Şimdi Ara

2012 HONDA JAZZ (CVT'li) ANA KONU - 9 YILDIR DEĞİŞMEYEN ŞAMPİYON . . . (24. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
2.872
Cevap
30
Favori
277.286
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2223242526
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dr_suphiba

    eğimsiz yolda 1.4 cvt için 90-100-110 km/h hızlarda devir saatinin gösterdiği değerleri merak ediyorum. Kullanıcılaredan bu konuda bilgi ve yardım iistiyorum.

    bir ay önce aldığım micrarda yaptığım test şu şekilde.

    quote:

    Merhaba arkadaşlar,

    Bugün itibariyle bazı denemeler yaptım.

    1.2 cvt aracım ile düz yolda gps ile ölçtüğüm hız ve devir değerleri.
    araç hız göstergesi 95km/h - gps hız göstergesi 90km/h - devir 1800d/dak
    araç hız göstergesi 106km/h - gps hız göstergesi 100km/h - devir 2000d/dak
    1200cc motorun düzlükte 100km/h süratle giderken 2000devir çevirmesi bence müthiş birşey. cvtnin son dişli oranı çok iyi, bu araç bu şekilde 4.5l/100km ortalamasını rahat görebilir.


    Haluk Abi bu testi aslında sen çok iyi yaparsında sanırım çevrende cvt araç yok..

    Ek olarak micradan memnunum fakat uygun bir farkla jazz fun cvtye geçebilirim. eski bir hondacı olarak gönlüm her zaman hondadan yana ve bu mesajım "kıyaslayalım, hangisi daha iyi" gibi anlamlar içermemektedir.

    Suphi'cim merhaba,

    JAzz testinde birkaç sayfa önce de yazdığım gibi Jazz 100'le giderken 2000 devir çeviriyor:

     2012 HONDA JAZZ (CVT'li) ANA KONU - 9 YILDIR DEĞİŞMEYEN ŞAMPİYON . . .


    Aslında Jazz motoru 1.4 deniyor ama aslında 1339 cc olduğu için 1.3 sayılır ve öyle de olması gerekir.



    Micra da iyiymiş.

    Ben dizaynını eski kasaya göre çok başarılı bulmuyorum sadece.

    Ama Nissan sonuçta.

    Kötü değildir.

    Test sürüşü yapmadığım için bir yorum yapamıyorum tabii.


    Selamlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    Orijinalden alıntı: dr_suphiba

    eğimsiz yolda 1.4 cvt için 90-100-110 km/h hızlarda devir saatinin gösterdiği değerleri merak ediyorum. Kullanıcılaredan bu konuda bilgi ve yardım iistiyorum.

    bir ay önce aldığım micrarda yaptığım test şu şekilde.

    quote:

    Merhaba arkadaşlar,

    Bugün itibariyle bazı denemeler yaptım.

    1.2 cvt aracım ile düz yolda gps ile ölçtüğüm hız ve devir değerleri.
    araç hız göstergesi 95km/h - gps hız göstergesi 90km/h - devir 1800d/dak
    araç hız göstergesi 106km/h - gps hız göstergesi 100km/h - devir 2000d/dak
    1200cc motorun düzlükte 100km/h süratle giderken 2000devir çevirmesi bence müthiş birşey. cvtnin son dişli oranı çok iyi, bu araç bu şekilde 4.5l/100km ortalamasını rahat görebilir.


    Haluk Abi bu testi aslında sen çok iyi yaparsında sanırım çevrende cvt araç yok..

    Ek olarak micradan memnunum fakat uygun bir farkla jazz fun cvtye geçebilirim. eski bir hondacı olarak gönlüm her zaman hondadan yana ve bu mesajım "kıyaslayalım, hangisi daha iyi" gibi anlamlar içermemektedir.

