Şimdi Ara

2015 mercedes c coupe ana konu (16. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
369
Cevap
14
Favori
26.043
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deshead

    Bende tersten başlayıp 6 serisi S coupenin rakibidirden üstünü okuyamadım yine araçları benzetmiş 4 serisinin rakibi clsde diyebilirdi

    Neyse yazalımda öğrensin arkadaş dünya forumu derken Uganda' yı Dominik Cumhuriyeti' ni felan takip ediyor herhalde!

    2 Coupenin Mbde tam karşılığı olmasada en yakın aracı Cla'dır o bile şüpheli
    4 Coupenin karşılığı C Coupe
    6 coupenin karşılığı E coupedir her ne kadar güncel kasa C serisi üzerine kurulsada yeni kasada bu durum değiştirilecek.
    Cls diyen arkadaşlar çıkabilir o aracın sloganı S serisi araç kullanmak isteyip şöför istemeyenler için üretildi idi.
    S Coupe ile bunu adıyla sanıyla tam olarak gerçekleştirdiler zaten. Bu aracın BMW'de henüz bir karşılığı yok

    2 coupenin rakibi cla demiş arkadaş :)

    cla nın bmw de aynı segmentte aracı yok , 1 sedan çıkarsa cla nın rakibi olur

    6 coupenin rakibi e coupe ,aynen aynen aynen sizin yaşadığınız dünya çok güzel öyle kalın :)




  • navarro4 kullanıcısına yanıt
    Kasa kodlarına ve dingil mesafesine bakılınca 4 serisinin 3 serisi türevi olduğu görülüyor. 3 serisi ve 4 serisi D segmenti araçlar. Hakeza C sınıfı ve C Coupe de D sınıfı araçlar.

    2 Coupe C segmenti olan 1 serisi türevi, yani ikisinin de bir alt sınıfı.

    6 serisi 5 serisi türevi, ikisi de E segmenti araçlar. Burada tek kafa karıştıran E Coupe bir D segmenti olan C sınıfı türevi olduğu halde üretici tarafından E segmenti olarak sınıflanıyor.

    S Coupe ise, S sedan ile birlikte F segmenti araçlar. Yani S Coupe 6 Coupe'nin bir üstü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Amaç anlamamak iddia etmek olunca ne yaparsanız yapın boş hocam. Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi maalesef insanlarımız.
    Benden yaptığı alıntıyı okuyup anlasa zaten cevap vermez eski mesajını silerdi.

    2 Coupenin Mbde tam karşılığı olmasada en yakın aracı Cla'dır o bile şüpheli Diyorum 2 coupenin rakibi cla demişsin he canım he diyor bu Ada'ma ne anlatabilirsiniz ki



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi deshead -- 23 Nisan 2016; 10:36:57 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İki markanin farkli modellerini illa ayni kefeye koymak zorundamisiniz? Kafalar sadece iki bilinmeyenli denklemlerle yetistirilince boyle sonuclar cikiyor sanirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Batu

    İki markanin farkli modellerini illa ayni kefeye koymak zorundamisiniz? Kafalar sadece iki bilinmeyenli denklemlerle yetistirilince boyle sonuclar cikiyor sanirim.

    Iyi hoş söylüyorsunuz da ;
    Karşılıklı değil mi bu modeller?
    Rakibiyle karşılığı olmayan aracı neden yapsın?
    Segment olarak neden ayırsın?
    Normal yani. Denklemle coğrafyayla tarihle ilgisi yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Batu

    İki markanin farkli modellerini illa ayni kefeye koymak zorundamisiniz? Kafalar sadece iki bilinmeyenli denklemlerle yetistirilince boyle sonuclar cikiyor sanirim.


    Araba alırken çift katlı integral mi çözelim nasıl bir mantık bu ?
    Mercedes'in en büyük rakibi BMW'dir herhangi bir markanın gözü kapalı takipçisi değilseniz Mb' den 120.000 tlye clayı şu özellikle alabiliyorum BMW'de ne alabiliyorum diye bakıncada en yakın fiyat ve tip olarak da 2 serisini görürsünüz hangisi daha dolu gözünüze daha hoş geliyorsa onu alırsınız. Bu kadar kasmanın gereği yok basit bir denklem hayatınızı zorlaştırmayın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi deshead -- 23 Nisan 2016; 23:21:39 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Batu B kullanıcısına yanıt
    Bunu biz değil, otomotiv sektörü yapıyor. Tüm Dünya'da işleyen bir sınıflama bu. Bizde de odd modellere göre satışlara girip, orada sınıfları ve türevlerini görebilirsiniz.

