Şimdi Ara

2014 TOYOTA COROLLA 1.33 LİFE BENZİNLİ ARAÇ MEMNUNİYETSİZLİĞİM! (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
135
Cevap
3
Favori
35.932
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: ibrahimAtmaca

    Toyota Corolla öyle çabuk filan Satılan bir araç değilmiş...2014 kasım ayından beri Corolla 1.33 benzinli aracımı Satamadım...Alıcısı yok bu aracın...İsteyenlerde Galerici Plazalar Komisyoncular gibi Oto Alım-Satım işinin ticaretini yapan Bedevacılar...Toyota Corolla 1.33 aracımın Sıfır Fiyatı 53.000 olmuş ben niye 47.000 liradan daha aşağıya veriyim...TOYOTA DEĞER KAYBETMEZ, İKİNCİ EL DEĞERİNİ KORUR VE ÇABUK ALINIR ÇABUK SATILIR DİYE HAVA CİVA YALAN REKLAM YAPMAYA BENZEMİYOR...Corolla 1.33 Aracımı Satamıyorum...Kimse yüzüne dönüp bakmıyor bile...Elimizde patladı bu araç...Bende inat ettim piyasa değerinden Ucuz Fiyata asla vermiycem...YAKINDA GENE İLAN SİTELERİNDE SATILIK İLANI VERECEĞİM AMA ÜMİDİM HİÇ YOK.

    47 yazarsan satamazsın tabi. 40, en fazla 42'ye gider o araç. ederi o. bir de başka bir firmaya dava açtım, ondan sonra sıra bunda demişsin. neden sıraya sokuyorsun ki? çok tuhaf.

    ben kazanabileceğine inanmıyorum. benim 1.4 şahin aracım oldu. gerçekten yokuişta durdun mu kalkmak çok zordu. o ara bile beni 7 sene idare etti. corolla 1.33'ün o kadar sorunlu olduğunu sanmam. yokuşta kalkabiliyorsa sorun yok. fındık motoru kadar küçük turbosuz araç alırken ne bekliyordun ki? ne bileyim insan bir test filan eder. ben 1.2 golf'ü test ettim ve de çekişi harikaydı. insan kavun alırken bile koklar.

    Sıfırı 53000 TL olmuş dediğin corolla 1.33 life 2015 sifirini bayıler su an 50000 TL .ye bırakıyor. Sen 2016 ya gireceğimiz su günlerde 2014 corolla 1.33 u tabiki 47 bine satamazsin adam enayimi, 3bin lira daha verip yuksek model yıllı 0 ini alır. Fiyatlandırması normal degerinde yazarsan kısa zamanda satılır. Yaz üstüne 43-44 bin TL . muhtemelen 1 haftada satarsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: depakin241824

    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: ibrahimAtmaca

    Toyota Corolla öyle çabuk filan Satılan bir araç değilmiş...2014 kasım ayından beri Corolla 1.33 benzinli aracımı Satamadım...Alıcısı yok bu aracın...İsteyenlerde Galerici Plazalar Komisyoncular gibi Oto Alım-Satım işinin ticaretini yapan Bedevacılar...Toyota Corolla 1.33 aracımın Sıfır Fiyatı 53.000 olmuş ben niye 47.000 liradan daha aşağıya veriyim...TOYOTA DEĞER KAYBETMEZ, İKİNCİ EL DEĞERİNİ KORUR VE ÇABUK ALINIR ÇABUK SATILIR DİYE HAVA CİVA YALAN REKLAM YAPMAYA BENZEMİYOR...Corolla 1.33 Aracımı Satamıyorum...Kimse yüzüne dönüp bakmıyor bile...Elimizde patladı bu araç...Bende inat ettim piyasa değerinden Ucuz Fiyata asla vermiycem...YAKINDA GENE İLAN SİTELERİNDE SATILIK İLANI VERECEĞİM AMA ÜMİDİM HİÇ YOK.

