Şimdi Ara

2015 CRV 1.6 Dizel 160hp ZF9 otomatik Geldi... (155. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.271
Cevap
53
Favori
186.277
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 153154155156157
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • aefo11 A kullanıcısına yanıt
    Kusursuz calisiyor ilk defa sizde bu problemi duydum, hani deseniz ki neden hic calismiyor sehir isiklarindan diyecektim, ama ilk defa hep calisiyor diyeni duyuyorum, Karanlik yollarda isaret levhalarinin asiri parlamasi bile kendi kendini deaktif edip aktif ediyor.

    bir servise ugramanizi tavsiye ediyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi codeThoreau -- 13 Aralık 2016; 2:14:18 >
  • canibeyaz C kullanıcısına yanıt
    İyi günler.

    CRV sayfasında birkaç mesaj yazdım. Ancak ben aslında forester kullanıcısıyım. Foresyetla ilgili sorularınız varsa cevapalmaktan memnuniyet duyarım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • afsinsubaru A kullanıcısına yanıt
    ilginiz için saolun;

    kısmet olursa outback alacağım, zaten forester ve outbackin test sürüşlerini yapmış ve forumdada yazmıştım. 2017 ye girdikten sonra yeni gelenlerde farklılık olup olmadığına bakacağım ona göre alma niyetindeyim. Subaru her ne kadarda farklılık olmayacak desede hep son dakka değişiklikleri yapıyorlar. Mesela levorga hiç habersiz eyesight geldi, outbackede 2016 haziranda arka araç takip ve kör nokta uyarı geldi. o yüzden beklemedeyim.
  • canibeyaz C kullanıcısına yanıt
    Outback guzel arac guzel secim ben cesaret edememistim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bunu bilmem iyi oldu bakıma gittiğimde servise çözümünü talep edeyim .teşekkürler
  • Foresyetla ilgili sorularınız için subaru sayfasına alalım sizi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi caucass -- 14 Aralık 2016; 16:42:30 >
  • Ocak ayında yoğun geçen kar yağışında arabayı test etme fırsatım oldu. Hem 10-15 cm kar kaplı dik garaj çıkışında hiç zorlanmadı hemde fırsat bulupta karlı buzlu rampa yollarda denediğim awd gayet iyi çalıştı. Şu anda youtube kanalında "CRV 4X4 çalışmıyor" testi var, inceledim ama açıkçası böyle bir problem hiç yaşamadım ya o araca özel bir arıza var yada sistem aşırı zorlanmadan ısındığı için 2 çekere geçmiş. Bilemedim doğrusu...
  • cuncan C kullanıcısına yanıt
    Patinaj çekmediğiniz için arkaya gücü aktaran viskoz kavrama dayanmış. Biraz patinaj çekmeye başlayıp da güç arkaya geçmeye başlayınca hemen 10-15 saniye sonra sistem ısınıyor ve kavramalar kaçırıp arka aks devreden çıkıyor, çok zayıf bir 4 çeker sistemi var aracın. Ancak sizin yaptığınız gibi karda kısa rampa çıkışları, ufak tırmanışlar, hafif çamurlu bölgelerde bir sorunu yok sadece 4 çekere güvenip farklı işlere kalkışmamak lazım.
  • alcohol06 A kullanıcısına yanıt
    Zincirsiz Sadece Kis Lastigi ile Kartalkaya'ya ciktim. Hic bir uyari almadim. Nereden cikariyorsunuz 10-15saniye de uyari alacagimizi ?

    Subaru da viscos clutch kullaniyor mesela, Surekli olmasina ragmen isinmiyor, RAV4 de bunu kullaniyor. Kaldi ki virajlarda ve 1.Vites'te ve Geri Viteste bile arka difransiyel calisiyor, Hic isindigini gormedim.
    zaten 18.5cm yerden yukseklik ile yapilabilecekler icin yeterli, yok ben araci yukseltip kayalara tirmanacagim 1.5 metre karda arac ile yol acacagim diyorsaniz, Kilitli Difransiyelleri olan bir arac lazim. Ancak 10-20 saniye de isinir falan demek biraz hakkini yemek oluyor.

