Şimdi Ara

2012 model audi a3 1.6 TDİ Stronic 170 beygir olması mümkünmü (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
63
Cevap
0
Favori
3.211
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MB-CLS

    yav arkadaşım bu fabrikalar gerizekalımıda bu beygirleri çıkartmıyorlar chiplettiriyosunuz araçlarınızı.

    yok emisyon yok bilmem ne hikaye. başka bişey değil.

    o zaman iki tane ekonomi ve performans tusu koyarlardı araca ona göre içerisindeki yazılım değişirdi.

    milyonlarda dolar harcanan bu ar-ge çalışmalarını bir kenara atıp 500 TL ye chip attıranlara anlam veremiyorum.

    subarı gti felan olsa anlarım performans odaklı araçlar motor bloklarıda ona göre sağlam ama sen kalkıp da tsi motora chip attırak neyine.

    motor zaten çift beslemeli yük altında calısıyor sürekli.

    mühendisler salak değil ya o iki tuşu araca koyamayacak kadar.

    en güzeli fabrika cıkıs degerlerinde kullanmak.

    1.6 tdi neyinize yetmiyor anlamıyorum ki deli gibi seri bir motordur.

    gidin evo sti alın o zaman performans istiyorsanız.

    hayır birde araç manuel bile değil. s-tronic ne kadar stabil calısacak kaç nm tork ve beygiri kaldırabilecek

    bügün subarlarun bile manuel şanzıman kırdıgı oluyor.

    bırakın allah askına ya paranıza arabanızda mı acımanız yok.

    On numara yorum hocam eline sağlık

    TDI motor iyi hoşta 120 km hızdan sonra biraz bayılıyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: MB-CLS

    yav arkadaşım bu fabrikalar gerizekalımıda bu beygirleri çıkartmıyorlar chiplettiriyosunuz araçlarınızı.

    yok emisyon yok bilmem ne hikaye. başka bişey değil.

    o zaman iki tane ekonomi ve performans tusu koyarlardı araca ona göre içerisindeki yazılım değişirdi.

    milyonlarda dolar harcanan bu ar-ge çalışmalarını bir kenara atıp 500 TL ye chip attıranlara anlam veremiyorum.

    subarı gti felan olsa anlarım performans odaklı araçlar motor bloklarıda ona göre sağlam ama sen kalkıp da tsi motora chip attırak neyine.

    motor zaten çift beslemeli yük altında calısıyor sürekli.

    mühendisler salak değil ya o iki tuşu araca koyamayacak kadar.

    en güzeli fabrika cıkıs degerlerinde kullanmak.

    1.6 tdi neyinize yetmiyor anlamıyorum ki deli gibi seri bir motordur.

    gidin evo sti alın o zaman performans istiyorsanız.

    hayır birde araç manuel bile değil. s-tronic ne kadar stabil calısacak kaç nm tork ve beygiri kaldırabilecek

    bügün subarlarun bile manuel şanzıman kırdıgı oluyor.

    bırakın allah askına ya paranıza arabanızda mı acımanız yok.

    Cılkını çıkartmadıkça araca eklenecek 20 25hp arası güç sorun çıkarmaz.
    Hele ki modülde hiç çıkarmıyor,modülde sorun yaşayanların sayısı yüzde 1 bile değil,onlar da bildiğin apaçi gibi kullanmış arabayı.
    Adamlar da haklı arkadaş 60k 70k küsür para verip ondan sonra 105 hp arabaya binmek hakikaten de koyar insana

    Sayın VW DSG DÜŞMANI PRF DR SHADOW emmi

    125 beygir 280 nm nasıldır 1,6 tdı dsg için

    Bize ne karı olur bunun




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Sayın VW DSG DÜŞMANI PRF DR SHADOW emmi

    125 beygir 280 nm nasıldır 1,6 tdı dsg için

    Bize ne karı olur bunun

    ben vw düşmanı değilim de fanboy cihan,valla 125 hp dizel tadından yenmez.
    Ama dsg denilen bomba varmış araçta,firmanın da kendi ağzıyla kabul ettiği ebenizle çay içme ihtimali için o arabayı chipletmeyin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    firmanın da kendi ağzıyla kabul ettiği ebenizle çay içme ihtimali için o arabayı chipletmeyin.


  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Sayın VW DSG DÜŞMANI PRF DR SHADOW emmi

    125 beygir 280 nm nasıldır 1,6 tdı dsg için

    Bize ne karı olur bunun

    ben vw düşmanı değilim de fanboy cihan,valla 125 hp dizel tadından yenmez.
    Ama dsg denilen bomba varmış araçta,firmanın da kendi ağzıyla kabul ettiği ebenizle çay içme ihtimali için o arabayı chipletmeyin.


