Şimdi Ara

2012 Yeni Chevrolet Aveo - Herşeyiyle TEST (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
119
Cevap
5
Favori
65.694
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • kusura bakmayin arkadaslar chevrolet ve aveo hakkinda bos konusular bikac forum vardi onlari okudum ama buraya yazdim yanlis yere yazmisim. nasi olsa o kisiler burayada bakacaklar ve ilerde biseyler karalayacaklar simdiden yazmis olayimda gorsunler fenada olmadi aslinda. bu arada chevrolet hakkinda turkiye ne biliyo tam bilmiyorum ama cenesi durmayan arkadaslar corvette de chevrolettir ve sevrole afrika misir somali cin markasi degildir 100 yillik bir amerikan markasidir (gerci bazi uretimler korede yapiliyor ama korede japonyadan asagi kalmaz)belki bilmiyosunuzdur onuda yazayim dedim.
  • 1.6 sı yok dizelide 2012 nin başlarında gelecekmiş diye diyorlar benimde tipi hoşuma gitti ve içide ferah benimde inceleme şansım olmuştu
    fakat ankarada hiçbir bayide test sürüş yok ama chevynin kendi sitesinden başvurduysanız bilemiycem
  • bu arada hocam test sürüşünü hangi bayide yaptınız nerede ? istanbul gedizler bile test sürüşü vermiyor
  • Dizel aveolar Ekimde gelicek muhtemelen ve fiyatlar benzinli modellere göre 7-8000 TL fazla olucak... Bayi; geliş fiyatında 4-5000 TL'lik fark olur ancak ÖTV ve KDV ile bu fark 8000 TL'yi bulabileceğini söyledi.

    Tahmini fiyatlar;

    Aveo LS 1.3 CDTI 75 Hp =36000
    Aveo LT CDTI 95 Hp = 39000
    Aveo LTZ CDTI 95 Hp= 42500

    Bundan tamamen benim tahminimdir herhangi biyerden alınmış fiyatlar değildir. Aşağısı yukarısı olabilir. Ama bayi 4000 TL'lik farkın 7-8000 olarak yansıyacağını söyleyince ister istemez bu fiyatlar geliyo insanın aklına...
  • LS donanım olarak zaten seçilmemeli bu araca yatırım yapılıyorsa.
    Çünkü her ne kadar muadillerinden dolu da olsa 14" jant sadece ön cam elektrikli filan kötü duracaktır.

    LT seçilebilir; fakat LT almışken LTZ alayım, full olsun diyeceğimiz için fiyatlar 40 küsür k'ya çekilecek bence de.

    Gerçekten ucuza araç kalmadı artık. Hele full olup dizel olanlar uçtu gitti ...
  • Bu gösterge paneliyle satış yapmaları mucize olur bence. Oyuncak araba gibi. Diyeceğim göstergeleri gören bir daha bakmaz o arabanın yüzüne.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakki.sert

    Bu gösterge paneliyle satış yapmaları mucize olur bence. Oyuncak araba gibi. Diyeceğim göstergeleri gören bir daha bakmaz o arabanın yüzüne.


    Hocam zevk meselesi bu tür işler.
    Benim de hoşuma gitti mesela dijital şekilde.
  • evet ben mesela sirf gostergesi digital diye aldim zevk meselesi bu. eger sen direksiyonun bosluklarina denk getirip baktigin gostergede ulen burda kac yaziyo kacla gidiyorum ben simdi diye tepinmek istiyorsan analog al. yoo ben cok rahat goruyorum diyorsanda derimki dijital gosterge kullanan bidaha analog istemez zaten, once kullan alis sonra yaz..
  • Arkadaşlar merhaba,

    Bugün Yeni Aveo Sedan 1.4 LTZ manuel bakmaya bayiye gittim. Sedan 1.4 LTZ Manuel - Kent Grisi için 33.500 fiyat verdiler. Kaparoyu verip çıktım. Çok hızlı oldu. Öyleki arabayı ordan çıktıktan sonra incelemeye başladım. Renk konusunda da kırmızı bekliyordum çok beğenmiştim ama yokmuş. Bir kaç bayiye daha sordum kırmızı renk 1.4 LTZ'de daha gelmedi dediler. Şuan elimde siyah ya da Kent grisi seçeneği mevcut. Arada kaldım.

