Şimdi Ara

2012 model Ford focus hb mi Opel Astra hb mi? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
41
Cevap
1
Favori
1.285
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kesinlikle Focus.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Astra

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Trend el trend x arasındaki farkı açıklicak olan varmı yani Gönül rahatlığıyla 44,45 bine 2012 model 30 binde trend x almam uygunmudur saygılarımla

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ajf39


    quote:

    Orijinalden alıntı: 1905ARMADA

    quote:

    Orijinalden alıntı: ajf39

    2013 astra j den inip 2014 focusa binmiş biri olarak şunu söylüyorum kesinlikle focus

    hangi açıdan hocam.. bir çok kişi bu araç arasında kaldığından yorumunuz faydalı olabilir.

    Daha önce yazdığım bir yazımı sizinlede paylaşıyorum.

    2013 1.6 astra j hb aracımı satıp neden 2014 1.6 focus3 hb aldım   

    -astranın kendisini zor taşıyan bir motoru var,gitmediği gibi çok da fazla yakıyor,emin olun astranın 140 bglik 1.4 t motoru anca focusun 1.6 atmosforik 125 pslik motoru kadar gidiyor,focus astradan 100 kmşehir içinde 1,5-2 lt uzun yolda 0,5 lt az yakıyor.   

    -astranın çok sert bi süspansiyonu var şehir içinde insanı çok rakatsız ediyor,uzun yolda şehir içindeki rakatsızlığı yok   

    -astranın yol tutuşu iyi virajlarda kesinlikle yana yatma eylimi yok fakat sert virajlarda tedirgin ediyor,focusta sert virajlarda bir miktar yana yatma eğlimi var ama kesinlikle tedirgin etmiyor,kontrolün sizde olduğunu hissettiriyor   

    -astranın direksiyonu çok hissiz,focus bu konuda gayet iyi direksiyon çok hisli buna bağlı olarakta sürüş keyfi harika,kardeşimin 2006 model focusu var emin olun onun sürüş keyfi bile astradan daha iyi   

    -astranın çok oynak bir direksiyonu var özellikle uzun yolda araç sabit bir çizgide gitmiyor,önceleri benim aracımda mı sıkıntı var diye düşündüm ama biçok otomobil dergisinin astra testinde aynı şeyden bahsedildiğini gördüm.   

    -opelin servisleri benim gözümde beş para etmez,müşteri memnuniyeti konusunda ford daha başarılı,astrayla kaç kez servise girdim çıktım bakım yaptırdım opel birkez bile beni arayıp servisimizden memnun kaldınız mı diye sormadı,focusuma tan otoda park sensörü ve cyclone multimedya cihazı taktırdım,on gün içinde hem tan otodan hemde otosan dan arayarak yapılan işlemlerle ilgili memnun kalıp kalmadığımı sordular   

    -astranın özellikle kışın iç mekan plastik aksamından ve ön takımdan gelen tıkırtılar beni deli ediyordu,bu konuda focus daha başarılı   

    -astranın görüş açıları çok kısıtlı,özellikle ön direkler görüş alanını çok kapatıyor,sırf bu yüzden kaç tane yayayı son anda farkettim   

    -opelin servisleri çok pahalı,astranın 15000 km bakımı için 500 tl aldılar,focusun 15000 km bakımı 350 tl.   



    ASTRANIN FOCUSTAN İYİ OLDUĞU KONULAR   

    -astranın kasasını sınıfında tek geçerim   

    -astranın iç mekan malzeme kalitesi bi tık ilerde( ön göğüs hariç)   

    -astranın iç mekân genişliği bi tık ilerde.  



    sonuçta ikiside sınıfında kendini kanıtlamış araçlar ama ben yukarıda saydığım nedenlerden dolayı astrayı bi türlü sevemedim,bu yazımda astrayı karalamak veya kötülemek gibi bir amacım yok,iki aracı da kullanmış biri olarak ne gördüysem onu yazdım.   