    Suphi'cim merhaba,

    JAzz testinde birkaç sayfa önce de yazdığım gibi Jazz 100'le giderken 2000 devir çeviriyor:

     2012 HONDA JAZZ (CVT'li) ANA KONU - 9 YILDIR DEĞİŞMEYEN ŞAMPİYON . . .


    Aslında Jazz motoru 1.4 deniyor ama aslında 1339 cc olduğu için 1.3 sayılır ve öyle de olması gerekir.



    Micra da iyiymiş.

    Ben dizaynını eski kasaya göre çok başarılı bulmuyorum sadece.

    Ama Nissan sonuçta.

    Kötü değildir.

    Test sürüşü yapmadığım için bir yorum yapamıyorum tabii.


    Selamlar.

    Alıntıları Göster
    Manuel City var bende.

    100km'de 3000 devir civarı çeviriyor. CVT ile manuel farklı oranlara sahip herhalde.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Manuel City var bende.

    100km'de 3000 devir civarı çeviriyor. CVT ile manuel farklı oranlara sahip herhalde.

    Alıntıları Göster
    Haluk Abi konuyu iyice okumadan yazmıştım kusura bakma, resim için teşekkür ederim. Benim için yeterli oldu. :)

    Micradan çok memnunum ama inanılmaz yol-rüzgar sesi var. Alırken biraz fiyat-takas konularında bazı avantajlı durumlar olduğu için aldım yoksa dış görünüşünü beğenmiyorum pek, içi bayağı ferah ama işte cam tavanlı bir jazz gibi olmaz sanırım.
    Bu dönemlerde gelmekte olan japon üretim jazzların yalıtım konusunda da daha başarılı olabileceği umudum var :) bir de hondaya karşı sempatim var gerekirse yalıtım yaptırırım ve giden paraya acımam ama micra için aynı durum pek içimden gelmiyor:)
    kesinlikle yanlış anlaşılmasın micradan motor ve sürüş rahatlığı konfor gibi konularla alakalı çok memnunum. yalıtım dışında herşey çok iyi denilebilir.

    @senersongur : hocam hondanın otomatik son dişli oranları manuellerden daha yüksek(ya da düşük mü?) yani aynı süratte daha az devir çeviriyor. aynı konu manuel ve otomatik civiclerdede tartışılmıştı. cvt son dişliye aldığında çok düşük bir devir çıkıyor ve diyebilirim ki eğimsiz yolda 106km/h ile giderkıen (gps 100kmh) aaraç 2bin devir çeviriyor ve bu durumda 4l/100km ccivarı bir tüketim gösteriyor anlık ekranında..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dr_suphiba -- 25 Kasım 2011; 21:45:13 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dr_suphiba

    Haluk Abi konuyu iyice okumadan yazmıştım kusura bakma, resim için teşekkür ederim. Benim için yeterli oldu. :)

    Micradan çok memnunum ama inanılmaz yol-rüzgar sesi var. Alırken biraz fiyat-takas konularında bazı avantajlı durumlar olduğu için aldım yoksa dış görünüşünü beğenmiyorum pek, içi bayağı ferah ama işte cam tavanlı bir jazz gibi olmaz sanırım.
    Bu dönemlerde gelmekte olan japon üretim jazzların yalıtım konusunda da daha başarılı olabileceği umudum var :) bir de hondaya karşı sempatim var gerekirse yalıtım yaptırırım ve giden paraya acımam ama micra için aynı durum pek içimden gelmiyor:)
    kesinlikle yanlış anlaşılmasın micradan motor ve sürüş rahatlığı konfor gibi konularla alakalı çok memnunum. yalıtım dışında herşey çok iyi denilebilir.

    @senersongur : hocam hondanın otomatik son dişli oranları manuellerden daha yüksek(ya da düşük mü?) yani aynı süratte daha az devir çeviriyor. aynı konu manuel ve otomatik civiclerdede tartışılmıştı. cvt son dişliye aldığında çok düşük bir devir çıkıyor ve diyebilirim ki eğimsiz yolda 106km/h ile giderkıen (gps 100kmh) aaraç 2bin devir çeviriyor ve bu durumda 4l/100km ccivarı bir tüketim gösteriyor anlık ekranında..