    47 yazarsan satamazsın tabi. 40, en fazla 42'ye gider o araç. ederi o. bir de başka bir firmaya dava açtım, ondan sonra sıra bunda demişsin. neden sıraya sokuyorsun ki? çok tuhaf.

    ben kazanabileceğine inanmıyorum. benim 1.4 şahin aracım oldu. gerçekten yokuişta durdun mu kalkmak çok zordu. o ara bile beni 7 sene idare etti. corolla 1.33'ün o kadar sorunlu olduğunu sanmam. yokuşta kalkabiliyorsa sorun yok. fındık motoru kadar küçük turbosuz araç alırken ne bekliyordun ki? ne bileyim insan bir test filan eder. ben 1.2 golf'ü test ettim ve de çekişi harikaydı. insan kavun alırken bile koklar.

    Sıfırı 53000 TL olmuş dediğin corolla 1.33 life 2015 sifirini bayıler su an 50000 TL .ye bırakıyor. Sen 2016 ya gireceğimiz su günlerde 2014 corolla 1.33 u tabiki 47 bine satamazsin adam enayimi, 3bin lira daha verip yuksek model yıllı 0 ini alır. Fiyatlandırması normal degerinde yazarsan kısa zamanda satılır. Yaz üstüne 43-44 bin TL . muhtemelen 1 haftada satarsin.

    Alıntıları Göster
    bu insanlar neyin kafasını yaşıyor. Yaris otomatik aracım vardı mmt sattım corolla 1,33 araç aldım şu an 100 km olmadı full antalya sıkışık trafik yakıt ortalaması 9,2 gösteriyor yaris yazın 6,5 litre yakıyordu bunun da düşeceğini tahmin ediyorum. Yaristen önceki aracım megan 1,6 tüplü idi şehir içinde 40 kuruş şehir dışı 25 kuruş yakıyodu arabaya binesim bile gelmiyordu. 1,33 motor şehir içinde 40 kuruş benzin yakmıyor uzun yolda 25 kuruş benzin anca yakıyor. çekiş problemi 120-130 çok rahat yapıyor fazlası beni ilgilendirmez 4 lastik üzerindeyiz sonuçta ama yarisle 180 bastım ya kasa küçük demeyin 1135 kilo yaris colrolla 1210 75 kg fazla olduğu içinmi çekmiyor araç kaç kişiye deseniz yarisi çeker bu motur der. yaris otomatikle torosları 3-4 vites 80-90 la rahat çıkıyordum. 1,6 da 100-110 la çıksın çok yaktıktan sonra arabaya binesi gelmiyor insanın. Corolla 1,33 life benim çok hoşuma gitti. Bu 10. aracım ve 35 yaşında 500 bin km yapmış biri olarak söylüyorum. bu km nin bir çoğunuda 1,2 75 beygir düz vites araçlarla yaptım beni en çok üzen 1,6 megan oldu çünkü çok yakıyordu. çok fazla binmedim sattım zaten. Aracı rampada kaldıramayanlar titretenler kusura bakmasınlar ama acemisiniz kabul edin. bir not bu araç yaris otomatik mantığıyla hareket ediyor 2000 devirde vites değiştireceksiniz 50-60 km de 5. vitese atacaksınız. 70 de 6. vitese atıp 60 km altına düşene kadar vitesi 5 e almayacaksınız



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ihtiyarr -- 22 Aralık 2015; 16:59:44 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ihtiyarr

