Şimdi Ara

2012 HONDA JAZZ (CVT'li) ANA KONU - 9 YILDIR DEĞİŞMEYEN ŞAMPİYON . . . (31. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.872
Cevap
30
Favori
277.200
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2930313233
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sekizkozalak

    quote:

    Orijinalden alıntı: ptozcan

    aynen bana dedikleri gibi yeni yılda honda yaklaşık 1000 tl zam yapmış... almayı düşünen arkadaşlar için üzücü oldu...

    örneğin ben joy cvt düşünüyodum ona 1200 tl falan zam gelmiş hatta.. ve sanırım artık tüm markalar yapıcak zamlarını teker teker.. aralık ayındaki fiyatları hiç bi araç için bulamıcakmıyız artık dostlar?

    hepsine aynı 1085 lira zam gelmiş...




  • ben bişey farkettim arabamla trafikte seyrederken yavaşlama anında biraz sarsıntı oluyor. cvt de dişli mişli olmadıgı için sarsıntı olmamalı diye düşünüyorum ama normal çalışma prensibi de olabilir...yeni veya eski kasa cvt kullanan arkadaşlardan rica etsem acaba araç 20-30 km ile giderken daha da yavaşlayınca bir sarsıntı hisseden oluyor mu? buna dikkat edip cevap yazan olursa şimdiden teşekkürler...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ptozcan

    ben bişey farkettim arabamla trafikte seyrederken yavaşlama anında biraz sarsıntı oluyor. cvt de dişli mişli olmadıgı için sarsıntı olmamalı diye düşünüyorum ama normal çalışma prensibi de olabilir...yeni veya eski kasa cvt kullanan arkadaşlardan rica etsem acaba araç 20-30 km ile giderken daha da yavaşlayınca bir sarsıntı hisseden oluyor mu? buna dikkat edip cevap yazan olursa şimdiden teşekkürler...

    Bu bazen bende de oluyor. Pek rahatsız etmiyor ama normalde hiçbir şekilde vites geçişi hissettirmediğinden şaşırtıcı olabiliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commagene

    quote:

    Orijinalden alıntı: ptozcan

    ben bişey farkettim arabamla trafikte seyrederken yavaşlama anında biraz sarsıntı oluyor. cvt de dişli mişli olmadıgı için sarsıntı olmamalı diye düşünüyorum ama normal çalışma prensibi de olabilir...yeni veya eski kasa cvt kullanan arkadaşlardan rica etsem acaba araç 20-30 km ile giderken daha da yavaşlayınca bir sarsıntı hisseden oluyor mu? buna dikkat edip cevap yazan olursa şimdiden teşekkürler...

    Bu bazen bende de oluyor. Pek rahatsız etmiyor ama normalde hiçbir şekilde vites geçişi hissettirmediğinden şaşırtıcı olabiliyor.

    1000 km bakımına da götürdüğümde belirttim. tabi ki normal denildi... tahminim ayak gazdan çekilince motor kompresyona düşüp fren etkisi oluyor ama açıkçası bu biraz sarsıntılı gerçekleşiyor...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ptozcan

    quote:

    Orijinalden alıntı: commagene

    quote:

    Orijinalden alıntı: ptozcan

    ben bişey farkettim arabamla trafikte seyrederken yavaşlama anında biraz sarsıntı oluyor. cvt de dişli mişli olmadıgı için sarsıntı olmamalı diye düşünüyorum ama normal çalışma prensibi de olabilir...yeni veya eski kasa cvt kullanan arkadaşlardan rica etsem acaba araç 20-30 km ile giderken daha da yavaşlayınca bir sarsıntı hisseden oluyor mu? buna dikkat edip cevap yazan olursa şimdiden teşekkürler...

    Bu bazen bende de oluyor. Pek rahatsız etmiyor ama normalde hiçbir şekilde vites geçişi hissettirmediğinden şaşırtıcı olabiliyor.

