Şimdi Ara

W205 MERCEDES C-Class ANA KONU (725. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
17.122
Cevap
187
Favori
1.187.655
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 723724725726727
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mortal_Abas

    arkadaşlar servis faturası ile ilgili gelişmeler aşağıdaki gibi dikkatinizi çekerim

    Bugün aradım mengerler olmayan başka bir yetkili servisi
    elimdeki fatura ile kıyasladım

    1- MBT 5 LT yağ mengerler 298,23TL den fatura etmiş, görüştüğüm servis 265TL dedi
    2- MBT 1 LT yağ mengerler 65,81TL den fatura etmiş, görüştüğüm servis 58,58TL dedi
    3- Adblue 18 LT mengerler 59,25TL den yazıp %10 iskonto ie 53,32 fatura etmiş, görüştüğüm servis 52,72TL dedi indirimsiz hali
    4- Toz filtresi mengerler 72,73TL den yazıp %11 iskonto ie 64,76 fatura etmiş, görüştüğüm servis 64,74TL dedi indirimsiz hali
    5- Klima filtresi mengerler 219,15TL den yazıp %10 iskonto ie 197,23 fatura etmiş, görüştüğüm servis 195,05TL dedi indirimsiz hali
    6- Yağ filtresi mengerler 55,64TL den yazıp %10 iskonto ie 50,08 fatura etmiş, görüştüğüm servis 49,52TL dedi indirimsiz hali
    7- Mazot filtresi mengerler 363,92TL den yazıp %10 iskonto ie 327,53 fatura etmiş, görüştüğüm servis 323,92TL dedi indirimsiz hali
    8- Hava filtresi mengerler 133,58TL den yazıp %10 iskonto ie 120,22 fatura etmiş, görüştüğüm servis 118,91TL dedi indirimsiz hali


    Bütün yetkili servislerin parça fiyatları aynı olması gerekmiyor mu mengerler indirim yaptığı halde diğer yetkili servisin indirimsiz bedelinden pahalı fatura etmiş nasıl oluyor ?

    özellikle yağda güzel kazıklanmışım

    kime nereye en güzel şikayet edebilirim ?

    Acaba mengerler ikame araba hizmetine başladı ondan mıdır?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fahriozzan

    Selamlar,


    navigasyon için yurtdışından sd kart almayı düşünüyorum. kullananlar memnun mudur? verimli midir? navigasyon trafiği göstermiyor bildiğim kadarıyla, yandexten trafikli navigasyona alışan biri için kullanışsız mıdır? cevaplarınız için teşekkür ederim.

    Evet kulanışsız sayılır. İnternetten ucuz satılan kartlardan alıp taktık ekran ve düğme boş durmasın diye. Eve dönüş için ve sık kullanılanlar kaydettiğim 3-5 yer avm falan içinm giderken kullanıyorum, bir sorun yaratmadan tarif ediyor genelde. Ama sık kullanılanalara kayıtlı olmayan bir yeri aramaz yazmak uzun iş, o zaman hemen cep telefonuna yandexe sarılıyorum. Ekranda navi açık olunca araç daha hoş görünüyor.
    Kısacası ucuz kartlardan almaya değer, servisteki pahalı fiyata değmez.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi isimbulunamadı -- 22 Nisan 2017; 16:38:52 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yasinozkan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Mortal_Abas

    arkadaşlar servis faturası ile ilgili gelişmeler aşağıdaki gibi dikkatinizi çekerim

    Bugün aradım mengerler olmayan başka bir yetkili servisi
    elimdeki fatura ile kıyasladım

    1- MBT 5 LT yağ mengerler 298,23TL den fatura etmiş, görüştüğüm servis 265TL dedi
    2- MBT 1 LT yağ mengerler 65,81TL den fatura etmiş, görüştüğüm servis 58,58TL dedi
    3- Adblue 18 LT mengerler 59,25TL den yazıp %10 iskonto ie 53,32 fatura etmiş, görüştüğüm servis 52,72TL dedi indirimsiz hali
    4- Toz filtresi mengerler 72,73TL den yazıp %11 iskonto ie 64,76 fatura etmiş, görüştüğüm servis 64,74TL dedi indirimsiz hali
    5- Klima filtresi mengerler 219,15TL den yazıp %10 iskonto ie 197,23 fatura etmiş, görüştüğüm servis 195,05TL dedi indirimsiz hali
    6- Yağ filtresi mengerler 55,64TL den yazıp %10 iskonto ie 50,08 fatura etmiş, görüştüğüm servis 49,52TL dedi indirimsiz hali
    7- Mazot filtresi mengerler 363,92TL den yazıp %10 iskonto ie 327,53 fatura etmiş, görüştüğüm servis 323,92TL dedi indirimsiz hali
    8- Hava filtresi mengerler 133,58TL den yazıp %10 iskonto ie 120,22 fatura etmiş, görüştüğüm servis 118,91TL dedi indirimsiz hali


    Bütün yetkili servislerin parça fiyatları aynı olması gerekmiyor mu mengerler indirim yaptığı halde diğer yetkili servisin indirimsiz bedelinden pahalı fatura etmiş nasıl oluyor ?