    bu insanlar neyin kafasını yaşıyor. Yaris otomatik aracım vardı mmt sattım corolla 1,33 araç aldım şu an 100 km olmadı full antalya sıkışık trafik yakıt ortalaması 9,2 gösteriyor yaris yazın 6,5 litre yakıyordu bunun da düşeceğini tahmin ediyorum. Yaristen önceki aracım megan 1,6 tüplü idi şehir içinde 40 kuruş şehir dışı 25 kuruş yakıyodu arabaya binesim bile gelmiyordu. 1,33 motor şehir içinde 40 kuruş benzin yakmıyor uzun yolda 25 kuruş benzin anca yakıyor. çekiş problemi 120-130 çok rahat yapıyor fazlası beni ilgilendirmez 4 lastik üzerindeyiz sonuçta ama yarisle 180 bastım ya kasa küçük demeyin 1135 kilo yaris colrolla 1210 75 kg fazla olduğu içinmi çekmiyor araç kaç kişiye deseniz yarisi çeker bu motur der. yaris otomatikle torosları 3-4 vites 80-90 la rahat çıkıyordum. 1,6 da 100-110 la çıksın çok yaktıktan sonra arabaya binesi gelmiyor insanın. Corolla 1,33 life benim çok hoşuma gitti. Bu 10. aracım ve 35 yaşında 500 bin km yapmış biri olarak söylüyorum. bu km nin bir çoğunuda 1,2 75 beygir düz vites araçlarla yaptım beni en çok üzen 1,6 megan oldu çünkü çok yakıyordu. çok fazla binmedim sattım zaten. Aracı rampada kaldıramayanlar titretenler kusura bakmasınlar ama acemisiniz kabul edin. bir not bu araç yaris otomatik mantığıyla hareket ediyor 2000 devirde vites değiştireceksiniz 50-60 km de 5. vitese atacaksınız. 70 de 6. vitese atıp 60 km altına düşene kadar vitesi 5 e almayacaksınız

    Alıntıları Göster
    Araba alırken nelere dikkat edersiniz ?
    1. Güvenlik, 2. Kalite, 3. Yakıt tüketimi 4. Motor performans özellikleri ( Tork ve güç devir aralıkları ) 4. Konfor vs vs vs Bunlardan arabanın çekmesini istiyorsan 1700-1800 devirde ayağının altında en az 200 nm torku olan bir araba seçeceksin. Onun içinde muhtemelen 1.6 dizel veya 1.4 turbo süperşarjlı bir motor iş görür. Bu arabanın sıfırına verdiğin parayı ne olduğu belirsiz ikinci el öyle bir araba alabilirsin. Ben bu arabayı almasaydım 1.6 peugeot 301 1.6 dizel ikinci el düşünüyordum. Güvenip alamadım. Ama sıfır alayım, güvenlik, konfor marka prestiji olsun şehir içinde işimi görsün, uzun vadeli kullanayım muadillerine göre uygun fiyatlı bir araba olsun diyorsan bu araba en iyi seçim. Ben 1.6 corolla kullanmadım ama öyle çok büyük bir kullanım farkı olduğunu zannetmiyorum. Test sürüşü ve isterseniz bir çok şekilde araç size tanıtılıyor. Arabanı ve gittiğin yolu iyi tanırsan,uygun devir aralıkları ve sürüş tekniğinin gelişmesiyle 1.6 benzinli motorile arada çok fark olacağını zannetmiyorum. Güle güle kullan. Verdiğin paraya değecek güzel bir seçim yapmışsın. Dediğin tarzda bir arabayla arada 25.000 tl gibi bir fark var. O parayla gazda en az 125.000 km yaparsın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi atakanturkkk -- 28 Ocak 2016; 19:52:33 >




  • Toyota 1.33 Corolla ve auris alan arkadaşlar lastiklerini hemen bir ebat küçük lastik ile değiştirirlerse çok memnun olurlar.
  • lordford50 kullanıcısına yanıt
    Dostum iyi güzelde o zamanda taban daralacak ve aracın frenleme mesafesi artacak. Tutunma azalacak. Yani sonuçta lastik ebatı araca göre hesaplanarak yapıyor. Kaş yapayım derken göz gitmesin sonra.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _AveNTuriN_

    Dostum iyi güzelde o zamanda taban daralacak ve aracın frenleme mesafesi artacak. Tutunma azalacak. Yani sonuçta lastik ebatı araca göre hesaplanarak yapıyor. Kaş yapayım derken göz gitmesin sonra.