    Misafir olarak geziyordum mesajı gördüm dayanamadım giriş yapayım dedim

    -Öncelikle kullandığınız araç 1.6 115 hp lik bir araç , araç ise 1500 kg seviyelerine yakın . Bu aracı siz alırken baz model olarak almışsınız o da anlaşılmış oldu . 2013 yılında astra j 1.6 edition donanım yaklaşık ikinci el değeri 40 bandında , 0 değeri ise +5 fazla diyebiliriz sanırım :) O yıllarda eğer aracı 0 almışsanız alınabilecek en iyi fiyata en düzgün aracı almış olmuşsunuz Başa dönelim 1.6 115 hp motorun 1500 kg olan bir araçtan hiçbir allahın kulu performans beklemez . Eğer performans beklentiniz var ise sizi astranın diğer modellerine göz atın derim :) O zamanda o fiyata o kalitede ve '' performans canavarı '' bir araç söyleyin ? Hani bir laf vardır ; Ne kadar ekmek o kadar köfte . Diğer yandan bu araca hiçbir şekilde çekmiyor denemez çünkü ortalama bir performansı var , yarış yapmak isteyen adam zaten +15 bin tl daha versin c sınıfı performanslı araç istiyorsa . Türk halkı istiyor ki az yaksın çok uçsun yola otursun full kalite , 0 sıkıntı . Resmen araç sizi koltuğa yapıştırmıyor diye kötü saymışsınız . Pire için yorgan yakmak . Ve bu şekilde insanları yanlış bilgilendirmeyin . Çok yakma konusunda haklısınız ki yaklaşık 9 litre civarlarında geziyor bu araç . Şehir dışı ise 7 litre civarında . Kabul edelim hem focus hem astra çok yakan araçlar bunları alacak olan adam ona göre alacak bunu bilerek alacak zaten 0,5 bilmem kaçların lafı olmamalı . İstisnalar dışında Türkiyede benzinli araca binmek zaten lüx . İki araç da yakan araçlar ve satın alacak insan bunu göze önünde tutmalı . He başka bir yandan LPG takarsın 1800 tl ye gider 20 kuruşa düşer .

    -Sert süspansiyon konusunda sınıfına göre orta yumuşaklıkta sayılabilcek diğer c sınıfı araçlara göre az daha sert bir süspansiyon var . Yine bir abartma kullanmışsınız sanki yaylar eibach Uzun yolda rahatsız etmemesinin sebebi yolun pürüzsüz olmasıdır . Kuş serisi de konforlu Anadolu Otoyolunda

    - Bu söylediğiniz madde tamamen yanlış olmuş . Astra sınıfının en iyi yol ve viraj performansına sahip araçları arasında yer alır . Kimseden ben virajda astranın tedirgin ettiğini duymadım duymayacağıma da eminim . Bu yazdığınız kesınlikle yanlış .

    -Astranın direksiyonu üst hızlara çıksanız dahi yumuşaktır elektronik hissiyatı size verir . Bu bir eksidir . Çizgide gitmiyor da yanlış bir bilgi direksiyonu ortada bıraktığınız an araç gayet dümdüz gidiyor . Rot Balans

    -Servisler hakkında geri dönüşler gerçekten çok olumsuz ve ücretleri pahalı .

    -Bu maddeniz de yanlış . Size soruyorum bu sorun kronik mi ? Ben cevap vereyim tamamen sizin aracınızın sorunu . Kaç tane astra kullandım hiçbirinde olmadı kimseden de duymadım siz ilksiniz . Sadece sizin başınıza gelen bir olayı tıkırtı gelmesini herkese yükleme arayışınız ? Yol sesi yalıtımı konusunda kötüleseydiniz haklıydınız . Benim arabam 5 senelik hor kullandım trim sesleri geliyor her tarafından , senin araban da benimkindense seninde öyle olacak alma demem doğru mu ?

    -Görüş açıları konusundan bana sorarsanız öznel bir durumdur , görüş açışı bakımında sıkıntı yaşayanı pek duymadım .

    *Başka bir mesajınızda okuduğum astranın 1.4 t si focusun 1.6 sı karşılaştırmanıza sadece şunu söylemek istiyorum ''9.8 sn'' - ''11.0 sn''

    NOT: Kesinlikle astrayı kötülüyorsunuz demek istemiyorum . Yanlış lanse edilen bilgileri düzeltmek istedim .


    Lütfen doğru bilgilendirelim . Teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FlexRide -- 21 Temmuz 2015; 3:29:16 >




  • akkoca A kullanıcısına yanıt
    Hız sabitleyici
    Alaşım jant
    Karartılmış arka cam
    Krem rengi iç döşeme

    -Dizel tercih edilecek olsa trend x yerine trend alınır yeter derdim,bu özellikler için fazladan para vermektense bu parayı temiz düşük km'li dizel için harcamak mantıklı lakin benzin - benzin/lpg alınacaksa bu araç trend x almak daha mantıklı. Hiç değilse görünüm ve uzun yolda konfor artacaktır.