    Alıntıları Göster
    Haluk abi yaris test yazını bekliyorum :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    205/60/16 ebatlarında lastik takıldığında aracın yakıt tüketimi artacak ama daha da önemlisi özellikle dönüşlerde lastik davlumbaza sürtecektir.


    Bu kısım Jazz fun kullanan arkadaşlarıma:

    Eğer aracınızı uzun süre kullanmayı düşünüyorsanız joy versiyonunun ebatlarında 4 adet jant ve ona uygun 4 adet de kış lastiği alarak neredeyse mevcut aracın 4 lastiği fiyatına hem jant hem de lastik sahibi olur, yaz kış değiştire değiştire kullanırsınız.

    175/65/15 ebat lastiklerle aracınızın sürüş konforu da artacaktır.

    Kış lastiği takmanın getireceği bir miktar yakıt artışını da bu şekilde dengeleyebilirsiniz zira daha dar lastiklerle yakıt tüketiminiz bir miktar azalacaktır.

    Tüm Jazz sahibi arkadaşlara duyurulur.

    Alıntıları Göster
    City ve Jazz manuelde 6.vites de olmalı.

    Neden hala 5 vites üretirler anlamam.

    6 vites birçok araçta standart hale geldi. Honda'da artık 6 vitese geçmeli.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: maestro82

    Haluk abi yaris test yazını bekliyorum :)

    Bu gece yazayım arkadaşım. :)



    ... demiştim ama Ankara buluşmasının fotolarını yüklemekten fırsat olmadı.


    İnşallah yarına yapabilirim.


    Görüşmek üzere.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haluk 23 -- 27 Kasım 2011; 0:27:46 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    City ve Jazz manuelde 6.vites de olmalı.

    Neden hala 5 vites üretirler anlamam.

    6 vites birçok araçta standart hale geldi. Honda'da artık 6 vitese geçmeli.

    eski honda civic im için bende aynı şeyi isterdim hep 90kmh ile 2400devir çevirirdi..

    çok müthiş bir hızlanma hissi vardı ancak 5. vites ten so0nras bir vites ihtiyacı da vardı ekonomi amaçlı..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    City ve Jazz manuelde 6.vites de olmalı.

    Neden hala 5 vites üretirler anlamam.

    6 vites birçok araçta standart hale geldi. Honda'da artık 6 vitese geçmeli.

    1.4 (hatta 1339 cc olduğu için 1.3 sayılır) atmosferik benzinli bir araçta çok da birşey farkettirmezdi Şener'cim.

    Belki son viteste biraz daha az devir çevirirdi ama en ufak bir meyilde (yokuş bile sayılmaz) bile birkaç vites küçültmek gerekirdi o zaman.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    City ve Jazz manuelde 6.vites de olmalı.

    Neden hala 5 vites üretirler anlamam.

    6 vites birçok araçta standart hale geldi. Honda'da artık 6 vitese geçmeli.

    1.4 (hatta 1339 cc olduğu için 1.3 sayılır) atmosferik benzinli bir araçta çok da birşey farkettirmezdi Şener'cim.

    Belki son viteste biraz daha az devir çevirirdi ama en ufak bir meyilde (yokuş bile sayılmaz) bile birkaç vites küçültmek gerekirdi o zaman.

    Alıntıları Göster
    Ben 6.vitesi Cruise Control için isterdim.

    120km'ye sabitleyip 2.000 devirde gitmek için.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Ben 6.vitesi Cruise Control için isterdim.

    120km'ye sabitleyip 2.000 devirde gitmek için.

