Şimdi Ara

2013 FORD MONDEO İLK RESİMLER

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir Kullanıcı, 3 Masaüstü Kullanıcı
80
Cevap
0
Favori
17.865
Tıklama
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Markalar >> Ford >> 2013 FORD MONDEO İLK RESİMLER
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    4927 Mesaj
    aston martin maserati gibi bir havası olmuş fordun en çok beğendiğim aracı bu yeni kasasıda güzel olmuş bence en azından passat cc gibi beter etmemişler
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3646 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: VICTOR 23

    arkadan buna benziyor




    Göz var nizam var be kardeşim sallama sende .Koskoca Ford , Renault'dan mı örnek alıcak güldürme beni.
    _____________________________
    Nobody can interfere everybody's life




  • Binbaşı
    1503 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: bykush99

    quote:

    Orijinalden alıntı: VICTOR 23

    arkadan buna benziyor




    Göz var nizam var be kardeşim sallama sende .Koskoca Ford , Renault'dan mı örnek alıcak güldürme beni.

    Ben stop lambalarını benzettim kardeşim.Örnek almış mı dedim..Ağzını topla ,düzgün konuş.
    |
    |
    _____________________________
    şanslı isen 60-70 yıl yaşayacağın şu hayatı kendine zehir etmek için çok fazla uğraşıyorsun. seçimlerin daima seni zora ve karamsarlığa sokuyor. yapma.
    bu dünyada ciddiye alınacak çok az konu var. bunlar, siyaset, felsefe, bilim yahut futbol değiller; tamamen yaşadığın haz ve kahkahandır.
    gül ve mutlu ol. gerisi hiç mühim değil.




  • Yüzbaşı
    734 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: bykush99

    quote:

    Orijinalden alıntı: VICTOR 23

    arkadan buna benziyor




    Göz var nizam var be kardeşim sallama sende .Koskoca Ford , Renault'dan mı örnek alıcak güldürme beni.

    +1.000.000

    fluence bence güncel kasaya benziyor
    _____________________________

    DONANIM HABER PLAYSTATION 3
    ORİJİNAL OYUN DESTEKÇİLERİ KULÜBÜ




  • Yarbay
    4910 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Mad_Prince

    quote:

    Orijinalden alıntı: bykush99

    quote:

    Orijinalden alıntı: VICTOR 23

    arkadan buna benziyor




    Göz var nizam var be kardeşim sallama sende .Koskoca Ford , Renault'dan mı örnek alıcak güldürme beni.

    +1.000.000

    fluence bence güncel kasaya benziyor

    flu ilk çıktığında denmişti zaten "arkası mondeo çakması" diye.. keşke onü de benzeseymiş..

    mondeoda arka tasarım süperdi; şimdi önü de fevkalade olmuş.. ön koltukların arasındaki kol dayamanın; arka koltuk tarafından görünüşü "sonradan takılmış,yan sanayi mal" söylemlerine maruz kalmaz artık.. 1.6tdci+powershift wanted
    |
    |
    _____________________________
    \\\\Petrol Head////




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    2 Not
    son msjlarda fluence sayfası oldu biraz daha mondeo fotosu yükleyelim.
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1838 Mesaj
    Ben "EVET" diyorum.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    4086 Mesaj
    Fluence değilde bi arkadaş bi konuda maseratiye benzetmişti... Benziyordu ..

    Araç buydu sanırım

    _____________________________
  • Yarbay
    4936 Mesaj
    Tasarım çok güzel de motor - şanzuman opsiyonları neler olacak ?

    Otomatik sadece 2.0 dizel ünite ile sunulmaya devam edecekse satışlar yine vasat kalır, 100 bini verdikten sonra Mondeo' dan önce çok araba var
    |
    |
  • Yüzbaşı
    734 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: TheProphecy

    Fluence değilde bi arkadaş bi konuda maseratiye benzetmişti... Benziyordu ..

    Araç buydu sanırım



    ön taraftanda benziyo maseratiye farlar aston martinden ızgara ise maseratiden esinlenilmiş bence
    |
    |
    _____________________________

    DONANIM HABER PLAYSTATION 3
    ORİJİNAL OYUN DESTEKÇİLERİ KULÜBÜ
  • Binbaşı
    1963 Mesaj
    Ön taraftan Aston Martin benzemiş,arkadan bakıncada yine Aston Martin'in 4 kapılı olan modeline benzettim.
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    2 Not
    bugün de bu fotoları topladım.





    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    2 Not
    2





    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    2 Not
    3. grup



    _____________________________
  • Yarbay
    2338 Mesaj
    Ecoboost AWD
    _____________________________
  • DH+ Dergi Editörü
    9532 Mesaj
    Şuan 1.6 tdci 115 hp + powershift getirsinler direk sıraya yazılırım.....
    |
    |
    _____________________________
    F30 M sport + HK
    When the lamp is turned off, all women get beauty.
  • Yarbay
    2466 Mesaj
    Taurus'dan farkı kalmamış
    _____________________________
    Yaş 20
    BİR DAMLA KAN BİR CAN DEMEKTİRwww.turkiyekanbankasi.com
    BİR DAMLA KAN BİR CAN DEMEKTİR https://twitter.com/trkykanbankasi
    BİR DAMLA KAN BİR CAN DEMEKTİR https://www.facebook.com/groups/turkiyekanbankasi/
  • Yüzbaşı
    997 Mesaj
    Çok şık olmuş.
    |
    |
    _____________________________
    “İnsan kolay inanan bir canlıdır. Bir şeylere inanmak zorundadır. İnanmak için iyi bir sebep bulamadığında, elindeki kötü sebeplerle yetinir.”
    Bertrand Russell
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    2 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: deniz6

    Ecoboost AWD

    aynen awd 4 çeker mi acaba ?
    ama kesinlikle 1.6 otomatik kesinlikle olması lazım
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    5699 Mesaj
    Beyler bu sefer olmuş kesinlikle. Passat satışlarını çok etkiler bu araç.
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
son dakika
Mobilya Takımları
Canlı Tv izle
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,703
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.