Şimdi Ara

2012 model audi a3 1.6 TDİ Stronic 170 beygir olması mümkünmü

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
62
Cevap
0
Favori
2.979
Tıklama
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Otomobil Genel >> Otomobil ve Otomotiv Dünyası Genel >> 2012 model audi a3 1.6 TDİ Stronic 170 beygir olması mümkünmü
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1382 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    2012 model a3 1.6 tdi stonic DFF iptal 170 beygir olmasi mumkunmu ? Yazilim ile

    Bahsettiğiniz araç 105 beygirlik olanı ise bu araçtan en fazla 135-140 beygir arası güç alınıyor.
    170 beygire yazılımla çıkailen araçlar i30,ceed(165-170)--megane(165-175) benim bildiğim bu araçlar alabiliyor o güçleri dizel c sınıfı için geçerli
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    9506 Mesaj
    Motorun orijinal gucunun %15-20sini asmamakta fayda var. iyi bilinen markalar bu payi asmazlar. Yazilim olayi farkli laptopu eline alan cpu overclock eder gibi motor overclock ediyor. 2 gun sonra motoru elinize alirsiniz sonra.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    308 GP Yarışı, 91 Zafer, 155 Podyum, 68 PP, 77 EHT, 7 Şampiyonluk, Tek Kral Michael Schumacher

    Novitec Bravo 1.4 T-Jet 170PS Sport

  • Yarbay
    28269 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    2012 model a3 1.6 tdi stonic DFF iptal 170 beygir olmasi mumkunmu ? Yazilim ile

    Motoru büyük yük altına sokarsınız,ve muhtemelen ömrü çok kısalacaktır.
    Ayrıca S-tronic motora yerleşimi farklı da olsa kaç nm torka kadar dayanır,üst versiyonlarla aynı S-tronic midir bunun da araştırılması lazım.Zira çok daha güçlü audi motorlarıyla da S-tronic kullanılmakta.
    Eğer aynı şanzımanda sorun çıkarmaz.
    Bunun yerine Abt kiti çok daha mantıklı,bildiğim kadarıyla firma garanti de vermekte bu kitlere.
    Ama benim aracım dizel olsa modülle alırım bu gücü.garanti kapsamındaki araçlarda modül tak-çıkar yapılabildiği için sorun olmuyor.

    Dsg ile stronic motor yerlesimi haric ayni tip sanziman

    Ama 170 beygir cok zor



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    2014 Model GOLF 1.4 TSI BMT 122 PS DSG Highline METALİK PASİFİK MAVİ 2019 model peugeot 3008 1.5 dizel 8 ileri
    2019 model 2.00 TDI 190 PS QUATTRO advence floret gümüş gri
    İnsana saygı yok ama Arabaya var !!!!




  • Yarbay
    8907 Mesaj
    Bosuna ciple ugrasmaya gerek yok. 105hp olmasina aldanma, 1.6 dizellerin en cigerlisi zaten



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    11302 Mesaj
    Ben olsam 5 beygir bile arttırmam, fabrikada optimize edilmiş aracı nasıl böyle yükler altına sokuyorsunuz hayret.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    16985 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    2012 model a3 1.6 tdi stonic DFF iptal 170 beygir olmasi mumkunmu ? Yazilim ile

    Motoru büyük yük altına sokarsınız,ve muhtemelen ömrü çok kısalacaktır.
    Ayrıca S-tronic motora yerleşimi farklı da olsa kaç nm torka kadar dayanır,üst versiyonlarla aynı S-tronic midir bunun da araştırılması lazım.Zira çok daha güçlü audi motorlarıyla da S-tronic kullanılmakta.
    Eğer aynı şanzımanda sorun çıkarmaz.
    Bunun yerine Abt kiti çok daha mantıklı,bildiğim kadarıyla firma garanti de vermekte bu kitlere.
    Ama benim aracım dizel olsa modülle alırım bu gücü.garanti kapsamındaki araçlarda modül tak-çıkar yapılabildiği için sorun olmuyor.