    Abt 125 beygir 280 nm yapiyor ama

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ciğerli TDI dediler dediler inanmadınız bak ne oldu şimdi
  • Yola aktarmak önemli kağıt üzerindeki veriler heyecan vermiyor
  • Istersen 500 Bg 'de yaparsin ama ne kadar yolda kalirsin tartisilir..Aracin belli Kriterleri vardir,o kriterleri astigin an motoru eline alabilirsin..Bu isi profesyonel olarak yapan kisiler motorda bir takim degisikliklere gidiyor...Aracinin standart olculeri 130 Bg'e cikartilabilir diye biliyorum...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir Türk yazılım firması 1.6 TDI 105 ps motorları 155 ps ye kadar çıkarabiliyor 250 tork ise 330 tork olabiliyor. 650 TL gibi bir rakam duymuştuım.
  • Dizel pompası elinizde patlar. Enjektörler bozulur. Motor parçalarının belirli bir emniyetli çalışma zorlanması vardır. Zorlamayın yazık olur.
  • Tamamen muhabbet olsun diye açılmış bi konu 105 bg arabayı mühendislik bilgisinden bi haber insanlar 170 bg yapsa ne olur olacağı şu aynı kafadaki cahil adamları buna inandirir sonrada o araba serseri mayın gibi dolaşır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ceviz ağacı

    Tamamen muhabbet olsun diye açılmış bi konu 105 bg arabayı mühendislik bilgisinden bi haber insanlar 170 bg yapsa ne olur olacağı şu aynı kafadaki cahil adamları buna inandirir sonrada o araba serseri mayın gibi dolaşır

    İşine gelmiyorsa konuyu okuma yazma Zorla değil ya
  • mehmet gazihana söyle
    arabayı 120 ps 300 nm yapsın
    o motor ve şansızmanın maks kaldıracağı yük o
    fazla zorlama

    istersne 200 bg de olur o motor ilave bi turbo takarsın biturbo olur ;)
    ama sonra sende yalan olursun ;)

    amaç performanssa hiç kasma git 320d al
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    firmanın da kendi ağzıyla kabul ettiği ebenizle çay içme ihtimali için o arabayı chipletmeyin.

    Alem adamsın vesselam...
  • 1,6 mjet 120 bg ,turbo değişimi ve egz0st modifiyeleri ile + yazılım
    200bg yapmıştı Mehmet Gazihan,
    1,6 tdi de benzer uygulamalarla yakalayabilir bu gücü , yoksa sadece yazılımla mümkün değil .
  • yapmak mesele değil o beygile motorun kaç km gideceği önemli
    1.5 lt motordan da 1500bg rahatlıkla çıkıyor sonuçta
    tdi zaten ciğerli motor daha fazla yüklenip ciğerlerini patlatmamak lazım
    sonuçta eşşeğe altın semer vursam yine eşşek olur
  • şanzıman ısınmaya meyilli, bence sınırlar içerisindeki tork artışında bile sorun çıkarmayacak şanzıman sorun çıkarır. Tabii uzun vadede.
  • FOruda birisi bravo ile yapmıştı araba arkadan kamyon gibi siyah duman atıyordu. Sonra kaza yapıp sattı kırmızı bir bravoydu galiba.Yani olur ama sadece yazılım yetmez.
  • İşin teknik boyutunu tam olarak bilemiyorum fakat bu konularla çok uğraştım ve uğraşıyorumda..

    Size şu şekilde söyleyim;

    %20-25 güç artışı optimum olanıdır
    %25-30 güç artışı genellikle uygulananıdır, uzun vadede sıkıntı çıkarması muhtemeldir
    %30-35 güç artışı risklidir uzun vadeyi göremeden kısa vadede sıkıntı yaşatabilir
    %35 ve fazlası güç artışı ise diken üstündesiniz demektir..

    Sizin bahsettiğiniz verilerde %35 ve üstü sınıfına giriyor ki olmaz diye birşey yok aşırı bir yazılımla bahsettiğiniz değere yaklaşılabilir fakat her an her şey olabilir..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Abt 125 beygir 280 nm yapiyor ama

    abt garantili mal veriyor sana yalnız cihanım o bölümü atlamışın.
    Ayrıca dsg niz patlarsa zaten sen 3 sene dolmadan arabayı satıyormuşsun,kerizin birine itelersin dimi cihanım?
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.