    Konunun asıl mevzusuna gelirsek, araç alma arifesinde iki araçta seçeneklerim arasında üst sıradaydı. İkisinide gittim bir güzel test ettim hatta Astra'yı 2 kere test ettim (ilki 1.4T motordu lakin bütçem buna yetmeyeceği için sadece aracın genel durumu,yol tutuşu,kabin sessizliği,rahatlığı gibi konularda fikir verdi,ikincisinde ise tanıdık vasıtasıyla 2. el 1.6 düz motorlu bir Astra'yla yola çıktım ki benim aradığım tüm kriterlerde bundaydı.) Testlerden hatırladığım kadarını aktarayım;

    -İki araçta atmosferik ve 1300+ kilolarda olduğu için çok bir performans beklentisi varsa kesinlikle hüsrana uğratacaktır. Ancak devirlerini yakaladıklarında asla nazlanmıyor,rahatlıkla 120+ hızlara çıkıyorlar 0'dan. He hayatı 0-100 arasında yaşayıp ne kadar kısa sürerse o kadar iyi diyenlerdenseniz gene tatmin etmez nerden baksanız en az 10 saniyenizi alacaktır bu süreç

    -Yol tutuş konusunda kesinlikle diyebilirim ki iki araçta birbirini aratmıyor,ne yaparsanız yapın fizik kuralları dahilinde kaldığınızda sizi korkutmak yerine heyecanlandırıp suratınızda ufak bir gülümseme bırakmak konusunda 2 araçta çok başarılı. (C sınıfı dahilinde)

    -Yakıt konusunda Astra'nın biraz daha müsrif olduğunu düşünüyorum. Test olarak kullandığım 2. el Astra 13bin km'lerdeydi testten önceki verileri:
    Ortalama hız 25km
    Ortalama yakıt 9.2 litre (Depo ölçümü her zaman daha sağlıklıdır lakin takdir edersiniz ki test aracında bu çok zor. Ancak bu kalibrasyon hatası neredeyse genel olduğu için en azından 0.2'yi bu değere eklemek gerek)
    Kendi aracımda ise Yol bilgisayarına göre;
    Ortalama hız 23km
    Ortalama yakıt 8.3 litre. (Fakat depo ölçümünde bu değer 8.6-8.7 gibi bir değere çıkıyor.)
    Yani ortalama 1 litre gibi bir fazlalık ortaya çıkabilir iki araç arasında,bu her ne kadar size kalmış bir şey olsada Astra'nın nispeten güçsüz motoru ve ağır yapısı itibariyle doğal bir sonuç olarak iki araçta aynı şartlarda kullanıldığı takdirde Astra'yı biraz daha fazla beslemek gerekecektir.

    - İç mekan kalitesi,trim sesleri,sessizlik gibi konularda çok farklı değiller. Birinin eksisi diğerinin artısı şeklinde olduğundan uçurum farklar yok. Tek dikkatimi çeken rüzgar sesinde Focus'un daha erken hızlarda etki altına girdiği. Misal Focus 100'den sonra hafif hafif başlayıp 120'lere geldiğinde kendini iyice hissettirirken Astra'da 120'lere gelmeden 110-115 arası rüzgar sesiyle tanışılıyor.
    Trim sesi konusunda Astra test aracındada şuanki 19bin km'lik aracım Focus'ta da herhangi bir sıkıntı yaşamadım (Çok şükür.)

    -Süspansiyon konusunda Astra'yı şehir içinde kullanamadığım için net bir şey diyemem lakin Türkiye yollarının genel karakteristliği olarak şehir dışı yollar bile pek sağlıklı olmadığından tahminimce Astra biraz daha sert süspansiyonları sayesinde şehir içinde böbrek taşı dökmekte focus'tan daha başarılı olacaktır. Bu işin mübalası tabiki ancak 1 tık daha sert diye düşünüyorum Astra.