    1000 km bakımına da götürdüğümde belirttim. tabi ki normal denildi... tahminim ayak gazdan çekilince motor kompresyona düşüp fren etkisi oluyor ama açıkçası bu biraz sarsıntılı gerçekleşiyor...

    Önceki şanzumanı(i-shift) kullansaydınız, sarsıntı demezdiniz buna :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: commagene


    quote:

    Orijinalden alıntı: ptozcan

    quote:

    Orijinalden alıntı: commagene

    quote:

    Orijinalden alıntı: ptozcan

    ben bişey farkettim arabamla trafikte seyrederken yavaşlama anında biraz sarsıntı oluyor. cvt de dişli mişli olmadıgı için sarsıntı olmamalı diye düşünüyorum ama normal çalışma prensibi de olabilir...yeni veya eski kasa cvt kullanan arkadaşlardan rica etsem acaba araç 20-30 km ile giderken daha da yavaşlayınca bir sarsıntı hisseden oluyor mu? buna dikkat edip cevap yazan olursa şimdiden teşekkürler...

    Bu bazen bende de oluyor. Pek rahatsız etmiyor ama normalde hiçbir şekilde vites geçişi hissettirmediğinden şaşırtıcı olabiliyor.

    1000 km bakımına da götürdüğümde belirttim. tabi ki normal denildi... tahminim ayak gazdan çekilince motor kompresyona düşüp fren etkisi oluyor ama açıkçası bu biraz sarsıntılı gerçekleşiyor...

    Önceki şanzumanı(i-shift) kullansaydınız, sarsıntı demezdiniz buna :)

    i- shift kullandım... yeni kasa jazz ilk çıktığında koşa koşa gittik aldık çünkü daha önce de 2006 model bir cvt li jazz ımız vardı ev alırken satmak zorunda kalmıştık... bizim için i- shift tam bir hayal kırıklıgıydı... araç sarsıntıyı geçtim rampa çıkarken filan sinirimizi bozardı. 100 beygir araba şanzımanın kararsızlıgı yüzünden 60-70 beygir gibi hissettiriyordu... 3 ay sonra sattık ve bi daha da i-shift filan adı ne olursa olsun yarı otomatik şanzımanlardan uzak durdum... bu arada bi de golf 6 aldık dsg şanzımandı... açıkçası dsg kusursuz vites geçişleri olan ve tüm yarı otomatiklerden fersah fersah üstün bi şanzıman. ama o da sorunsuz değil... sıkıntı yasayan çok kişi var... şimdilik yeni cvt den memnunuz... yavaşlarken biraz sarsıntı hissediyoruz ama bu da normal dendi ve alışmaya başladık...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ptozcan

    quote:

    Orijinalden alıntı: commagene


    quote:

    Orijinalden alıntı: ptozcan

    quote:

    Orijinalden alıntı: commagene

    quote:

    Orijinalden alıntı: ptozcan

    ben bişey farkettim arabamla trafikte seyrederken yavaşlama anında biraz sarsıntı oluyor. cvt de dişli mişli olmadıgı için sarsıntı olmamalı diye düşünüyorum ama normal çalışma prensibi de olabilir...yeni veya eski kasa cvt kullanan arkadaşlardan rica etsem acaba araç 20-30 km ile giderken daha da yavaşlayınca bir sarsıntı hisseden oluyor mu? buna dikkat edip cevap yazan olursa şimdiden teşekkürler...

    Bu bazen bende de oluyor. Pek rahatsız etmiyor ama normalde hiçbir şekilde vites geçişi hissettirmediğinden şaşırtıcı olabiliyor.

    1000 km bakımına da götürdüğümde belirttim. tabi ki normal denildi... tahminim ayak gazdan çekilince motor kompresyona düşüp fren etkisi oluyor ama açıkçası bu biraz sarsıntılı gerçekleşiyor...