    Yukarıda arkadaşımızın dediği gibi, tüm ürünleri kıyaslayabilmek ve değerlendirmek için çeşitli standartlar vardır. Otomotivde de A, B, C, D, E... vb segmentleri ve türevleri, bunların hepsinin aslında üretim amacı ve kitlesi farklıdır.

    Otomotiv literatürü hakkında bilgi verenlerin yetiştirilme seviyelerini aşağılamaya çalışmak ise tam bir paradox!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mtutun -- 24 Nisan 2016; 7:06:46 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mtutun

    Kasa kodlarına ve dingil mesafesine bakılınca 4 serisinin 3 serisi türevi olduğu görülüyor. 3 serisi ve 4 serisi D segmenti araçlar. Hakeza C sınıfı ve C Coupe de D sınıfı araçlar.

    2 Coupe C segmenti olan 1 serisi türevi, yani ikisinin de bir alt sınıfı.

    6 serisi 5 serisi türevi, ikisi de E segmenti araçlar. Burada tek kafa karıştıran E Coupe bir D segmenti olan C sınıfı türevi olduğu halde üretici tarafından E segmenti olarak sınıflanıyor.

    S Coupe ise, S sedan ile birlikte F segmenti araçlar. Yani S Coupe 6 Coupe'nin bir üstü.

    aynen katılıyoum.eski kasa c coupe ile şu an satılan e coupe ayni altyapı
    ve iç genişliğe sahip.yeni e coupe inşallah yeni e sedan boyutlarında (veya platformunda mı desem)
    olur inşallah.
    o zaman bu karışıklık biraz azalır




  • djstardust D kullanıcısına yanıt
    E coupe ile C coupe arasında öyle fiyat farkı var ki, kolay kolay karışmıyor.
    Alırkende satarkende. Çok net yazabilirim bizdekini geçen hafta sattım.

    Benim esas size sormak istediğim başka bir şey var.
    Siz w204 ve w205 kasalarda C coupe kullandınız, kullanıyorsunuz. Arkadaşımın da w205 C coupe almaya niyeti var.
    İki aracı tepkisel anlamda değerlendirmenizi isteyebilir miyim?
    Direksiyon, fren, şanzıman vs. Amacım o bu kadar yaıyordu, bu bu kadar değil kısacası.
    Size biraz zahmet veriyor olabilirim ama bu seferki değişim sadece mekanik değil, yazılımsal anlamda tamamıyla yeni bir araç.
  • Kaç gündür bmw 2 coupe ile mercedes c serisimi yoksa e serisiyle 4 serisimi birbirinin karşılığıdır tartışması yapıp sonuca ulaşamayan arkadaşlar mesajıma çok bozulup bana karşı cephe oldu. Arkadaşlar siz c serisinin karşılığını bulmaya çalışmıyormuydunuz? Hadi araştırmaya devam edin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Batu

    Kaç gündür bmw 2 coupe ile mercedes c serisimi yoksa e serisiyle 4 serisimi birbirinin karşılığıdır tartışması yapıp sonuca ulaşamayan arkadaşlar mesajıma çok bozulup bana karşı cephe oldu. Arkadaşlar siz c serisinin karşılığını bulmaya çalışmıyormuydunuz? Hadi araştırmaya devam edin.

    Ne bozulma var, ne cephe alma var. Burası forum yanlış da yazılabilir, doğru da! Bir konu hakkında bilgi tartışması yapılması ile kimse kimseye cephe almaz. Daha önce de gayet güzel yazıştığımız bir kişisiniz.

    Size yapılan eleştirilerin sebebi konu hakkında yanlış bilgiye sahip olmanız değil. Sizin bilginizin üstüne düzeltme yapanlara bilgi ile, ispat ederek konuşmak yerine topluca hakaret etmenizdir... İnsanlara hakaret ettiğinizde de eleştiri almak doğaldır.

    Ben size tekrar konu ile ilgili bilgi vereyim. C Coupe ve 4 Coupe, her ikisi de D segmenti varyasyonlarıdır ve D segmenti altında D1, D2, D3 vb olarak sınıflanıyorlar. Aşağıdaki linke girip, Mart 2016 model dökümlerine bakarsanız göreceksiniz ki BMW 1 ve 2 serisi C segmenti varyasyonlarıdır. Tüm BMW 3 ve 4 serileri de D segmenti varyasyonlarıdır. MB C sınıfı versiyonlarının tamamı da D segmenti varyasyonlarıdır.


    http://www.odd.org.tr/web_2837_1/neuralnetwork.aspx?type=73




  • mtutun M kullanıcısına yanıt
    Bu mesajınızdan sonra yukarıdaki eski mesajlara dönüp tekrar okudum. Daha önce yazdığınız mesajınızda zaten garip ve cahilce bir model denkleştirme girişiminiz olmadığını hatırladım. Bunun yerine gayet uygun bir dille ve kesin denklikler iddia etmeden ifade etmişsiniz bildiklerinizi. Bu durumda benim laflarımı üstünüze alınmamanızı rica ederim. Size göre hakaret boyutunda olan mesajımda genelleme yapmamdan ötürü üstünüze alınmış olmanız çok normal, benim hatam. Özür diliyorum.