    Bunlar dışında aklıma pek bir şey gelmiyor,servis durumunu falan zaten başka arkadaşlarda yazmış. Ben bir kere bakım bir kerede drl taktırmak için Ford servisine gittim,her ikisinde de ilgi alaka ve yapılan işlemlerden memnun kalsamda Eskişehir Otokoç'un fiyat politikasını beğenmedim. Diğer illerde aynı aracın 15bin bakımı 300-400 arası yapılırken ben 500lira ödedim herhangi bir ekstra olmaksızın. Neyse bu işin ayrı boyutu..

    Eğer Focus hakkında sorularınız olursa elimden geldiğince,dilim döndüğünce yardımcı olmaya çalışırım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EustassKiD26 -- 21 Temmuz 2015; 9:14:17 >




  • Astra nın direksiyonu nasıldı ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aylak_herif -- 21 Temmuz 2015; 12:39:34 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Astra çok yakışıklı bir araba ama kasa değiştirecek. Ben nedense Focusun tipini hiç beğenmiyorum ama mantığım focus diyor.
  • Bence 2 sini de dene gozlerinle gor test et ona gore karar ver.astra safgan bir alman otomobilidir focus öyle değil.zaten bu araçlar ile ancak servis memnuniyeti donanim vs bakım fiyatlarinin uygunluğu ile rekabet edebiliyor.belki daha fazla da satiyordur bisey diyemem ama astranin totalde ve görmediğimiz ince işçiliklerle motor mekanik ve yuruyen aksam şase vs bakimindan daha kaliteli olabileceğini düşünüyorum.daha eski ve daha köklü bir gelenekten geliyor ben buna bakarım ben olsam Alman i secerim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Focus

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kağıt üstünden değerlendirenler Astra,

    Deneyimleyenler hep Focus demiş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aylak_herif kullanıcısına yanıt
    Hissiz demek yanlış olur lakin elektronik desteğin varlığını Focus'a göre fazlasıyla hissettiriyor. Geri bildirimleri,lastiğin yolun durumunu Focus'ta çözümlemek anlamak daha kolay,Astra'da ise kendinizi bir miktar daha araca adamanız gerek bunları anlayabilmek için. Hızlı girilen virajlarda tedirgin etmiyor,ancak dikkatsiz ve biraz hızlı girerseniz Astra'da aracın ne yapacağını kestirmek daha güç olabilir,bir miktar daha dikkatli olmanızı istiyor Astra.
    Bunların yanında Astra dar park alanlarına bu kısmen yumuşak direksiyonuyla daha rahat manevra sağlayabilir. Birde şu var dönüş çapı Astra'nın daha dar olması gerek,buda şehir içinde bir avantaj.
    Birde hatırladığım kadarıyla Astra'da ESP daha erken müdahale ediyor,biraz keyif odaklı sürmek isterseniz bunu törpüleyebiliyor,Focus'ta bu süre(hız) daha yukarlarda.
  • teşekkür ederim

    Peki otobanda direksiyonun rahatsız edici derecede oynaklığından gevşekliğinden sertleşmemesinden bahsediliyor

    Doğru mu ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aylak_herif

    Kağıt üstünden değerlendirenler Astra,

    Deneyimleyenler hep Focus demiş.



    Çok doğru bir tesbit

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aylak_herif

    teşekkür ederim

    Peki otobanda direksiyonun rahatsız edici derecede oynaklığından gevşekliğinden sertleşmemesinden bahsediliyor

    Doğru mu ?

    Aynen doğru,uzun yolda aracı sabit bir çizgide tutmak zor,bunu bikaç otomobil dergisinin testinde de söylediler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aylak_herif

    Astra nın direksiyonu nasıldı ?

    Hissiz ve tepkisiz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EustassKiD26

    Hız sabitleyici
    Alaşım jant
    Karartılmış arka cam
    Krem rengi iç döşeme

    -Dizel tercih edilecek olsa trend x yerine trend alınır yeter derdim,bu özellikler için fazladan para vermektense bu parayı temiz düşük km'li dizel için harcamak mantıklı lakin benzin - benzin/lpg alınacaksa bu araç trend x almak daha mantıklı. Hiç değilse görünüm ve uzun yolda konfor artacaktır.