    O zaman CVT alacaksın zira küçük hacimli atmosferik motorundan dolayı en ufak bir meyilde bile alet çekmeyip ve vites küçültmeni isteyecek ve de cc devre dışı kalacak.


    Hayallerine limon sıkmış gibi oluyorum ama maalesef durum bu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Ben 6.vitesi Cruise Control için isterdim.

    120km'ye sabitleyip 2.000 devirde gitmek için.

    O zaman CVT alacaksın zira küçük hacimli atmosferik motorundan dolayı en ufak bir meyilde bile alet çekmeyip ve vites küçültmeni isteyecek ve de cc devre dışı kalacak.


    Hayallerine limon sıkmış gibi oluyorum ama maalesef durum bu.

    Alıntıları Göster
    kesinlikle! bu durumda 6. vitesin gücü yetmeyecektir.

    eğim durumuna göre 100 kmh ile giderken 3000-3250 devir çebirdiği de oluyor bnm cvtnin. motorlar göreceli olarak güçsüz olduğundan ben dik olduğunu düşündüğüm rampalardan önce hızı arttırma huyuma devam ediyorum. cruise henüz bunu yapamıyor sonra yokuşun ortasında 3500devir çevirmeye kalkıyor :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dr_suphiba

    kesinlikle! bu durumda 6. vitesin gücü yetmeyecektir.

    eğim durumuna göre 100 kmh ile giderken 3000-3250 devir çebirdiği de oluyor bnm cvtnin. motorlar göreceli olarak güçsüz olduğundan ben dik olduğunu düşündüğüm rampalardan önce hızı arttırma huyuma devam ediyorum. cruise henüz bunu yapamıyor sonra yokuşun ortasında 3500devir çevirmeye kalkıyor :)

    Alıntıları Göster
    Manuel viteste Cruise farklı çalışıyor.

    Yokuşa gelince devir değişmiyor. Hızı korumak için gaz miktarını artırıyor.

    Eğer yokuş hafif eğimli ise yakıt miktarı artmıyor bile. Bunu geçen bayramda Edirne yolunda gördüm.

    Yokuş normal eğimli ise devri korumak için gazı artırıyor. Bu durumda düşük yakıt tüketmek için hızı birkaç kademe düşürüyorum. 100 ilr girdiğim yokuşu örneğin 85 ile tamamlıyorum.

    6.vites olsa çok daha iyi olurdu. Belki 3-4 yıl sonra 6 vitesli olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Manuel viteste Cruise farklı çalışıyor.

    Yokuşa gelince devir değişmiyor. Hızı korumak için gaz miktarını artırıyor.

    Eğer yokuş hafif eğimli ise yakıt miktarı artmıyor bile. Bunu geçen bayramda Edirne yolunda gördüm.

    Yokuş normal eğimli ise devri korumak için gazı artırıyor. Bu durumda düşük yakıt tüketmek için hızı birkaç kademe düşürüyorum. 100 ilr girdiğim yokuşu örneğin 85 ile tamamlıyorum.

    6.vites olsa çok daha iyi olurdu. Belki 3-4 yıl sonra 6 vitesli olur.

    zaten aynı vitesin hız devir oranları aynı olacaktır hocam siz isterseniz en dik yokuş yukarı şekilde vetya yokuş aşağı şekilde gidin 2500devir çevirirken 90kmh ile gittiğinizi varsayalım, yokuş yukarı-yokuş aşağı ve eğimsiz yolda da aynı hızda aynı devir olacaktır. işte konu da bu zaten manuelde devri korumak için gaza çok basacak ve gaz aralığı yetmeyebilecektir, bu da aracın zorlanabileceği manasına geliyor..

    yokuşta yavaşlama konusunda yaptığınız ise kesinlikle doğru bence de.. bu tarz araçları incitmeden kullandığımız zaman çok iyi yakıt tüketim değerleri yakalanıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    Orijinalden alıntı: maestro82

    Haluk abi yaris test yazını bekliyorum :)

    Bu gece yazayım arkadaşım. :)



    ... demiştim ama Ankara buluşmasının fotolarını yüklemekten fırsat olmadı.


