Şimdi Ara

2013 AURİS & GOLF & C4 (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
77
Cevap
0
Favori
4.704
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • i30 dizel (manual vites) ve ardından ceed dizel (otomatil vites) test etmiş birisi olarak, dış görüntü olarak i30 iç görüntü ve konfor olarak kesinlikle ceed. i30 içeri çok ses alıyor, satış temsilcisine sorunca abi lastiklerden (hankook) dedi. Ceed'de de aynı lastik var ama araçta ses yok ve ön konsolu daha şık. Ama otomatik vites gerçekten çok yakıyor, kullandığım aracın 2000 km ortalaması 11.2 lt idi. Ben şuan leon tdi dsg'yi bekliyorum, sizinde vaktiniz varsa leon en mantıklısı olacaktır en azından araç golfe göre daha ucuz olacaktır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tmshmna

    quote:

    Orijinalden alıntı: uyarserdar

    quote:

    Orijinalden alıntı: tmshmna

    quote:

    Orijinalden alıntı: uyarserdar

    quote:

    Orijinalden alıntı: tmshmna

    quote:

    Orijinalden alıntı: uyarserdar

    quote:

    Orijinalden alıntı: дltuğ

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: дltuğ

    i30 sıfır alacaklar için şu an için ölü dizel elite otomatik 59.5 dedi en son satış temsilcisi..Hoş ikinci eli de ölüymüş.. i30 full oto 55 altına inmediği sürece kimse o tüketim değerleriyle o arabayı almaz 8-9 lt yakan dizel 1.6 satmak kolay değil..

    Auris sizi her türlü tatmin eder lpg ile dizelden ucuza binersin..


    Aynı araca 57 fiyat aldım i30 icin. Bencede arkadas auris alsın. Beklerim diyorsa yeni leon 1.2 dsg derim.

    hocam daha 1 ay önce 51-52 den satılıyordu hadi model yılı zammı max 3 olsun oldu 55 daha yukarısı kesinlikle verilmez illa ki kampanya filan yaparlar. Ayrıca test sürüşünde içeride motor sesini ve çamurluklardan gelen yol sesini fazlaca duydum.. İ30 ilk sıralardaydı benim için şimdi öyle değil ne yazık ki..

    i30 test sürüşü yaptım , dizel otomatik vitesini . kafa kafaya 2005 golf ile takas teklif etseler kabul etmezdim , sadece dış görünüşü güzel bence . sürüş konforu iyi değil ve motorun verdiği tepkiler çok yavaş geldi bana . yol ve motor sesi sıfır araba için 8 yaşındaki golften çok fazla . fiyatı da bence çok .

    Yol ve motor sesimi, güldürme :) sen şimdi karıncanın ayak sesini duyduğunu da iddia edersin, kulaklar baya hassasmış ...

    hocam sallayacak halim yok , golf - auris - i30 test sürüşü yaptım . sıralamam da aynı sıraya göre . bu benim görüşüm katılırsınız katılmazsınız bir şey diyemem .

    Sayın hocam şuan kullandığım araba farkettiğiniz üzere i30. 6 ay boyunca C ve D sınıfı neredeyse test etmediğimi incelemediğim araba kalmadı. Nihayetinde bu arabayı aldım, ben arabayı aldığımda öyle yılın arabası falan gibi aday olduğu platformlar falan da yoktu. Bu arabadan önce şahsıma ait başka arabalarım da oldu ve sizin bahsettiğiniz kadar yol sesi ve motor sesi diye bir sıkıntı yok, hatta bu arabayı uluslararası arenada ön plana çıkaran özelliklerinden birisi yalıtım konusudur. Bu araç sahibi birisi olarak eleştirilebilecek bence iki husus var (genel kazanımlar içerisinde aslında hiç göze bile gelmez) birincisi aracın 1.500 kg olan ağırlığından kaynaklanan motor gücünü tam anlamıyla hissetmemek (bir çok arabaya nal toplatır yine de :) ) ikincisi ise yine aracın ağırlığından kaynaklanan az miktardaki yakıt fazlalığı (birçok arabaya göre son derece iyi değerler). Amaaaa arabanın ağırlığının verdiği yola oturuş ve güven paha biçilmez :)