    özellikle yağda güzel kazıklanmışım

    kime nereye en güzel şikayet edebilirim ?

    Acaba mengerler ikame araba hizmetine başladı ondan mıdır?

    bana ikame araç verilmedi ve teklif de edilmedi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: uchrevhi

    Valla bence de cam tavan-kulakçık ikilisi yerine

    Hafızalı koltuk+direksiyon ve keyless paketi olsa cok daha mantıklı. Zaten nereden baksan ayni fiyat oluyor.

    Avangartelarda da artık cam tavan standrt sanki. Arac olusturucuda ucrete dahil. Cam tavan, sunroof almak istemeyenler style paket almak zorunda. Tam gormemişlik orneği. İyice ortadogu ülkesi olduk. MBT ye%60 otv az geldi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kaan27m -- 22 Nisan 2017; 18:19:56 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkese iyi günler



    S60 be c200d için karşılaştırma yapabilirim.



    Her iki aracı da sıfır alıp kullanmış biri olarak yorum yapmak istedim



    2013 model Volvo s60 1.6d powershift advance paket + krem paket



    2016 model Mercedes c200d amg estate + bi dünya opsiyon







    Volvoyu 2 sene 35 bin km kullandım



    Mercedes'i 3 ay dır kullanmaya devam ediyorum







    Konfor



    Her iki aracım da touring şaseydi ve s60 16" c200d 17" jantlıydı.



    Konvansiyonel süspansiyon vardı. Ayırt edilecek bir fark yok. Mercedes station olduğu için ön ve arka koltuklar nerdeyse volvoyla aynı genişlik e sahip. Ama volvonun arka koltukları daha rahat







    Şansızaman



    Powershift 6 ileri, gtronic 7 ileri. Vites değişimi normal kullanımda hissetmek zor, performanslı kullanımda her ikisinde az hissediliyor.



    Ancak yakıt tüketimi konusunda Volvo 1-1.5lt az yakıyordu.



    Bu demek oluyor ki şanzıman daha başarılı. Amg olduğu için direksiyondan vites var.







    İç malzeme



    Görüntü itibariyle c200 daha lüks ve insanı çekiyor. Ancak Volvo normal paketlerde dahi gerçek deri kullanan tek firma ve Volvo panel vs fırçalanmış alimünyum yani ömürlük. Ayrıca Volvo nun menüsü ve konsolu hoş görünmüyor Mercedes e göre ama çok daha kullanışlı ve hiç takılmıyor hızlı akıyor. Mercedes opsiyon olarak ağaç yada aliminyum seçmek lazım. Piyano black çiziliyor. Menüler zor alışmak lazım ve baya yavaş. Takılıyor kitleniyor yanda power tuşuyla aç kapa yapıyorsun. Servise götürdüm yeniden yüklediler falan artık bende kurcalamıyorum elimde kalmasın diye. Mercedes 1 tık daha az dış ses alıyor. Ama fark anlaşılır değil. Motor ses seviyesi aynı sakin sürüş de ses YÖK yani. Mercedes ye burmeister ses sistemi olduğu için karşılaştırmam yanlış olur Volvo da bang olsen le karşılaştırmak lazım ama bence bang koyar geçer.volvo da hayalet ekran vardı kullanışlı gerçekten hele hız limitle, sabitleme falan ekranda o daire içinde çıkar falan çok üstün. Mercedes ye arada ufak bir bilgi ekranı var ve kullanışsız. Ayrıca hız sabitleme ve sınırlama kullanışsız ve zor.







    Görünüm



    Mercedes alır götürür. Zaten alma nedenimizde o, eşim kapıldı.







    Yakıt tüketimi



    Volvo daha az yakıyor 1-1.5 lt



    Antalya'da volvoyla 68lt depo şehiriçi 1250km gidiyordum kışın. Yazın full klima açık Antalya'da 1000km gidiyordu. Şunu eklemem lazım klima efsane 3m plus cam filmi vardı ve 23 dereceye ayarlar klimayı 1. Veya 2. Seviyede tutarsan içerde üşürsün ki 10 kademe var.



