Şimdi Ara

2014 YENI HONDA JAZZ KULÜBÜ ANA KONU::. (48. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.158
Cevap
18
Favori
212.836
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4647484950
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bodom82

    quote:

    Orijinalden alıntı: Matchbox

    Yakın zamanda beklediğim kriz gelince bakalım 42,000 TL'ye kime satacaklar Jazz ları?

    bu fiyatı çok bulan arkadaşlar vw polo toyota yaris vs fiyat*donanım durumlarından haberiniz var mı ? sanırım yok.

    bu arada bende 2011 fun jazz otm var bizim arabada hill holder var nasıl bayır olursa olsun 2-3 sn hiç bi şekilde bırakmıyor arabayı. kol dayamada var cvt yapıcaz diye suyunu çıkarmışlar allah bilir başka neleri çıkarmışlar.

    Valla gayet araştırdım. Haklısınız Jazz Fun sahibi olarak, donanımı kıyas olarak çok yukarlarda, ancak Vw Polo Bluemotion'u göz ardı edemeyiz, üstelik dizel.

    Eksileri, manuel vites, cam tavan ve hava yastığı sayısı. Ayrıca şu aralar Honda Civic yeni kasaya da baktım 47400 TL'ye otomatik premium alabiliyorsunuz. Fiyat farkı manidar değil mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi traindevie -- 6 Ocak 2012; 1:01:27 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: traindevie

    quote:

    Orijinalden alıntı: bodom82

    quote:

    Orijinalden alıntı: Matchbox

    Yakın zamanda beklediğim kriz gelince bakalım 42,000 TL'ye kime satacaklar Jazz ları?

    bu fiyatı çok bulan arkadaşlar vw polo toyota yaris vs fiyat*donanım durumlarından haberiniz var mı ? sanırım yok.

    bu arada bende 2011 fun jazz otm var bizim arabada hill holder var nasıl bayır olursa olsun 2-3 sn hiç bi şekilde bırakmıyor arabayı. kol dayamada var cvt yapıcaz diye suyunu çıkarmışlar allah bilir başka neleri çıkarmışlar.

    Valla gayet araştırdım. Haklısınız Jazz Fun sahibi olarak, donanımı kıyas olarak çok yukarlarda, ancak bir Honda Jazz fun sahibi olarak Vw Polo Bluemotion'u göz ardı edemeyiz, üstelik dizel.

    Eksileri, manuel vites, cam tavan ve hava yastığı sayısı. Ayrıca şu aralar Honda Civic yeni kasaya da baktım 47400 TL'ye otomatik premium alabiliyorsunuz. Fiyat farkı manidar değil mi?

    ben ilk honda jazz aracımı alırken (35.000 tl) herkes cok pahalı dedi.o fiyata sunu alırdın dedi.şimdi aradan 2 sene geçti ve benim araç hala pirim yapıyor.diğer araçların fiyatları olmuş 50.000 honda jazz 40.000.yani honda jazz zamanla daha uygun hale geldi...bence bu donanımlara jazz ucuz bile...o yazdığınız donanımlar ne kadar biliyormusunuz ben yaklaşık değerlerini yazayım size...

    otomatik vites:2.000 tl
    cam tavan:1.500 tl
    yan hava yastıkları:1.000tl



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi can206 -- 6 Ocak 2012; 0:33:55 >




  • arkadaşlar şu geri kaydırma olayına ne kadar çok kafa takıyorsunuz.geçen gün tam ışıkta durduğumda yanımda şahin kullanan bir teyze gördüm rahat 60 yaşında vardı.hiçte kaydırmadan kaldırdı arabasını..millet kamyonu tırı kaydırmadan kaldırıyor.