    sizin araç benzinlimi ? ben dizel otomatik kullandım

    Aracım dizel, düz vites

    ne zaman aldınız hocam




  • parası hak etmiyormu mu? golf deniz araba ne sunuyor donanım yok hyundaı i30 style paket=vw golf comfortline hatta bazı özllikleriyle highline
  • Sıfır i30 aldık 2 tane öğretmen indirimiyle. Benim araç elite otomatik benzinli. Arkadaşım ki dizel elite oto. Gecen hafta aracımı sattım tam 7 bin tl zararına. Sebebi ise şehir içi yakıt tüketimimi 12.4 ltden aşağı düşüRemedim, o kadar sakin ve kuralı kullanmama rağmen. Arkadaşımın dizeli ise 11.2 civarlarında oda çok pişman. Ama donanım olarak 1. Sınıf bir araba. Günümüz şartlarında yakıt fiyatından dolayı donanım geri planda kalıyor. Artık insanlar yakıt ekonomisi arıyor. Bende öle 1.3 punto aldım 90 hp şimdilik araç yakmıyor hiç. İ30 dan sonra yakıt olarak çok mutlu etti beni.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi redmoons -- 16 Şubat 2013; 14:29:51 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Golf alın hocam. Saydıklarınızın hiçbirisi dsg'nin yerini tutmaz. 3. nesilde bir çok sorunda ortadan kaldırıldı. Ben 2.dsg'li aracımı kullanıyorum, sıkıntı yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: safkanhyundaıcı

    quote:

    Orijinalden alıntı: tmshmna

    quote:

    Orijinalden alıntı: uyarserdar

    quote:

    Orijinalden alıntı: tmshmna

    quote:

    Orijinalden alıntı: uyarserdar

    quote:

    Orijinalden alıntı: tmshmna

    quote:

    Orijinalden alıntı: uyarserdar

    quote:

    Orijinalden alıntı: дltuğ

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: дltuğ

    i30 sıfır alacaklar için şu an için ölü dizel elite otomatik 59.5 dedi en son satış temsilcisi..Hoş ikinci eli de ölüymüş.. i30 full oto 55 altına inmediği sürece kimse o tüketim değerleriyle o arabayı almaz 8-9 lt yakan dizel 1.6 satmak kolay değil..

    Auris sizi her türlü tatmin eder lpg ile dizelden ucuza binersin..


    Aynı araca 57 fiyat aldım i30 icin. Bencede arkadas auris alsın. Beklerim diyorsa yeni leon 1.2 dsg derim.

    hocam daha 1 ay önce 51-52 den satılıyordu hadi model yılı zammı max 3 olsun oldu 55 daha yukarısı kesinlikle verilmez illa ki kampanya filan yaparlar. Ayrıca test sürüşünde içeride motor sesini ve çamurluklardan gelen yol sesini fazlaca duydum.. İ30 ilk sıralardaydı benim için şimdi öyle değil ne yazık ki..

    i30 test sürüşü yaptım , dizel otomatik vitesini . kafa kafaya 2005 golf ile takas teklif etseler kabul etmezdim , sadece dış görünüşü güzel bence . sürüş konforu iyi değil ve motorun verdiği tepkiler çok yavaş geldi bana . yol ve motor sesi sıfır araba için 8 yaşındaki golften çok fazla . fiyatı da bence çok .

    Yol ve motor sesimi, güldürme :) sen şimdi karıncanın ayak sesini duyduğunu da iddia edersin, kulaklar baya hassasmış ...

    hocam sallayacak halim yok , golf - auris - i30 test sürüşü yaptım . sıralamam da aynı sıraya göre . bu benim görüşüm katılırsınız katılmazsınız bir şey diyemem .