    1. Fiyat nasıl?
    2. Siyah mı / Kent Grisi mi? (Siyah aracın ince detaylarını göstermeyip ayrıca çabuk kirlenir diye düşünüyorum)

    Acil yardımlarınızı heyecanla bekliyorum. Eğer daha uygun fiyat aldığınız bayiler var ise özelden ya da buradan bilgisini msj atarmısınız. Pazarlık için kullanacağım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esnafim35

    Arkadaşlar merhaba,

    Bugün Yeni Aveo Sedan 1.4 LTZ manuel bakmaya bayiye gittim. Sedan 1.4 LTZ Manuel - Kent Grisi için 33.500 fiyat verdiler. Kaparoyu verip çıktım. Çok hızlı oldu. Öyleki arabayı ordan çıktıktan sonra incelemeye başladım. Renk konusunda da kırmızı bekliyordum çok beğenmiştim ama yokmuş. Bir kaç bayiye daha sordum kırmızı renk 1.4 LTZ'de daha gelmedi dediler. Şuan elimde siyah ya da Kent grisi seçeneği mevcut. Arada kaldım.

    1. Fiyat nasıl?
    2. Siyah mı / Kent Grisi mi? (Siyah aracın ince detaylarını göstermeyip ayrıca çabuk kirlenir diye düşünüyorum)

    Acil yardımlarınızı heyecanla bekliyorum. Eğer daha uygun fiyat aldığınız bayiler var ise özelden ya da buradan bilgisini msj atarmısınız. Pazarlık için kullanacağım.

    nerdeyse 1.5 milyar indirimli bi fiyat almıssınız, fiyat uygun bence gayet

    renk olarak da kent grisi arabayı daha çok gösteriyor bence, kent grisi almanızı tavsiye ederim

    simdiden hayırlı olsun doğru bi tercih yapmıssınız




  • arkadaşlar açıkçası araba benim de hoşuma gitti. özellikle donanım zenginliği dudak uçuklatıyor. 1.2 versiyonu nasıl sizce. yakıt verileri cezbetti. 1.2 ve 86 beygir bir araba sizce kullanım için ideal midir. Sıkıntı yaşar mıyım. Tecrübeli kullanıcılar cevaplarsa sevinirim:))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: avsarane

    arkadaşlar açıkçası araba benim de hoşuma gitti. özellikle donanım zenginliği dudak uçuklatıyor. 1.2 versiyonu nasıl sizce. yakıt verileri cezbetti. 1.2 ve 86 beygir bir araba sizce kullanım için ideal midir. Sıkıntı yaşar mıyım. Tecrübeli kullanıcılar cevaplarsa sevinirim:))

    http://forum.donanimhaber.com/m_52803050/mpage_1/key_/tm.htm

    bu konudan 1.2 sedan alan arkadasın incelemesini ve detaylı resiimlere bakabilirsiniz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: `bELa

    quote:

    Orijinalden alıntı: esnafim35

    Arkadaşlar merhaba,

    Bugün Yeni Aveo Sedan 1.4 LTZ manuel bakmaya bayiye gittim. Sedan 1.4 LTZ Manuel - Kent Grisi için 33.500 fiyat verdiler. Kaparoyu verip çıktım. Çok hızlı oldu. Öyleki arabayı ordan çıktıktan sonra incelemeye başladım. Renk konusunda da kırmızı bekliyordum çok beğenmiştim ama yokmuş. Bir kaç bayiye daha sordum kırmızı renk 1.4 LTZ'de daha gelmedi dediler. Şuan elimde siyah ya da Kent grisi seçeneği mevcut. Arada kaldım.

    1. Fiyat nasıl?
    2. Siyah mı / Kent Grisi mi? (Siyah aracın ince detaylarını göstermeyip ayrıca çabuk kirlenir diye düşünüyorum)

    Acil yardımlarınızı heyecanla bekliyorum. Eğer daha uygun fiyat aldığınız bayiler var ise özelden ya da buradan bilgisini msj atarmısınız. Pazarlık için kullanacağım.

    nerdeyse 1.5 milyar indirimli bi fiyat almıssınız, fiyat uygun bence gayet

    renk olarak da kent grisi arabayı daha çok gösteriyor bence, kent grisi almanızı tavsiye ederim

    simdiden hayırlı olsun doğru bi tercih yapmıssınız

    Arkadaşlar merhaba,

    Almaya karar verdiğim 1.4 LTZ aracımın bayi transferi gerçekleşemeyecekmiş. Onun yerine yine sedan Opak Beyaz 1.4 LT önerdiler. Fiyat 31.250 istiyorlar.