    bende şuan 1.4 tdi polo var .bundan önce 1994 model honda civic otomatik vardı.lpg taktım ama yinede kışın 12 litre civarından aşağı düşüremeyince satıp dizel araç aldım.günde 70-80 km yaptığım için az yakan bir araç aradım doğru düzgün sorunsuz otomatik bulamayıncada istemeyerek düz vites aldım

    civic tam otomatk olduğundan yokuşta kaydırmıyordu.en büyük korkumda düz vitesli araçta yokuşlarda kaydırma korkusuydu.zamanla alışıp hiç kaydırmamaya başladım,zaten ayağınızı hafif debriyajdan çektiğinizde gaza basmasanız bile otomatik gibi ilerliyor araç

    artık tamamen alıştım en kral dik yokuşta bile dur kalk yapsam bile kaydırmıyorum

    ayrıca birde şu var bir araçta elektronik aksam arttıkça sorunlarla karşılaşma ihtimali artıyor
    otomatk vites olarak honda bence bir numara ama yinede bozulmayacak diye bir şey yok
    hill hollder yine bozulsa oda kimbilr kaç para tutar.

    dizel polo ile jazz arasında rahat 2 kat yakıt masrafı var.tabii jazz otomatik.düz kullanamayan yada rahatını düşünen jazz alır ama çok km yapıyorsanız dizel polo tercih edilir

    birde polo nun donanım olarak zayıf olması bence hiçte önemli bişey değil.ben arabama biner a noktasından b noktasına giderim.gerisi önemli değil..

    önemli olan sağlamlık sorunsuzluk değerini az kaybetmesi yıllar geçse bile diri kalabilmesi.en önemliside az yakması..torpido soğutma olsa ne olur olmasa ne olur ..kola alıpta torpidoyamı koyacam...yada üstü açılması için 3000 tl fazla para neden vereyim zaten kışın açamiyoruz yazında açarım pencereyi olur biter.Göstergelerin dijital olması yine elektronik aksam bozulsa kimbilir oda kaç para tutatar

    bir arkdaş demişki;

    Bundan once kullandigim Seat Ibiza Signo dan gozlemledigim Cruise Control ile 90 KM sabit gitmek ile ayaginizi 5. viteste gaz pedalinda sabit tutmak arasinda ciddi bir benzin farki olusuyor. CC daha fazla tuketime sebep oluyor. CC de arac yokus tirmanirken de 90 KM ye ulasmaya calisip yakit sarfiyatini arttiriyor, halbuki ayaginizi gazda sabit tutup 80 KM ye dusmesine izin verseniz yakit tuketimi cok daha iyi gerceklesiyor.

    CC nin rahatligi baska tabii ama tuketim konusunda ayaginiz en iyi secim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serkan99 -- 6 Ocak 2012; 11:17:06 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serkan99

    arkadaşlar şu geri kaydırma olayına ne kadar çok kafa takıyorsunuz.geçen gün tam ışıkta durduğumda yanımda şahin kullanan bir teyze gördüm rahat 60 yaşında vardı.hiçte kaydırmadan kaldırdı arabasını..millet kamyonu tırı kaydırmadan kaldırıyor.

    bende şuan 1.4 tdi polo var .bundan önce 1994 model honda civic otomatik vardı.lpg taktım ama yinede kışın 12 litre civarından aşağı düşüremeyince satıp dizel araç aldım.günde 70-80 km yaptığım için az yakan bir araç aradım doğru düzgün sorunsuz otomatik bulamayıncada istemeyerek düz vites aldım

    civic tam otomatk olduğundan yokuşta kaydırmıyordu.en büyük korkumda düz vitesli araçta yokuşlarda kaydırma korkusuydu.zamanla alışıp hiç kaydırmamaya başladım,zaten ayağınızı hafif debriyajdan çektiğinizde gaza basmasanız bile otomatik gibi ilerliyor araç

    artık tamamen alıştım en kral dik yokuşta bile dur kalk yapsam bile kaydırmıyorum

    ayrıca birde şu var bir araçta elektronik aksam arttıkça sorunlarla karşılaşma ihtimali artıyor
    otomatk vites olarak honda bence bir numara ama yinede bozulmayacak diye bir şey yok
    hill hollder yine bozulsa oda kimbilr kaç para tutar.

    dizel polo ile jazz arasında rahat 2 kat yakıt masrafı var.tabii jazz otomatik.düz kullanamayan yada rahatını düşünen jazz alır ama çok km yapıyorsanız dizel polo tercih edilir

    birde polo nun donanım olarak zayıf olması bence hiçte önemli bişey değil.ben arabama biner a noktasından b noktasına giderim.gerisi önemli değil..