    Takip eden Tuscon kaldi bir yerlerde o ayri.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi codeThoreau -- 25 Ocak 2017; 15:5:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çıktınız çünkü ön lastikleriniz zaten işin tamamına yakınını gördü, gücü arka aktarmak için sürekli viskoz kavramanın kullanılmasına gerek duymadınız, belki ara ara, %10-20'ler seviyesinde. Bende sadece kış lastikli Volvo ile uludağa rahatça çıktım, bir kere patinaj bile çekmedim. Sizde benim gibi neredeyse sadece önden çeker çıktınız, bu durumun 4 çekerinizle ilgisi yok.

    Subaru'nun Cvt'lerdeki multiplate kavramaları çok daha sağlam ve ısınması çok zor, o araçlarda tüm aktarma simetrik olduğu için uzun-kısa aks olayı da yok, tüm akslar aynı uzunlukta bu yüzden güç çok daha doğal aktarılıyor, dahası sürekli %60-40 aktarım var onlarda, Honda'lar gibi 95-5 yürümüyorlar. Yanlış araçları kıyaslıyorsunuz.

    Modern Rav4'lerin de 4 çekerleri Avm 4 çekeri, kısa yerlerde iş görmesi için yapılan, aşırı ön ağırlıklı, düşük maliyetli sistemler. Crv'de bu şekilde. Sizin bir sorun yaşamamanız 4 çekerinizin "basit" olduğu gerçeğini değiştirmiyor. Tucson'u bilmiyorum, onlarda çift kavrama şanzıman kullanılması başlı başına bir sorun zaten.




  • alcohol06 A kullanıcısına yanıt
    Sadece On lastikler ile cikilabilecek bir yer olmadigini pek ala biliyor olmalisiniz, Eger Yanilmiyorsam %40'a kadar aktarim yapiliyor arka tekerleklere, Dedigim gibi Kar'da Kista Cikarsin Yeter Dedigimiz icin bu araclari tercih ediyoruz, Yok Baska derdimiz var ise Pajero Rubicon vs daha Jip Statusunde olan araclara yonlenilebilinir.

    Komple On Lastiklerin Surtunmesiz ortamda bulunacak bir testi yapmak kadar (roller test) anlamsiz olamaz, Kum da bile gittim CR-V ile Lastikleri 28 PSi'da kullanarak sorun cikmadi, Belki 10KM+ gitseydim sorun cikardi ama 2,5KM-3KM arasi surdugumde sorun olmadi



    Sonuc olarak is goruyor, burada kullanicilar olarak gunluk kullamimizdan anektodlari yaziyoruz diger arayanlara yararli olsun diye, Kuga Rav4 Cr-V ve bir cok AWD olarak tanitilan sistemler zaten mekanik degil ve bazi kavrama sistemleri ile kullaniliyor. Her foruma gidip Yok isinirdi ederdi falan yazmak anlamsiz degil mi ?

    Ek olarak CR-V'de Multi-Plate Kavrama Sistemine sahiptir.

    quote:

    Automatic all wheel drive. Normally front wheel drive with torque transfer to the rear axle via electronically-controlled multiplate clutch.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi codeThoreau -- 25 Ocak 2017; 17:17:8 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Viskoz hatalı değil de, viskoz kavrama sadece manuellerde kullanılıyor. Otomatiklerin hepsinde multiplate clutch var, önden çekiş bazlı olanların tamamında. Subaru'larda manuellerde viskoz kavrama mevcut.

    İyi bir 4 çeker için illa Land Cruiser'lara Pajero'lara çıkmanıza gerek yok, daha iyi 4 çekeri olan bir sürü otomobil var.