    İnşallah yarına yapabilirim.


    Görüşmek üzere.

    Alıntıları Göster
    Teşekkür ettim , merakla bekliyorum :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maestro82

    Teşekkür ettim , merakla bekliyorum :)

    Alıntıları Göster
    merhaba arkadaşlar
    yaklaşık 10 gün önce yeni honda jazz otomatik fun modeli aldım.
    Kafama takılan bir-iki şey vardı.

    1- siyah olan aracımızın boyası biraz değişik geldi, sanki biraz adi gibi...
    aldığım yere sorduk siyah renginden dolayı dediler.
    2- aracın direksiyonu çok yumuşak geldi bana, uzun yolda yüksek
    hızdayken sorun yaratmaz mı?
    3- en önemlisi aracın standart lastik ebatları 185/55 R16
    Ankarada aramadığım yer kalmadı kışlık lastik için
    Eğer bileniniz varsa bi yardımcı olsun, lastiksiz kaldık valla...




  • Selam hayirli olsun

    1- bilmiyorum
    2- 100 ustune cikmadim. Arac jazz oldugundan sizde faxla cikmatin :p
    3- kis lastigi ayni olculerde brigestone lm25 kullanabilirsiniz. Markali Alternatif usterseniz malesef 195/55/16 almaniz gerekecek
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ulasyl

    merhaba arkadaşlar
    yaklaşık 10 gün önce yeni honda jazz otomatik fun modeli aldım.
    Kafama takılan bir-iki şey vardı.

    1- siyah olan aracımızın boyası biraz değişik geldi, sanki biraz adi gibi...
    aldığım yere sorduk siyah renginden dolayı dediler.
    2- aracın direksiyonu çok yumuşak geldi bana, uzun yolda yüksek
    hızdayken sorun yaratmaz mı?
    3- en önemlisi aracın standart lastik ebatları 185/55 R16
    Ankarada aramadığım yer kalmadı kışlık lastik için
    Eğer bileniniz varsa bi yardımcı olsun, lastiksiz kaldık valla...

    boya ile ilgili aracınızın üretim yerini söyleyebilir misiniz? çin üretim olanların biraz daha kötü olabildiği konuşulmuş.

    tr de üretilen civiclerin de boyası pek iyi değildi (bundan şikayetçi olan çok tanıdığım var) genel olarak hondanın b ve c segment araçlarında bir boya problemi var diyebiliriz sanırım..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ulasyl

    merhaba arkadaşlar
    yaklaşık 10 gün önce yeni honda jazz otomatik fun modeli aldım.
    Kafama takılan bir-iki şey vardı.

    1- siyah olan aracımızın boyası biraz değişik geldi, sanki biraz adi gibi...
    aldığım yere sorduk siyah renginden dolayı dediler.
    2- aracın direksiyonu çok yumuşak geldi bana, uzun yolda yüksek
    hızdayken sorun yaratmaz mı?
    3- en önemlisi aracın standart lastik ebatları 185/55 R16
    Ankarada aramadığım yer kalmadı kışlık lastik için
    Eğer bileniniz varsa bi yardımcı olsun, lastiksiz kaldık valla...

    Hayırlı olsun arkadaşım öncelikle.

    Lastik için Ankarada arkadaşım var lastikçi.

    Telefonunu vereyim, alternatif ebatlar için seni yönlendirsin istersen.

    Levent: 0532 762 4960

    Selamımı da iletirsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ulasyl

    merhaba arkadaşlar
    yaklaşık 10 gün önce yeni honda jazz otomatik fun modeli aldım.
    Kafama takılan bir-iki şey vardı.