    önemli olan sağlamlık sorunsuzluk değerini az kaybetmesi yıllar geçse bile diri kalabilmesi.en önemliside az yakması..torpido soğutma olsa ne olur olmasa ne olur ..kola alıpta torpidoyamı koyacam...yada üstü açılması için 3000 tl fazla para neden vereyim zaten kışın açamiyoruz yazında açarım pencereyi olur biter

    bir arkdaş demişki;

    Bundan once kullandigim Seat Ibiza Signo dan gozlemledigim Cruise Control ile 90 KM sabit gitmek ile ayaginizi 5. viteste gaz pedalinda sabit tutmak arasinda ciddi bir benzin farki olusuyor. CC daha fazla tuketime sebep oluyor. CC de arac yokus tirmanirken de 90 KM ye ulasmaya calisip yakit sarfiyatini arttiriyor, halbuki ayaginizi gazda sabit tutup 80 KM ye dusmesine izin verseniz yakit tuketimi cok daha iyi gerceklesiyor.

    CC nin rahatligi baska tabii ama tuketim konusunda ayaginiz en iyi secim







    diyosun..




  • walla kafam honda jazz'a büyük ölçüde yatıyor.. otomatik vitesin sorunsuzluğu, az yakması, geniş iç mekan, donanımsal + lar, fiyatı vs.. bazı arkadaşlar fiyattan şikayet ediyo ama bu özelliklerde honda kalitesinde kaç araç aynı fiyata bi de onu araştırmak lazım.. fakat görsellik de önemli ve bence iç tasarımdan kaybediyo biraz.. özellikle orta konsolun tasarımı bana çok biçimsiz geliyo.. bir de keşke hız göstergesi civic'teki gibi dijital olsaymış tadından yenmezmiş.. o yüzden bi türlü işte budur diyemiyorum..
  • jazz cvt tüm ihtiyaçlarınızı karşılayabilecek türden bir araç.c sınıfı araçtan bu araca geçtim.bana eksikliğini hissettiren (her b sınıfı araçta olan yüksek hızlarda yol sesini alması dışında )bir durumla karşılaşmadım.alacak olanlara rahatlıkla tavsiye edebilirim.özellikle cvt şanzuman mükemmel
  • Arkadaşlar bende jazz almanın eşiğindeyim forumda 1-2 arkadaş uzun yolda boya kalkması yaşadığını belirtmiş. Jazzın boya olayının kaliteli olmadığı belirtilmiş bu gerçekten can sıkıcı bir durum bu konuda deneyimli arkadaşlardan yorum bekliyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozi_ben

    Arkadaşlar bende jazz almanın eşiğindeyim forumda 1-2 arkadaş uzun yolda boya kalkması yaşadığını belirtmiş. Jazzın boya olayının kaliteli olmadığı belirtilmiş bu gerçekten can sıkıcı bir durum bu konuda deneyimli arkadaşlardan yorum bekliyorum.

    bu sadece jazza özgü durum değil.bundan önceki aracımdada vardı.şimdiki araçların boya kalınlığı çevreye daha az zarar vermesi için ince tutuluyor.taş geldiğinde kalkmaması mümkün değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aliserpil2006

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozi_ben

    Arkadaşlar bende jazz almanın eşiğindeyim forumda 1-2 arkadaş uzun yolda boya kalkması yaşadığını belirtmiş. Jazzın boya olayının kaliteli olmadığı belirtilmiş bu gerçekten can sıkıcı bir durum bu konuda deneyimli arkadaşlardan yorum bekliyorum.

    bu sadece jazza özgü durum değil.bundan önceki aracımdada vardı.şimdiki araçların boya kalınlığı çevreye daha az zarar vermesi için ince tutuluyor.taş geldiğinde kalkmaması mümkün değil.