    Mercedes kışın 66lt depo 1000km gidiyor yazın ne gider düşünmek istemiyorum. Opsiyon olarak klima güçlendirme paketi vs falan var ve araç night paket + serviste filmlerdir ama Volvo performansını alabileceğimi düşünmüyorum. Çünkü kışın kayağa gittiğimizzde Volvo da 1. Veya 2. Kademede cam buğü yapmazdı ama Mercedes'te mühendislik hatası var. Menfezler yerleri ve yönleri yanlış olduğu için buğu çözülmüyor full de çalıştırman lazım.







    Yol tutuş



    Volvo önden çekiş , c200 arkadan itiş. Volvo 115bg tekerde. C200d 136bg motorda ve Tümer'de 115-120bg arası. Yan güç farkı yok. Her iki araçtada hızlı viraj için yüksek devir şart. Ancak Mercedes şöyleki



    Virajda çizgiyi kaçırıyor, yanlıyor saçma sapan hareketler yapıyor bunu normal hızlarda yapıyor yani şehirler arası 120-140km de virajda devirli olursa ama kaçırmıyor. Ben güvenemedim. Zaten çok temkinli kullanıyoruz.







    Farlar



    Volvo da viraj farı, yükseklik ayarı, farların dönmesi sabit ve şed far değildi. Ama dağı taşı aydınlatır selektör harici kullanmadım diyebilirim. Bir defa dağ yolunda tepenin arkasındaki araca selektör yaptım ve dönünce gördüm adam durmuştu şoka gitmişti herhalde.



    Mercedes led far yükseklik ayarı otomatik ancak viraj farı ve far dönmesi yok. Bunları istersen intelligent light Alman lazımmış. İlk defa böyle birşey gördüm bu kadar para vereceksin led far ama viraj farı ve dönme yok. Neyse gece şehirler arası yollarda sol viraj tam kör, sağ viraj yarım kör. Gece yola çıkmayın yada yavaş sürün. Öyle virajın devamını görümcem ona göre hız ayarlayacam imkansız.







    Çarpışma önleyici sistemler



    Bu konuda Volvo fena tokatlıyor. 2 sene içinde bizi yaklaşık 10 defa kazadan kurtardı önden çarpma konusunda ve baz önleyici sistem vardı. Anlamazsınız çalışır kurtarır sizi hiç şüpheye düşmeyin ya kaza falan yaptırırsa diye.



    Mercedes öndeki araca yaklaşınca ışıklı ikaz daha da yaklaşırsanız veya sollamada öndeki araca biraz yakınken sola çıkarsanız sesli ikazda veriyor ama hiç devreye girdiğini görmedim. Ancak YouTube dan aeb testlerini izleyince umarım gerek kalmaz dedim. Gerçi onlar eski sistem yeni sistem var arabada baz daha iyi sonuç veriyor ama bilemedim.



    Çarpmada ne olur bilemedim açıkçası ama volvonun daha sağlam kalacağı kesin diyebilirim.







    Arıza ve servis



    Volvoyu normal bakıma ve götürdüm. Sadece sol ayna geri vitese takınca ayna yavaş hareket ediyordu. Serviste söyledim direk sipariş ve değiştirdiler garantiden. Araç her serviste yazım güncelleme oluyor. Mesela city Safety 50km sınırdı en son 65km ye çıktı güncellemelerle. Bir defa tık demedi ne ses ne de başka birşey.



    Mercedes aldım ilk hafta servise gittim orta ekran kilitlendi açıp kapıyoruz. Farları şikayet ettim yükselttiler limitler dahilinde. Arka bagaj kapağı perdesi aras sıra takılıyor vs. Servis volvodan iyi çay kahve kurupasta dinlenme alanı olarak ama.







    Sonuç



    Keşke geri verebilsem ve keşke v60 cross country yeni kasayı bekleseymişim. C200d estate amg ve Volvo s60 station advance i opsiyon olarakta eşitlenince fiyat farkı çok açıkçası. Mercedes in ne üstünlüğü var derseniz şuan Mercedes içten ve dıştan daha al Benisi Yüksek birde yıldızı var.







    Bir sonraki aracım Volvo olacak gene ve bu sefer satmak gibi bir hata yapmayacağım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • "Volvo önden çekiş , c200 arkadan itiş. Volvo 115bg tekerde. C200d 136bg motorda ve Tümer'de 115-120bg arası. Yan güç farkı yok."
    Bu neden daha ayrıntılı açıklayabilir misiniz? Mercedes neden tekerde 136 bg değil? Tümer ne demek?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi isimbulunamadı -- 22 Nisan 2017; 23:45:57 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaan27m


    quote:

    Orijinalden alıntı: uchrevhi

    Valla bence de cam tavan-kulakçık ikilisi yerine

    Hafızalı koltuk+direksiyon ve keyless paketi olsa cok daha mantıklı. Zaten nereden baksan ayni fiyat oluyor.