    Sizin değerli yorum ve önerilerinizi bekliyorum.

    Sevgiler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: esnafim35

    quote:

    Orijinalden alıntı: `bELa

    quote:

    Orijinalden alıntı: esnafim35

    Arkadaşlar merhaba,

    Bugün Yeni Aveo Sedan 1.4 LTZ manuel bakmaya bayiye gittim. Sedan 1.4 LTZ Manuel - Kent Grisi için 33.500 fiyat verdiler. Kaparoyu verip çıktım. Çok hızlı oldu. Öyleki arabayı ordan çıktıktan sonra incelemeye başladım. Renk konusunda da kırmızı bekliyordum çok beğenmiştim ama yokmuş. Bir kaç bayiye daha sordum kırmızı renk 1.4 LTZ'de daha gelmedi dediler. Şuan elimde siyah ya da Kent grisi seçeneği mevcut. Arada kaldım.

    1. Fiyat nasıl?
    2. Siyah mı / Kent Grisi mi? (Siyah aracın ince detaylarını göstermeyip ayrıca çabuk kirlenir diye düşünüyorum)

    Acil yardımlarınızı heyecanla bekliyorum. Eğer daha uygun fiyat aldığınız bayiler var ise özelden ya da buradan bilgisini msj atarmısınız. Pazarlık için kullanacağım.

    nerdeyse 1.5 milyar indirimli bi fiyat almıssınız, fiyat uygun bence gayet

    renk olarak da kent grisi arabayı daha çok gösteriyor bence, kent grisi almanızı tavsiye ederim

    simdiden hayırlı olsun doğru bi tercih yapmıssınız

    Arkadaşlar merhaba,

    Almaya karar verdiğim 1.4 LTZ aracımın bayi transferi gerçekleşemeyecekmiş. Onun yerine yine sedan Opak Beyaz 1.4 LT önerdiler. Fiyat 31.250 istiyorlar.

    Sizin değerli yorum ve önerilerinizi bekliyorum.

    Sevgiler.

    lt ile ltz arasında zaten o kadar fark yok lt de cok iyidir alabilirsiniz (zaten arabanın en boşunu alsanız bile yeter)

    renk olarak da beyaz da güzeldir kent grisi lansman rengi, yani beyaz rengi bence kent grisinden daha güzel ve arabanın çizgilerini daha iyi gösterir




  • Merhaba Arkadaşlar,

    Bugün Opak Beyaz Sedan 1.4 LT için 31.000 TL ödeme yaparak alım işlemini sonlandırdık. Aslında 31.250 TL'ye anlaşmıştık ama son anda 250 tl daha indirim yaptırabildim .

    Aracımı hafta sonuna yetiştirmeye çalışacaklarını belirttiler alır almaz detaylı fotoğraflar ve izlenimlerimi yazacağım.

    Karar verme aşamasında bana fikir veren tüm arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum.

    Görüşmek üzere...
  • Bugün vekalet vermeye gittik. O arada karter korumayı da hediye ettirdim. Park sensörü de istedim ama yokmuş onun yerine 100 tl de fiyattan düşelim siz taktırın dediler. Tamam dedim.

    Sonuç olarak Yeni Aveo Manuel SEDAN 1.4 LT Opak Beyaz + Karter Koruma = 30.900 şeklinde oldu.

    İndirim yaptırmak çok keyifli oluyomuş. :D

    Ama arabamı çarşamba vereceklermiş. Baya beklicez bakalım..
  • hayırlı olsun dostum kullandıktan sonraki yorumlarını özellikle yakıt hakkında yazarsan sevinirim :)
  • herhangi bir gelişme var mı???
  • Arkadaşlar merhaba,

    Diğer forumlara yazmıştım. Aracımı geçen hafta teslim aldım. Daha evvel sizlere bahsettiğim karter koruma bu araçlar için daha üretime girmediği için para iadesi yapıldı. Aracıma ekstra olarak cam filmi ve park sensörü de hediy edildi.

    Sonuç olarak Yeni Aveo 1.4 LT Manuel Opak Beyaz Sedan + Park Sensörü + UV Cam Filmi + Trafik Sig. + Trafik Seti + Yangın Söndürücü + Aveo Paspas = 30.800 TL'ye almış olduk.