    Şimdi anladım. bende taş çarpması değilde kendiliğinden boyada kabarma yada kalkma oluyor sandım.
    sanırım taşla olan olaylar içinde boya koruma filan yapmak gerekir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozi_ben

    quote:

    Orijinalden alıntı: aliserpil2006

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozi_ben

    Arkadaşlar bende jazz almanın eşiğindeyim forumda 1-2 arkadaş uzun yolda boya kalkması yaşadığını belirtmiş. Jazzın boya olayının kaliteli olmadığı belirtilmiş bu gerçekten can sıkıcı bir durum bu konuda deneyimli arkadaşlardan yorum bekliyorum.

    bu sadece jazza özgü durum değil.bundan önceki aracımdada vardı.şimdiki araçların boya kalınlığı çevreye daha az zarar vermesi için ince tutuluyor.taş geldiğinde kalkmaması mümkün değil.

    Şimdi anladım. bende taş çarpması değilde kendiliğinden boyada kabarma yada kalkma oluyor sandım.
    sanırım taşla olan olaylar içinde boya koruma filan yapmak gerekir.

    servisten rötuş boyası alıp kendin yapabilirsin .ben öyle yapıyorum




  • 2007 jazz elite cvt den sonra 2010 yeni Jazz cvt beklerken,
    yeni civici duyunca 1 yıl daha bekleyeyim dedim,
    sonuçta yeni civic geldi.

    Bugün İzmir Çamkırana giderek test sürüşü yaptım,
    ancak kalabalık yüzünden kısa tur atabildim,
    gaziemir serbest bölge kavşağına kadar yaklaşık 3-4 km gidiş ve dönüş.
    Hafta içi giderek otoyola çıkıp daha geniş bir tur atacağım.

    aslında tek baktığım otomatik vitesin performansı-geçişleri ve
    aracın kakıştaki ivmelenmesiydi.
    Bu açılardan tam puan aldı,
    CVT vites gibi hiç yığılma olmadan çok rahat bir sürüş verdi.
    Kalkış ve ani gaz yüklemede araç geri dönüşü iyi,
    koltuğa sırtınız yapğışıyor.

    Ses olarakda beğendim,
    benim jazz a göre (ses yalıtımı yaptırmıştım)
    hiç yol sesi almadım,
    sadece ani yüklenmelerde tatlı bir motor sesi geldi.

    aracın kasasına çok laf ediliyor ama bence sorun değil,
    gözümüz alışır,
    zaten ölünceye kadar kullanmayacağız,
    5-6 yıl sonra yeni bir araç alınıyor.

    diğer yönlerini hafta içi testinden sonra yazarım.

    aşağıda 2 foto,
    yeni ve esi civic ön fotoları.................
    feana değil aslında.



    buda yandan.........................





  • aracı aldığımdan beri yaptiğim benzin çizergem... :)





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jonywayt -- 8 Ocak 2012; 16:12:51 >
  • Merhabalar,
    Ben de artık aranıza katıldım..
    2004 model Honda Jazz 1.4 ES Otomatik Vites aldım.. Kısmetse Pazartesi Salı ruhsat işlerini de halledeceğiz..

    Açık söylemek gerekirse arabaların bakımdı, servisti işlerinden çok anlamıyorum.. Zaten bu da ilk arabam, hanım kullansın diye aldık..
    Aracımız 120.000'de, alma konusunda kesin kararı vermeden önce İkiler Honda'dan Hüseyin ustaya gösterdim burada okuduklarımın üzerine..
    20.500'e alacağımızı duyunca, sen almayacaksan haber ver ben alayım dedi araba için.. Hafif sürtmeleri vurmaları falan var ama motor/şansıman vs çok iyi dedi..

    Neyse, uzun lafın kısası..
    Aldıktan sonra servis, bakım gibi şeyler için ne önerirsiniz.. Bundan önceki kullanıcısı da bir bayan olduğu için servisini bakımını yaptırdılarmı zamanında, tam bilmiyorum, güvenmeye de gerek yok zaten yaptırdım dese bile..