    Konunun asıl mevzusuna gelirsek, araç alma arifesinde iki araçta seçeneklerim arasında üst sıradaydı. İkisinide gittim bir güzel test ettim hatta Astra'yı 2 kere test ettim (ilki 1.4T motordu lakin bütçem buna yetmeyeceği için sadece aracın genel durumu,yol tutuşu,kabin sessizliği,rahatlığı gibi konularda fikir verdi,ikincisinde ise tanıdık vasıtasıyla 2. el 1.6 düz motorlu bir Astra'yla yola çıktım ki benim aradığım tüm kriterlerde bundaydı.) Testlerden hatırladığım kadarını aktarayım;

    -İki araçta atmosferik ve 1300+ kilolarda olduğu için çok bir performans beklentisi varsa kesinlikle hüsrana uğratacaktır. Ancak devirlerini yakaladıklarında asla nazlanmıyor,rahatlıkla 120+ hızlara çıkıyorlar 0'dan. He hayatı 0-100 arasında yaşayıp ne kadar kısa sürerse o kadar iyi diyenlerdenseniz gene tatmin etmez nerden baksanız en az 10 saniyenizi alacaktır bu süreç

    -Yol tutuş konusunda kesinlikle diyebilirim ki iki araçta birbirini aratmıyor,ne yaparsanız yapın fizik kuralları dahilinde kaldığınızda sizi korkutmak yerine heyecanlandırıp suratınızda ufak bir gülümseme bırakmak konusunda 2 araçta çok başarılı. (C sınıfı dahilinde)

    -Yakıt konusunda Astra'nın biraz daha müsrif olduğunu düşünüyorum. Test olarak kullandığım 2. el Astra 13bin km'lerdeydi testten önceki verileri:
    Ortalama hız 25km
    Ortalama yakıt 9.2 litre (Depo ölçümü her zaman daha sağlıklıdır lakin takdir edersiniz ki test aracında bu çok zor. Ancak bu kalibrasyon hatası neredeyse genel olduğu için en azından 0.2'yi bu değere eklemek gerek)
    Kendi aracımda ise Yol bilgisayarına göre;
    Ortalama hız 23km
    Ortalama yakıt 8.3 litre. (Fakat depo ölçümünde bu değer 8.6-8.7 gibi bir değere çıkıyor.)
    Yani ortalama 1 litre gibi bir fazlalık ortaya çıkabilir iki araç arasında,bu her ne kadar size kalmış bir şey olsada Astra'nın nispeten güçsüz motoru ve ağır yapısı itibariyle doğal bir sonuç olarak iki araçta aynı şartlarda kullanıldığı takdirde Astra'yı biraz daha fazla beslemek gerekecektir.

    - İç mekan kalitesi,trim sesleri,sessizlik gibi konularda çok farklı değiller. Birinin eksisi diğerinin artısı şeklinde olduğundan uçurum farklar yok. Tek dikkatimi çeken rüzgar sesinde Focus'un daha erken hızlarda etki altına girdiği. Misal Focus 100'den sonra hafif hafif başlayıp 120'lere geldiğinde kendini iyice hissettirirken Astra'da 120'lere gelmeden 110-115 arası rüzgar sesiyle tanışılıyor.
    Trim sesi konusunda Astra test aracındada şuanki 19bin km'lik aracım Focus'ta da herhangi bir sıkıntı yaşamadım (Çok şükür.)

    -Süspansiyon konusunda Astra'yı şehir içinde kullanamadığım için net bir şey diyemem lakin Türkiye yollarının genel karakteristliği olarak şehir dışı yollar bile pek sağlıklı olmadığından tahminimce Astra biraz daha sert süspansiyonları sayesinde şehir içinde böbrek taşı dökmekte focus'tan daha başarılı olacaktır. Bu işin mübalası tabiki ancak 1 tık daha sert diye düşünüyorum Astra.

    Bunlar dışında aklıma pek bir şey gelmiyor,servis durumunu falan zaten başka arkadaşlarda yazmış. Ben bir kere bakım bir kerede drl taktırmak için Ford servisine gittim,her ikisinde de ilgi alaka ve yapılan işlemlerden memnun kalsamda Eskişehir Otokoç'un fiyat politikasını beğenmedim. Diğer illerde aynı aracın 15bin bakımı 300-400 arası yapılırken ben 500lira ödedim herhangi bir ekstra olmaksızın. Neyse bu işin ayrı boyutu..

    Eğer Focus hakkında sorularınız olursa elimden geldiğince,dilim döndüğünce yardımcı olmaya çalışırım.