    Önceki şanzumanı(i-shift) kullansaydınız, sarsıntı demezdiniz buna :)

    i- shift kullandım... yeni kasa jazz ilk çıktığında koşa koşa gittik aldık çünkü daha önce de 2006 model bir cvt li jazz ımız vardı ev alırken satmak zorunda kalmıştık... bizim için i- shift tam bir hayal kırıklıgıydı... araç sarsıntıyı geçtim rampa çıkarken filan sinirimizi bozardı. 100 beygir araba şanzımanın kararsızlıgı yüzünden 60-70 beygir gibi hissettiriyordu... 3 ay sonra sattık ve bi daha da i-shift filan adı ne olursa olsun yarı otomatik şanzımanlardan uzak durdum... bu arada bi de golf 6 aldık dsg şanzımandı... açıkçası dsg kusursuz vites geçişleri olan ve tüm yarı otomatiklerden fersah fersah üstün bi şanzıman. ama o da sorunsuz değil... sıkıntı yasayan çok kişi var... şimdilik yeni cvt den memnunuz... yavaşlarken biraz sarsıntı hissediyoruz ama bu da normal dendi ve alışmaya başladık...

    dostum benzer bi olayı başka birinden de duydum dediğin şeyin olmaması lazım o yüzden ilgimi çekti.. otomobil dünyası genel bölümünde cvt jazz sarsıntı olayı diye bi başlık açtım orda bi kaç görüş var çözüm bulamadıysan bi oku konuyu devam ettirelim ordan..




  • sekizkozalak arkadaşım Jazz CVT iyidir.


    Eski kasasını 2004 sonunda abime aldık ve geçen ay 110 bin km'de sattı.


    Sıfır problem.


    Kendi 2008 Jazzımı 23 bin km kullanıp 50 bin km civarındayken sattım ve onda da sıfır problem.


    Her ikisi de CVT'li idi.
  • kesinlikle haluk beye katılıyorum... benim yazdıklarımdan olumsuz bişey çıkarıp jazz dan vazgeçmeyin sakın. bu sınıfta bu donanımla bu fiyata alınabilecek en mantıklı ve sorun çıkarma ihtimali en düşük araba jazz dır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    sekizkozalak arkadaşım Jazz CVT iyidir.


    Eski kasasını 2004 sonunda abime aldık ve geçen ay 110 bin km'de sattı.


    Sıfır problem.


    Kendi 2008 Jazzımı 23 bin km kullanıp 50 bin km civarındayken sattım ve onda da sıfır problem.


    Her ikisi de CVT'li idi.


    haluk hocam zaten bu fiyata bu sınıfta bu donanımda başka seçenek yok sanırım en uygunu bu.. ben cvt joy düşünüyorum.. artık bu sınıfta başka araç alırsam sanırım yanlış seçim olucak buna inanıyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ptozcan

    kesinlikle haluk beye katılıyorum... benim yazdıklarımdan olumsuz bişey çıkarıp jazz dan vazgeçmeyin sakın. bu sınıfta bu donanımla bu fiyata alınabilecek en mantıklı ve sorun çıkarma ihtimali en düşük araba jazz dır.

    eywallah daha ne olsun
  • Sağlam Bir Volkswagenci olarak bugün arkadaşım Honda Jazz Fun kullandım manuel vites cam tavan falan arabaya bildiğiniz hasta oldum 6.9 litre yaktı ş.içinde ve denemek için 3-4 kerede devir kesiciye girdim manuel vitesi çok seri ve yüksek hızlara 1600 cc gibi çıkıyor alıp buna bi Brc tüp Türkiye turuna çıkarım valla :) şuan ciddi anlamda düşünüyorum ön duruşu kaputu az daha uzun olsa hiç düşünmiycemde bi orası kurcalıyo kafamı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rene54

    Sağlam Bir Volkswagenci olarak bugün arkadaşım Honda Jazz Fun kullandım manuel vites cam tavan falan arabaya bildiğiniz hasta oldum 6.9 litre yaktı ş.içinde ve denemek için 3-4 kerede devir kesiciye girdim manuel vitesi çok seri ve yüksek hızlara 1600 cc gibi çıkıyor alıp buna bi Brc tüp Türkiye turuna çıkarım valla :) şuan ciddi anlamda düşünüyorum ön duruşu kaputu az daha uzun olsa hiç düşünmiycemde bi orası kurcalıyo kafamı

    EuroNCAP çarpışma testinden 5 yıldızla ayrılan bir araçtır kendisi arkadaşım.