    Ne yaptırmamı, neleri kontrol ettirmemi tavsiye edersiniz siz?
    Bunu öğrenmek isterim..

    Şimdiden teşekkürler.




  • tüm honda çıkma orijinal yan sanayi parçaları mevcuttur...0532 420 36 29 tugay
  • Herkese merhaba
    Otomatik Jazz alma niyetimiz var da : Fun ve Joy modelleri var .
    Fun daki cam tavan olayı çok güzel geliyor bana. Kullanan arkadaşların yorumu nedir
    Kullanışlı mı ? veya değil mi ?
    Ayrıca Joy un Fun dan başka eksikleri neler ?

    İlgilenen herkese şimdiden teşekkür ederim..
  • JAZZ 1.4 ES ELİTE 2004 MODEL OTOMATİK VİTES 90.BİNDE 18 TL NEDİRSİNİZ BU ARABA İÇİN YASI DÜŞÜK OLDUGU ICIN ŞÜPHELERİM VAR BU ARAÇ İLE İLGİLİ BİGİ VERİRSENİZ SEVİNİRİM
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 2601cuneyt

    Herkese merhaba
    Otomatik Jazz alma niyetimiz var da : Fun ve Joy modelleri var .
    Fun daki cam tavan olayı çok güzel geliyor bana. Kullanan arkadaşların yorumu nedir
    Kullanışlı mı ? veya değil mi ?
    Ayrıca Joy un Fun dan başka eksikleri neler ?

    İlgilenen herkese şimdiden teşekkür ederim..

    Cam tavan hakikaten güzel bir hadise. Cam, ayna gibi malzemeler bulundukları mekana derinlik hissi verir. Dolayısıyla cam tavan da arabaya binenlerde bir hayli ferahlık yaratıyor.

    Ben her halükarda bütçeyi zorlayarak Fun almanızı tavsiye ediyorum. Neticede 5-6 sene binmek niyetiyle alıyorsanız size sunduğu ilave konfora değer. Keza satarken de ona göre satacaksınız zaten. Çok büyük bir maliyet farkı da yok dolayısıyla.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fabrice

    quote:

    Orijinalden alıntı: 2601cuneyt

    Herkese merhaba
    Otomatik Jazz alma niyetimiz var da : Fun ve Joy modelleri var .
    Fun daki cam tavan olayı çok güzel geliyor bana. Kullanan arkadaşların yorumu nedir
    Kullanışlı mı ? veya değil mi ?
    Ayrıca Joy un Fun dan başka eksikleri neler ?

    İlgilenen herkese şimdiden teşekkür ederim..

    Cam tavan hakikaten güzel bir hadise. Cam, ayna gibi malzemeler bulundukları mekana derinlik hissi verir. Dolayısıyla cam tavan da arabaya binenlerde bir hayli ferahlık yaratıyor.

    Ben her halükarda bütçeyi zorlayarak Fun almanızı tavsiye ediyorum. Neticede 5-6 sene binmek niyetiyle alıyorsanız size sunduğu ilave konfora değer. Keza satarken de ona göre satacaksınız zaten. Çok büyük bir maliyet farkı da yok dolayısıyla.

    @farbrice
    İlginiz için teşekkür ederim.
    O zaman sorum şu :
    2009 model fun ve joy buldum . Km ve temizlik olarak birbirine yakın .
    Arada 3.000 tl fark var .
    Ne yapmalı ?




  • @2601cuneyt

    Araçlar otomatik ise cvt değil i-shift'tir, ona göre.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jonywayt

    aracı aldığımdan beri yaptiğim benzin çizergem... :)





    hocam verilerden doğrumu anlıyorum bilmiyorum ama yakıt tüketim ortalaması 8 litreden aşağı düşmemiş, 9'lu, 10'lu anormal değerler de var.. biraz fazla dğl mi? 6.7 lt yakıt ortalaması var aracın.. kullanan arkadaşlar da bu ortalamanın kullanıma bağlı olarak 7, en fazla 7.5 civarına çıktığını söylüyolar..
  • 
Sayfa: önceki 4647484950
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.