    Sayın hocam şuan kullandığım araba farkettiğiniz üzere i30. 6 ay boyunca C ve D sınıfı neredeyse test etmediğimi incelemediğim araba kalmadı. Nihayetinde bu arabayı aldım, ben arabayı aldığımda öyle yılın arabası falan gibi aday olduğu platformlar falan da yoktu. Bu arabadan önce şahsıma ait başka arabalarım da oldu ve sizin bahsettiğiniz kadar yol sesi ve motor sesi diye bir sıkıntı yok, hatta bu arabayı uluslararası arenada ön plana çıkaran özelliklerinden birisi yalıtım konusudur. Bu araç sahibi birisi olarak eleştirilebilecek bence iki husus var (genel kazanımlar içerisinde aslında hiç göze bile gelmez) birincisi aracın 1.500 kg olan ağırlığından kaynaklanan motor gücünü tam anlamıyla hissetmemek (bir çok arabaya nal toplatır yine de :) ) ikincisi ise yine aracın ağırlığından kaynaklanan az miktardaki yakıt fazlalığı (birçok arabaya göre son derece iyi değerler). Amaaaa arabanın ağırlığının verdiği yola oturuş ve güven paha biçilmez :)

    sizin araç benzinlimi ? ben dizel otomatik kullandım

    Aracım dizel, düz vites

    ne zaman aldınız hocam

    Arabayı Kasımda aldım ve şuan 3.700 km civarı yol yaptım. Arabam düz vites olmasına rağmen açıkçası beklentimden biraz fazla yakıyor ama şu konuda dürüst olmak lazım ki bu tarz dizel, düz vites arabaların şehiriçin ortalama tüketimleri 6.0 - 6.5 civarında (piyasadaki arabaların çok büyük bölümü bu aralıkta), şehirdışı tüketimler mevsimi de göz önüne aldığımızda (kışın motor soğuk çok yakar, yazın klima açık çok yakar = çok yakar ) yine ortalama 4.8 - 5.4 gibi aralıklarda gezer.

    Fabrika verilerini tutturan araba neredeyse yoktur çünkü fabrika verilerinin elde edildiği hızlarda gitmiyoruz, yakıtı kullanmıyoruz, hava şartları aynı değil, ağırlık aynı değil, hep düz yolda gitmiyoruz, Türk aile yapısı gereği kalabalığız, bagajımız çok vs. uzayıp giden etkenlerle marka farkı gözetmeksizin değerler, ortalama bu aralıklarda olur. Bu değerleri bundan öncerki kullandığım arabalarımı da göz önünde tutarak yazıyorum.

    Bu değerleri kabullendikten sonra geriye kalan keyif meselesi, yani araç beğenmek :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: UqUR48

    quote:

    Orijinalden alıntı: vedat61

    quote:

    Orijinalden alıntı: UqUR48

    bom boş bir araç alacağınıza dop dolu hyundai 1.6 i30 alın bence.

    Bomboş derken?

    en azından i30 alırken araç full donanımlı standart satılıyor geri dönüş kamerası olsun panoramik sunroof gibi bunlar i30 da standart ayrıyetten ücret vermıyorsunuz.

    bu donanımları golf 7 ye ekletsek 85.000 tl yi buluyor sizce c segmenti bir golf'e okadar para verilir mi ? ayrıca i30 un dizeli aurisin benzinlisi kadar yakıyor diyen arkadaslar var yukarıda. i30 forumlarına girerlerse 100 km de 4.5 gibi bi oranlarda yaktıgınız görürler veya resımli bir şekilde atıyorlar foruma.



    i30 elite donanım standart sunulan donanımlar ağaşıda !