    Kafanı hiç kurcalamasın.


    Çarpışma testlerinden 5 yıldız alan başka bir marka modelin ülkemizde satılan versiyonlarında olduğu gibi sadece ABS ve 2 hava yastığı ile satılmamaktadır Honda Jazz.

    Not: Bu mesaj adını vermediğim marka-modeli karalama amaçlı yazılmamıştır. :)


    Giriş donanımı ile üst donanımı arasında güvenlik donanımı açısından hiç bir fark yoktur.

    ESP ve 6 havayastığı standart.


    http://www.euroncap.com/results/honda/jazz/358.aspx




  • markalar sanki danışıklı döğüşüyor haluk hocam. o kadar baktım sizin testleri inceledim. ben de sizin gibi eşimin kullanacağı bir otomatik araç almaya çalışıyorum ancak nafile. birinin güvenlik donanımı iyi, birinin şanzumanı iyi, birinin dizeli yok, diğerinin garip donanım eksikleri var.
    bir örnek megane testi yaptım adam anahtarsız girişi var, arabadan çıkınca aynaları bile kapatıyor diye reklam yaparken, ben de camları da yukarı çekiyor dimi dedim: cevap hayır. imzamdaki corsa bile çekip açıyo uzaktan. USB girişi bile koymuyor ama EDC var diye reklam yapıyor. (şanzumanın büyüklüğü ayrı bir güzellik ... )

    yani sonuç olarak B segmenti donanımı iyi dizel otomatik (çift kavrama, CVT) bulamadım. (yarı otomatikler kesmedi) benzinliye baktım o da yok.

    60 bin lira da vermeyeceğim için manuele devam.
  • arkadaşlar yeni jazzların fabrika dolum yağı eneos tam sentetik mi yoksa magnetec 10w40 yarı sentetik mi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aliserpil2006

    arkadaşlar yeni jazzların fabrika dolum yağı eneos tam sentetik mi yoksa magnetec 10w40 yarı sentetik mi


    En kısa sürede öğrenip burada paylaşmaya çalışırım arkadaşım.
  • 2006 model ve üzeri Jazz Elite otomatik 100.000 Km altında değişensiz 25.000 TL yi geçmemek koşuluyla satmayı düşünen donanımhaberden forum arkadaşlarım pmden ulaşınız
  • Dün honda jazz ımla 200 km yaptım 20 km si şehir içi ortalama 4.7 litre benzin tüketti .honda fabrika verileri neyse o tutuyor.tabii agrasif kullanmazsan. resim yüklüyecektim yükleyemedim en çok 200 kb olacak diyor nasıl yüklerim yardımcı olurmusunuz.resimlerin boyutu 800 kb.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: orhan368

    Dün honda jazz ımla 200 km yaptım 20 km si şehir içi ortalama 4.7 litre benzin tüketti .honda fabrika verileri neyse o tutuyor.tabii agrasif kullanmazsan. resim yüklüyecektim yükleyemedim en çok 200 kb olacak diyor nasıl yüklerim yardımcı olurmusunuz.resimlerin boyutu 800 kb.

    internetten kolayca bulacağın bir programla boyutu küçültebilirsin. sonra yüklersin.
  • Sizce 2010 joy i-shift almak yerine aynı fiyata 2007 elite cvt alınır mı?

    Her ikisininde boyası yok, km leride yakın. özellikleri aynı sayılır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maestro2 -- 28 Ocak 2012; 16:42:41 >
  • 
Sayfa: önceki 2930313233
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.