    1- siyah olan aracımızın boyası biraz değişik geldi, sanki biraz adi gibi...
    aldığım yere sorduk siyah renginden dolayı dediler.
    2- aracın direksiyonu çok yumuşak geldi bana, uzun yolda yüksek
    hızdayken sorun yaratmaz mı?
    3- en önemlisi aracın standart lastik ebatları 185/55 R16
    Ankarada aramadığım yer kalmadı kışlık lastik için
    Eğer bileniniz varsa bi yardımcı olsun, lastiksiz kaldık valla...

    Alıntıları Göster
    11 Kasım tarihinde yapmış olduğum Yeni Yaris 1.33 CVT test sürüşü izlenimlerimi nihayet yazıyorum :)

    Ama hatırlatma babında daha önce yazdığım kısmı tekrar vereyim:

    quote:

    1.33'lük motorun çalışma karakterini sevmedim.

    Hırıltılı çalışıyor.

    Sanki 3 silindirliymiş gibi.

    Benzer bir duyguyu polo 1.2 tdi bluemotion (dizel olduğunu bir daha yazayım) araçta da hissetmiştim.

    Ama o 3 silindirliydi.


    Bir de daha da canımı sıkan bir durum var ki o da elektro hidrolik olduğunu tahmin ettiğim direksiyon.

    Ama sanki hidrolik kısmı yoktu.

    100'le falan giderken direksiyon çok hafif geldi ve de parmağımla çevirmeyi denedim.

    Neredeyse hiçbir direnç göstermeden direksiyon döndü ve de öyle kaldı.

    Sonra kendi şeridime sokmak için aksi istikamette çevirdim direksiyonu ve de yine aynı şey oldu.


    Direksiyon toplamıyor yani.

    Ve 10'la giderkenki tepkisiyle 100'le giderkenki tepkisi arasında neredeyse hiç fark yok gibi.

    O kadar da ümitlenmiştim oysa ki.

    Süspansiyonları fena değil ama direksiyon için aklınıza gelecek en olumsuz sıfatları yazabilirsiniz.

    Direksiyonu sıkı tutarsanız yol tutuş iyi olacaktır.


    İç malzemesi de güzel görünüyor ama değil.

    Jazz'ın malzemesi Yaris'inki kadar güzel görünmüyor ama en azından kandırmıyor insanı.


    Jazzdan daha pahalı olan fiyatının içinde cam tavan, ESP ve hız sabitleme de yok.

    (ESP sadece dizel motorda olacakmış dediler, broşürden incelemedim.)


    Yeni Yaris benden uzak dursun.

    (Bu arada 1 hafta önce babama 2008 model 40 binde 1.3 Sol Special multimode Yaris aldım. Yani Yaris'i seven birisiyim, daha doğrusu eski Yaris'i diyeyim.

    Yeni Yaris bana bunları düşündürttü ve yazdırttı.

    Anlayın artık.
    ...


    Kullandığım araç henüz 549 km'de idi.

     2012 HONDA JAZZ (CVT'li) ANA KONU - 9 YILDIR DEĞİŞMEYEN ŞAMPİYON . . .

    Teslim ettiğimde de 565 km idi.

    Test aracı bu:

     2012 HONDA JAZZ (CVT'li) ANA KONU - 9 YILDIR DEĞİŞMEYEN ŞAMPİYON . . .

    16 km'lik test güzergahı neredeyse dümdüz 8 km gidiş ve 8 km dönüş idi.

    İstanbul yolu ya da Konya yolundaki test güzergahlarımın aksine ciddi bir eğim neredeyse hiç yoktu.

    Aracı kullanırken aklımın bir kısmı 1,5 yıl kullandığım 2008 Jazz'ımla kıyaslamada, bir kısmı bir süre önce yapmış olduğum Jazz Fun CVT test izlenimlerimde, bir kısmı da bayram öncesinde babama aldığım ve Zonguldak'tan Ankaraya getirmiş olduğum 2008 Yaris 1.3 multimode Sol Special araçtan ne kadar farklı olduğunu da kestirmeye çalışmaktaydı.

