Şimdi Ara

2013 yılının en kötü 10 otomobili belli oldu:

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
134
Cevap
1
Favori
4.152
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2013 yılının en kötü 10 otomobilini seçmişler, Spark ve CLA'ya hiç şaşırmadım.

    http://autos.yahoo.com/news/10-worst-cars-2013-140000954.html



    _____________________________
  • Zaten ikisi ve Outlander hariç hiçbiri Türkiye'de satılmıyor ki. Bence de CLA rezil bir araba.
  • En hayret ettiğim model nissan sentra oldu. Yıllar evvel orada yaşarken 3 tane sentraya sahip olmuştum kısa sürelerle hepsi de iyi araçlardı. Geçen sene oraya gittiğimde sentra ve altimadan Geçilmiyordu ortalık.
    Versa ise süpriz değil bizim sünbül değil mi o?
    Accord crostour bence de iğrenç bir tasarım hondaya hiç yakışmamış.
    Mitsu mirage bizdeki space star mı?
    Cla bence normal ama is250 şaşırttı beni açıkçası. Ama lexus genelde 300 serisinden sonra çok kuvvetli ya da rx serileriyle.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    2016 AUDI A4 AVANT, DYNAMIC 1.4 TFSI, BEYAZ
    2016 HONDA JAZZ, ELEGANCE CVT, GRİ
  • Lexus IS250'ye yazık etmişler.
    _____________________________
  • zaaa xD

    Yıldız'ı yeterciler gelsin,toplasın gelsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________

    Karşılıklı oynanan her oyunda,her zaman bir rakip birde kurban vardır.Mesele ilki olabilmek için ne zaman ikincisi olduğunuzu bilmektir..
  • Secenlerin babalarinin otomobil fabrikasi mi varmis ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Cla nın fiyatı 80 90 bin aralığında olsaydı forumda herkes cla yı kral ilan ederdi. Bence cla nın kaybettiği nokta fiyatı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • neye göre kötüymüş bu araçlar
    _____________________________
    Ayetleri görmezlikten gelirseniz, çocukları bile ihtiyarlatan bir günde kendinizi nasıl koruyacaksınız? (73:17)
  • Seçenlerin yüreklerine sağlık, bu arabaları bedava verseler binmem...
    _____________________________
    Türkiye'nin ilk Mazda forumu Klap'tır. Geri kalan ne varsa; Garaj'dır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyzade0606

    neye göre kötüymüş bu araçlar

    +1
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyzade0606

    neye göre kötüymüş bu araçlar

    Otomobil dergileri neye göre belirliyorlarsa, onlarda ona göre belirlemiştir.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mariachi@

    Secenlerin babalarinin otomobil fabrikasi mi varmis ?

    Bu mantığa göre tercih yapan herkesin galerisinin olması gerekirdi.
    _____________________________
  • CLA'ya simetri hastası biri baksa şoka girer hastahaneye kaldırılır. Arkasi farkli onu farkli yamuk yumuk bir arac

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Ne açıdan CLA listeye girmiş acaba.
    _____________________________
  • Kime gör neye göre, satış rekoru kıran CLA ? yeni IS serisi de yapılan testlerde çok övülüyor, karalama kampanyasının dibine vurmuşlar.
    _____________________________
  • Cla'nin olmasi sacma bence bu araba aerodinamik konusunda en iyi degerleri sunuyorken nasil en kotu araclar icin de secilebilir. Ayrica yazinlan yorumda onden cekisli olmasi ve mercedes dinamiklerini sunmamasi gosterimis , onden cekisli olmasi tercih meselesidir bence bir eksi olarak gorulmemeli cok arkadan cekisli almak isteyen varsa c serisi alsin mercedes onun alternatifini zaten sunuyor.cla 'yi sevdigimden degil ama bu kadar da yere batirilmasi buyuk haksizlik

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyzade0606

    neye göre kötüymüş bu araçlar


    fiyat/performans olsa gerek, birçoğunun aynı fiyata daha iyi alternatifi var
    _____________________________
    ''Eğer hayallerin seni korkutmuyorsa yeterince büyük değillerdir.''
  • Honda da benim hoşuma gitti açıkçası.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Opel Astra J 2012 1.6 115bg ECOTEC Benzin/LPG
  • Yorumlara bakılırsa herkesin altından CLA geçmiş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Bazıları hayatı dolu dolu yaşar. Bazıları ise yavaşça akıp geçmesini bekler. Ama hayatı biryerde yakaladın mı, işte O zaman muhteşem birşey olur...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolgacem

    CLA'ya simetri hastası biri baksa şoka girer hastahaneye kaldırılır. Arkasi farkli onu farkli yamuk yumuk bir arac


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Oh my God, they killed Kenny!

    iPhone 7
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.