    Belli ki dediğim anlaşılmamış çünkü aracınıza laf gelmesin diye kasıtlı olarak yanlış yorumlamak isteyeceğinizi düşünmüyorum. Bu konuya girip yazma sebebim Ankara çayyolunda kara gömülmüş, yaz lastikli yepyeni bir Crv'yi çıkarmak isterken, önler sürekli boşa döndükten kısa bir süre sonra aracın arkaya güç göndermeyi kesmesi ve koku yayması idi, aracın hareketlenmesi dahi tamamen ön ağırlıklı idi. Roller'lar ile yapılan videoda da herşey son derece normal, araca yokuşta 1.8 tonluk gövdeyi sadece arka aks ile ileri hareketlendirebilecek kalitede bir 4 çeker sistemi konulmamış, ön tekerleklerin kesinlikle dönmesi gerekiyor, bu da tamamen maliyet ve ekonomi amacıyla yapılmış yapılmış, basit ve hafif düzenek kaynaklı. Tekrar söylüyorum, 4 çekeriniz sizin işinizi görüyor olabilir, memnun olabilirsiniz fakat bu aracınızın zayıf bir 4 çeker sistemine sahip olduğu gerçeğini değiştirmiyor.

    Amacım da konunuza girip sabote etmek değil, neyin neden olduğunu genel bir bilgi vererek anlatabilmekti, aracımıza karışmayın, biz mutluyuz size güle güle diyorsanız eyvallah, kolay gelsin.




  • alcohol06 A kullanıcısına yanıt
    Uzatmaya gerek yok, az biraz tecrübesi olan kafası çalışan birisi çamur kum gibi arazi şartlarına Kilitli difransiyel ve çamur lastiği olmadan girdiğinde sorun yaşayacağını bilir.



    Hatta aracı nasıl kullanacağını bilmeyen birisi bile arazi de en donanımlı araçla saplanır kalır.



    Herkes iki araç kullanınca otomobil gurmesi oluyor yahu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Anlamadıysan, anlattığım mevzuya kafan basmadıysa, yazmazsın olur biter. Bir kişiye cevap yazıyoruz, beyfendi araya 3. kişi olarak dalıyor, sonra birde yok gurmeymiş ayakları falan çekiyor, terbiyesizlik yapma. Arabama çok para döktüm tek bir eleştiri bile istemiyorum diyorsan git kendine bir forum kur orada oyna.
  • alcohol06 A kullanıcısına yanıt
    10-15saniyede ısınır diyen sen, multiplate clutch viscous diyen sen. Asılsız iddialarda bulunan yine sen. Bir de hakaret ediyorsun. Terbiyesizlik yapma.



    Burası forum 3. Kişimi var ? Yalan yanlış iddialarla insanları yanlış yönşendiriyorsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi codeThoreau -- 27 Ocak 2017; 11:56:39 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu araç için fiyat alan oldumu bu günlrde liste fiyatı üzerinden indirim yapıyorlarmı?
  • drberti kullanıcısına yanıt
    165bin civarında alınabiliyor takas kampanyası + bayi indirimi ile... (Executive modeli)
  • drberti kullanıcısına yanıt
    164 bine veriyorlar paspas ve basamak hediyeli
  • Forum almış yürümüş, 4 çeker sistemini fazla zorlamayın ısınır ve 2 çekere düşersiniz diye zaten kullanma klavuzunda yazıyor ancak bugün de Incek te çok dik bir yokuşta artık soğuktan buz tutmuş karın üstünde aracı denedim gayet yeterliydi. Çıkılan mesafe 400 500 m vardı. Ama buraya çok agresif girsem ön teker lere patinaj attıra attıra sürsem büyük ihtimal yokuş ortasında kalırdım. Özetle bu aracı alırken kapasitesini aşağı yukarı biliyorduk şahsen benim beklentilerimi karşılıyor. Yokuş çıkarken 95 e 5 oranında ön tekere iş düşmesi mantığını çok anlamıyorum ama bence doğru kullanımla zamanında devreye girerek olayı kotarıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Executive modelini 155 bine bulma ihtimalim varmı. Elde kalmış 2016 lardan filan. İstanbulda bir bayi aradım 164000 dedi.



    Birde bu araç çok ağır. Yakıtı ortalama kaç litredir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 153154155156157
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.