    Avangartelarda da artık cam tavan standrt sanki. Arac olusturucuda ucrete dahil. Cam tavan, sunroof almak istemeyenler style paket almak zorunda. Tam gormemişlik orneği. İyice ortadogu ülkesi olduk. MBT ye%60 otv az geldi.

    Avantgarde'da cam tavan standart olursa fascination ile arasındaki 18.000 TL fiyat farkı nasıl açıklanabilir? Bu fiyat farkı eskiden de aynıydı ve bunun 10bin TL'si cam tavan belki, geri kalanı da iç aydınlatma ve koltuk ısıtma vb...
    Konfigüratörde hata vardır bence çünkü fasc ile arasındaki esas fark cam tavan zaten, bu fark kalkarsa olmaz.




  • BurakD83 B kullanıcısına yanıt
    Çok objektif bir yorum ağzınıza sağlık.
  • isimbulunamadı kullanıcısına yanıt
    Bence arkadaş da teker demek istemiş. Arkadan itişte kayıplar nistepen önden çekişe göre daha fazla olur. Aktarma organları kayıpşiları yani..

    Bu sebeple de tekerde motor çıkış gücünü alamazsınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • meceng M kullanıcısına yanıt
    Yanlis biliyorsunuz hocam.Arkadan itis araclarda aktarma daha kayipsiz oldugu icin daha az atik hissettirir onden cekere.
    Onden ceker patiye dusup kafa kaldiiri ve daha atik hissetirir ve aktarma arkadan ceker gibi kayipsiz olmaz.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • elano68 kullanıcısına yanıt
    https://www.audiworld.com/forums/s4-b8-platform-discussion-134/drivetrain-loss-horsepower-losses-through-fwd-rwd-awd-drivetrains-2820086/



    FWD: 10-15% loss;

    RWD: 10-18% loss;

    AWD: 17-25% loss;



    Otomatik viteste kayıplar biraz daha fazla (2-5%)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • meceng M kullanıcısına yanıt
    Hocam bir kere bu durum modelllere gore degismekle birlikte attiginiz linkin de herhangi bir gecerliligi yok benim icin.
    Sitenin audi forumu olmasi da ayri bir mesela zaten.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • elano68 kullanıcısına yanıt
    Size 1 değil 10 link te atsam kararınız değişmez gibi duruyor.

    Sizin bilginiz size benimki bana.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • meceng M kullanıcısına yanıt
    Basit bir fizik bilgisiyle olayi anlamak da guc degil aslinda.
    "Onden cekerlerde, aracın ağırlığı arkaya bineceğinden tekerler yerle temasını azaltır ve performans kaybına uğrar."
    Bunun uzerine herhalde gorusunuzu savunmazsiniz.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • yasinozkan Y kullanıcısına yanıt
    Bursa hep böyleydi.

    Allah korusun ikâme verseler %30 daha zamlanacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mortal_Abas kullanıcısına yanıt
    Yağ 5LT: 292,00 TL

    Yağ 2LT: 117,00 TL

    Mazot Filtresi: 327,00 TL

    Hava Filtresi: 120,00 TL(Filtre Elemanı Yazıyor)

    Yağ Filtresi: 50,00 TL

    Klima Filtresi: 197,00 TL

    Toz Filtresi:65,00 TL



    11 Şubat' ta yaptırdığım bakımın ana kalemleri.
    Şubat ayı ile şimdiki fiyatlarınız neredeyse aynı.
    Bursa Mengerler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emrtkn -- 24 Nisan 2017; 1:7:11 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fahriozzan F kullanıcısına yanıt
    Beş para etmez, paranıza yazık.

    Güncelleme kartı taktıktan 6 ay içerisinde sadece 1 kez oluyor.

    Adresler yetersiz, cihaz yavaş. Sadece görüntü olur, başka hiçbirşey değil.

    Adres girmek işkence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • elano68 kullanıcısına yanıt
    siz yanlış biliyorsunuz. aktarmadaki uzantılar sebebiyle motor volantından tekerleğe iletilen güçte önden çekişe göre kayıp daha fazladır. 1.6 115 hp bir önden çeker 1.6 115hp bir arkadan itiş araca göre her zaman daha atik kalkar. örnek 316i vs opel astra.
  • Arkadan itişde güç kaybı fazladır,, bunu tartışmak bile bu konuda ne kadar bilgisiz olduğunuzu gösterir.. çoluk cocuk geçiyor yazıyor, bizlerde ciddiye alıyoruz..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teknik olarak kayip her ne kadar daha fazla olsa da is yola aktarmaya dondugunde arkadan itis lehine bir durum olusuyor.
    Onemli olan da bu zatenz.
    @yasinozkan
    Boyle mesajla zaten kendinizin cocuk oldugunuzu kanitladiniz.
    Tesekkurler.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 723724725726727
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.