    Ancak forumda hala "aga C coupe ve bmw 2 serisi birbirinin rakibidir" sığlığından kurtulamayacak vatandaşlar var. Ülkemizin demografik yapısının bir çeşit projeksiyonu olduğunu düşündüğüm bu forumda bu tip sığır arkadaşlara üslubum her zaman sert ve hakaret dolu olmuştur, anladıkları dil bana göre budur. Sizin gibi forum adabını bilen insanlara karşı bu mesaj örneğinde olduğu gibi üslubum daha üst notadan olur. Genelleme için tekrar özür diliyorum ama forumdaki sığır sayısının bolluğunu hesaba kattığınız zaman sizin de benim genellemelerimi haklı bulacağınızı düşünüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Batu -- 26 Nisan 2016; 12:45:13 >




  • orhansen O kullanıcısına yanıt
    eski kasadaki c250 benzindi yenideki c250d .yeninin lastikleri runflat.suspansiyon
    airmatik.ben fikirlerimi yazayım ama bu farklar olduğu için bence eski kasa ile yeniyi
    mukayese etmemem lazım.
    öncelikle vites kutusu 9 gtronic. dur kalk yaparken sanki araba eskisi gibi yumuşak çalışmıyor ve
    1. vitese sanki daha sarsıntılı giriyor ama dediğim gibi bu dizel eskisi benzinli motordu. belki şanzımana
    yazılım güncellemesi gelirse düzelir. 9. vitese 109km/saat hızında geçiyor. sonra 102 ye kadar yavaşlasam da 9 da kalıyor.
    niçin 102de giderken 9u atmıyor bilmiyorum. kullanırken aklıma gelirse kulakçıklar
    ile 9a geçiyorum

    frenleri eskisinden daha iyi gibi. ama ölçerek test edemediğim için yine net bir cevap veremem.
    yol tutuşu yine eskiye göre daha iyi ama runflat lastiklerin yanak sertliğinden mi yoksa
    araç dizel diye yaklaşık 75 kilo farktan mı bilemiyorum. benim gözlemlediğim eskiden 55 km gibi hızda
    girdiğim bir çemberde kaymaya meyilli gibiydi yenide daha oturaklı virajı alıyor. süspansiyonun ayarlanabilir
    olması çok iyi. otoyola çıkınca sert konuma alıyorum daha sportif hissettiriyor. yol sesi sadece aynalardan
    geliyor gibi hissediyorum ama rahatsız edici değil

    direksiyon eskiye göre çok daha sarsıntısız ama hissiz diyemem. belki eskide lastik değiştirmelerden veya
    çukura düşmeden jantları bozmuş olabilirim.

    en sevdiğim yanı ekonomik oluşu. dikkatli kullandığımda 4,2lt/100km ye kadar düşüyor. ortalaması
    5,3 . 1645 kg 204hp bir araba için bence çok iyi. zaten bundan dolayı aracı hep economy konumunda
    kullanmak istiyorum. sportif kullanmayınca aracın limitlerini bilemiyorum
    sonuç olarak gerek iç dış dizaynı ile eskisinden bir gömlek daha iyi gibi hissediyorum(arka koltukların daha
    dar olması hariç)

    sizde ''yazılımsal anlamda tamamıyla yeni bir araç'' dediniz ,biraz açıklar mısınız




  • djstardust D kullanıcısına yanıt
    Cevabınız için teşekkürler. Arkadaşıma ileteceğim.