    Kullanım ile ilgili yorumuma gelince :

    Ortalama yakıtım şuan itibari ile 7.5 lt/100km olarak görünüyor.

    Rodaj süresinde bu değere ulaşmış olmam aracın gerçekten fabrika verilerine uygun hareket ettiğini gösteriyor. Rodaj süresinden sonra ben bu aracı 7.2 lt /100km gibi değerlere düşüreceğime eminim. Bu da eski bir cruze sahibi olarak cruze ile mukayese edilemeyecek kadar tasarruf edeceğim anlamına geliyor.

    Bunun dışında, aracın süspansiyonları bir parça sert ama bunun lastik basınçlarının yüksek olma ihtimalinden kaynaklandığını düşünüyorum. Kesinlikle süspansiyon eski cruze'mdan farksız diyebilirim.

    Dierksiyon konusunda kötü yorumlara pek katılmayacağım bence oldukça tepkili ve hassas. Fiat City modu mantığıyla düşünürseniz sert gelebilir ama Opel, VW, Cruze açısından bakarsanız oldukça başarılı.

    Boyum 1.91 olmasına ve 125 kilo olmama rağmen koltuğu indirdiğimde kendimi büyük bir C sınıfı bir araçtaymiş gibi hissettim. Tavan yüksekliği ve genişlik gerçekten tatmin edici. Aracın ön konsol genişlik ve ferahlığı aracın burnunu görmeye engel olsada gerçekten sürüş keyfini ve güvenliği artırıcı etkenler.

    Müzik sisteminde usb ve ipod girişinin üst küçük torpidoya saklanması çok akıllıca. Fakat hoparlör kalitesi beni pek memnun etmedi. LTZ'lerde nasıl onu kullananlara sormak lazım.

    Aracın dış dikiz aynaları gerçekten çok iyi oldukça geniş ve görüş açısı mükemmel. Dışardan da çok şık görünüyorlar. Fakat aynı şeyi iç dikiz aynası için söyleyemeyeceğim. İç dikiz aynası küçük kalmış ve sarsıntılarda aşağı kayabiliyor.

    Aracın plastik kalitesi eskilere nazaran oldukça artmış. Cruze'daki plastik malzeme kullanılmış. Ön konsol ve kapı içleri oldukça başarılı. Havalandırmaların yuvarlak oluşu da ayrı bir tarz yaratmış. Fakat arka kapı içleri gerçekten kötü. Çok ince ve kalitesiz görünüyorlar. Arka kapılarda da gri hattın devam etmesi gerekirdi.

    Aracın gösterge paneline ilk karşı çıkanlardan biri olarak, kullanım esnasındaki rahat görünüm ve farklılık inanın fikirlerimin değişmesine neden oldu. Araç kullanırken o mavi göstergeler insana ayrı bir keyf veriyor.

    Bluetooth telefon oldukça başarılı. Telefonunuz araca bindiğinizde bluetooth açıksa ve daha evvel tanıtılmışsa araç tarafından hemen bağlanılıyor. Daha önce yeni kasa Mistubishi Lancer'da aynı özelliği kullanmış biri olarak başarılı buldum. Tek eksik gördüğüm nokta keşke Lancer'daki gibi sistemi sesimizle yönetebiliyor olsaydık.

    Motora gelecek olursak. Motorun kalkışlarda tepkileri 1.4 100HP güce göre oldukça yeterli. Zaten aracın ağırlığı bence çok makul. Vites geçişleri ve yüksek devir aralıklarındaki tepkileri tam anlamıyla test etmedim. Araç rodajdan çıkana kadar da performans ve motora yönelik pek test yapmayı düşünmüyorum. bu arada ben rodaj için 1.000 km'yi yeterli görüyorum. Daha sonra da kesinlikle BRC ya da Landi Renzo LPG kiti taktıracağım. Garanti pek umrumda olmayacak.

    Aracın Hill Holder'ını da test ettim. Gerçekten mükemmel bir donanım. Araçla yokuşta kırmızı ışıkta beklerken yaşadığınız onca stres yok olup gidiyor. Huzurlu bir şekilde kalkışı bekliyorsunuz. Yeşil yandığında aracı hiç zorlamadan otomatik vites araçlardaki gibi arkadan biri sizi iteklercesine kolaylıkla kaldırıveriyorsunuz. Aracın hill holder'ı çok az eğimli yokuşlarda dahi devreye giriyor bilginize.