    Mantıklı sözler bunlar. Sakın ola lastik ebadını değiştirmeyin. Orjinal ne ise o ebattan devam edin. Can ve mal güvenliğiniz için önemli nokta.
  • mikroskopik M kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle öyle, mesela vw birçok modelinde belirli donanıma daha küçük jant koyuyor. Toyota'da avensiste yapmıştı bir önceki kasada mesela. Yani geçerli bir sebebi olmasaydı kesinlikle yapardı yine. Kaldıki, büyük jant demek büyük lastik demek. Hem jantta hemde lastikte maliyet artıyor büyüdükçe. Yani hem maliyetten kaçma imkanı olacaktı, hemde belki ek ücret ile büyük ebatı satma imkanı olacaktı. Sizce kimse bile bile baltayı ayağına vurur mu?
  • _AveNTuriN_ kullanıcısına yanıt
    1280 kg 160 tork 1.6 cc 132 bg 205/55/16
    1230 kg 128 tork 1.3 cc 100 bg 205/55/16 olur mu?!
    .
    195 tabanlı lastik kullanmanın hiç bir sıkıntısı olmaz.
    Eski passat 5.5 lar 195/65/15 kullanıyordu.
    Mercedes c180k 2007 üstü 195/60R16 kullanıyor.
    Daha bir çok araba 195 taban kullanıyor. C segment araçların en çok kullandığı ebat 196/65/15 dir.
    1.33 yaris 175/65/15 kullanıyor.
    Tabiki Corolla 175 kullanamaz ama 195 ideal olur. Fakat tereddüt yaşayan 205 taban kullanarak ta lastiği bir ebat küçültebilir (205/50/16) ama 195 ideal olur.
    Öneriler dahilindedir.
    1.33 urban cruizer de 195 kullanıyor.
    2014 ford mondeo veya süperb 205/55/16 kullanıyor.
    1.33 Corolla için 195 den fazlası uygun olmuyor maalesef.
    http://www.auto-data.net/tr/?f=showCar&car_id=18479




  • mikroskopik M kullanıcısına yanıt
    1.33 Corolla nın orjinal ölçüsü 205 ve 195 dir.
    Gitsinler 175 veya 185 taban taksınlar demiyorum. Bir ebat küçültmek tamamen sınırlar dahilindedir. %3 ü geçmemek şartıyla değişiklik yapılabilir.
    Kaldıki 195 taban da 1.33 Corolla nın orjinal ebatıdır.
    Benimki tamamen öneri, ama yaşanmış bir öneri.
    Bir ebat küçültülerek çekiş sorunları ve ara hızlanmalar büyük ölçüde rahatlamış olur.
    632 mm çapındaki 205/55/16 dan
    621 mm çapındaki 195/55/16 ya geçmekle sadece %1.7 küçülmüş olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lordford50 -- 30 Ocak 2016; 21:49:47 >
  • lordford50 kullanıcısına yanıt
    Şimdi izninizde düzeltmem gereken bazı noktalar olacak. Toyota lastik ölçüsünü belirlerken motora göre belirlemiyor. Ağırlık, aracın ağırlık merkezinin konumu ve yere yakınlığı temelinde bunlara ek birde donanım seviyesi(donanım seviyesi arttıkça ağırlıkta azar azar artmakta) 195/65/15 genelde caddy, connect, doblo tarzı araçlarda kullanılan bir ölçü. 65 aslında yanak ölçüsü değil, tabanın %65 i olarak yanak ayarlanmış demek. Yani 195/60/15 için yanak 205/55/16 dan büyüktür. Kabaca 195*60 ile 205*55 i karşılaştırın. Aracın yanağını artırdığınızda viraj kabiliyeti düşer, konforu bir nebze artar. Birde tabanı düşürüyoruz, güvenlik iyice düşüyor. Kitapçıkta 195/65/15 gibi bir ölçü var, ancak bu yurtdışına giden ve bizim araçlarımızdan farklı olarak 1.8 motor gibi üniteleri içeren araçlarda kullanılan bir ölçü. Yani yine ağırlık ile ilgili.