    Modüle gerek yok. Servisler yazılımı anlayamıyor. Motor dahi degistirttim. ABT'ye binlerce euro bayilmak da hiç mantıklı değil..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JasoNBuraK -- 19 Mayıs 2013; 12:46:26 >
    _____________________________




  • Yarbay
    2718 Mesaj

    konuya bekliyoruz yazmışsınız tamam da adamın haberi nasıl olacak ben çağırayım bari :)
    |
    |
    Bahsedilenler: ChipTuning Uzmanı
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    24 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: JasoNBuraK
    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    S-tronic yerleşimi farklı olduğundan dsg ye oranla daha az sorun çıkarıyor.
    Ama en mantıklısı modül bu konuda,abt gerçekten de çok pahalı.
    170 beygir motoru çok zorlayacaktır onu da belirteyim.
    _____________________________
    Objektif olursanız dost,fanatik olursanız düşman kazanırsınız.
  • Yarbay
    16985 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: JasoNBuraK
    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    S-tronic yerleşimi farklı olduğundan dsg ye oranla daha az sorun çıkarıyor.
    Ama en mantıklısı modül bu konuda,abt gerçekten de çok pahalı.
    170 beygir motoru çok zorlayacaktır onu da belirteyim.

    S-tronicle ilgili birsey demedim. Modül son derece gereksiz diyorum, yazilim daha esnek ve servisler yazılımı anlayamiyor..



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    24 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: JasoNBuraK


    S-tronicle ilgili birsey demedim. Modül son derece gereksiz diyorum, yazilim daha esnek ve servisler yazılımı anlayamiyor..

    onu siz değil cihan dedi:)
    Benim bildiğim yazılım motorda değişikliğe yol açtığından anlarlar.
    Ama modülü tak çıkar yapabildiğinden bildiğiniz kendi motorunuzla geçiyorsunuz servise.
    Ama siz anlamıyor diyorsanız yaşadığınız gördüğünüz bir durum varsa bilemem tabi.
    _____________________________
    Objektif olursanız dost,fanatik olursanız düşman kazanırsınız.
  • Yarbay
    16985 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: JasoNBuraK


    S-tronicle ilgili birsey demedim. Modül son derece gereksiz diyorum, yazilim daha esnek ve servisler yazılımı anlayamiyor..

    onu siz değil cihan dedi:)
    Benim bildiğim yazılım motorda değişikliğe yol açtığından anlarlar.
    Ama modülü tak çıkar yapabildiğinden bildiğiniz kendi motorunuzla geçiyorsunuz servise.
    Ama siz anlamıyor diyorsanız yaşadığınız gördüğünüz bir durum varsa bilemem tabi.

    Garantiden motor dahi degistirttim yazılım yüklü iken, ustune ustluk yazılıma dokunmamışlar sagolsunlar..



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    6665 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: moral83

    Üstün alman teknolojisi, bir 105 hibeygiri de motora gizlemişler demek ki.

    |
    |
    _____________________________
    ...Jack_Daniel's...
    ...more Jack_ Daniel's...
    ...even more Jack_Daniel's and even more Jack_Daniel's...
  • Yarbay
    3896 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Erukay

    bu yazılım olayı çığrından çıktı artık.

    Kesinlikle fabrika bir haltı biliyor da stabil olan beygiri sunuyor bir kaç model hariç onlar zaten adeta fabrika kısıtlamış al chipler vur sokaklara o konuya girmiyorum ama millet azıttı.
    |
    |
    _____________________________
    Kastamonu Üniversitesi
  • Yarbay
    28269 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: JasoNBuraK
    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    S-tronic yerleşimi farklı olduğundan dsg ye oranla daha az sorun çıkarıyor.
    Ama en mantıklısı modül bu konuda,abt gerçekten de çok pahalı.
    170 beygir motoru çok zorlayacaktır onu da belirteyim.

    1500 euro +kdv abt

    Bana en son kdv almayiz dediler

    Nasil uzaklastim bayiden anlatamam

    1500 +kdv'ye sanayide cikma 1.6 tdi motor alirim

    Sadece beygirini yuklesem arabaya 210 olur



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    2014 Model GOLF 1.4 TSI BMT 122 PS DSG Highline METALİK PASİFİK MAVİ 2019 model peugeot 3008 1.5 dizel 8 ileri
    2019 model 2.00 TDI 190 PS QUATTRO advence floret gümüş gri
    İnsana saygı yok ama Arabaya var !!!!




  • Yarbay
    2178 Mesaj
    kağıt üzerinde 300 beygir bile yapılır ama yolda yürürmü ne kadar sağlıklı olur orası meçhul..