    Son olarak aracın bagaj hacmi ve tasarımını değerlendirecek olursak, sedanlar da bagaj hacmi gerçekten inanılmaz büyük. İnanın o bagaja en büyük boy maxi bavullardan iki adet rahatlıkla sığar ve üzerine de daha onlarca eşya koyarsınız.

    Aracın ön tasarımı Mitsubishi Lancer'dan çok esinlenerek yapılmış. Hatta ben bu aracın bordosunu ilk gördüğümde Lancer'ın küçüğü çıkmış diyerek çok şaşırmıştım. Araç önden ve yandan gerçekten çok şık, kaslı, spor ve zengin bir duruşa sahip. Arka kısmı ise ilk bakışta bir parça bu şıklığımn yanında zayıf kalsada bir süre sonra hoşunuza gitmeye başlıyor.

    Çok basit bir örnek verecek olursam eşim aracı ilk gördüğünde önünün kızgın bir bakışla spor bir araca arkasının ise alımlı bir duruşla ağır bir C sınıfı araca benzediğini ve bu tasarımın gerçekten hem ağır hem de spor havayı çok iyi verdiğini söyleyerek arkasını da çok beğendiğini belirtmişti. Ben de aracımın arkasını yakından görünce gerçekten hoşuma gitmeye başladı ve bende artık beğeniyorum.

    Kısacası araç Fiyat ve performans olarak kesinlikle tartışılmaz ve emsalsiz. Ayrıca B sınıfı bir araç olarak bu araç 4.3 m boyu ile kesinlikle C sınıfını zorlar.

    İlk 300 km için benim gördüklerim ve fikirlerim bunlar. Bu arada full depo 205 tl benzin alıyor bunu da unutmayalım.

    Sevgiler...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: esnafim35

    Arkadaşlar merhaba,

    Diğer forumlara yazmıştım. Aracımı geçen hafta teslim aldım. Daha evvel sizlere bahsettiğim karter koruma bu araçlar için daha üretime girmediği için para iadesi yapıldı. Aracıma ekstra olarak cam filmi ve park sensörü de hediy edildi.

    Sonuç olarak Yeni Aveo 1.4 LT Manuel Opak Beyaz Sedan + Park Sensörü + UV Cam Filmi + Trafik Sig. + Trafik Seti + Yangın Söndürücü + Aveo Paspas = 30.800 TL'ye almış olduk.

    Kullanım ile ilgili yorumuma gelince :

    Ortalama yakıtım şuan itibari ile 7.5 lt/100km olarak görünüyor.

    Rodaj süresinde bu değere ulaşmış olmam aracın gerçekten fabrika verilerine uygun hareket ettiğini gösteriyor. Rodaj süresinden sonra ben bu aracı 7.2 lt /100km gibi değerlere düşüreceğime eminim. Bu da eski bir cruze sahibi olarak cruze ile mukayese edilemeyecek kadar tasarruf edeceğim anlamına geliyor.

    Bunun dışında, aracın süspansiyonları bir parça sert ama bunun lastik basınçlarının yüksek olma ihtimalinden kaynaklandığını düşünüyorum. Kesinlikle süspansiyon eski cruze'mdan farksız diyebilirim.

    Dierksiyon konusunda kötü yorumlara pek katılmayacağım bence oldukça tepkili ve hassas. Fiat City modu mantığıyla düşünürseniz sert gelebilir ama Opel, VW, Cruze açısından bakarsanız oldukça başarılı.

    Boyum 1.91 olmasına ve 125 kilo olmama rağmen koltuğu indirdiğimde kendimi büyük bir C sınıfı bir araçtaymiş gibi hissettim. Tavan yüksekliği ve genişlik gerçekten tatmin edici. Aracın ön konsol genişlik ve ferahlığı aracın burnunu görmeye engel olsada gerçekten sürüş keyfini ve güvenliği artırıcı etkenler.

    Müzik sisteminde usb ve ipod girişinin üst küçük torpidoya saklanması çok akıllıca. Fakat hoparlör kalitesi beni pek memnun etmedi. LTZ'lerde nasıl onu kullananlara sormak lazım.