    Ancak illa aracımı rahatlatayım, ama güvenlikten ödün vermeyeyim derseniz. Size tek önerim jantlarınızı aynı ebatta kaliteli ve ağırlıkları bilinen bir alaşımlı jant ile değiştirmeniz olur. Hatta lastikleriniz eskidiğinde daha yumuşak, yakıt tüketimini düşüren lastiklerden seçerseniz yine bir nebze faydası olur. Hatta şöyle bir örnek vereyim 15 inç sac jant ile 16 inç alaşımlı jant arasında %20-25 gibi bir fark var ortalama. Yani her ikiside 16 inç olursa %30-35 gibi olur muhtemelen.




  • lordford50 kullanıcısına yanıt
    Yukarıdaki mesajımda açıklama yazdım ancak ben hala yapacağım diyen arkadaşlara da önerim 195/60/16 yani 205/55/16 nın yanak ölçüsü bakımından aynısı sadece tabanı dar olan modeli olur. 195/55/16 da taban daralacağı için çamurlukta aradaki mesafe artar ve araç daha sert olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _AveNTuriN_ -- 30 Ocak 2016; 22:02:27 >
  • _AveNTuriN_ kullanıcısına yanıt
    5-10 yaşındaki c segment araçlar (focus, Astra, Octavia, megane, golf vs) ve 10-15 yaşındaki d segment araçlar 195/65/15 kullanıyor.
    1-5 yaşındaki ford mondeo ve Skoda süperb 205/55/16 kullanıyor.
    Benim önerim 1.33 Corolla için 195/55/16 dır. Hiç bir sorun olmaz. Çok da memnun kalınır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _AveNTuriN_

    Yukarıdaki mesajımda açıklama yazdım ancak ben hala yapacağım diyen arkadaşlara da önerim 195/60/16 yani 205/55/16 nın yanak ölçüsü bakımından aynısı sadece tabanı dar olan modeli olur. 195/55/16 da taban daralacağı için çamurlukta aradaki mesafe artar ve araç daha sert olur.

    632 mm çapındaki 205/55/16 yı çevirmekte zorlanan 1.3 Corolla, 640 mm çapındaki 195/60/16 yı nasıl çevirsin. hiç değiştirmezsin ondan iyi.
  • lordford50 kullanıcısına yanıt
    Zaten o sebepten bende değiştirmek sağlıklı değil diyorum. Kaldıki genişlik olarak 8 mm fark var belki ama ağırlık olarak ortalama jant+lastik ağırlığı 19 kiloya 16 kilodur. Yani toplamda 12 kilo hafifler. Bu değerler alaşımlı jantlarda biraz daha fazla açılır.

    Özetle aracın ebatlarını değişmeyin, jantınızı alaşımlı ve kaliteli hafif olan bir jant yapın. Firmaların kitapçıklarında da yazan alternatif ebatlara bakın genelde kışlık lastikler için dar tabanlı ölçü verirler illa ebat değişecekse diye. Ben yaptırdım harika oldu diyebilirsiniz, yaparsanız bana veya bir başkasına kazandırdığınız ya da kaybettirdiğiniz bir şeyde olmaz. Ancak aracın ihtiyaç duyduğu bir anda dar tabandan kaynaklı bir sorun olmayacağının garantisini kimse veremez. Sonuçta hiçbir şeyden feragat etmeden, bir şey alınamaz. Başka markalar kendi araçlarında kendi belirlediği ölçüyü kullanabilir. Bu her markada yada aynı sınıftaki her araçta olacağı anlamına gelmez. Kitapçıkta eğer açıkça yazıyorsa bu ebat yerine bunu kullanabilirsiniz diye, o zaman başka. Ben kabaca baktım, öyle bir ibare yok sadece iki farklı ebatlı araç var. Ondada 1.8 motor var ve ülkemizde modeli yok.