    3 fonksiyonlu araç sürüşü stili ( normal spor konfor )

    süpervision gösterge paneli

    çift bölgeli otomatik klima

    kendiliğinden kararan dikiz aynası

    bluetooth ses tanıma sistemi

    elektrikli katlanır aynalar

    kabin ön ısıtma sistemi ( PTC )

    yağmur sensörü

    usb aux ipod girişi

    ışık sensörü ( otomatik ön farlar )

    led gündürz farları

    ön sis farları

    hız sabitleyici

    kumaş-deri koltuklar

    elektrikli sürücü koltuğu..

    her donanımda 1.6 motor standart

    dikiz aynası üzerinden geri görüş kamerası

    panaromik açılır cam tavan


    3 fonksiyonlu araç sürüş stili sadece direksiyon tepkilerini değiştiriyor süspansiyonda , motor tork ve devirlerinde herhangi biri değişiklik olayı bulunmuyor giudaki D.N.A. gibi değil yani



    edit imla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ..NeyzeN.. -- 16 Şubat 2013; 15:53:25 >




  • tavsiyem

     2013 AURİS & GOLF & C4




  • c4 dizel otomatik var şehiriçi 6.5 lt şu an.araçtan çok memnunum. i30 ne mantıkla böyle bir otomatik vites kullanıyor anlamış değilim,9-10 lt yakacaksa zaten benzinli alın aradaki farka değmez. belirttiğiniz araçlardan c4 tavsiye ederim ancak yenı auris de kasası güzel görünüyor ben olsam onu da beklerim kararımı sonra veririm.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NEYZEN61

    tavsiyem

     2013 AURİS & GOLF & C4


    Kardeş o ne oyle yaa. Supper olmus vallahi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: NEYZEN61

    tavsiyem

     2013 AURİS & GOLF & C4


    Kardeş o ne oyle yaa. Supper olmus vallahi.

    kım kardaşyan gibi arkası valla




  • quote:

    Orijinalden alıntı: redmoons

    Sıfır i30 aldık 2 tane öğretmen indirimiyle. Benim araç elite otomatik benzinli. Arkadaşım ki dizel elite oto. Gecen hafta aracımı sattım tam 7 bin tl zararına. Sebebi ise şehir içi yakıt tüketimimi 12.4 ltden aşağı düşüRemedim, o kadar sakin ve kuralı kullanmama rağmen. Arkadaşımın dizeli ise 11.2 civarlarında oda çok pişman. Ama donanım olarak 1. Sınıf bir araba. Günümüz şartlarında yakıt fiyatından dolayı donanım geri planda kalıyor. Artık insanlar yakıt ekonomisi arıyor. Bende öle 1.3 punto aldım 90 hp şimdilik araç yakmıyor hiç. İ30 dan sonra yakıt olarak çok mutlu etti beni.

    Yakıt olayı gerçekten cok önemli fabrika verilerine i30 koydugu rakamların 2 katı yakıyo bunu ispat edip mahkemeye verilse araç iade etme sebebi olur yahu yazık degilmi ama 1.5 tonluk aracıda o dedikleri tüketimle kullanmak biraz hayali oluyo bence bence satmakla iyi etmisiz umarım yeni aracınız sizi üzmez.




  • SIFIR VW GOLF 1.2TSİ COMFORTLİNE DSG
    2011 60.000KM AUDI A3 1.4 TFSI ATTRACTION S TRONIC SPORTBACK

    İKİSİNDEN BİRİNİ ALMAK ÜZEREYİM , HANGİSİ DOĞRU KARAR KARARSIZIM . SİZCE HANGİSİ DOĞRU OLUR .
  • 3.nesil golflerde dsg arıza çıkartmıyor diyenler var daha 2-3 aylık araç nasıl arıza çıkartacakmış? golf 7 deki dsg golf 6 dakinden farksız benim bildiğim. golf alırdım ama dsg şüphesinde dolayı almam onun yerine aurisi tercih ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NEYZEN61

    tavsiyem

     2013 AURİS & GOLF & C4


    Süper tasarım .