    Yazılım konusuna gelince, sizin araçta yazılım FBS5. W222 ile başladı, devam ediyor.
    Şu an siz yeni yazılımı, bu yazılım için geliştirilen araçları kullanıyorsunuz. Örneğin Audio 20 cihazınız bir önceki aracınıza takılamaz, bunun boyutla ilgisi yok, çalışmaz.
    Aynı zamanda omurga da değişti, sizin araçta flexnet omurga var, üzerlerinde de Can hatları. Herşey fiberoptik.
    Dolayısı ile veri hızı eskiye göre çok daha hızlı. Araç daha fazla datayı aktarabilir ve işleyebilir halde.
    Şu anda ne kadar farklı derseniz, elbette tüm imkanlarını kullanmıyor, sonuçta bu omurga ve hız gelecek 2 kasanın altyapısı.
    Ama sizin o 55 km hızla girdiğiniz virajınızda araç daha çabuk tepki verebiliyor, daha iyi yol tutabiliyor, sizdeki sürüş paketi tepkileri de farklı olmalı.
    Fazlası da gelecek, önünüzdeki bir mercedesten o virajın bilgisini alıp araç viraja girmeden ne olacağını bilen araçlar gelecek.
    Boşu boşuna W213 lansmanında intelligence deyip deyip durmadılar. İntelligent drive ile başlayan bir süreç.
    Ama tersi de var gibi geliyor bana, sanki eskiden direksiyonlar daha tepkili idi, aşırı tepkiden korkup muhafazakar davrandılar gibi hissettim. Onun için sormuştum.

    C250 ler konusunda çok bilgim yok, ülkemizin vergi şartlarında almadım, bizde E250 almak daha rantabl oluyor ama sonuçta aynı motor.
    Dur kalk yaparken, özellikle de dururken titremeden mi bahsediyorsunuz? Öyle ise kolay. Yazılım değil o.

    Ekonomi kısmı da gidiş kısmı da biraz maalesef yine mercedesin muhafazakar yapısından kaynaklanıyor diye düşünüyorum.
    Şöyle bir örnek vereyim, W212 FL E180 de max tork 250 nm, 7gtronic max tork 1250 nm. Tork konvertöründe hala tork limitatörü devrede.
    Neyi limitliyorsunuz, o motordan 4 tane daha olsa ancak sanzımanın limitlerine erişilecek.
    Geçen sene 10. ayda yazılımla biraz daha aracı serbest bıraktılar, hem yakıt hemde sürüş değişti. Ama yine de hala tam serbest değil.
    Elbette şehir içi 5 lt altı yakıt beklemiyorum (aslında mümkün), aracın motorunun ömrünü ciddi anlamda kısaltır ama bunun bir orta yolu da olmalı.
    Kaç sürücü milyon km yol yapıyor?
    Ama değişmek zorundalar, değişiyorlar da, siz yakıt olarak da keyfini sürüyorsunuz, güle güle kullanın.




  • orhansen O kullanıcısına yanıt
    Orhan Bey Merhaba,

    "Geçen sene 10. ayda yazılımla biraz daha aracı serbest bıraktılar, hem yakıt hemde sürüş değişti. Ama yine de hala tam serbest değil. "
    mesajınızı okuyunca bu güncelleme tüm 7gtronic Plus'larda geçerli mi diye size sormak istedim. Kullandığım C204, sanırım Temmuz 2014 üretimi olmalı. Ocak ayında bakıma götürdüğümde, viteste 2 den 3 e geçerken bir sarsıntı olduğunu belirtmiş ve yazılımı kontrol etmelerini rica etmiştim. Bana aracın yazılımının güncel olduğunu ve herhangi bir güncelleme olmadığını söylemişlerdi.
    Acaba yanlış mı bilgilendirildim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • meceng M kullanıcısına yanıt
    Motorlar ve şanzımanlar aynı isimli olsa da araçtan araca motor kumanda kutusu yazılımı ve şanzıman yazılımı farklı.
    C204 için bilmiyorum, bende bu araç yok ama W205 için bakmıştım, yeni yazılım yoktu.
    Muhtemelen C204 için de yoktur, servis doğru söylemiştir.
    Ayrıca o zaman w212 FL için hem sanzıman hem motor kumanda kutusu yazılımı gelmişti.
  • Yeni e serisi gelince o iç mekan tasarımı ile bu c coupeleri nasıl satacaklar merak ediyorum o fiyatlara. Alan arkadaşlar çok feci pişman olacak bence satarken.

    içi cla fiyatı e serisi resmen. Düz c versiyonu ile arasında bu kadar facia fiyat farkı sadece adam kazıklama çabasından başka bir şey değil
  • http://www.ntv.com.tr/video/otomobil/oto-fark-bolum-5-mercedes-c180-coupe-bmw-420d-coupe,U160MSBC60C4RnIzKVRuTw

    belki izlemişsinizdir ama yine de paylaşmak istedim, 30 dakikalık güzel bi karşılaştırma, izlemenizi tavsiye ederim kesinlikle.
    motor hacimleri farklı olduğu için performansa hiç girmeden; donanım, konfor ve tasarım olarak karşılaştırılmış.
  • Merhaba,
    bu yazimi 2016 kasa w205 C coupe almayi planlayanlar icin kaleme aliyorum.
    Turkiyeye gelen ilk C coupe yi ben aldim, aracim 6 bin kilometerede. ilk izlenimlerimi bildirmek istiyorum.

