Şimdi Ara

2012 MAZDA 3 DİZEL 33 AYLIK KULLANIM'IM VE SERVİS MACERALARIM (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
165
Cevap
2
Favori
4.179
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Garanti olayının tam anlamıyla uygulanması takdirde şayan da yalnız bu kilometre ve sürede bu kadar çok sorun çıkarması faciatül fecaat durumu oluşturmaktadır

    "Japon markalarının sorunsuzluğu " klişe olmaktan öteye geçmeyen koca bir şehir efsanesi mi acaba???

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Baya sorunsuz bir arabaymıs

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rotary eXperimental-7 R kullanıcısına yanıt
    Aracı sıfır km aldım.
    Buğu yapan stoplar çok soğuk havalarda stopların içinde küçük bir kısımda buğulanma oluyordu,güneşi görünce hemen geçiyordu. Buğu varken resmini çekip servise gösterdim. Garantiden değişim için giriş yaptı hemen onaylandı ve değişti.
    ABS kablosu ise;ben şu anda doğuda karın çok yağdığı bir yerde görev yapıyorum. Burada kullanırken lâstik ile çamurluk arasına kar dolmuş ve orada dönüp uzun süre kalınca kabloya su girmiş.O da ABS arıza lambasını yaktı, servise gönderdim garantiden değişti.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrullahberat46

    Üstte de yazdım. 2012 modellerin bir serisinde baskı balata da üretim hatası var. Bildiğiniz üzere bizim motor ve şanzıman Ford ile aynı. Baskı balata ise SACHS marka Alman malı. Bunların bir kısmında içindeki bir yayda üretim hatası var ve o yay kırılıyor. Mazda bozulanları garanti kapsamında değişiyor. Bildiğim kadarıyla aynı durum aynı model focusların bir kısmında da var.Çünkü aynı parça kullanılıyor.

    Ayni sorunu ayni aynı şekilde focusta yaşadım hocam, 31 bin kmde iken baskı mı kırıldı yayı mı kırıldı ne.. Yolda kaldım. Sonra baskı balata değiştirmek için 1600 lira istediler utanmazlar.. Güç bela garantiye soktuk. Türkiye çakal çukal memleketi buraya mazda falan yakışmıyor. Kazasız belasız inş bunlar ufak tefek şeyler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sorunsuz Japonlardan Mazda hiç de öyle değilmiş. Hoş bu durumda tıpkı beyaz eşya gibi biraz da şans işi.

    Mazda'nın uzatılmış garantisi ve yaklaşımı gayet iyi de 2.el Mazda düşünecek olanlar için de,bu kadar parça değişimi model adına olumsuz referans.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence adamlar bir noktadan sonra (aynı yıl 4. veya ilk 2 yıl içinde 6. arızadan itibaren) eski 4077 yeni 6502 Tüketici Yasası'ndan doğan araç değişimi veya bedel iadesi hakkınızın doğduğunu size çaktırmamak için parça değiştirerek sizi memnun etme yoluna gitmişler.

    Peugeot style aynen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrullahberat46

    S.a arkadaşlar. Bundan tam 33 ay önce(2013 mayıs) 2012 model Mazda 3 dizel araç aldım. Araç 3 yıl garantili(2016 mayısa kadar) Ben onu ücret ödeyerek 2 yıl daha uzattım.Yâni şu anda 2018 mayısa kadar garantisi devam ediyor.
    Araç şu anda 35 binde.Şu ana kadar garantiden yapılan işlemleri ve fiyatlarını sizlerle paylaşmak istedim.
    1: Araç 8 bin km de iken ön göğüsten ses geldi. Parça kullanmadan işçilikle yapıldı (300 TL)

    2:Arka stop lambaları buhar yaptı,ikisi de değişti (1200 TL)

    3:Deri direksiyon renk atması sebebiyle değişti (1811 TL)

    4:Vites topuzu renk atması sebebiyle değişti (800 TL)

    5:Kışa girerken aracın orijinal aküsü bitti.İnci akü ile değişti. (250 TL)

    6:Km si 33 binde iken baskı balata gitti. Baskı,balata, debriyaj bilyası değişti (1410 TL)
    Not:2012 modellerde baskı balata arızası kronik bir durum. Ve serviste bu konuda bülten var.

    7:Ön sağ lastiğin oradaki abs kablosu su alması nedeniyle arıza lambasını yaktı. Ve değişti (300 TL)
    Not:Ayrıca bu arıza için yol yardımı aradım çekici istedim.Aracım bulunduğu yerden alınıp 300 km ötedeki servise garanti kapsamında çekildi.(tahmini 1000 TL)

    8: Ön fren diskleri eğilmeden dolayı değişti (600 TL)

    Bütün bunlar aracı aldığımdan beri garantiden yapıldı. Ve bunlar yapılırken garanti konusunda en ufak bir sıkıntı çıkarılmadı.Sadece baskı balata değişiminde 4 gün onay bekledik ki o da sıkıntı sayılmaz.Ve bir de bu arızalardan sadece baskı balata arızası beni yolda bıraktı.O da ilçe merkezi idi sıkıntı olmadı.
    Yâni işin özeti arkadaşlar ben aracımdan,aracımın servisinden,garantisinden gayet memnunum.
    ALLAH hepimize kazasız belasız aracını kullanmayı nasip etsin inşallah.

    Ya hocam bırak! Sen kesin VW trolüsün, capon dedinmi akan sular arıza marıza yapmaz. (Ağır ironi içerir)

    Yalnız ben 6.maddeye takıldım 33 binde nasıl baskı balata biter bir arabada.