    Bu arada unutmadan değişiklik yaptıktan sonra km sayacınızın farklı göstermesi durumu için serviste aracı bilgisayara bağlatıp lastik ölçülerinizi oradan değiştirmeniz sizin yararınıza olacaktır. Fazla ve eksik gösterme durumunda trafik cezaları vs gibi sorunlar yaşamazsınız.




  • Bu konuyla alakalı olanhttps://forum.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=62756534&p=1#62756534 adresindeki Rakımın Atmosferik Motor Üzerine Etkisi başlıklı konuyu okumanızı tavsiye ederim.
  • Bu meseleye bilim ile ışık tutmak gerekir. Bu bağlamda sağlıklı bilgisi olan konuşsun. Bu konuda duygusal, sallamaca konuşmak yazmak insan hayatına mal olur. Herkes ona göre yazsın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mikroskopik -- 31 Ocak 2016; 17:35:10 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: orhan1461

    Ibrahim bey usenmedim konunuzu bastan sona okudum. Belkide bizlere isik tutabilecek bir konuya benziyordu ancak suna kanaat getirdim siz davadan once tedaviyi baslatmalisiniz. ERKEN TESHIS HAYAT KURTARIR ...
    adam arabasını satmaya konu açmış. ilk baştan ağlıyordu.sonradan hadi gelin arabamı size satayım demeye başladı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: orhan1461

    Arkadasim sen neyin kafasini yasiyorsun?..

    Eski mesajlarina bakiyorumda bir suru baslik acmissin, corollayi yere goge sigdiramamissin. Kaliteden girmis aracin performansindan cikmissin . alti ustu corolla bmw ile kiyaslamissin simdi de ayipli mal diye dava acacam diyorsun. Sen kendi tezlerini kendi yazdiklarinla curutmussun zaten ,kim takar seni. Araci alirken size aracta 300 torkluk motor var diyenmi oldu

    Bide donanimhabere camur atmissin ya sesli guldum resmen. O begeni basliklarini acarken donanimhabermi zorladi sizi ??..
    bu arabadan etrafta çok görmeye başladım nedeni ise sıfır araçlardaki fiyatlar şuanda en düşük sıfır 40 bin tlye 1.0 motorlu 75 beygirlik seat ibiza. fiat egea 1.4 95 beygir 50900 tl. toyota corolla 1.33 bu şartlarda insanlara mantıklı geliyor hiç olmazsa adı var.




  • Vay be... Bu ibrahim atmaca bir arkadaşın konusunda Fransız araçları yerin dibine sokup Toyotaya övgüler dizmişti bir kaç sene önce :) Hatta bir arkadaşa "bugünün tarihini ve bu mesajı kaydet bak bakalım Toyota beni mağdur edecek mi" demişti.. Koca bir forum adama anlatamamıştı her marka ve modelde sıkıntılar olabileceğini, bunun tüm markaya,modele ve üretici ülkeye mal edilmemesi gerektiğini :)
  • Dacia arabam var 1.2 LPG li maras Elbistan yollarında aşırı yokuş vardır minimum 70e düşüyorum 3. Viteste çıkıyorum ama çıkıyorum bir sorun olmuyor ayrıca arabada 4 yetişkin bir çocuk ve bagaj dolu biçimde. Araba konusunda acemiyim ama 1.2 dacia ile 3 Viteste 60-70 ile gidiliyorsa o dik yokuşlarda corolla o kadarda kötü olmaz zannımca. Aracı alırken ne aldığınıza ve nerede kullanacağınızı iyi dusunmelisiniz yoksa böyle dert yanarsiniz ben genelde şehir içinde kullanmayı düşünüyorum ve yılda maksimum 3 defa 400 kmlik dağlı bayır li bir uzun yolum oluyor bu nedenle 1.33 corolla mantıklı geliyor bana. Yılda 3 kez çıkacağım uzun yol içinde 12 bin fazladan para verip kendimi zorlamam varsın yılda 3 defada bağırsın corolla
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.