    Yazinin tamamini okumak istemezseniz, ozetle aractan ufak tefek seyler disinda memnunum.

    0) Araci 418 i gran coupe ve 320ied test ettikten sonra aldim. Ben aldigim da c coupe yoktu henuz, 4 kapi versiyonunu test edip almistim. katalogdan begenip aldim.

    1)Bu araci alirken bilmeniz gereken sey, standard w205 4 kapi kasanin suspansiyonlarinin aynisinin 15mm alcaltilmis versiyonu olarak geliyor arac. Suspansiyonlardan gelen ses sebebi ile arac 2 kere servise gitti bile... Turkiye yollarida bence uzun vadede daha da sorun acicak bana. Araba benim nezdimde sert ve konforsuz. Eski aracim E92 kasa 2011 BMW idi, ben alisiktim ama yinede sert bir araba.

    2) Elektrikli Direksiyonun hic bir zaman sevmedim. HAla da sevmiyorum. Eski E92 nin keyfi yok. Direksiyon cok yumusak bu arabada ve yoldaki puruzleri geri surucuye iletmiyor. Benim icin bu negatif bir ozellik, kimisi de sevebilir bu ozelligi. Park etmek bir hayli kolay ornegin e92 ye kiyasla.

    3) 18 inch jant var aracimda. Aslina bakarsaniz 19 istiyordum ama daha da konfordan odum vermek istemedim cunki arkadasimin 19 inch janjtli CLS si ni kullandim ve hic ama hic hosuma gitmedi. Hatta sasirirsniz, ayni araci 17 inch kis lastikleri ile de kullandim, sanki baska bir araba kullaniyormuscasina fark ediyor jant boyu konforda.

    18 inch almama ragmen aracin jantlarini tr yollarinda korumak cok cok guc. 2 kere cizildi bile hemde derinigini hesaplayamadigim bir cukur yuzunden, hani kaldirima surtsem benim hatam diycem.

    4) Aracin en kotu yani bu, 418i nin vites gecisleri ciddi daha iyi. Bu aracin 7 ileri otomatik sanzimani tam anlamiyla "kotu". Daha iyi bir aciklamasi yok. Yavas geciyor. Gecisleri, ozellikle 2 den 3. ve 3 den 4 e gecerken hissediyorsun. En Antipatigi geri vitese takiyorsun, araba one kayiyor biraz oyle geri vitese geciyor, bazen gecmiyor, bazen gec geciyor. yokusta geri geri giderken tehlikeli durumlar olusabiliyor.

    5) Aracin park sensorleri bir hayli kotu. Neden derseniz, cunki gec algiliyorlar. ornegin kirmizi isikta beklerken onunuzden biri geciyor. Adam karsi kaldirima variyor ondan sonra bizimki "biip" yapiyor.

    Ama aracimi seviyorum. Insanlar bazen "bu ne yahu" bakisi atiyorlar, alisila gelmedik bir tasarimi var bence arabanin ama ben severek biniyorum.

    Merak edenler icin, aldigimdan beri hep eco mode da kullandim. Oyle seviyorum sagdan sagdan giden bir C coupe gorurseniz o benim.
    her ne ise 6000 km nin yakit ortalamasi 8.9/L %70 sehir ici %30 sehir disi. Kotu degil bence E92 im 13.2 yakardi...

    Herkese iyi forumlar




  • Bazı kabul edilmesi gereken gerçekleri gün yüzüne çıkaran objektif değerlendirmeleriniz için çok teşekkürler.
    17 inçten büyük jant almak için arabayı sadece otoban ve uzun yolda kullanmak lazım diye düşünüyorum. şehiriçinde tam bir kabus. ben bu yüzden 418i coupe yi 17 lik standart jantlarla aldım, tüm F kasalarda artık lastik profili arttırıldığı için 225-50-17 lerle (eskiden 45-17 idi) son derece konforlu yolculuk ediyorum, runflat lastiklere rağmen.
    Süspansiyonun ses yapmasına şaşırdım 6000 km de. Servis ne açıklama yaptı bunun için?
    Direksiyonun yol feedback i vermemesi bence gayet konforlu bir olay ama spor sürüşten hoşlananlar için tam tersi olabiliyor. Bence bu kadar şehiriçi kullanıyorsanız sevmeye çalışın
    Yakıt bana gayet makul geldi. 9 litre normal.




  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.