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    4634 Mesaj
    yav arkadaşım bu fabrikalar gerizekalımıda bu beygirleri çıkartmıyorlar chiplettiriyosunuz araçlarınızı.

    yok emisyon yok bilmem ne hikaye. başka bişey değil.

    o zaman iki tane ekonomi ve performans tusu koyarlardı araca ona göre içerisindeki yazılım değişirdi.

    milyonlarda dolar harcanan bu ar-ge çalışmalarını bir kenara atıp 500 TL ye chip attıranlara anlam veremiyorum.

    subarı gti felan olsa anlarım performans odaklı araçlar motor bloklarıda ona göre sağlam ama sen kalkıp da tsi motora chip attırak neyine.

    motor zaten çift beslemeli yük altında calısıyor sürekli.

    mühendisler salak değil ya o iki tuşu araca koyamayacak kadar.

    en güzeli fabrika cıkıs degerlerinde kullanmak.

    1.6 tdi neyinize yetmiyor anlamıyorum ki deli gibi seri bir motordur.

    gidin evo sti alın o zaman performans istiyorsanız.

    hayır birde araç manuel bile değil. s-tronic ne kadar stabil calısacak kaç nm tork ve beygiri kaldırabilecek

    bügün subarlarun bile manuel şanzıman kırdıgı oluyor.

    bırakın allah askına ya paranıza arabanızda mı acımanız yok.
    _____________________________




  • Yarbay
    16985 Mesaj
    @MB-CLS

    Cevap vermeye nereden başlayayım diyordum ki vazgeçtim..



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    4634 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: JasoNBuraK

    @MB-CLS

    Cevap vermeye nereden başlayayım diyordum ki vazgeçtim..

    biliyorum o chipli connecti iyi güzelde ben cidden güvenemiyorum böyle yazılımlara
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    24 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: MB-CLS

    yav arkadaşım bu fabrikalar gerizekalımıda bu beygirleri çıkartmıyorlar chiplettiriyosunuz araçlarınızı.

    yok emisyon yok bilmem ne hikaye. başka bişey değil.

    o zaman iki tane ekonomi ve performans tusu koyarlardı araca ona göre içerisindeki yazılım değişirdi.

    milyonlarda dolar harcanan bu ar-ge çalışmalarını bir kenara atıp 500 TL ye chip attıranlara anlam veremiyorum.

    subarı gti felan olsa anlarım performans odaklı araçlar motor bloklarıda ona göre sağlam ama sen kalkıp da tsi motora chip attırak neyine.

    motor zaten çift beslemeli yük altında calısıyor sürekli.

    mühendisler salak değil ya o iki tuşu araca koyamayacak kadar.

    en güzeli fabrika cıkıs degerlerinde kullanmak.

    1.6 tdi neyinize yetmiyor anlamıyorum ki deli gibi seri bir motordur.

    gidin evo sti alın o zaman performans istiyorsanız.

    hayır birde araç manuel bile değil. s-tronic ne kadar stabil calısacak kaç nm tork ve beygiri kaldırabilecek

    bügün subarlarun bile manuel şanzıman kırdıgı oluyor.

    bırakın allah askına ya paranıza arabanızda mı acımanız yok.

    Cılkını çıkartmadıkça araca eklenecek 20 25hp arası güç sorun çıkarmaz.
    Hele ki modülde hiç çıkarmıyor,modülde sorun yaşayanların sayısı yüzde 1 bile değil,onlar da bildiğin apaçi gibi kullanmış arabayı.
    Adamlar da haklı arkadaş 60k 70k küsür para verip ondan sonra 105 hp arabaya binmek hakikaten de koyar insana
    _____________________________
    Objektif olursanız dost,fanatik olursanız düşman kazanırsınız.




  • Yarbay
    7633 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: SAİM.


    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    2012 model a3 1.6 tdi stonic DFF iptal 170 beygir olmasi mumkunmu ? Yazilim ile

    Cihan bize soracagina mehmet gazihana sorsana
    128 lik i30lari 170 ps yapiyor kendisi tdi napar bilmem

    Onlar da sütçü beygiri abi zaten 128 hp ile alakası yok



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    '02 Corsa 1.8 GSI-Corsa Ç.
    Xmax 250 ABS
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
SEO
son dakika
Bey Azura
haberler
üniversite
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,454
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.