  • Rezillik ahbap olmuşun servisçiyle

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrullahberat46

    Mazda 3 dizel Mazda araçlar içerisinde en çok sıkıntı çıkaran araç diye biliyorum ben zaten.Ve bende de galiba biraz öyle oldu. Ama hiçbirinde sıkıntı olmadan garantiden yapıldı.

    bnm i20 de de olmuştu bazı sıkıntılar bende uğraştım yaptırdım 5 yıl garantinin hakkını aldım
  • Çok sevindim memnun olmanıza.. Hatırlarsanız epey konuşmuştuk o zamanlar ben de mazda dusunuyordum.. Aracın bakım ve yakitiyla ilgili konumuz da vardı onu da takip etmiştim.. Yalnız Emrullah hocam sasirmadim desem yalan olur mazda yıllardır saglamligi ile bilinen bir marka 35 binde bu kadar sorun çıkması normal değil..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Valla helal olsun herkes kolay kolay yapmaz bunu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ayhani A kullanıcısına yanıt
    Mesaj alındı
    Ben bir Mazda hayranıyım ama doğrusu neyse o.
    Baskı balata ise bitmedi,yayı kırıldı ki o da üretim hatasından dolayı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emrullahberat46 -- 21 Şubat 2016; 23:24:44 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drdrizzt

    Türkiye genelinde 150 tabe araba var onlarında garantisiyle ilgilensin bi zahmet.

  • _AsDeRf_ _ kullanıcısına yanıt
    Adamların buğu klubü var ?

    https://forum.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=86699644&p=1#86699644



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yasamayısevıyorum -- 21 Şubat 2016; 23:31:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrullahberat46

    S.a arkadaşlar. Bundan tam 33 ay önce(2013 mayıs) 2012 model Mazda 3 dizel araç aldım. Araç 3 yıl garantili(2016 mayısa kadar) Ben onu ücret ödeyerek 2 yıl daha uzattım.Yâni şu anda 2018 mayısa kadar garantisi devam ediyor.
    Araç şu anda 35 binde.Şu ana kadar garantiden yapılan işlemleri ve fiyatlarını sizlerle paylaşmak istedim.
    1: Araç 8 bin km de iken ön göğüsten ses geldi. Parça kullanmadan işçilikle yapıldı (300 TL)

    2:Arka stop lambaları buhar yaptı,ikisi de değişti (1200 TL)

    3:Deri direksiyon renk atması sebebiyle değişti (1811 TL)

    4:Vites topuzu renk atması sebebiyle değişti (800 TL)

    5:Kışa girerken aracın orijinal aküsü bitti.İnci akü ile değişti. (250 TL)

    6:Km si 33 binde iken baskı balata gitti. Baskı,balata, debriyaj bilyası değişti (1410 TL)
    Not:2012 modellerde baskı balata arızası kronik bir durum. Ve serviste bu konuda bülten var.

    7:Ön sağ lastiğin oradaki abs kablosu su alması nedeniyle arıza lambasını yaktı. Ve değişti (300 TL)
    Not:Ayrıca bu arıza için yol yardımı aradım çekici istedim.Aracım bulunduğu yerden alınıp 300 km ötedeki servise garanti kapsamında çekildi.(tahmini 1000 TL)

    8: Ön fren diskleri eğilmeden dolayı değişti (600 TL)

    Bütün bunlar aracı aldığımdan beri garantiden yapıldı. Ve bunlar yapılırken garanti konusunda en ufak bir sıkıntı çıkarılmadı.Sadece baskı balata değişiminde 4 gün onay bekledik ki o da sıkıntı sayılmaz.Ve bir de bu arızalardan sadece baskı balata arızası beni yolda bıraktı.O da ilçe merkezi idi sıkıntı olmadı.
    Yâni işin özeti arkadaşlar ben aracımdan,aracımın servisinden,garantisinden gayet memnunum.
    ALLAH hepimize kazasız belasız aracını kullanmayı nasip etsin inşallah.
     2012 MAZDA 3 DİZEL 33 AYLIK KULLANIM'IM VE SERVİS MACERALARIM 2012 MAZDA 3 DİZEL 33 AYLIK KULLANIM'IM VE SERVİS MACERALARIM

    Garantideyken bu kadar masraf çıkaran araç, garanti bittikten sonra adamın ocağına incir ağacı diker.




  • mekmaster M kullanıcısına yanıt
    Ben konuyu açarken övme ya da karalamadan daha çok,aldığımdan beri yaşadıklarımı paylaşmak istedim.Ve yaşadığım neyse onu aynen yazdım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Garantiden değiştirmeleri iyi güzelde 2012 Mazdada bu kadar sorunBizim 2012 Logan'da 53.000 Km oldu 15.000 Km'dir yağının bile değiştirmedik.Yağ'da eksilme kararme bile yok.Canavar gibi kesiciye giriyor.Hiçbir problemde yaşamadık İlk gün aldığımız gibi araçDacia'yı gittikçe sevmeye başlıyorum
  • demek garanti olmasa...
  • 😒😳😥

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrullahberat46

    Aracı sıfır km aldım.
    Buğu yapan stoplar çok soğuk havalarda stopların içinde küçük bir kısımda buğulanma oluyordu,güneşi görünce hemen geçiyordu. Buğu varken resmini çekip servise gösterdim. Garantiden değişim için giriş yaptı hemen onaylandı ve değişti.
    ABS kablosu ise;ben şu anda doğuda karın çok yağdığı bir yerde görev yapıyorum. Burada kullanırken lâstik ile çamurluk arasına kar dolmuş ve orada dönüp uzun süre kalınca kabloya su girmiş.O da ABS arıza lambasını yaktı, servise gönderdim garantiden değişti.

    Edem antepten getting mi ?

    Aracınızı iyi günlerde kullanın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.