    Aracın dış dikiz aynaları gerçekten çok iyi oldukça geniş ve görüş açısı mükemmel. Dışardan da çok şık görünüyorlar. Fakat aynı şeyi iç dikiz aynası için söyleyemeyeceğim. İç dikiz aynası küçük kalmış ve sarsıntılarda aşağı kayabiliyor.

    Aracın plastik kalitesi eskilere nazaran oldukça artmış. Cruze'daki plastik malzeme kullanılmış. Ön konsol ve kapı içleri oldukça başarılı. Havalandırmaların yuvarlak oluşu da ayrı bir tarz yaratmış. Fakat arka kapı içleri gerçekten kötü. Çok ince ve kalitesiz görünüyorlar. Arka kapılarda da gri hattın devam etmesi gerekirdi.

    Aracın gösterge paneline ilk karşı çıkanlardan biri olarak, kullanım esnasındaki rahat görünüm ve farklılık inanın fikirlerimin değişmesine neden oldu. Araç kullanırken o mavi göstergeler insana ayrı bir keyf veriyor.

    Bluetooth telefon oldukça başarılı. Telefonunuz araca bindiğinizde bluetooth açıksa ve daha evvel tanıtılmışsa araç tarafından hemen bağlanılıyor. Daha önce yeni kasa Mistubishi Lancer'da aynı özelliği kullanmış biri olarak başarılı buldum. Tek eksik gördüğüm nokta keşke Lancer'daki gibi sistemi sesimizle yönetebiliyor olsaydık.

    Motora gelecek olursak. Motorun kalkışlarda tepkileri 1.4 100HP güce göre oldukça yeterli. Zaten aracın ağırlığı bence çok makul. Vites geçişleri ve yüksek devir aralıklarındaki tepkileri tam anlamıyla test etmedim. Araç rodajdan çıkana kadar da performans ve motora yönelik pek test yapmayı düşünmüyorum. bu arada ben rodaj için 1.000 km'yi yeterli görüyorum. Daha sonra da kesinlikle BRC ya da Landi Renzo LPG kiti taktıracağım. Garanti pek umrumda olmayacak.

    Aracın Hill Holder'ını da test ettim. Gerçekten mükemmel bir donanım. Araçla yokuşta kırmızı ışıkta beklerken yaşadığınız onca stres yok olup gidiyor. Huzurlu bir şekilde kalkışı bekliyorsunuz. Yeşil yandığında aracı hiç zorlamadan otomatik vites araçlardaki gibi arkadan biri sizi iteklercesine kolaylıkla kaldırıveriyorsunuz. Aracın hill holder'ı çok az eğimli yokuşlarda dahi devreye giriyor bilginize.

    Son olarak aracın bagaj hacmi ve tasarımını değerlendirecek olursak, sedanlar da bagaj hacmi gerçekten inanılmaz büyük. İnanın o bagaja en büyük boy maxi bavullardan iki adet rahatlıkla sığar ve üzerine de daha onlarca eşya koyarsınız.

    Aracın ön tasarımı Mitsubishi Lancer'dan çok esinlenerek yapılmış. Hatta ben bu aracın bordosunu ilk gördüğümde Lancer'ın küçüğü çıkmış diyerek çok şaşırmıştım. Araç önden ve yandan gerçekten çok şık, kaslı, spor ve zengin bir duruşa sahip. Arka kısmı ise ilk bakışta bir parça bu şıklığımn yanında zayıf kalsada bir süre sonra hoşunuza gitmeye başlıyor.

    Çok basit bir örnek verecek olursam eşim aracı ilk gördüğünde önünün kızgın bir bakışla spor bir araca arkasının ise alımlı bir duruşla ağır bir C sınıfı araca benzediğini ve bu tasarımın gerçekten hem ağır hem de spor havayı çok iyi verdiğini söyleyerek arkasını da çok beğendiğini belirtmişti. Ben de aracımın arkasını yakından görünce gerçekten hoşuma gitmeye başladı ve bende artık beğeniyorum.

    Kısacası araç Fiyat ve performans olarak kesinlikle tartışılmaz ve emsalsiz. Ayrıca B sınıfı bir araç olarak bu araç 4.3 m boyu ile kesinlikle C sınıfını zorlar.

    İlk 300 km için benim gördüklerim ve fikirlerim bunlar. Bu arada full depo 205 tl benzin alıyor bunu da unutmayalım.

    Sevgiler...



    hangi bayi den aldığınızı yazarmısınız fiyatınız gerçekten iyi




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.