şahinler mısıra ve etiyopyaya satılıyor.havayastığı standart donanımlar arasında.başka hiçbir özellik yok...
quote:
Orijinalden alıntı: **osk@r78**
Katılıyorum multijet motor ve abs, klima ile yine çok satar anadoluda..
Birde şu Tiponun sıfırını üretseler...
O zaman albeanın aynısı olur bi farkı olmaz bence.Yani şahin doğandan 2012 model üretmeye kalksalar enteresan bişey olmaz ama tipo konusunda haklısın ana hatlara baglı kalarak tekrar üretilse çok deli olur kendi fikrimce.
quote:
Orijinalden alıntı: Fatih211
quote:
Orijinalden alıntı: **osk@r78**
Katılıyorum multijet motor ve abs, klima ile yine çok satar anadoluda..
Birde şu Tiponun sıfırını üretseler...
O zaman albeanın aynısı olur bi farkı olmaz bence.Yani şahin doğandan 2012 model üretmeye kalksalar enteresan bişey olmaz ama tipo konusunda haklısın ana hatlara baglı kalarak tekrar üretilse çok deli olur kendi fikrimce.
Fiat , bu tipo gibi bir araç üretemedi bence. 2000 yılında 98 model Tipo almıştık , en beğenerek kullandığım araçlardan biriydi gerçekten.
brezilya'da satılıyor diye biliyorum. hc adı da.
quote:
Orijinalden alıntı: joushkun
Koy 1.3 multijeti, 22000 TL yap, klima ve ABS ile işlem tamam.
Mısır yollarının vazgeçilmez otomobili Şahin Türk otomobil üreticisi Tofaş tarafından Fiat lisansı ile Türkiye'de üretilen ve kuş serisi arabaları olarak bilinen Doğan ve Şahin, Mısır yollarının vazgeçilmez otomobilleri olmaya devam ediyor. 09 Ekim 2011, 20:54
Tofaş ve Mısır devlet şirketi Nasr Araba Fabrikası işbirliğiyle Mısır'da 1991 ile 2009 yılları arasında montajı yapılan Doğan ve Şahin, Mısır'ın zorlu yol koşullarında varlığını başarı ile sürdürüyor. Mısır'da Şahin genellikle taksi olarak, Doğan ise özel kullanım için tercih edilirken, Mısır ordusu dahil birçok kamu kurum ve kuruluşlarında Tofaş amblemli Doğan marka otomobilleri, makam aracı olarak görmek mümkün. Türkiye üretimi 2003 yılında sona eren kuş serisi Doğan ve Şahin, Mısır'da 2009 yılına kadar piyasaya sürüldü. Yüzde 96'sı çöller ile kaplı olan ve bozuk yol koşullarının her yerde kendini gösterdiği Mısır'da, halk ve taksi şoförleri, bu pratik, dayanıklı ve yakıt tasarrufu sağlayan Türk otomobillerini tutmaya devam ediyor. Satışlardaki azalma nedeniyle 2009 yılında Doğan ve Şahin'in Mısır'daki montajına son verildi, fakat Doğan ve Şahin'in ikinci eli ülkede halen değerli. Mısır montajlı 2005 model bir Doğan, araba pazarlarında 40 bin pounda (10 bin Türk Lirası) rahatlıkla alıcı bulabiliyor. Mısırlı taksicilerin gönlünde taht kuran Şahin'in ülkedeki takma adı "Saruh" yani "Füze". Mısırlı taksiciler Şahin'i pratik, parçası ucuz ve dayanıklı olduğu için tercih ettiklerini söylüyorlar. Kahireli taksi şoförü Muhammed Ala, Şahin'in pratik kullanımı ve yedek parça bolluğundan dolayı tercih edildiğini ifade ederken, Hasan El Arabi isimli başka bir taksi şoförü, "Şahin tam Mısır şartlarının arabası. İstediğin cadde ve sokağa girebilirsin, altı yüksek ve dayanıklı" diye konuştu.
Şoförlerin Şahin'de en beğendikleri özellik ise araca her türlü aksesuarın kolaylıkla takılabilmesi. Otomobil üreticisi bir firmada genel müdür olan İhab Muhammed, Doğan ile Şahin'in yeni teknoloji kullanması halinde Mısır'da tekrar satışa sunulabileceğine inanıyor ve Nasr Araba Fabrikası'nın Lada üretiminin devam ettiriyor olmasını buna örnek gösteriyor. Doğan ve Şahin'in, Mısır'a ilk geldiğinde üst gelir düzeyine sahip insanlar tarafından da tercih edildiğini ifade eden Muhammed, "Bu araçları halen seven bir kitle var. Genellikle taksiciler Şahin'den vazgeçmek istemiyorlar. Bu arabaların ülkemizde tutulmasının sebebi, parçasının servis hizmeti olmadan takılabilmesi ve bakkalda dahi yedek parçasının bulunmasıdır" diye konuştu. Mısır'da başladığı Kuzey Afrika macerasına Etiyopya'da devam eden Şahin, 2010 yılına kadar bu ülkede Hollanda Otomobil Şirketi DOCC tarafından DOCC adı altına satışa sunuldu. Şahin'in Türkiye'de başlayan üretim tarihi, Etiyopya'da son buldu.
Koy 1.3 multijeti, 22000 TL yap, klima ve ABS ile işlem tamam.
Bu kasaya 22.000 TL ? Bari baz donanımına cms 40 jant filan koysalar
Dominic ayıp olmuyomu hem böyle diyon hem böyle yapıyon? :D bide abs falan soruyon senin abs falan takmadığın fotodan belli :D
Yemin ederim alırım Okula Kalos'la gitmek istemiyorum.
eğer teknolojik güvenlik eksiklikleri giderilirse(abs ebd esp tcs vb) ve ufak makyajlanırsa çoğu arabanın tasarımından güzel ve oturaklı araçlar.deli gibi satar Türkiye de
Efsane gerimi dönüyor Şaka bir yana yeniden satışa çıkarsa ekmek peynir gibi gider.
Fotoğrafı ne zaman çektiniz?
FIAT ın amblemi mavi eski tip olması dikkatimi çekti
Bu nalet arabalar sırf ucuzluğu yerli olması ve yedek parçası sayesinde türkiyede sattı. Yoksa binilecek araba değil.
1.6 olmasına rağmen ultra hantal motoru var, yaktığı kadar gitse amenna, araba lpg de anca toparlıyor durumu benzinlisi ocağa incir ağacı diker, 1.4 lük broadwayler bu arabadan kat kat seridir hem ara hızlanma hem son hızda, hem de daha az yakıyordu. Doğan slx modellerinde bir hidrolik direksiyon vardı, bu hidrolik direksiyon resmen ölüm parçasıydı, hızlandıkça sertleşeceğine yumuşuyordu, 100 den sonra arabayı şerit çizgileri arasında tutmak bi arbede, 140 tan sonrasını düşünemiyorum.
2011 de bu araba çıksa yine alacak zihniyeti kutluyorum.
Bunları gördükten sonra 2012 model olması şaşırmadım.
quote:
Orijinalden alıntı: delgadobm
köy yerlerinde bozuk yollarda iş görecek güzel makine köyde yaşasam sıfırı çıksa düşünmeden alırım 4 tanede cms 40