    -Öncelikle şunu söylemek isterim burda bahsi geçen araç 1.6 edition,konunun başında sorulan araç bu,1.4t gerek ön takım gerek süspansiyon gerek se sürüş olarak 1.6 edition dan farklı,opel 1.6 edition dan her şeyi çalmış,1.6 astranın direksiyonu hidrolik,hissiz ve tepkisiz,1.4 t elektrik destekli ve biraz daha hisli,ben kasa güzelliğine aldanarak aldım ve aldıktan sonra öğrendim 1.4 t ile arasındaki farkları.
    -astranın bütün teknik verileri kağıt üzerinde kalıyor,1.4 t nin bile 140 pslik gücünü hissettirmiyor,yine idda ediyorum anca focus atmosforik 1.6 125 pslik kadar gidiyor,buda opelin suçu,teknik verilerde 1320 kg olarak yazılan astra j 1.6 kantarda 1460 kg geliyor.
    -gelelim tıkırtılar ve ön takımdan gelen seslere,formları dolaşın biçok astra kullanıcısının şikayetlerini göreceksiniz,kışın kapılardan ve ön göğüsten gelen sesler beni deli ediyordu,servise bıraktım ve araçta ses gelen yerlere sünger takviyesi yapıldı ve bunu yapan usta aynı şikayetten gelen biçok astraya bu uygulamanın yapıldığını söyledi,kaliperler den gelen kronik tıkırtı sorunu var ve opel bu aracı kaç yıldır üretmesine rağmen hala bu sorunu çözmedi.ön takımdan gelen tıkırtılar cabası.
    -astram da lpgli idi,focusum da lpgli focus astranın yanında yakıtı kokluyor.
    -yaptığım yorumda astranın önde olduğu konuları belirttim,söğlediğim herşeyin sonuna kadar arkasındayım astra konusundaki izlenimlerim ve yazdıklarım tamamiyle gerçekleri yansıtmaktadır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Otomatik araç alacağınızı belirtmişsiniz, o halde Astra J kasa alacaksanız onların dizel otomatiği yok diye biliyorum, lpg uyumu da yok araçların ben de çok araştırmıştım zamanında subapları magnezyumdan yapıldığı için eriyor deniliyordu, geçen ay sıfır araç almak üzere gidip opelde sordum lpg uyumu yok diyorlar forumlarda siz ne diyorsunuz dedim "kesinlikle lpg uyumu yok asla da tavsiye etmiyoruz" dediler, ama çözümü de varmış subapları çelik olanlarla değiştirince sorun olmuyormuş ama o da tuzluymuş, fordun dizel otomatiği de var benzinli otomatiği de diye biliyorum bir de bu açıdan da bakın isterseniz malum yakıt fiyatları ülkemizde tavan...
  • ajf39 A kullanıcısına yanıt
    İyide bunları bana niye söylüyorsunuz? Ben zaten tercihimi Focus'tan yana kullanıp mutlu mesut devam ediyorum yoluma. Test araçlarında karşılaştıklarımı,deneyimlediklerimi yazdım ki bence sizin mesajınızı alıntılayıp cevap yazan arkadaşa yazacağınıza bana yazdınız yanlışlıkla,sonuçta çok farklı düşünmüyoruz sizle..

    Neyse sonuç olarak ben olabildiğince objektif olmaya çalışarak Focus öneriyorum,karar konu sahibi arkadaşın olsada iki aracında ''lanet olsun'' dedirtmeyeceği kanısındayım.
  • aylak_herif kullanıcısına yanıt
    Kısmen doğru,bir Focus kadar sert ve istikrarlı değil lakin sınıf içerisinde ''kabul edilebilir''
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EustassKiD26

    İyide bunları bana niye söylüyorsunuz? Ben zaten tercihimi Focus'tan yana kullanıp mutlu mesut devam ediyorum yoluma. Test araçlarında karşılaştıklarımı,deneyimlediklerimi yazdım ki bence sizin mesajınızı alıntılayıp cevap yazan arkadaşa yazacağınıza bana yazdınız yanlışlıkla,sonuçta çok farklı düşünmüyoruz sizle..

    Neyse sonuç olarak ben olabildiğince objektif olmaya çalışarak Focus öneriyorum,karar konu sahibi arkadaşın olsada iki aracında ''lanet olsun'' dedirtmeyeceği kanısındayım.

    Yanlış alıntı yapmışım,kusuruma bakmayın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.