    Misyonum büyüktü yani.

    Bu gerekçeyle test güzergahını uzatma talebinde bulundum ve de olumlu karşılandı.


    Ancak teste başlar başlamaz aracın beklentilerimi karşılamaktan uzak olacağına dair bir hisse kapıldım.

    Daha önce eski kasanın 1.33 multimodunu test etmiştim ama onda böyle bir hisse kapılmamıştım.

    Geriye CVT ile ilgili birşey olduğu seçeneği kalıyor:

    Bu aracın motoru hırıldıyor.

    Ya da Honda Jazz'ın çalışma karakteri gerçekten pürüzsüz.

    Alet 100'le giderken 2000 devir çeviriyor ki Jazz'la aynı değer bu.


     2012 HONDA JAZZ (CVT'li) ANA KONU - 9 YILDIR DEĞİŞMEYEN ŞAMPİYON . . .

    Meşhuuurrr CVT vitesin kolu.

     2012 HONDA JAZZ (CVT'li) ANA KONU - 9 YILDIR DEĞİŞMEYEN ŞAMPİYON . . .


    Aracın ön kısmı:

     2012 HONDA JAZZ (CVT'li) ANA KONU - 9 YILDIR DEĞİŞMEYEN ŞAMPİYON . . .

    Arka kısmı:
     2012 HONDA JAZZ (CVT'li) ANA KONU - 9 YILDIR DEĞİŞMEYEN ŞAMPİYON . . .


    Kameralı park sistemi:

     2012 HONDA JAZZ (CVT'li) ANA KONU - 9 YILDIR DEĞİŞMEYEN ŞAMPİYON . . .


    Neredeyse hiç sıkıştırmadım Yaris'i.

    100'ü hiç geçmedim.

    Test sürüşü sonunda 4.9 lt tüketti:

     2012 HONDA JAZZ (CVT'li) ANA KONU - 9 YILDIR DEĞİŞMEYEN ŞAMPİYON . . .


    Jazz CVT testinde 5.0 lt tüketmişti ama Jazz'la Kepekli yokuşunu çıkmıştım.

    Jazz'ı Yaris'le aynı şartlarda kullanmış olsam Jazz bir miktar daha az yakardı gibime geliyor.

    Ama Jazz'ın direksiyonu daha başarılı orası kesin.

    Motor çalışma karakteri de.

    Donanımı da.

    Satış fiyatı da.


    Eksik kalan kısımlara daha sonra eklemeler yaparım arkadaşlar.


    Selamlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jonywayt

    205/60/16 taksak bir sorun olur mu??? Free 4 tane 3 aenelik kis lastigi buldumda :p
    3. depo benzinimi aldım

    1. depo PO 42,49 lt 4,14 tl den 176 tl tuttu ve 2. depoyu doldururken 398 km gitmiştim 0,33 tl ye (8.2 lt ort.)
    2. depo Shell 32,55 lt 4,20 tl den 138 tl tuttu .3. depoyu doldururken 357 km gitmiştim 0,4 ve (9.3 lt ort)
    3. depo Total 33,33 lt 4,23 tl den 141 tl tuttu

    bakalım 3. depo kac gun gidecek...

    muhtemelen ben bu 30-33 lt cıvarında 3 depo yıyecem ayda :D buda eder 420 teeeleee :P
    inşallah totaldeki bir yıllık benzin kampanyasını kazanırım :P 4800 tl lık benzın verıyorlarmıs :D


    kullandıgım duzergahlarda

    kalamıs kadıkoy moda yokusu.
    sahilden karacaahmet uzerınden altunizade.
    donus e5 den fb stadı onunden sahılden kalamış...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jonywayt -- 28 Kasım 2011; 23:44:07 >




  • 
Sayfa: önceki 2223242526
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.