    Yalnız bu Leon tam "dışı seni yakar, içi beni yakar" sözüne uyuyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: redmoons

    Sıfır i30 aldık 2 tane öğretmen indirimiyle. Benim araç elite otomatik benzinli. Arkadaşım ki dizel elite oto. Gecen hafta aracımı sattım tam 7 bin tl zararına. Sebebi ise şehir içi yakıt tüketimimi 12.4 ltden aşağı düşüRemedim, o kadar sakin ve kuralı kullanmama rağmen. Arkadaşımın dizeli ise 11.2 civarlarında oda çok pişman. Ama donanım olarak 1. Sınıf bir araba. Günümüz şartlarında yakıt fiyatından dolayı donanım geri planda kalıyor. Artık insanlar yakıt ekonomisi arıyor. Bende öle 1.3 punto aldım 90 hp şimdilik araç yakmıyor hiç. İ30 dan sonra yakıt olarak çok mutlu etti beni.

    i30 konusunda söylerseniz yalancı çıkarsınız
    7000 lik zararı benzine verseydiniz diyeceğim zararın neresinden dönsem kardır dediniz galiba
    Benzinli normalde dizel otomatik hakkında ayrıntı varmı güzergah ort. hız km vs.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar i30 güzel araba lakin alanların elinde patladı..

    2.eli çok yavaş ve çok düşük fiyatlara gidiyor..
  • i30 bilmemde yeni Ceed çok iyi araç. Konfor, tasarım falan çok iyi. Tek problem yakıt sanırım.

    Ha ben olsam C4 alırdım, Türkiye şartlarında en mantıklısı o. En iyi dizel motor, sorun çıkarmayan şanzuman, donanım, fiyat vs.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onder46

    Arkadaşlar i30 güzel araba lakin alanların elinde patladı..

    2.eli çok yavaş ve çok düşük fiyatlara gidiyor..

    Neden alanın elinde patlasın ki, her kim ki araba alıp 1.000 - 2.000 km dolaylarında satarsa aynı sonuçla. Birçok kişi daha araba almadan satmanın hesabını yapıyor, bence yanlış burada (birkaç kişinin zorunlu olarak bunu yapmasını hariç tutuyorum). Diğer bir yanlış ise ikinci el için istenen yüksek fiyatlardır, birisi de benim arabam olsa sıfır alınan bir arabayı bir yaşında ya da bu dolaylarda satarkan 5.000-7.000 tl arası aşağıda vermen gerekiyor ama satanların bir kısmı neredeyse aldığı paranın üstünde fiyat istiyor, bu nedenle satamaz. Bu yazdıklarım tüm markalar ve modeller için geçerlidir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tmshmna

    quote:

    Orijinalden alıntı: onder46

    Arkadaşlar i30 güzel araba lakin alanların elinde patladı..

    2.eli çok yavaş ve çok düşük fiyatlara gidiyor..

    Neden alanın elinde patlasın ki, her kim ki araba alıp 1.000 - 2.000 km dolaylarında satarsa aynı sonuçla. Birçok kişi daha araba almadan satmanın hesabını yapıyor, bence yanlış burada (birkaç kişinin zorunlu olarak bunu yapmasını hariç tutuyorum). Diğer bir yanlış ise ikinci el için istenen yüksek fiyatlardır, birisi de benim arabam olsa sıfır alınan bir arabayı bir yaşında ya da bu dolaylarda satarkan 5.000-7.000 tl arası aşağıda vermen gerekiyor ama satanların bir kısmı neredeyse aldığı paranın üstünde fiyat istiyor, bu nedenle satamaz. Bu yazdıklarım tüm markalar ve modeller için geçerlidir.

    +1 mesela şu çorumlu antipatik golfçüler gibi..

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-hyundai-cizik-dahi-yok-ve-hala-sifir-kokusu-uzerinde-olan-bir-aractir-115690524/detay




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.