugün 3 serisi rakiplerinden oldukca geridedir. 2000 cc dizel motoru dışında bir espirisi yok. Onuda yeni gelen 2.0 tdi silecektir zaten. Bugün 3 serisini en basit bir örnek vw yakın olsun diye söylüyorum a4 ile kıyaslarsanız her konuda geride kaldıgını görebilirsiniz.

    Bu her segmentte böyle bugün para bende en iyisini istiyorum diyen bir müşteriye bile 7 kasayı verdiğiniz zaman S classtaki başarı yok. Tüm bunları geçip üst düzey marka içerisinde süpersport diye adlandırabileceğimiz araçlar içinde bile bir başarınız yok.

    Bu yıldan itibaren bmw ve audi ciddi manada yarışmalı kazanan finalde Mercedes'le ringe çıkar

    Yeni Passat DSG Şanzıman ile 0-100 = 6.0 saniye
    Yakıt Tüketimi: 5.3 litre
    2.0 TDİ 240PS motora sahip.

    Bence bmw vw den ders almalı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MB-CLS -- 24 Eylül 2014; 2:29:10 >




  • zotacing kullanıcısına yanıt
    Mercedesi tanıyosa ve biliyo olsan mercedes dizel motor üretemiyo hikayesini uyduruyor olmazdın. Sadece binek otomobil değil Mercedesin ticarideki başarısıda kusursuzdur.

    Lafı fazla uzatmanın mantıgı yok. Trafige çıkıp çıkmamasıda mesele değil. Sonuçta verile 0-100 degerinden 5 saniye daha yavaş verilen yakıt tüketim verilerinde 6 litre fazla yakmayacak. Şuan 2015 yılı için audi ve bmw iki atak yaptı. Ülkemize en uygun ve yakıt tüketimi performans bu üçlüyü birleştirelim ve rakibi belirleyelim.

    Bugün 2000 cc bmw ile 2000cc audi motorunu kıyas ederseniz bırakın 240ps ligi bir kenara 177 lik bile olsa neredeyse bmw 2000cc dizel performansını veriyor. Gelecek diye bahsedilen motor 2030 un motoru değil. Bu yılın motoru ve iddalı bir motor. Bu yıl BMW 190+hp olarak cıkarttı yakıtta neredeyse iyileşme yok. Audi ise durdu durdu vurdu. Neredeyse bmw 2000 dizelini katlayacak bir teknoloji ve yakıt tüketimi daha iyi. Performansıda cabası. Yani 2015 yılının 2000cc dizel motoru için kral vw grubudur.

    2000cc benzinli motorlarda da Audi daha iyi. Hızlanma verileri çok iyi olmasına ragmen 1 litre fazla yakıyor.

    BMW nasıl iyi motor üretiyor da bizim haberimiz olmuyor ben anlamadım. Dizelde benzinlide Audi önde. Fiyat politikası olarak Audi daha makul fiyatlar izliyor. Şanzıman desek yılların şanzımanı ve gerçekten çok iyi. Genişlik sessizlik konfor desek gene 3 ile a4 ü kıyaslarsak a4 önde. Ve bu motor a5 a6 gibi bir araca oturursa o zaman durum daha vakim olacaktır. Artık yılın yalanını söylerler satış danışmanları xdrive quattrodan iyi diye satış yapmaya çalışırlar.




  • zotacing kullanıcısına yanıt
    Hacim olarak kıyaslama yapıyoruz.

    Audi

    2.0 TDİ 240PS 0-100 = 6 Saniye
    BMW 320D 184 PS 0-100 = 7.4

    Yakıt tüketimden audi daha başarılı.

    Audi

    2.0 TFSİ 265 PS - 2.0 TSİ 280 PS
    320 İ 184 PS

    Sonuç: Audi.

    Hacimden ziyada en yakın araç dediğiniz gibi 328 i audi ondan daha iyi hızlanma verileri sunuyor.

    Nerede şu bmw nin mükemmel motorları aktarmaları



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MB-CLS -- 24 Eylül 2014; 3:51:36 >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.